KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ Pruszków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie pracą ekipy sprzątającej ( także w językach obcych), podział obowiązków wśród podległego zespołu, przygotowanie i modyfikacja grafików, wspólpraca z bezpośrednim przełożonym. Praca 20 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku według zleceń
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie pracą ekipy sprzątającej ( także w językach obcych), podział obowiązków wśród podległego zespołu, przygotowanie i modyfikacja grafików, wspólpraca z bezpośrednim przełożonym. Praca 20 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku według zleceń
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK FIRMY SPRZĄTAJĄCEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik firmy sprzątającej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Data zakończenia pracy: 12.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, 2 lata stażu pracy na ww. stanowisku, umiejętność planowania, systematyzowania, zarządzania pracą, dobra znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NADZÓR I KOORDYNACJA NAD REALIZACJA ZLECEŃ, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO, PAKIET OFFICE, CAD
LEGOSTAL SP. Z O.O. - 2015-12-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kierowanie budowami w zakresie zawe.sieci wod.-kan. i C.O
ZAKŁAD ROBÓT INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNYCH HYDROPEX - GŁADYSZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Złotów (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacji prac produkcji, realizacja planu produkcji. Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Wynagrodzenie miesięczne + prowizja.
METALPIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym w ramach grup zakupowych. Zarządzanie podległych samodzielnym referatem.Ważniejsze zadania: kierowanie pracą samodzielnego referatu i nadzór merytoryczny nad realizowanymi zadaniami; nadzór i koordynacja działań przy prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych; określanie trybu postępowania przetargowego; sporządzanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień publicznych i przekazanie do Prezesa Zamówień Publicznych; sporządzanie rocznego planu zakupów i planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy i jego aktualizacja; prowadzenie Centralnego Rejestru Umów zawieranych przez Miasto Słupsk w wersji papierowej; prowadzenie Rejestru Wydatków poniżej 30 000 euro poniesionych przez Miasto Słupsk; realizacja zadań w ramach grupy zakupowej (standaryzacja obszarów zakupowych dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych), prowadzenie postępowań wspólnych oraz rekomendowanie zmian organizacyjnych w tym zakresie; rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych (kosztowych i organizacyjnych) w zakresie zakupów dla Urzędu Miejskiego i jednostek podległych.4.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, wymuszona pozycja ciała, zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Średnie wynagrodzenie brutto 3500zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-13 - Słupsk (pomorskie)
kierowanie i nadzór nad pracownikami na dziale produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-01 - Kraków (małopolskie)
zdobienie
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kobylin (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opieka w domu chorego; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-13 - Myszków (śląskie)
Ocieplanie budynków. Praca na wysokości. Praca w godz. 7-15
Usługi Ślusarsko-Budowlane "BRAMA" Leszek Buczyński - 2016-05-06 - Korzyścienko (zachodniopomorskie)
zarządzanie produkcją w branży spożywczej
ANKORP P.P.H. Sp z o.o. - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, organizowanie i kontrolowanie działu transportu. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Przemyśl (podkarpackie)
współtworzenie strategii marketingowej firmy, koordynacja kreacji i produkcji meteriałów produkcyjnych w językach hindi, urdu oraz angielskim, reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych z partnerami z krajów obcych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
4X SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Pruszków (mazowieckie)
- Realizowanie planu sprzedaży, wycena towaru, składanie zamówień na towar. Przeprowadzanie inwentaryzacji w sklepie. Obsługa kasy fiskalnej i wystawianie faktur. Obsługa klienta, zarządzanie podległym personelem. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto + premia za wykonanie planu sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 09:00-19:00 w systemie równoważnym + soboty, niedziele wg grafika. Wymagania: wykształcenie minimum średnie dowolne. Doświadczenie w handlu odzieżą. Dobra organizacja czasu pracy. Podstawowa znajomość marek odzieży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) textilehouse.com.pl
TEXTILE HOUSE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-30 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem: poziom wykształcenia - wyższe, umiejętności: wiedza o zarządzaniu i administracji oraz znajomość rynku usług transportowych, logistycznych, spedycyjnych w Europie Wschodniej i UE, znajomość nowoczesnych metod analiz kosztów i jakości w transporcie oraz znajomość obowiązujących norm i procedur prawnych; doświadczenie zawodowe: 4 lata, znajomość języka: angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu bardzo dobrym. Ogólny zakres obowiązków: projektowanie, wdrażanie i zarządzanie operacjami transportu w kraju i za granicą; organizacja i kontrola pracy działu transportu; negocjowanie umów z poddostawcami; tworzenie sieci firm współpracujących; współpraca z urzędami; współpraca z kontrahentami z rynków Europy Wschodniej, UE.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
-Utrzymanie czystości, pilnowanie wystaw,-Kontakt tel. 58 530-44-81.
FABRYKA SZTUK - 2016-02-26 - Tczew (pomorskie)
Utrzymanie w należytym stanie technicznym, estetycznym, porządkowym zasobów mieszkaniowych ( budynki mieszkalne, garaże, place zabaw, parkingi i miejsca postojowe dla samochodów osobowych, tereny zielone, piesze i jezdne ciągi komunikacyjne), nadzór nad pracownikami ( gospodarze rejonu, konserwatorzy).
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WĘGLINEK" - 2018-01-26 - Lublin (lubelskie)
Szycie czapek
NIKOL FIRMA HANDLOWA KRAWIECTWO ADRIANA KACPERSKA - 2018-07-02 - Tuszyn (łódzkie)
zgodny, praca w Grudziądzu
Zakład Wielobranżowy "WIĄZAR" Menard Wiesław - 2018-03-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami i nad produkcją
LIDER Tomasz Piętka - 2017-11-08 - Czyżew (podlaskie)
-
Zakład Remontowo-Budowlany wł.Romik - 2018-04-25 - Chorzów (śląskie)
Reprezentowanie firmy, obsługa komputera ze względu na znajomość języków, pomoc w tłumaczeniach umów handlowych, rozmowy telefoniczne.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Płock (mazowieckie)
Obsługa programów komputerowych, zarzadzanie pracownikami, zamawianie towarów, nadzór nad sprzedażą
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROL- BUD" Jan Jabłoński - 2016-06-07 - Żuromin (mazowieckie)
KIEROWANIE ZESPOŁEM LUDIZ
PG-H BAROM Barbara Boroń - 2017-02-15 - Słubice (lubuskie)
- organizowanie i wykonywanie czynnosci związanych z żywieniem pacjentów na zasadach określonych standardami Szpitala.-planowanie zaopatrzenia Szpitala w zywnośćl, zgodnie z potzrebami prawidłowech żywienia pacjentow oraz nadzór nad prawidlowym wykonaniem planów.-opracowanie zapotrzebowań na produkty zywnosciowe i sprzet gospodarczy, udział w ich realizacji, ze szczególnym uwzglednieniem trybu postepowania wynikajacego z przepisów o zamówieniach publicznych i wewnetrznego regulaminu dotyczacego tych zasad,-nadzór nad opracowaniem i planowaniem jadłospisów w zakresie wszystkich diet zgodnie z obowiązujacymi zasadami żywienia pacjentów oraz oparciu o zlecenia lekarzy,-kontrola jakosci produktów żywnosciowych, zapewnienie prawidłowego ich magazynowania, przechowywania, nadzor nad przydatnoscią i wartosciami odzywczymi produktów,-organizowanie pracy i nadzór nad kuchnią szpitalną, przygotowywaniem i wydawaniem posiłków w ustalonych godzinach zgodnie z liczba chorych i rodzajem diety,-nadzór nad zachowywaniem wymaganego stanu higieniczno-sanitarnego pomieszczeń, urządzeń i wyposarzenia działu.-instruuowanie pracowników w zakresie technologii sporządzania potraw i przepisów higieniczno-sanitarnych.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2017-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie, organizacja i planowanie pracy pracowników produkcyjnych; koordynacja produkcji i jej optymalizacja; nadzorowanie parametrów pracy maszyn i jakości produkowanych wyrobów; zapewnienie realizacji planów produkcyjnych; nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP i utrzymanie porządku w podległym obszarze.
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bieruń (śląskie)
- Przygotowanie i prowadzenie zajęć z żołnierzami i pracownikami wojska z zakresu języka angielskiego w celu - wykonywanie arkuszy zgłoszeń na kursy językowe oraz szkolenia specjalistyczne - wykonywanie sprawozdań,meldunków i pism w zakresie szkolenia specjalistycznego, - udział w organizowaniu kursów językowych prowadzonych w jednostce wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)
kierowanie robotami budowlanymi
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2016-06-02 - Kłodawa (wielkopolskie)
doświadczenie w zarządzaniu grupą pracowników,-mile widziane doświadczenia w branży usług czystościowo-porządkowych, w tym w obsłudze maszyn myjących, technologii sprzątania i środków czystościowych, itp.-dobrej organizacji pracy własnej i podległego personelu, odporności na stres- min. Średnie wykształcenie,- komunikatywność i umiejętność współpracy,- dyspozycyjność,- prawo jazdy kat. B- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Mega Service Plus - 2017-05-24 - Mikołów (śląskie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-29 - Kamiennik (opolskie)