KIEROWNIK BIURA Suwałki oferta pracy Spółdzielnia Socjalna Fenix w Łomży
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie i kierowanie zespołem, organizowanie i prowadzenie prac biurowych, samodzielna praca m. in. samodzielne sporządzanie dokumentów w oparciu o wzory z internetu oraz ich sprawna edycja, samodzielna realizacja zleconych celów przez menadżera, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, komunikatywność, asertywność, znajomość programów biurowych (Word, Excel, Power Point), kontakt telefoniczny z zewnętrznymi instytucjami, dbałość o najwyższą obsługę naszych współpracowników, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy pracownikami. Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Data publikacji: 2020-10-13
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Socjalna Fenix w Łomży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chłodna 16, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie i kierowanie zespołem, organizowanie i prowadzenie prac biurowych, samodzielna praca m. in. samodzielne sporządzanie dokumentów w oparciu o wzory z internetu oraz ich sprawna edycja, samodzielna realizacja zleconych celów przez menadżera, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, komunikatywność, asertywność, znajomość programów biurowych (Word, Excel, Power Point), kontakt telefoniczny z zewnętrznymi instytucjami, dbałość o najwyższą obsługę naszych współpracowników, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy pracownikami. Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz: 8 - 16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2063
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik biura
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Organizowanie i prowadzenie prac biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa administracyjno-biurowa
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Samodzielna praca, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, zarządzanie i kierowanie zespołem, umiejętność radzenia sobie ze stresem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Socjalna Fenix w Łomży
danePracodawcy_nip: 7182149733
danePracodawcy_regon: 381328410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 166, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 166
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334101
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2020
Data dodania oferty pracy: 13.10.2020
Oferta pracy ważna do: 23.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e28ed2cfeceeeb424a6d78d6dd955805
Podobne oferty pracy
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-11-28 - Sulęcin (lubuskie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaz kredytów
MOTO PARTNER - 2018-09-11 - Przasnysz (mazowieckie)
Praca w charakterze kucharza, wypiek pizzy. Wymagania: doświadczenie zawodowe, aktualna ksiażeczka sanitarno- epidemiologiczna, prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe " Pizzeria Vegas " Magdalena Szelewska - 2016-02-04 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Dbanie o stan techniczny budynku, infrastruktury i urządzeń. Bieżąca eksploatacja, konserwacja, przeglądy oraz remonty instalacji i urządzeń technicznych i/lub hydraulicznych. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów. Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, usuwanie awarii. Czynny udziała w koordynacji pracy podczas przeglądów serwisowych realizowanych przez firmy zewnętrzne.
PALAC MAŁA WIEŚ SP.ZO.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-29 - Mała Wieś (mazowieckie)
Dbanie o bezpieczeństwo podróżnych, prowadzenie kontroli i sprzedaży biletów w pociągach, udzielanie podróżnym informacji o rozkładzie jazdy pociągów, udzielanie w razie potrzeby pomocy podróżnym
POLREGIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Opolski Zakład w Opolu - 2020-07-03 - Opole (opolskie)
kierowanie ludźmi na budowie
DEFORT MARIUSZ "DEMAR" Firma Remontowo-Budowlana - 2017-04-24 - Namysłów (opolskie)
prace glazurnicze
"DETE- GRUNT" DANIEL PIJAROWSKI - 2020-09-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z FIRMAMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI, BIURAMI PODRÓŻY, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY, ZAPEWNIENIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA, PLANOWANIE I ORGANIZACJA DZIAŁAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU, PRZYGOTOWYWANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,
LEMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Zator (małopolskie)
Nakładanie szpachli, szlifowanie, nakładanie podkładu, lakierowanie, polerowanie. W przypadku pomocnika lakiernika doswiadczenie zawodowe nie wymagane.Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
CARSED Sp. z o.o., sp.k. - 2018-11-29 - Siedlce (mazowieckie)
w/g stanowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SPUREK" SŁAWOMIR SPUREK - 2020-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Planowanie i organizacja pracy, kierowanie zespołe, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie negocjacji,
AVILA Sp. z o. o. - 2016-05-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
W zakres obowiązków wchodzą zarówno drobne naprawy instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej oraz klimatyzacji), jak i usuwanie usterek w urządzeniach i sprzętach stanowiących wyposażenie hotelu oraz instalacji i urządzeń na terenie całego kompleksu. Koordynacja pracy zespołu pracowników działu, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie zaplecza technicznego. Ścisła współpraca z zarządem oraz koordynowanie działań z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy. Praca w godz. 7-15.
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-02-19 - Strzelinko (pomorskie)
Nadzorowanie pracy podległych pracowników w zakładzie produkcji kebaba, sporządzanie receptur, nadzór nad procesami technologicznymi produkcji kebaba.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Opalenica (wielkopolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE " ASBOL "- IMPORT-EKSPORT ADAM WEŁNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków kierownika internatu należy:1.Zapewnienie właściwej działalności opiekuńczo-wychowawczej internatu;2.Sprawowanie nadzoru nad całokształtem przebiegu i organizacją pracy wychowawców internatu;3.Organizowanie kontroli oraz analizowanie i ocenianie efektów pracy wychowawczej w internacie oraz pracowników obsługi internatu;4.Koordynowanie bezpieczeństwa, dyscypliny, stanu higienicznego i porządku przebywania młodzieży na terenie internatu;5.Dbałość o ogólną estetykę pomieszczeń i tematykę dekoracji;6.Nadzór i współpraca z wychowawcami w organizacji życia internatowego uczestników;7.Rozwijanie wśród młodzieży działalności kulturalno-oświatowej i sportowo rekreacyjnej oraz nawyków respektowania powszechnie obowiązujących norm społecznych i pomocy rówieśniczej;8.Prowadzenie współpracy ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie oraz z lokalnymi organizacjami i instytucjami wspierającymi działalność jednostki;9.Inicjowanie i współdecydowanie o remontach, modernizacji budynku pomieszczeń internatu, zakupu sprzętu i urządzeń;10.Przeprowadzanie kontroli stanu technicznego sprzętu będącegona wyposażeniu wychowawców grup oraz kół zainteresowań i innych agend działających na terenie internatu;11.Planowanie i wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych dla internatu;12.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem internatu;13.Reprezentowanie pracowników internatu wobec Kierownika jednostki;Do obowiązków zastępcy kierownika OSiW należy:1.Kierowanie działalnością jednostki podczas nieobecności Kierownika OSiW;2.Współorganizowanie nadzoru kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz opieki i wychowania uczestników Ośrodka;3.Współtworzenie warunków dla harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczestników;4.Współorganizowanie systemu kontroli w Ośrodku oraz wprowadzenie do użytku wewnętrznego jej zasad;5.Monitorowanie, analizowanie i przygotowywanie wstępnej oceny efektów działalności kształceniowo-wychowawczo-opiekuńczej oraz innej działalności ustawowej;6.Wspomaganie kadry w realizacji zadań kształceniowo-wychowawczo opiekuńczych i doskonalenia ich jakości;7.Dbanie o terminowość zgłaszania wniosków o zapewnienie kształcenia ogólnego i zawodowego, co jest związane z planowaniem i organizacją nauczania przez organy prowadzące szkoły;8.Udzielanie pracodawcom niezbędnej informacji i pomocy w przygotowaniu wniosków dotyczących refundacji;9.Organizowanie współpracy z partnerami OSiW oraz zapewnianie młodzieży dostępu do usług świadczonych przez jednostki podległe CEiPM;10.Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz podczas nieobecności Kierownika OSiW;11.Współpraca ze środowiskiem lokalnym;12.Realizacja uchwał organów funkcjonujących w Ośrodku;13.Przestrzeganie przepisów ujętych w Karcie Nauczyciela (w zakresie dotyczącym pracowników OHP) oraz innych stanowiących o działalności OSiW;14.Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem i działalnością Ośrodka;15.Upowszechnianie doświadczeń wynikających z dobrych praktyk oraz wdrożonych rozwiązań nowatorskich i innowacji;16.Przygotowywanie wstępnych propozycji w zakresie realizacji polityki personalnej oraz przyznawania nagród i nakładania kar za naruszenie obowiązków pracowniczych;WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe ( studia wyższe na kierunku pedagogika, psychologia lub socjologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom, oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe na dowolnym kierunkui studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć, oraz przygotowanie pedagogiczne)-obywatelstwo polskie;-pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;-kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku:-minimum 3 lata stażu pracy zawodzieWYMAGANIA DODATKOWE:-doświadczenie w pracy z młodzieżą, -zdolności interpersonalne;-komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;-rzetelność i dokładność;-umiejętność organizacji pracy;-umiejętność radzenia sobie ze stresem;-chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2020 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP, ul. Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn z dopiskiem KD-15/KI/2020".- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną;
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - 2020-05-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
nadzór robót remontowo-budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
organizowanie pracy własnej i zespołu z uwzględnieniem zasad BHP, ochrony przeciwpożarowej, ergonomii, przyjmowanie i zabezpieczanie terenu budowy; prowadzenie dokumentacji budowy;planowanie i kierowanie budową;
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "BUDOREM" REJEK ŁUKASZ - 2017-06-29 - Zawiercie (śląskie)
Samodzielne prowadzenie sklepu spożywczo-przemysłowego. Obsługa klientów " za lady". Godziny pracy: wtorek-piątek 6:30-15:30, sobota 7:00-13:00. Niedziela i poniedziałek są dniami wolnymi od pracy.Miejscem pracy jest sklep nr17 w Borówkach.
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska Gromadka - 2015-12-02 - Borówki (dolnośląskie)
obsługa klienta, delegowanie zadań, zarządzanie czasem pracy, motywowanie zespołu, odpowiedzialność za wdrożenie instrukcji z centrali, realizacja celów sprzedażowych
TXM S.A. - 2019-03-18 - Drezdenko (lubuskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Działoszyn (łódzkie)
-zarządzanie wydziałem produkcyjnym i pracą zespołu około 60pracowników -ustalanie harmonogramu produkcji, zarządzanie priorytetamiprodukcyjnymi -minimalizacja kosztów produkcji, efektywnewykorzystywanie zasobów ludzkich, wyposażenia, materiałów i kapitału-planowanie zadań wydziału na bazie planu zamówień -nadzórtechnologiczny przygotowania produkcji -inicjowanie oraz wprowadzanieudoskonaleń Lean Management -nadzór nad terminowością oraz jakościązrealizowanych zleceń -raportowanie wyników wydziału, analiza i ewaluacja-kształtowanie odpowiednich postaw w zakresie bezpieczeństwa, jakości ihigieny pracy, praca w godz. 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
- kierowanie produkcją przeróbki produktów poubojowych kat. III (księgi wołowe, żołądki, przedżołądki)- znajomość języka tureckiego niezbędna do wykonywania obowiązków tj. kontaktowania się z przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie potraw w restauracji pensjonatu oraz na imprezy okolicznościowe. Praca w godzianch 13:00 - 21:00.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "DOWBUD" Józef Downarowicz - 2015-12-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Organizacja i nadzór nad wykonaniem robót budowlanych, dokumentacja wykonawcza
RD-DUBOWSKI Spółka zo.o. - 2017-07-11 - Żary (lubuskie)
zgodny, praca w Grucie w systemie równoważnym
"TARA" Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Gruta (kujawsko-pomorskie)
organizowanie i nadzór nad pracą pielęgniarek i opiekunów, współpraca z lekarzem rodzinnym oraz lekarzami specjalistami, prowadzenie dokumentacji medycznej pensjonariuszy, współpraca z apteką itp.
Dom Pomocy Społecznej - 2019-01-09 - Zielonka (mazowieckie)
Czuwanie nad realizacją zobowiązań finansowych firmy poprzez dopuszczanie do zapłaty dokumentów finansowo-bankowych.Dekretowanie dokumentów finansowych.Podpisywanie dowodów finansowo-księgowych.Prowadzenie ewidencji ST i amortyzacji.Księgowanie i rozliczanie produkcji HWM.Nadzór nad terminowym zestawieniem gwarancji.Sprawdzanie prawidłowości prac wykonywanych przez Dział Finansowo-Księgowy.Inne prace zlecone przez GK.
Inżynieria Rzeszów S.A. - 2020-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)