KIEROWNIK BIURA (O) Stare Żukowice oferta pracy GAMA PLUS Sp. z o.o.
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA (O)
Wynagrodzenie: do 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji
Data publikacji: 2016-10-31
Lokalizacja: Stare Żukowice (małopolskie)
Pracodawca: GAMA PLUS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-140 Stare Żukowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: żądanie pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Żukowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lisia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik biura
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe- ekonomia, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego. Praca w Starych Żukowicach w godz. 9.00-17.00. Zakres obowiązków: zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji; wynagrodzenie 1900zł brutto. Kontakt: GAMA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, tel. 533 295 215, CV przesłać na e-mail: gama.cigarets (at) gamil.com
Nazwa pracodawcy: GAMA PLUS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-140 Stare Żukowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy, CV przesłać na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Lisia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stare Żukowice
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2016
Data dodania oferty pracy: 31.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dozorowanie bazy firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCIŃSKI - 2018-04-13 - Chełm (lubelskie)
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECH.KIERUNKOWE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, SOLIDNOŚĆ, WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Czarnków (wielkopolskie)
1. Wprowadzanie, przetwarzanie, przechowywanie i wprowadzanie danych z wykorzystaniem systemów informatycznych.2. Obsługa sprzętu komputerowego i eksploatacja oprogramowania komputerowego w zakresie przetwarzania/ zarządzania gromadzonymi danymi, w tym: przetwarzanie danych w systemach komputerowych, np. zebranych metodą wywiadów elektronicznych.3. Zarządzanie wprowadzonymi danymi, tj. plikami i katalogami; obsługa podstawowych programów biurowych, m.in.: arkusz kalkulacyjny, baza danych, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, klient poczty, edytor tekstów itp.4. Wprowadzanie danych za pomocą urządzeń zewnętrznych do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego lub programów bazodanowych, w tym edytowanie i formatowanie dokumentów merytorycznych.5. Uzupełnianie treści gotowych dokumentów zgodnie z istniejącymi szablonami, np. przetwarzanie wersji papierowych dokumentów na wersje elektroniczne; segregowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami w tym zakresie.6. Kontrolowanie procesów zarządzania danymi.7. Współdziałanie na poziomie organizacyjnym i administracyjnym z innymi jednostkami organizacyjnymi wykorzystującymi gromadzone i przetwarzane dane.8. Obsługa programu komputerowego do wysyłki poczty elektronicznej.9. Sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Chwaszczyno (pomorskie)
wg zawodu
STOLARSTWO i REMONTY BUDOWLANE GRZEGORZ DZIURZYŃSKI - 2017-05-18 - Tuchola Żarska (lubuskie)
Obsługa wózka widłowego, obsługa komputera, prace gospodarcze na terenie firmy. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Tomyśl.
Grupa HUNTERS Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
organizowanie pracy konsultantów telefonicznych, układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy;bieżące nadzorowanie pracy konsultantów, dbałość o porządek na sali call center, kontrolowanie przestrzegania wyznaczonych przerw, punktualności konsultantów oraz ich zaangażowania w pracę;kontrolowanie jakości pracy konsultantów – kontrolowanie znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej oraz innych standardów pracy wyznaczonych przez firmę zlecającą obsługę telefoniczną;szkolenie nowych konsultantów, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na pytania konsultantów, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów dla konsultantów;rozwijanie umiejętności sprzedażowych członków zespołu konsultantów; Współpraca z firmami z Rosji, Białorusi i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie i prowadzenie sklepu Żabka w ramach franczyzy, sprzedaż art. spożywczych
ŻABKA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników lakierni, zarządzanie i nadzór nad lakiernią, nadzór jakościowy, pilnowanie terminowości
Ostal-Met Leszek Lasek Pawłowski Zenon - 2016-05-12 - Przeworsk (podkarpackie)
Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania jakością.Inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z niezgodnościami w procesie.Reprezentowanie firmy w zakresie jakości.Uczestnictwo w audytach.Wykorzystywanie narzędzi jakościowych.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Przygotwanie składników, potraw kuchni indyjskiej i orientalnej według orginalnych receptur
Firma Wielobranżowa "GANGES" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)
składanie, pakowanie odzieży, metkowanie, kompletowanie zamówień, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Gądki (wielkopolskie)
praca na terenie kopalni, zwały węgla,
P.U.P. BTJ Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, zdolności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: organizowanie działań sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących warunków planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
Praca na II zmiany: 09:00-17:00 i 13:00-21:00- kierowanie bieżącą działalnością sklepu,- kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców,- sprzedaż towarów,- obsługa programu kasowego i księgowego- przestrzeganie procedur.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
PROWADZENIE PRZEWIDYWANEGO PROJEKTU REALIZOWANEGO Z DOTACJI UE, ROZLICZANIE PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH ZAGRANICZNYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radziejowice (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
LEONA.G Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Jaworzno (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
nadzór nad pracą podległych pracowników, nadzór nad prawidłowym działaniem maszyn i urządzeń oraz utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym, aktualizowanie i ulepszanie procesu produkcyjnego
World Acoustic Group S.A. - 2017-10-05 - Chróstnik (dolnośląskie)
przygotowanie i realizacja inwestycji, opracowywanie projektów umów na wykonanie prac projektowych itp.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór, kontrola i aktywny udział w procesie sprzedaży produktów i usług firmy
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W TORUNIU - 2016-07-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1.Bieżące utrzymanie: obiektów, urządzeń, aparatury i otoczenia SPZ ZOZ w stanie technicznym funkcjonalnym umożliwiającym realizację zadań statutowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno- użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i wdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Organizacja procesu inwestycyjnego i remontowego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja napraw i remontów w placówkach szpitala.7.Dokonywanie zakupów na bieżącą działalność SPZ ZOZ zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.8.Kierowanie i organizacja pracy podległego personelu.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-04-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Bardzo dobra organizacja pracy inicjatywa, zaangażowanie,obowiązkowość. Doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Silna osobowość, pewność siebie, odporność na stres. Lojalność i dyspozycyjność.
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Śmigiel (wielkopolskie)
wsparcie merytoryczne pracowników działu i zarządzanie pracą podległego zespołu,nadzór i realizacja zadań związanych z przebiegiem procesów zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń, spoządzanie sprawozdań GUS, deklaracji PIT i PEFRON, znajomość obowiązujących przepisów,współudział w opracowywaniu regulaminu pracy, zakładowego systemu wynagrodzeń
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-09-15 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad pracami
P.P.H.U. ELEKTRO - COM HENRYK BARON - 2018-03-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg zawodu
Dorota Abramowicz - 2015-11-25 - Żary (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
kładzenie tynków maszynowych, wykańczanie wnętrz, docieplanie budynków, struktura zewnętrzna
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie robotami budowlanymi (remont szpitala w Kaliszu).
MAL-MAX PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE WALDEMAR GARSTKOWIAK - 2017-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)
Murowanie z purotermu, szalowanie, zbrojenie. Miejsce wykonywania pracy- okolice Warszawy. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy i zakwaterowanie.
Usługi Ogólnobudowlane M. Klimkiewicz w Ciechanowie - 2016-07-13 - Ciechanów (mazowieckie)