KIEROWNIK BIURA KONTROLI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA KONTROLI
Wynagrodzenie: od 4 000 do 4 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) Sprawne kierowanie pracą biura.2)Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3)Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4)Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadańw sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5)Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6)Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7)Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8)Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9)Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10)Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.11)Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12)Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.13)Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17)Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19)Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22)Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełmi w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23)Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25)Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26)Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27)Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30)Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności- statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34)Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38)Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39)Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5, 25%.
Data publikacji: 2021-04-02
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Sprawne kierowanie pracą biura.2)Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3)Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4)Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadańw sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5)Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6)Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7)Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8)Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9)Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10)Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-księgowej.11)Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12)Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli.13)Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczących funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17)Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19)Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22)Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełmi w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23)Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24)Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25)Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26)Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27)Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30)Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32)Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33)Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności- statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34)Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35)Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36)Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37)Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38)Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39)Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5, 25%.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 do 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 do 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe magisterskie administracja, ekonomia lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PRACA w godzinach od 7.30-15.30, wtorek 08.30 -16.30.1.Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewnef) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy w księgowości, kontroli finansowej albo skarbowej lub na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami ludzkimi.2.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawyo pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawyKodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów, ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do ustaw,b) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),c) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,d) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,e) umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli,f) wysoka kultura osobista.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ URZĘDU MIASTA CHEŁM: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10607
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),f)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,g)referencje (kserokopia),h)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 13 kwietnia 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 02 kwietnia 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2021 - 04 - 02
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303
Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.04.2021
Data dodania oferty pracy: 02.04.2021
Oferta pracy ważna do: 13.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e192b3088a4121175509808740a029c6
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie zapraw murarskich, rozkładanie rusztowań
AK -BUD ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Krzysztof Okoniak Zelówek - 2018-07-09 - Zelówek (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
Kontrola nad przemieszczaniem zwierząt w kraju oraz handlem i obrotem zwierzętami (TRACES Vetlink) przeprowadzanie kontroli gospodarstw, kontrole w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt, sporządzanie rejestrów i dokumentacji z kontroli, prowadzenie spraw z zakresu monitorowania i zwalczania chorób zakaźnych. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W KOŁOBRZEGU - 2021-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca biurowa polegająca na segregowaniu, kopiowaniu, wpinaniu dokumentów.sporządzanie zestawień w programieExcel,sporządzanie pism w programie Wordobsługa programu AUTO CAD - w przypadku braku doświadczenia z programemnauka podstaw programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków.
RESTAURACJA JAN H. J. N. PAWEŁOSZEK SPÓŁKA JAWNA - 2021-03-29 - Bełchatów (łódzkie)
Wspieranie i montowanie transakcji od momentu identyfikacji szansy do zawarcia umowy o zakresie usług i dostaw, działanie w charakterze głównego punktu kontaktowego dla działu sprzedaży / BDM na etapach propozycji i ustaleń procesu sprzedaży. Zapewnienie przejrzystości procesu poprzez bieżącą komunikację z działaniem sprzedaży / BDM, dotyczącą statusu transakcji oraz eskalacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
- Nadzór nad pracami montażowymi dźwigów osobowych, platform dla niepełnosprawnych. Prowadzenie kontraktu od strony organizacyjnej. Współpraca z Inwestorem. Praca w biurze w siedzibie firmy oraz praca na terenie woj. śląskiego oraz całej Polski.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane wiadomości z zakresu budownictwa ogólnego. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie oraz w stopniu słabym w piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Katowice (śląskie)
Możliwość przyuczenia do zawodu.Rozkład czasu pracy 06.00-14.00 lub 14.00-22.00.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-11-01 - Płońsk (mazowieckie)
skłądanie plisów i rolet, montowanie elementów, kompletowanie
kontakt przez OHP - 2018-08-28 - Skomielna Biała (małopolskie)
Nadzór nad funkcjonowaniem obiektów i infrastruktury, zabezpieczenie dokumentacyjne i realizacyjne remontów bieżących, przeprowadzanie procedur przetargowych, administrowanie środkami trwałymi, tworzenie odpowiednich warunków bhp., p.poż., ochrony mienia, prowadzenie archiwum zakładowego, spraw socjalnych, zaopatrywanie pracowników w materiały.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy biura, zapewnienie wyposażenia biura w sprzęt i materiały biurowe, działalność promocyjna i reklamująca firmę, utrzymywanie kontaktów z agencjami reklamowymi, kancelarią prawną i biurem tłumaczy, utrzymywanie bieżących kontaktów z z kontrahentami w Chinach, obsługa celna importów z Chin.
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Radgoszcz (wielkopolskie)
OFERTOWANIE, PROWADZENIE BUDOWY (PRACE I DOKUMENTACJE) W ZAKRESIE INSTALACJI WENTYLACYJNYCH ORAZ KLIMATYZACYJNYCH (POMP CIEPŁA).PRACA GŁÓWNIE NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO, OKAZJONALNIE INNE WOJEWÓDZTWA.
ASPAWEN BOGDAN SIUTA - 2017-09-22 - Czudec (podkarpackie)
kompleksowe zarządzanie salonem odzieżowym, zarządzanie zespołem, zarządzanie czasem pracowników, dokumentacją pracowniczą i salonu, planowanie urlopów w zespole, rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-04-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Na początku pracy każdemu zapewniamy szkolenie wstępne, któreprzygotowuje do pracy, nawet jeśli nie masz podobnegodoświadczenia. - Odpowiadanie na pytania klientów dotycząceprostszych zagadnień związanych z użytkowaniem komputerów -zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawieprzygotowanych przez nas rozwiązań - Obsługiwanie jedyniepołączeń przychodzących, bez konieczności dzwonienia doklientów samodzielnie! - Współpraca z zespołem specjalistów IT,którzy pomagają poradzić sobie z bardziej skomplikowanymiproblemami
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Opole (opolskie)
Kierownik Salonu odpowiedzialny jest za:
- zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- zarządzanie zespołem pracowników
- realizacje planów sprzedażowych
- utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- motywowanie i ocena pracowników
- organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- coaching pracowników
Media Expert - 2017-02-22 - Suchedniów (świętokrzyskie)
przyjmowanie korespondencji, prowadzenie ksiązki nadawczej, roznoszenie korespondencji wewnętrznej.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Radomsko (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Olkusz (małopolskie)
umiejętność kierowania zespołem pracowników, nadzór nad okresowymi przeglądami maszyn i urządzeń, nadzór nad bieżącymi remontaki urządzeń, umiejętność prowadzenia dokumentacji technicznej, znajomość mechaniki pojazdów,
STAR SAN DUO PPHU - 2021-05-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Bezpośredni nadzór nad realizacją robót branżowych tj.sieci sanitarnych zewnętrznych z zakresu wod.kan., prowadzenie dokumentacji technicznej oraz administracyjnej, kierowanie zespołem, analiza i optymalizacja projektów wykonawczych sieci wod.kan. na terenie miasta i gminy.
PELKOM Spółka z o.o. w Pelplinie - 2019-06-27 - Pelplin (pomorskie)
Prowadzenie systemu zarządzania jakości, wykonywanie prób laboratoryjnych, znakowanie żywności, prowadzenie ksiąg HACCP.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Szaflary (małopolskie)
-zarządzenie, organizacja pracy ludzi-planowanie pracy- dbałość o terminowośc i jakość wykonywanych robót-prowadzenie inwestycji
BUILD Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Lipusz (pomorskie)
kierowanie robotami
EURO-GAZ TECHNIKA GRZEWCZA I GAZOWA Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ZUS, OBSŁUGA PŁATNIKA, SYSTEMU PFRON
MARCINIAK SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad prowadzonymi pracami budowlanymi, prowadzenie rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Planowanie produkcji.
BIMERG Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
CRISTAL Andrzej Szachłowicz - 2021-05-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierownie zespołem sprzedażowym i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży sklepu
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Gubin (lubuskie)
Kierowanie pracami zespołu w zakresie obróbki skrawaniem, pracami tokarsko- frezerskimi, spawalniczymi.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZATATY TECHNICZNE ŁOMŻA - 2017-12-18 - Łomża (podlaskie)