Praca KIEROWNIK BIURA KONTROLI - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy KIEROWNIK BIURA KONTROLI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy KIEROWNIK BIURA KONTROLI.

KIEROWNIK BIURA KONTROLI - od 4聽000 do 4聽500 PLN

1) Sprawne kierowanie prac膮 biura.2) Nadz贸r, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania biura okre艣lonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du Miasta Che艂m,- szczeg贸艂owych zakresach dzia艂ania.3) Sporz膮dzanie planu kontroli na nast臋pny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarz膮dczej kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji cel贸w i zada艅 w spos贸b zgodny z prawem, efektywny, oszcz臋dny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodno艣ci dzia艂alno艣ci z przepisami prawa oraz procedurami wewn臋trznymi,- skuteczno艣ci i efektywno艣ci dzia艂ania,- wiarygodno艣ci sprawozda艅,- ochrony zasob贸w,- przestrzegania i promowania zasad etycznego post臋powania,- efektywno艣ci i skuteczno艣ci przep艂ywu informacji,- zarz膮dzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutk贸w stwierdzonych nieprawid艂owo艣ci, jak r贸wnie偶 os贸b za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i 艣rodk贸w umo偶liwiaj膮cych usuni臋cie stwierdzonychnieprawid艂owo艣ci i uchybie艅 w wyst膮pieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-ksi臋gowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wyst膮pie艅 pokontrolnych.7) Opracowywanie projekt贸w zawiadomie艅 o naruszeniu dyscypliny finans贸w publicznych.8) Sporz膮dzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wynik贸w kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urz臋du Miasta Che艂m informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zalece艅 zawartych w wyst膮pieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Che艂m oraz organy kontroli zewn臋trznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksi臋gowej.11) Prowadzenie rejestr贸w:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewn臋trzne,- powiadomie艅 Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotycz膮cejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru plan贸w kontroli oraz sprawozda艅 z plan贸w kontroli realizowanych przez w艂a艣ciwe Departamenty merytoryczne.14)Wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.15)Opracowywanie na podstawie wynik贸w kontroli informacji i analiz dotycz膮cychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedk艂adanie ich Prezydentowi.16) Wsp贸艂dzia艂anie z organami kontroli zewn臋trznej prowadz膮cymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie post臋powania z dokumentami zewn臋trznych organ贸w kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projekt贸w odpowiedzi na wyst膮pienia pokontrolne organ贸wi jednostek zewn臋trznych, dokonuj膮cych kontroli w Urz臋dzie na podstawie pisemnych materia艂贸w sporz膮dzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urz臋du.19) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z przeciwdzia艂aniem praniu pieni臋dzy i finansowaniu terroryzmu.20)Wsp贸艂praca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdzia艂ania ryzyku wyst臋puj膮cemu w trakcie dzia艂alno艣ci operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem ryzykiem w Urz臋dzie Miasta Che艂m i w jednostkach organizacyjnych Miasta Che艂m.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie w艂a艣ciwego wykonywania zada艅 przez podleg艂ych pracownik贸w.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urz臋du.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarz膮dczej.28)Opracowywanie zakres贸w czynno艣ci i odpowiedzialno艣ci dla poszczeg贸lnych pracownik贸w.29)Oszcz臋dne gospodarowanie 艣rodkami finansowymi w ramach zada艅 realizowanych przez biuro.30) Sporz膮dzanie upowa偶nie艅 do kontroli na podstawie sk艂adanych wniosk贸w.31)Wyznaczenie pracownika zast臋puj膮cego osob臋 wyznaczon膮 do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecno艣ci z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowi膮zk贸w oraz stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, je偶eli nie s膮 one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, w szczeg贸lno艣ci - statut Gminy- Miasta Che艂m,- regulamin organizacyjny Urz臋du Miasta Che艂m,- procedura opracowywania bud偶etu miasta,- instrukcja obiegu dowod贸w ksi臋gowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepis贸w instrukcji kancelaryjnej oraz przepis贸w dotycz膮cych administracji samorz膮dowej i przepis贸w szczeg贸lnych reguluj膮cych sprawy za艂atwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zak艂adzie pracy porz膮dku.36) Przestrzeganie i nadz贸r nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podleg艂ych pracownik贸w.37) Przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, a tak偶e przepis贸w przeciwpo偶arowych oraz nadz贸r na przestrzeganiem tych przepis贸w i zasad przez podleg艂ych pracownik贸w.38) Dbanie o dobro Urz臋du i ochron臋 jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez zwierzchnik贸w.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-05-26 - Che艂m (lubelskie)

KIEROWNIK BIURA KONTROLI - od 4聽000 do 4聽500 PLN

1) Sprawne kierowanie prac膮 biura.2) Nadz贸r, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania biura okre艣lonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du Miasta Che艂m,- szczeg贸艂owych zakresach dzia艂ania.3) Sporz膮dzanie planu kontroli na nast臋pny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarz膮dczej kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji cel贸w i zada艅 w spos贸b zgodny z prawem, efektywny, oszcz臋dny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodno艣ci dzia艂alno艣ci z przepisami prawa oraz procedurami wewn臋trznymi,- skuteczno艣ci i efektywno艣ci dzia艂ania,- wiarygodno艣ci sprawozda艅,- ochrony zasob贸w,- przestrzegania i promowania zasad etycznego post臋powania,- efektywno艣ci i skuteczno艣ci przep艂ywu informacji,- zarz膮dzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutk贸w stwierdzonych nieprawid艂owo艣ci, jak r贸wnie偶 os贸b za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i 艣rodk贸w umo偶liwiaj膮cych usuni臋cie stwierdzonychnieprawid艂owo艣ci i uchybie艅 w wyst膮pieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-ksi臋gowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wyst膮pie艅 pokontrolnych.7) Opracowywanie projekt贸w zawiadomie艅 o naruszeniu dyscypliny finans贸w publicznych.8) Sporz膮dzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wynik贸w kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urz臋du Miasta Che艂m informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zalece艅 zawartych w wyst膮pieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Che艂m oraz organy kontroli zewn臋trznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksi臋gowej.11) Prowadzenie rejestr贸w:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewn臋trzne,- powiadomie艅 Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotycz膮cejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru plan贸w kontroli oraz sprawozda艅 z plan贸w kontroli realizowanych przez w艂a艣ciwe Departamenty merytoryczne.14)Wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.15)Opracowywanie na podstawie wynik贸w kontroli informacji i analiz dotycz膮cychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedk艂adanie ich Prezydentowi.16) Wsp贸艂dzia艂anie z organami kontroli zewn臋trznej prowadz膮cymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie post臋powania z dokumentami zewn臋trznych organ贸w kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projekt贸w odpowiedzi na wyst膮pienia pokontrolne organ贸wi jednostek zewn臋trznych, dokonuj膮cych kontroli w Urz臋dzie na podstawie pisemnych materia艂贸w sporz膮dzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urz臋du.19) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z przeciwdzia艂aniem praniu pieni臋dzy i finansowaniu terroryzmu.20)Wsp贸艂praca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdzia艂ania ryzyku wyst臋puj膮cemu w trakcie dzia艂alno艣ci operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem ryzykiem w Urz臋dzie Miasta Che艂m i w jednostkach organizacyjnych Miasta Che艂m.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie w艂a艣ciwego wykonywania zada艅 przez podleg艂ych pracownik贸w.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urz臋du.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarz膮dczej.28)Opracowywanie zakres贸w czynno艣ci i odpowiedzialno艣ci dla poszczeg贸lnych pracownik贸w.29)Oszcz臋dne gospodarowanie 艣rodkami finansowymi w ramach zada艅 realizowanych przez biuro.30) Sporz膮dzanie upowa偶nie艅 do kontroli na podstawie sk艂adanych wniosk贸w.31)Wyznaczenie pracownika zast臋puj膮cego osob臋 wyznaczon膮 do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecno艣ci z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowi膮zk贸w oraz stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, je偶eli nie s膮 one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, w szczeg贸lno艣ci - statut Gminy- Miasta Che艂m,- regulamin organizacyjny Urz臋du Miasta Che艂m,- procedura opracowywania bud偶etu miasta,- instrukcja obiegu dowod贸w ksi臋gowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepis贸w instrukcji kancelaryjnej oraz przepis贸w dotycz膮cych administracji samorz膮dowej i przepis贸w szczeg贸lnych reguluj膮cych sprawy za艂atwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zak艂adzie pracy porz膮dku.36) Przestrzeganie i nadz贸r nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podleg艂ych pracownik贸w.37) Przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, a tak偶e przepis贸w przeciwpo偶arowych oraz nadz贸r na przestrzeganiem tych przepis贸w i zasad przez podleg艂ych pracownik贸w.38) Dbanie o dobro Urz臋du i ochron臋 jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez zwierzchnik贸w.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-05-26 - Che艂m (lubelskie)

KIEROWNIK BIURA KONTROLI - od 4聽000 do 4聽500 PLN

1) Sprawne kierowanie prac膮 biura.2)Nadz贸r, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zada艅 nale偶膮cych do zakresu dzia艂ania biura okre艣lonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urz臋du Miasta Che艂m,- szczeg贸艂owych zakresach dzia艂ania.3)Sporz膮dzanie planu kontroli na nast臋pny rok.4)Organizowanie i dokonywanie kontroli zarz膮dczej kom贸rek organizacyjnych Urz臋du Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji cel贸w i zada艅w spos贸b zgodny z prawem, efektywny, oszcz臋dny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodno艣ci dzia艂alno艣ci z przepisami prawa oraz procedurami wewn臋trznymi,- skuteczno艣ci i efektywno艣ci dzia艂ania,- wiarygodno艣ci sprawozda艅,- ochrony zasob贸w,- przestrzegania i promowania zasad etycznego post臋powania,- efektywno艣ci i skuteczno艣ci przep艂ywu informacji,- zarz膮dzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutk贸w stwierdzonych nieprawid艂owo艣ci, jak r贸wnie偶 os贸b za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i 艣rodk贸w umo偶liwiaj膮cych usuni臋cie stwierdzonych nieprawid艂owo艣ci i uchybie艅 w wyst膮pieniach pokontrolnych.5)Dokonywanie kontroli finansowo-ksi臋gowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6)Opracowywanie propozycji wyst膮pie艅 pokontrolnych.7)Opracowywanie projekt贸w zawiadomie艅 o naruszeniu dyscypliny finans贸w publicznych.8)Sporz膮dzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wynik贸w kontroli.9)Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urz臋du Miasta Che艂m informacji w zakresie kontroli.10)Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zalece艅 zawartych w wyst膮pieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Che艂m oraz organy kontroli zewn臋trznej w zakresie kontroli gospodarki finansowo-ksi臋gowej.11)Prowadzenie rejestr贸w:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewn臋trzne,- powiadomie艅 Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12)Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotycz膮cej przeprowadzanych kontroli.13)Prowadzenie zbioru plan贸w kontroli oraz sprawozda艅 z plan贸w kontroli realizowanych przez w艂a艣ciwe Departamenty merytoryczne.14)Wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowaniai przeprowadzania kontroli wynikaj膮cych z realizowanych zada艅.15)Opracowywanie na podstawie wynik贸w kontroli informacji i analiz dotycz膮cych funkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedk艂adanie ich Prezydentowi.16) Wsp贸艂dzia艂anie z organami kontroli zewn臋trznej prowadz膮cymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17)Koordynowanie post臋powania z dokumentami zewn臋trznych organ贸w kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projekt贸w odpowiedzi na wyst膮pienia pokontrolne organ贸wi jednostek zewn臋trznych, dokonuj膮cych kontroli w Urz臋dzie na podstawie pisemnych materia艂贸w sporz膮dzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urz臋du.19)Koordynowanie spraw zwi膮zanych z przeciwdzia艂aniem praniu pieni臋dzyi finansowaniu terroryzmu.20)Wsp贸艂praca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21)Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdzia艂ania ryzyku wyst臋puj膮cemu w trakcie dzia艂alno艣ci operacyjnej biura.22)Koordynowanie spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem ryzykiem w Urz臋dzie Miasta Che艂mi w jednostkach organizacyjnych Miasta Che艂m.23)Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24)Zapewnienie w艂a艣ciwego wykonywania zada艅 przez podleg艂ych pracownik贸w.25)Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26)Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urz臋du.27)Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarz膮dczej.28)Opracowywanie zakres贸w czynno艣ci i odpowiedzialno艣ci dla poszczeg贸lnych pracownik贸w.29)Oszcz臋dne gospodarowanie 艣rodkami finansowymi w ramach zada艅 realizowanych przez biuro.30)Sporz膮dzanie upowa偶nie艅 do kontroli na podstawie sk艂adanych wniosk贸w.31)Wyznaczenie pracownika zast臋puj膮cego osob臋 wyznaczon膮 do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecno艣ci z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32)Sumienne i staranne wykonywanie obowi膮zk贸w oraz stosowanie si臋 do polece艅 prze艂o偶onych, je偶eli nie s膮 one sprzeczne z przepisami prawa.33)Przestrzeganie przepis贸w reguluj膮cych wewn臋trzne sprawy Urz臋du, w szczeg贸lno艣ci- statut Gminy- Miasta Che艂m,- regulamin organizacyjny Urz臋du Miasta Che艂m,- procedura opracowywania bud偶etu miasta,- instrukcja obiegu dowod贸w ksi臋gowych,- regulamin pracy.34)Przestrzeganie przepis贸w instrukcji kancelaryjnej oraz przepis贸w dotycz膮cych administracji samorz膮dowej i przepis贸w szczeg贸lnych reguluj膮cych sprawy za艂atwiane przez biuro.35)Przestrzeganie ustalonego w zak艂adzie pracy porz膮dku.36)Przestrzeganie i nadz贸r nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podleg艂ych pracownik贸w.37)Przestrzeganie przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, a tak偶e przepis贸w przeciwpo偶arowych oraz nadz贸r na przestrzeganiem tych przepis贸w i zasad przez podleg艂ych pracownik贸w.38)Dbanie o dobro Urz臋du i ochron臋 jego mienia.39)Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zada艅 zleconych przez zwierzchnik贸w.Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym,4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 5, 25%.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2021-04-02 - Che艂m (lubelskie)