KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY Katowice oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH
Stanowisko: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 950 PLN
Zakres obowiązków: - Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy. Zapewnienie właściwej koordynacji i nadzoru nad pracownikami administracji i obsługi oraz kierowcy. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych (przetargi, zapytania ofertowe itp.). Nadzór nad czynnościami związanymi z przeprowadzaniem remontów. Zapewnienie sprawności eksploatacyjno-technicznej budynku i urządzeń terenowych. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązków kierownika administracyjnego. - Wynagrodzenie: 2950 zł/brutto + premia regulaminowa + wysługa lat + dodatek specjalny. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności (ekonomia lub zamówienia publiczne lub administracja lub pokrewne) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i trzyletnia praktyka na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub pięcioletnia praktyka bez doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Wymagane Polskie obywatelstwo. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych. Wymagana niekaralność. Wymagana znajomość zagadnień ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera i oprogramowania: pakiet Office Word, Excel. Obsługa poczty elektronicznej. Wymagana umiejętność korzystania z zasobów internetowych. Wymagana znajomość zagadnień administracyjnych i umiejętność ich właściwej interpretacji. Wymagana umiejętność organizacji pracy w zespole. Wymagana sumienność, rzetelność, kreatywność, dyspozycyjność, życzliwość, samodzielność, dyskrecja. Wymagana umiejętność zarządzanie zespołem parowników. Wymagana znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego. Wymagana umiejętność administrowania i zarządzania obiektem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-251-52-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice) lub e-mail: kadry (at) domprzystan.org.pl
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy. Zapewnienie właściwej koordynacji i nadzoru nad pracownikami administracji i obsługi oraz kierowcy. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych (przetargi, zapytania ofertowe itp.). Nadzór nad czynnościami związanymi z przeprowadzaniem remontów. Zapewnienie sprawności eksploatacyjno-technicznej budynku i urządzeń terenowych. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązków kierownika administracyjnego. - Wynagrodzenie: 2950 zł/brutto + premia regulaminowa + wysługa lat + dodatek specjalny. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności (ekonomia lub zamówienia publiczne lub administracja lub pokrewne) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i trzyletnia praktyka na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub pięcioletnia praktyka bez doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Wymagane Polskie obywatelstwo. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych. Wymagana niekaralność. Wymagana znajomość zagadnień ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera i oprogramowania: pakiet Office Word, Excel. Obsługa poczty elektronicznej. Wymagana umiejętność korzystania z zasobów internetowych. Wymagana znajomość zagadnień administracyjnych i umiejętność ich właściwej interpretacji. Wymagana umiejętność organizacji pracy w zespole. Wymagana sumienność, rzetelność, kreatywność, dyspozycyjność, życzliwość, samodzielność, dyskrecja. Wymagana umiejętność zarządzanie zespołem parowników. Wymagana znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego. Wymagana umiejętność administrowania i zarządzania obiektem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-251-52-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice) lub e-mail: kadry (at) domprzystan.org.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2950 zł/brutto + premia regulaminowa + wysługa lat + dodatek specjalny. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności (ekonomia lub zamówienia publiczne lub administracja lub pokrewne) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i trzyletnia praktyka na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub pięcioletnia praktyka bez doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Wymagane Polskie obywatelstwo. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych. Wymagana niekaralność. Wymagana znajomość zagadnień ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych. Wymagana biegła umiejętność obsługi komputera i oprogramowania: pakiet Office Word, Excel. Obsługa poczty elektronicznej. Wymagana umiejętność korzystania z zasobów internetowych. Wymagana znajomość zagadnień administracyjnych i umiejętność ich właściwej interpretacji. Wymagana umiejętność organizacji pracy w zespole. Wymagana sumienność, rzetelność, kreatywność, dyspozycyjność, życzliwość, samodzielność, dyskrecja. Wymagana umiejętność zarządzanie zespołem parowników. Wymagana znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego. Wymagana umiejętność administrowania i zarządzania obiektem.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "PRZYSTAŃ" W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-251-52-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Stanisława Adamskiego 22, 40-069 Katowice) lub e-mail: kadry (at) domprzystan.org.pl- Daj nam znać, że możemy wykorzystać Twoje dane osobowe w procesie rekrutacji. Wybierz i umieść wybraną klauzulę zgody na swoim CV bez tego nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą.- Dbanie o dane osobowe jest też w Twoim interesie.- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez DPS Przystań zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych.- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV i wykorzystanie go w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez DPS Przystań zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych.- Warto wiedzieć, że: Dom Pomocy Społecznej Przystań stanie się administratorem podanych w CV danych osobowych; nasza siedziba mieści się w Katowicach przy ul. Ks. Bpa Adamskiego 22; dane w CV podajesz dobrowolnie, a jeśli nie podasz informacji, które pozwolą na ocenę Twojej kandydatury i kontakt z Tobą, nie będziemy mogli brać Twojego CV pod uwagę; dostęp do Twoich danych będą mieli tylko upoważnieni przez nas pracownicy, którzy zajmują się rekrutacją; po zakończeniu rekrutacji przesłane CV usuwamy; my dbamy o ochronę Twoich danych osobowych, a Ty masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych nie jest zgodne z przepisami RODO - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; masz też prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania i usunięcia; jeśli zechcesz, w każdym momencie możesz odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail, Godziny : 8:00-14:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: http://www.biuletyn.abip.pl/dpsprzystan/index.php
Ulica pracodawcy: Ks. bpa Stanisława Adamskiego
Numer budynku pracodawcy: 22
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.07.2019
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1b67ffc9df2ac9d54193b2b2cf44c59
Podobne oferty pracy
Realizacja celów produkcyjnych i jakościowych, nadzorowanie i organizacja pracy zespołu, zapewnienie wydajności produkcji.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-03-23 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Nadzór nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca na terenie Krakowa oraz woj. małopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
- ocena pracowników i decydowanie o ich rozwoju, organizacja planowania produkcji oraz zapewnienie terminowej realizacji, współtworzenie harmongramów produkcyjnych we współpracy z mistrzami zarządzania pracownikami działu produkcji, rozliczanie wydajności, jakości oraz czasu pracy, rozwiązywanie problemów produkcyjnych, nadzór i sterowanie obiegiem materiałów do produkcji, scisła współpraca z dyrektorem technicznym, asystentem produkcji w zakresie planowania robót wykonywanych w kooperacji, uczestnictwo w cotygodniowych naradach produkcyjnych, ścisła współpraca z działem konstrukcyjnym i z działem kontroli jakości
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2018-10-04 - Strzegom (dolnośląskie)
Wykonywanie więźby dachowej oraz zbijania ścian konstrukcji budynku, domy szkieletowe
Usługi Stolarskie - Remontowo - Budowlane Andrzej Gehfeld - 2017-07-14 - Obory (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową spółki: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraznadzór nad ich realizacją, zagwarantowanie konkurencyjnej oferty na rynku, zarządzaniepolityką cenową i asortymentową spółki, kontrola raportów i analiz; współpraca decyzyjnaze spółką - matką z siedzibą w Korei Płd.Praca na czas określony : 3 lataSala C
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Praca na terenie Austrii, komunikatywna znajomość j. niemieckiego, prawo jazdy kat.b
In FACILITY SP. Z O.O. - 2017-02-28 - Dobra (opolskie)
naprawa pojazdów samochodowych, diagnostyka, wykonywanie przeglądów
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
fryzjerstwo damsko- męskie, praca w godz. 9-17/11-19, miejsce pracy: Opole - Czarnowąsy
ESTETICA - Salon Fryzjerski Beata Cieślak - 2018-04-18 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn stolarskich, montaż, pakowanie mebli. Jedna zmiana, umowa zlecenie około 160 h w m-cu.Praca głównie na ul. Robotniczej 70J Wrocław, Dolny Śląsk oraz cala Polska - pełne oddelegowanie (montaż).
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Mechanik maszyn i urządzeń przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Świdno (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji uczniowskiej
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- kierowanie i koordynacja działań w zakresie programów polityki zdrowotnej,- kierowanie i koordynacja działań analitycznych w obszarze ochrony zdrowia (w tym epidemiologii),- koordynacja działań w zakresie profilaktyki.- kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,- obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),- praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2018-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie budową
Przedsiębiorstwo Budowlane,,RYSTAL-BUD"Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Prowadzenie projektów w obszarze chemii medycznej, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiKierowanie pracą członków zespołów projektowych• Pomoc w planowaniu i modyfikacji ścieżek syntezy • Definiowanie ryzyk projektowych• Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie • Monitorowanie postępów prac członków zespołów projektowych w odniesieniu do założonych ram czasowych• Definiowanie potrzeb aparaturowo-szkoleniowych • Raportowanie wynikówKontrola przestrzegania zasad BHP w laboratoriumPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityUdzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom laboratoriumRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątki
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad pracownikami w oddziale i rozliczanie pracowników.
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-16 - Miączyn (lubelskie)
1. Codzienne nienaganne utrzymanie porządku w sli, łazience oraz dodatkowo przydzielonych pomieszczeniach.2. Mycie drzwi, okien, podłóg, zabawek w sali.3. Rozkładanie posiłków, naczyń, sprzątanie po posiłkach, pomoc w karmieniu dzieci.4. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, ubieraniu się, w toalecie w czynnościach higienicznych.5. Sprzątanie po zajęciach, pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łęczyca (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem
GTB Celina Górska - 2016-08-11 - Skarszewy (pomorskie)
kierowanie zespołem ludzi, nadzór nad przebiegiem produkcji, przydzielanie zadań podległym pracownikom i kontrola ich realizacji
Firma Produkcyjna BARTEX Zakład Pracy Chronionej - 2017-08-21 - Żagań (lubuskie)
organizacja i nadzór pracy
SAMECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Docieplanie budynków
P.U.H."LUX" Janina i Bogusław Lejman, Spółka Jawna - 2016-04-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ-Praca w Tczewie przy ul. 30 Stycznia 2,-Sklep otwarty w godzinach 6-22,Kontakt telefoniczny 605-858-897-Godziny pracy do ustalenia,
STOKROTKA TCZEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Tczew (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Monitorowanie wydajności zespołu, aby upewnić się, że klienci otrzymują najwyższy poziom usług spełniając oczekiwane umowy o poziomie usług (SLA); -Ścisła współpraca z klientem, aby monitorować i śledzić problemy oraz dostosowywać priorytety, w zależności od potrzeb, na podstawie wskaźników wydajności; -Monitorowanie naszego dostawcę Service Desk, upewniając się, że wdrażają rozwiązania serwisowe, które poprawiają jakość obsługi klienta, oraz zapewniają powiązanie z zespołami L2 i L3, aby zapewnić, że dokumentacja pomocnicza pozostaje aktualna i dostosowana do naszych potrzeb obsługi klienta. - Odpowiedzialność za pełnienie funkcji eksperta ds. Wiedzy w zakresie Service Desk, procesu i procedur ITIL; -Służenie jako ekspert funkcjonalny i właściciel ServiceNow lub podobnego oprogramowania Help Desk.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie przebudowy marketu zgodnie z zaleceniami kierownika, wykładanie towaru na półki, dbanie o porządek i czystość na stanowisku pracy
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie stoiskiem, zapewnienie stałej dostępności towaru, zarządzanie zespołem ludzi, nadzór nad budżetem, szkolenia zespołu
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-25 - Swarzędz (wielkopolskie)
zamawianie towaru, wycena towaru oraz kontakt z dostawcami chińskimi
PHQ Sp. z o.o - 2016-12-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Nadzór nad projektem. Nadzór nad montażem i demontażem rusztowań.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Montaż kominków oraz cięcie, obróbka i montaż kamienia naturalnego. (obudowy kominkowe, parapety ,blaty kuchenne i łazienkowe, schody).
P.P.H.U.WAS-KOM S.C. DOROTA WASILEWSKA MARIUSZ WASILEWSKI - 2018-04-13 - Józefka (łódzkie)
Obsługa klienta w sklepie kosmetycznym.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zamość (lubelskie)
wg stanowiska. Więcej informacji pod numerem 508 323 787.
P.P.U. OBRÓBKA METALI Tomasz Borzyński - 2017-05-24 - Wołów (dolnośląskie)
1.prowadzenie ewidencji inwentaryzacyjnej majątku szkoły, wykazów inwentaryzacyjnych w pomieszczeniach oraz znakowanie sprzętu i mebli,2.prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami ksiąg obiektów budowlanych,3.bieżąca kontrola stanu technicznego budynku i jego wyposażenia,4.nadzór nad pracami remontowymi, naprawami bieżącymi, pracami konserwacyjnymi,5.sporządzanie zamówień na towary i usługi, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, sporządzanie umów dotyczących wynajmu pomieszczeń na terenie szkoły,6.sporządzanie umów z dostawcami towarów i usług,7.nadzór nad całością spraw techniczno-gospodarczych w szkole istotnych dla jej prawidłowego funkcjonowania,8. organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa obiektu szkolnego oraz prac konserwacyjno-remontowych i nadzór nad nimi,9. Stałe kontrolowanie stanu sprzętu i pomocy naukowych w szkole we współpracy z pracownikami, którym one podlegają, zużycia energii elektrycznej, wody i gazu oraz sprawdzanie jeden raz w miesiącu ich stanu (spisanie liczników), stanu sanitarno-higienicznego szkoły, zabezpieczenia i stanu sprzętu przeciwpożarowego i instalacji odgromowej, zabezpieczenia budynku szkoły przed kradzieżami,10. Dbałość o właściwe zabezpieczenie mienia szkoły,11. Nadzór nad wynajmem pomieszczeń szkolnych innym podmiotom,12. Udział w planowaniu budżetu szkoły i dbałość o zabezpieczenie środków na usługi, remonty i bieżące zakupy13. Nadzór nad pracownikami obsługi.
Zespół Szkół Ekonomicznych - 2019-01-10 - Opole (opolskie)