KIEROWNIK PRAKTYKI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KIEROWNIK PRAKTYKI
Wynagrodzenie: od 15 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Monitorowanie wydajności zespołu, aby upewnić się, że klienci otrzymują najwyższy poziom usług spełniając oczekiwane umowy o poziomie usług (SLA); -Ścisła współpraca z klientem, aby monitorować i śledzić problemy oraz dostosowywać priorytety, w zależności od potrzeb, na podstawie wskaźników wydajności; -Monitorowanie naszego dostawcę Service Desk, upewniając się, że wdrażają rozwiązania serwisowe, które poprawiają jakość obsługi klienta, oraz zapewniają powiązanie z zespołami L2 i L3, aby zapewnić, że dokumentacja pomocnicza pozostaje aktualna i dostosowana do naszych potrzeb obsługi klienta. - Odpowiedzialność za pełnienie funkcji eksperta ds. Wiedzy w zakresie Service Desk, procesu i procedur ITIL; -Służenie jako ekspert funkcjonalny i właściciel ServiceNow lub podobnego oprogramowania Help Desk.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Monitorowanie wydajności zespołu, aby upewnić się, że klienci otrzymują najwyższy poziom usług spełniając oczekiwane umowy o poziomie usług (SLA); -Ścisła współpraca z klientem, aby monitorować i śledzić problemy oraz dostosowywać priorytety, w zależności od potrzeb, na podstawie wskaźników wydajności; -Monitorowanie naszego dostawcę Service Desk, upewniając się, że wdrażają rozwiązania serwisowe, które poprawiają jakość obsługi klienta, oraz zapewniają powiązanie z zespołami L2 i L3, aby zapewnić, że dokumentacja pomocnicza pozostaje aktualna i dostosowana do naszych potrzeb obsługi klienta. - Odpowiedzialność za pełnienie funkcji eksperta ds. Wiedzy w zakresie Service Desk, procesu i procedur ITIL; -Służenie jako ekspert funkcjonalny i właściciel ServiceNow lub podobnego oprogramowania Help Desk.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK PRAKTYKI
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2019
Data zakończenia pracy: 04.06.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja; administracja biznesowa; zarządzanie, min. 8 lat doświadczenia w środowisku międzynarodowym,
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?845f6ef83d4f89b64716436ec017431e
Podobne oferty pracy
chów i hodowla drobiu
Ubojnia Drobiu S.C. Magdalena Chomiak, Michał Chomiak - 2016-06-27 - Lisowice (dolnośląskie)
Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych. Nadzorowanie i monitorowanie efektywności pracy zespołu. Rozwiązywanie problemów produkcyjnych. Nadzór nad dokumentacją produkcyjną.
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna - 2016-12-01 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- kierowanie robotami montażowymi;- prowadzenie dziennika robót;- koordynacja dostaw materiałów budowlanych.Praca od pon. do pt. oraz w wolne dni od 7:00 do 15:00
Abastran Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-22 - Gorzyce (śląskie)
bieżący nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-11 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracami, nadzór i organizacja logistyczna w generalnym wykonawstwie.Opracowanie harmonogramów budowy i bieżące monitorowanie stopnia zaawansowania prac. koordynowanie zakresu prac podległych pracowników i podwykonawców.Egzekwowanie terminowości w oparciu o harmonogram.Planowanie potrzeb z w zakresie sił i środków.Raportowanie o postępie prac.Nadzór i kontrola budżetu budowy.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
•wykształcenie farmaceutyczne z wymaganym stażem pracy;•umiejętność pracy z zespołem i motywowania pracowników;•zdolność do wyznaczania i egzekwowania założonych celów;•samodzielność i skuteczność w działaniu;•motywacja do osiągania postawionych celów;•samodzielność i inicjatywa w działaniu;•rzetelność, odpowiedzialność i pełne zaangażowanie.
Euro Apteka Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Tczew (pomorskie)
Przewóz rzeczy w ruchu krajowym lub międzynarodowym, nadzór na pojazdem oraz naczepą, wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem przewożonych towarów.
DAP-TRANS Aneta Grześkowiak - 2016-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie , koordynacja
Ultraeuropa Sp z o.o. - 2018-11-28 - Żywiec (śląskie)
Nadzorowanie prac brygady związanych z utrzymaniem dróg na terenie gminy Wisznia Mała. Rozliczanie wykonanych robót.Koordynacja wykonywanych zadań z urzędem gminy.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2019-05-14 - Strzeszów (dolnośląskie)
Prowadzenie działań marketingowych - nadzór nad funkcjonowaniem obiektu.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fostakowski Stanisław - 2017-08-17 - Zamość (lubelskie)
kierownik składu magazynowo-hurtowego
Spółdzielnia Rzemieślnicza " Wielobranżowa " - 2017-08-17 - Wola Mielecka (podkarpackie)
jw
Mutatio Mariusz Pięta - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja oraz nadzór nad organizacją zmiany produkcyjnej, znajomość procesów produkcyjnych występujących w zakładzie, nadzorowanie dokumentacji wynikającej z zintegrowanego systemu zarządzania jakością i HACCP (np. karty czyszczenia, mycia i konserwacji maszyn i urządzeń, raporty o stanie higieny, kart kontroli ph żurków, kart kontroli wag, termometrów, higrometrów, …), planowanie zaopatrzenia, planowanie produkcji z wyprzedzeniem, kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z wymaganiami technologicznymi (jakość produktów), rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych, prowadzenie szkoleń stanowiskowych personelu, kontrola stanu ilościowego pracowników i możliwości przystąpienia ich do pracy (wypełnianie raportów o nieprzygotowaniu pracownika do pracy), itp.
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA SP. Z O.O. SP.K. - 2019-03-28 - Karwia (pomorskie)
Montaż instalacji, prefabrykacja szaf sterowniczych
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-03-15 - Zgierz (łódzkie)
- Obowiązki na stanowisku kierownika Działu Naukowo-Oświatowego:1. Zapewnienie właściwej organizacji stanowisk pracy, koordynacji nadzoru nad pracownikami działu. 2. Nadzór nad ruchem zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, zapewnienie obsługi przewodników dla grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych.3. Oprowadzanie zwiedzających po wystawach stałych i czasowych, prowadzenie lekcji muzealnych.4. Bieżąca opieka nad wystawami w budynku głównym Muzeum i dbałość o ich zabezpieczenie.5. Przygotowanie aktualnej muzealnej oferty wystaw i propozycji z zakresu edukacji historycznej i regionalnej dla szkół.6. Kreowanie wizerunku Muzeum w mediach i wdrażanie strategii promocyjnej Muzeum.7. Nadzór nad organizowaniem spotkań z dziennikarzami, wywiadów w związku z odbywającymi się wystawami i przedsięwzięciami muzealnymi.8. Pozyskiwanie patronów medialnych dla projektów realizowanych w Muzeum Historii Katowic.9. Utrzymywanie stałych kontaktów i kreowanie nowych projektów z instytucjami kultury i nauki działającym na terenie miasta oraz podmiotami, z którymi Muzeum Historii Katowic podpisało umowy o współpracy. 10. Podejmowanie działań w celu pozyskiwania pozabudżetowych źródeł finansowania na działalność działu.11. Współpraca z muzeami, instytucjami kultury oraz innymi podmiotami działającymi w zakresie upowszechniania kultury w kraju i za granicą. 12. Współpraca z działami merytorycznymi Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie.13. Organizacja Nocy Muzeów.- Pracodawca oferuje: wysokie standardy pracy; udział w ciekawych projektach; pracę w prestiżowej instytucji kultury.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00 - wg harmonogramu.- Wymagania niezbędne: posiadanie pełniej zdolności do czynności prawnych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe, magisterskie, znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego porozumiewania się, obsługa komputera, doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole lub kierowania zespołem, komunikatywność, otwartość i kreatywność,umiejętność publicznego przemawiania, łatwość wypowiedzi, poprawna polszczyzna, dobra dykcja, nieposzlakowana opinia, etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach, planowanie i efektywna organizacja własnego czasu pracy,dokładność, sumienność, samodzielność w wykonywaniu zadań, kreatywność i dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.- Wymagania pożądane: mobilność prawo jazdy kat. B + dysponowanie własnym samochodem, kurs obsługi kasy fiskalnej, wykształcenie lub przygotowanie pedagogiczne, znajomość dodatkowego języka obcego.
MUZEUM HISTORII KATOWIC - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
CleanAccess Sp. z o.o. Kielce - 2018-03-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i francuskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kierowanie pracami budowlanymi;- nadzór nad pracownikami - prowadzenie dokumentacji biurowej;- przygotowanie i organizacja budowy.
TANDEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Żagań (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
składanie zamówień; dbanie o stanowisko pracy; obsługa klienta
P.P.H.U Jan Kaczor - 2016-08-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Planowanie i koordynacja produkcji. Dotrzymywanie terminów.
AMS Sławińscy s.j. - 2017-01-16 - Wronki (wielkopolskie)
Organizacja, kierowanie i nadzór nad pracą przy budowie sieci i instalacji gazowych oraz sanitarnych
TECHNIGAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie umów dochodowych,prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomości na terenie szkoły, utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości, dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,współpraca z firmami,zlecenia prac o charakterze usługowym(szkolenia serwisu urządzeń,wykonania ekspertyz, robót remontowo-budowlanych),prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych,nadzór nad gospodarką odpadami(utylizacja i ochrona środowiska), udział w pracch komisji konkursowej i przetargowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
-kierowanie pracą zespołu,-sporzadzanie zamówień-fakturowaniePraca w godz.06.00-14.00
GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA DZIKOWIEC - 2019-04-18 - Dzikowiec (podkarpackie)
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, uprawnienia energetyczne, prawo jazdy kat. B, znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznych
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2017-09-25 - Biadki (wielkopolskie)
prace na terenach zielonych /grabienie, pielenie/ oraz sprzątanie klatek schodowych
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Zarządzanie procesami logistycznymi -Nadzór nad pracą podległychzespołów magazynowych i transportowych, rozliczanie czasu pracy-Optymalizacja obowiązujących w firmie procedur logistycznych i nadzór nadich przestrzeganiem -Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentacjimagazynowej -Wdrażanie usprawnień w zakresie wydajności i efektywności,-Kontrola poprawności przyjmowania i wydawania towarów, oznakowanialokalizacji oraz stanów magazynowych -Efektywne planowaniezagospodarowania przestrzeni magazynowej oraz nadzór nadrozmieszczeniem i układaniem towarów na wyznaczonej powierzchnimagazynowej -Sporządzanie raportów i analiz mierzących efektywnośćprocesów logistycznych -Optymalizowanie kosztów, nadzorowanie pracyplanisty materiałowego -Przeprowadzanie inwentaryzacji. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Przygotowanie i nadzór nad kuciem elementów odkuwek matrycowych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Rybarzowicach.
KAZIMIERZ KUBICA K. A. - METAL - 2017-08-30 - Rybarzowice (śląskie)