KADROWA Gdynia oferta pracy LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KADROWA
Wynagrodzenie: od 3 000 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników- rozliczanie ewidencji czasu pracy- obsługa i znajomość programu płatnik- sporządzanie list płac
Data publikacji: 2021-03-17
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników- rozliczanie ewidencji czasu pracy- obsługa i znajomość programu płatnik- sporządzanie list płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: KADROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Data zakończenia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, umiejętność rozliczania wynagrodzeń pracowników. Praca w godzinach 7:00-15:00
Nazwa pracodawcy:
LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9581707555
danePracodawcy_regon: 38580514200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
GROCHOWA 10, 81-017 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: GROCHOWA
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 17.03.2021
Oferta pracy ważna do: 16.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8c21423759125f9ae823135d4f43f75
Podobne oferty pracy
praca na produkcji, obsługa i ustawianie maszyn, kontrola jakościowa wyprodukowanego produktu
"FOLIAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-05 - Słubice (lubuskie)
naprawa sprzętu budowlanego oraz pojazdów samochodowy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych oraz archiwizacja dokumentów
EUROKADRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Straszyn (pomorskie)
Prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)
W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2021-05-27 - Chełm (lubelskie)
nauczanie wczesnoszkolne języka angielskiego, praca w klasach max 5 osobowych, praca z osobami niepełnosprawnymi (dziećmi ze spektrum autyzmu)
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA "DAR LOSU" - 2019-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
Bieżące usuwanie awarii maszyn i urządzeń, dokumentowanie zgłoszonych awarii, wykonywanie remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń.
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, prezentacja ofert produktu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa i naprawa urządzen elektrycznych, sprawdzanie prawidłowego działania zapłonu i wszystkich świateł, konserwacja instalacji urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdu.Kontakt: e-mail info (at) pkslosice.home.pl, osobisty lub telefoniczny
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Łosice (mazowieckie)
stylizacja paznokci metodą żelową, kosmetyka twarzy. Praca na 2 zmiany w godzinach: 8.00 - 16.00, 12.00 - 19.00, co druga sobota od 8.00 do 14.00.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy Słupsk i powiat słupski
kontakt przez PUP - 2021-03-31 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników i żołnierzy; przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa pracowników i żołnierzy w zakresie bieżących spraw kadrowych; ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-09-03 - Łomża (podlaskie)
przyjmowanie/wydawanie towarów z/ do magazynu, uczestnictwo w kontrolach ilościowych oraz jakościowych. Rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów w wyznaczonych miejscach. Zabezpieczenie, prawidłowe oznakowanie towarów. Utrzymanie porządku, czystości oraz zasad BHP w magazynie. Czynny udział w inwentaryzacjach, sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Gliwice (śląskie)
rozładunek i załadunek towarów na magazynie, wywóz towarów do klienta
PHU GÓRMAX Sławomir Góral i Wspólnicy sp.j. - 2018-01-24 - Węgrów (mazowieckie)
prace ślusarskie, spawanie metodą MAG, elektrodą otuloną
Przedsiębiorstwo "AGAT" Spółka Akcyjna - 2019-02-08 - Zygmuntów (łódzkie)
doręczanie przesyłek, listów, prasy
Poczta Polska S.A Warszawa - 2015-12-10 - Góra (dolnośląskie)
Praca przy produkcji lodów, pakowanie, układanie
kontakt przez OHP - 2020-07-08 - Namysłów (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Montaż okien, drzwi i podłóg.
POL-BUD Zbigniew Wiatr - 2019-12-31 - Sarzyna (podkarpackie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; kwalifikacje stolarza meblowego, umiejętność wykonywania kopii mebli antycznych, stylowych oraz współczesnych, obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń, wykonywanie zdobnictwa mebli; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Bukowno (małopolskie)
- kontrola w zakresie zgodności wyrobów (rurociągi, konstrukcje) z wymogami obowiązujących dyrektyw, projektu, norm i przepisów - kontrola jakości wyrobów i usług na wszystkich etapach wytwarzania- udział w opracowaniu nowych technologii wykonawczych
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2020-11-27 - Płock (mazowieckie)
dokonywanie zakupów art. spożywczych na terenie Częstochowy - małe partie towarów i dostarczenie ich do firmy, załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami
Restauracja Cliopatra Bikes Ahmad - 2018-09-05 - Częstochowa (śląskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Zaspy Małe (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zabiegów masażu relaksacyjnego z wykorzystaniem naturalnych metod, mających na celu likwidowanie objawów stresu i przemęczenia, przywrócenie wewnętrznego spokoju i regeneracja sił, wykonywanie masaży aromaterapeutycznych mających na celu odżywianie skóry i relaks
KRYSTYNA DASZYK INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - 2019-03-15 - Sanok (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Harklowa (małopolskie)
Praca z grupami początkującymi z zakersu obsługi komputera (Word, Exel, PowerPoint),
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-30 - Człuchów (pomorskie)
redagowanie pism, współpraca z organizacjami pozarządowymi, wykonywanie czynności zw. z przygotowaniem i obsługą sesji rady oraz jej komisji
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Żory (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)