KADROWA Gdynia oferta pracy LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KADROWA

Wynagrodzenie: od 3 000 do 5 000 PLN

Zakres obowiązków: - przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników- rozliczanie ewidencji czasu pracy- obsługa i znajomość programu płatnik- sporządzanie list płac

Data publikacji: 2021-03-17

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników- rozliczanie ewidencji czasu pracy- obsługa i znajomość programu płatnik- sporządzanie list płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 do 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KADROWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 do 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021

Data zakończenia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, umiejętność rozliczania wynagrodzeń pracowników. Praca w godzinach 7:00-15:00

Nazwa pracodawcy:
LIRECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9581707555

danePracodawcy_regon: 38580514200000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
GROCHOWA 10, 81-017 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: - CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

danePracodawcy_kodPowiatu: 2262

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100

Ulica pracodawcy: GROCHOWA

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 17.03.2021

Oferta pracy ważna do: 16.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8c21423759125f9ae823135d4f43f75

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 600 PLN

praca na produkcji, obsługa i ustawianie maszyn, kontrola jakościowa wyprodukowanego produktu
"FOLIAREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-05 - Słubice (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH ORAZ CIĘŻKIEGO SPRZĘTU BUDOWLANEGO - od 23 PLN

naprawa sprzętu budowlanego oraz pojazdów samochodowy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - do 15 PLN

Obsługa komputera, urządzeń biurowych oraz archiwizacja dokumentów
EUROKADRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Straszyn (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Prace porządkowe w pomieszczeniach biurowych
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI - od 3 100 PLN

W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2021-05-27 - Chełm (lubelskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 8 GODZ. TYG. - 50 - 60 PLN

nauczanie wczesnoszkolne języka angielskiego, praca w klasach max 5 osobowych, praca z osobami niepełnosprawnymi (dziećmi ze spektrum autyzmu)
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA "DAR LOSU" - 2019-11-18 - Lubin (dolnośląskie)

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU - 2 000 - 3 000 PLN

Bieżące usuwanie awarii maszyn i urządzeń, dokumentowanie zgłoszonych awarii, wykonywanie remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń.
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów handlowych, prezentacja ofert produktu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - do 2 000 PLN

obsługa i naprawa urządzen elektrycznych, sprawdzanie prawidłowego działania zapłonu i wszystkich świateł, konserwacja instalacji urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdu.Kontakt: e-mail info (at) pkslosice.home.pl, osobisty lub telefoniczny
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Łosice (mazowieckie)

KOSMETYCZKA/STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 000 PLN

stylizacja paznokci metodą żelową, kosmetyka twarzy. Praca na 2 zmiany w godzinach: 8.00 - 16.00, 12.00 - 19.00, co druga sobota od 8.00 do 14.00.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Zabrze (śląskie)

ELEKTRYK - od 3 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy Słupsk i powiat słupski
kontakt przez PUP - 2021-03-31 - Słupsk (pomorskie)

STARSZY REFERENT SEKCJA PERSONALNA S-1 - od 2 800 PLN

Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników i żołnierzy; przygotowywanie dokumentów kadrowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa pracowników i żołnierzy w zakresie bieżących spraw kadrowych; ewidencja i rozliczanie czasu pracy.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-09-03 - Łomża (podlaskie)

MAGAZYNIER - do 17,2 PLN

przyjmowanie/wydawanie towarów z/ do magazynu, uczestnictwo w kontrolach ilościowych oraz jakościowych. Rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów w wyznaczonych miejscach. Zabezpieczenie, prawidłowe oznakowanie towarów. Utrzymanie porządku, czystości oraz zasad BHP w magazynie. Czynny udział w inwentaryzacjach, sporządzanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

rozładunek i załadunek towarów na magazynie, wywóz towarów do klienta
PHU GÓRMAX Sławomir Góral i Wspólnicy sp.j. - 2018-01-24 - Węgrów (mazowieckie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 3 400 PLN

prace ślusarskie, spawanie metodą MAG, elektrodą otuloną
Przedsiębiorstwo "AGAT" Spółka Akcyjna - 2019-02-08 - Zygmuntów (łódzkie)

LISTONOSZ - od 1 750 PLN

doręczanie przesyłek, listów, prasy
Poczta Polska S.A Warszawa - 2015-12-10 - Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 3 000 - 3 500 PLN

Praca przy produkcji lodów, pakowanie, układanie
kontakt przez OHP - 2020-07-08 - Namysłów (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 600 - 4 000 PLN

Montaż okien, drzwi i podłóg.
POL-BUD Zbigniew Wiatr - 2019-12-31 - Sarzyna (podkarpackie)

STOLARZ - do 1 040 PLN

Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; kwalifikacje stolarza meblowego, umiejętność wykonywania kopii mebli antycznych, stylowych oraz współczesnych, obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń, wykonywanie zdobnictwa mebli; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 1 017,4 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Bukowno (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 2 600 PLN

- kontrola w zakresie zgodności wyrobów (rurociągi, konstrukcje) z wymogami obowiązujących dyrektyw, projektu, norm i przepisów - kontrola jakości wyrobów i usług na wszystkich etapach wytwarzania- udział w opracowaniu nowych technologii wykonawczych
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2020-11-27 - Płock (mazowieckie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 800 PLN

dokonywanie zakupów art. spożywczych na terenie Częstochowy - małe partie towarów i dostarczenie ich do firmy, załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami
Restauracja Cliopatra Bikes Ahmad - 2018-09-05 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA/MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Zaspy Małe (zachodniopomorskie)

MASAŻYSTA RELAKSACYJNY - od 3 000 PLN

Wykonywanie zabiegów masażu relaksacyjnego z wykorzystaniem naturalnych metod, mających na celu likwidowanie objawów stresu i przemęczenia, przywrócenie wewnętrznego spokoju i regeneracja sił, wykonywanie masaży aromaterapeutycznych mających na celu odżywianie skóry i relaks
KRYSTYNA DASZYK INDYWIDUALNA SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - 2019-03-15 - Sanok (podkarpackie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Harklowa (małopolskie)

TRENER KOMPUTEROWY - od 13,7 PLN

Praca z grupami początkującymi z zakersu obsługi komputera (Word, Exel, PowerPoint),
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-30 - Człuchów (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

redagowanie pism, współpraca z organizacjami pozarządowymi, wykonywanie czynności zw. z przygotowaniem i obsługą sesji rady oraz jej komisji
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Żory (śląskie)

Doradca Klienta - -

Media Expert Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)