STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Data publikacji: 2021-05-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PLANOWANIA I SPRAWOZDAWCZOŚCI W WYDZIALE INWESTYCJI W DEPARTAMENCIE ARCHITEKTURY, GEODEZJI I INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia lub finanse lub rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętności interpersonalne, w tym: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, adaptacja społeczna, zdolności analityczne, odporność na stres
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera, pakietów biurowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów prawa związanych z sektorem finansów publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10752 .Symbol oferty DOR-OP.2110.24.2021 Jednostka ogłaszająca Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm Data ogłoszenia 2021-05-26 Termin składania dokumentów 2021-06-07 Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczneWymagania związane ze stanowiskiem Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie ekonomiczne,6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub wyższe oraz podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub finanse i rachunkowość,2) mile widziany staż pracy w sektorze finansów publicznych,3) znajomość przepisów prawa związanych z sektorem finansów publicznych (tj. znajomość ustawy: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa, o podatku od towarów i usług, znajomość aktów wykonawczych do powyższych ustaw ze szczególnym uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej),4) znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów prawa w zakresie rachunkowości budżetowej i sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej,5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,6) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,9) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,10) biegła obsługa komputera, pakietów biurowych i urządzeń peryferyjnych, znajomość obsługi pakietów Office, 11) umiejętności interpersonalne, w tym: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista, adaptacja społeczna, zdolności analityczne, odporność na stres.Zakres obowiązków W zakresie planowania i realizacji budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;:1) nadzór nad realizacją budżetu Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; Urzędu Miasta Chełm, bieżące jego monitorowanie i sporządzanie zestawień oraz informacji z jego realizacji wg dyspozycji Dyrektora Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji;2) przygotowywanie danych do projektu uchwały budżetowej w zakresie zadań realizowanych przez departament;3) przedkładanie propozycji zmian zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych;4) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu oraz sprawozdania z WPF) dla potrzeb Departament Architektury, Geodezji i Inwestycji; UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych;5) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie departamentu; 6) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu;7) bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty w zakresie zadań Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji; a w szczególności sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym;8) bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków;9) planowanie i nadzór nad realizacją planu zamówień publicznych w zakresie Departamentu Geodezji, Architektury i Inwestycji;10) przedkładanie propozycji zmian dotyczących planu zamówień publicznych;11) sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących realizowanych przez Departament zamówień publicznych;12) zapewnienie zgodności planu zamówień publicznych z budżetem departamentu.2. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.3. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Strategii poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniuz bezpośrednim przełożonym.4. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji oraz w stosunku do pracowników Departamentu Architektury, Geodezji i Inwestycji a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm. Wymagane dokumenty życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia opcjonalnie),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. planowania i sprawozdawczości. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.Warunki pracy 1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 07 czerwca 2021 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 26 maja2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. planowania i sprawozdawczości w Wydziale Inwestycji w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 26 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia opcjonalnie),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. planowania i sprawozdawczości. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwaPracodawca: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatuPracodawca: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKrajuPracodawca: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosciPracodawca: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.05.2021
Oferta pracy ważna do: 07.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c9cd318566546211c9a9981b1264734
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie produktów, obsługa klientów, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-03-08 - Kępno (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Czerniewice (kujawsko-pomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Maćki (warmińsko-mazurskie)
sortowanie surowców wtórnych
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Myszków (śląskie)
murowanie, tynkowanie, betonowanie, wykonywanie okładzin ściennych i podłogowych z ceramiki i kamienia, układanie kostki brukowej, asfaltowanie, prace związane z wykonywaniem sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Libiąż (małopolskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Strumiany (wielkopolskie)
Zamiatanie, zimą odśnieżanie, ogólne prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie zewnętrznym firmy.
Centrum Teresy 100 Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac z zakresu budowlanego
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Zebrzydowa (dolnośląskie)
Przewóz rzeczy
PRZEDSIĘBIORSTWO JANAR JAN SZYBKO - 2020-06-22 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
- obsługa maszyn służących do produkcji opakowań z tektury- wykrawacza rolowego -wykrajanie zaprojektowanych na wykrojniku wzorów z papieru i tektury
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Prace na terenie firmy - porządkowanie
ABIS Firma Motoryzacyjna - 2020-03-10 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
naprawianie opon
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Szybowice (opolskie)
Dostarczanie materiałów budowlanych na budowę. Organizacja stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczego zgodnie z przepisami.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Włodawa (lubelskie)
udzielanie podstawowych świadczeń medycznych osobom odbywającym karę pozbawienia wolności,
Zakład Karny w Wojkowicach - 2016-09-27 - Wojkowice (dolnośląskie)
Sprzątanie apartamentów, biur, lokali, domówMiejsce pracy: Gdańsk i teren Trójmiasta
EKO-CLEAN "TAVIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2021-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
WYSTAWIANIE NA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW NA PORTALACH POLSKICH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH I WYSYŁKOWYCH, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLINETÓW, SPORZADZANIE I WYSYŁANIE OFERT, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ Z POPULARNYCH SERWISÓW (ALLEGRO, OLX I INNE), UTRZYMYWANIE KONTAKTU MAILOWEGO I TELEFONICZNEGO Z KLIENTEM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W INTERNECIE, MARKETING, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, 2 LATA STAŻU PRACY, DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 510810889 PN-PT OD 16,30 DO 18.00 LUB C.V NA MAIL sebastian.nowik (at) seseva.pl
SESEVA Sebastian Nowik - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- docieplenia budynków- szpachlowanie- malowanie- wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Nowa Sól (lubuskie)
Rozwozenie przesyłek na terenie woj.pomorskiego. Załadunek przesyłek (do 30 kg )na samochód i roznoszenie do klienta oraz pobieranie gotówki.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KOSMYK" MAŁGORZATA GORECKA, PRODRIVE MAŁGORZATA GORECKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2018-09-06 - Straszyn (pomorskie)
Pomoc przy montażu kominków
GOLDKAM Grzegorz Przemyski, Niwy 45F 26-021 Daleszyce - 2018-09-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac remontowo - budowlanych, murowanie, tynkowanie, malowanie, montaż, szpachlowanie, rozbiórka.
"ATM" KRZYSZTOF MIKLASZEWICZ-USŁUGI BUDOWLANE - 2020-07-21 - Białystok (podlaskie)
konserwacja, naprawa i usuwanie uszkodzeń w instalacjach elektrycznych, prace związane z przebudową istniejących instalacji elektrycznych oraz wykonywaniem nowych instalacji elektrycznych, konserwacja i wymiana opraw oświetleniowych oraz wymiana źródeł światła,wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych, ochrony przeciwporażeniowej i elektronarzędzi oraz prowadzenie dokumentacji pomiarowej,wykonywanie drobnych prac montersko-ślusarskich związanych z naprawą osprzętu i urządzeń elektrycznych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
REF DOPZakres: organizacja transportu, dostarczanie materiałów na budowy
MAXBRUK Daniel Taraszewski - 2017-10-30 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
przeprowadzanie w terenie badań ankietowych wymagających kontaktów z respondentami; odwiedzanie wylosowanych do badania mieszkań, wytypowanych punktów sprzedaży detalicznej i zakładów usługowych. Prace nad ankietami przed ich przekazaniem do sprawdzenia przez koordynatora, symbolizacja ankiet oraz zebranych w czasie wywiadu.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
załadunek, rozładunek, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji , obsługa wózka wysokiego składu
Biznes Partner Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Mysłowice (śląskie)
praca przy wtryskarkach
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-20 - Bolechowo (wielkopolskie)
Prace ślusarza
"ENERGOMONTAŻ ŚWIĘTOCHŁOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-02 - Chorzów (śląskie)
- Montaż i serwis urządzeń chłodniczych. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane ---> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia elektryczne SEP-E. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-19:00) (Tel. 606-828-289) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sandomierska 6, 40-216 Katowice).
ROZET FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO ZBIGNIEW ŻESŁAWSKI - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Gniew (pomorskie)
DBAŁOŚĆ O CZYSTOŚĆ NA HALI PRODUKCYJNEJ ZA POMOCĄ MASZYNY SPRZĄTAJĄCEJ.
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-16 - Polkowice (dolnośląskie)