INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ Lębork oferta pracy Dom Pomocy Społecznej Nr 1
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie różnych form oddziaływań terapeutycznych z wykorzystaniem terapii zajęciowej, prowadzenie warsztatów świetlicowych, prowadzenie zajęć terapeutycznych na odcinkach Domu, prowadzenie dokumentacji
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mieczysława Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie różnych form oddziaływań terapeutycznych z wykorzystaniem terapii zajęciowej, prowadzenie warsztatów świetlicowych, prowadzenie zajęć terapeutycznych na odcinkach Domu, prowadzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatkowe wynagrodzenie roczne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej i uzyskanie tytułu zawodowego terapeuta zajęciowy lub otrzymanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe lub studia wyzsze na kierunku specjalnosci terapia zajęciowa i uzyskanie tytułu licencjata.
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Mieczysława Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Mieczysława Stryjewskiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: terapeuta zajęciowy*
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 05.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nauka jazdy konnej-praca z dziećmiOsoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny.
Produkcja Konfekcji Damskiej W Śmietanowski Płońsk - 2016-08-01 - Idzikowice (mazowieckie)
prowadzenie terapii zajęciowej
FUNDACJA PRZYSTAŃ W ŚCINAWIE - 2019-01-16 - Ścinawa (dolnośląskie)
prace fizyczne przy uboju bydła
Ubojnia,Skup i Sprzedaż Żywca i Mięsa S.Ogonek Wolbrom - 2015-11-26 - Wolbrom (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Świętochłowice (śląskie)
planowanie i organizacja szkolenia oraz treningów w ramach szkolenia fizycznego żołnierzy, prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu sportowego, , prowadzenie dzienników ewidencji szkolenia, udział w zawodach, treningach.Praca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-09-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
prowadzenie instruktaży stanowiskowych dla uczestników, dbanie o bezpieczeństwo uczestników w trakcie praktyki i wykonywania pracy, przydzielanie uczestnikom zadań w ramach praktyki zawodowej; nadzór przebiegu praktyk zawodowych uczestników; współpraca z jednostkami/podmiotami zewnetrznymi będącymi miejscem realizacji praktyk zawodowych i wyznaczonymi opiekunami praktyk odbywanych przez uczestników, opracowanie programu praktyki zawodowej dla uczestników; przygotowanie i nadzworowanie list obecności uczestników na praktykach zawodowych oraz dzienników praktyk, ocenianie przebiegu praktyk zawodowych i umiejętności zdobytych przez uczestników; współudział w opracowaniu harmonogramów reintegracji zawodowej; przygotowywanie konspektów oraz prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach reintegracji zawodowej; zgłaszanie zapotrzebowań na kursy/szkolenia zawodowe dla uczestników; zapewnienie uczestnikom potrzebnego sprzętu do realizacji praktyk zawodowych oraz odzieży ochronnej i skłądanie zapotrzebowań w tym zakresie; dbanie o utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz odpowiednie gospodarowanie powierzonym sprzętem i materiałami;prowadzenie ewidencji wydanego sprzętu i materiałów w ramach praktyk zawodowych;
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-08-23 - Bytom (śląskie)
obsługa elektryczna zakładu, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, pierwsza umowa na czas określOny
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Pieńsk (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie WAPRO Gang Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON, SOD; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji gospodarki magazynowej; przygotowywanie rejestru płatności.
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2018-12-17 - Bełchatów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
Instruktor odnowy biologicznej
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Piastowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania - 2018-07-11 - Pleszew (wielkopolskie)
Cięcie na pile listw drewnianych, plastikowych, płyt MDF.
FRAMESFACTORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-22 - Kraków (małopolskie)
Praca z uczestnikami warsztatów terapii zajęciowej - komplesowe prace w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej.
Społeczna Pomoc-Stowarzyszenie DOM - 2018-08-08 - Sadowa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń szpitalnych.
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Suwałki (podlaskie)
nauka kursantów w zakresie prawa jazdy
PRYWATNA NAUKA JAZDY JACEK MORDZAK - 2017-09-25 - Głogów (dolnośląskie)
Nadzór, naprawa, utrzymania ruchu sieci i systemó elektroenergetycznych oraz maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych.
Elektrociepłownia Marcel Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Radlin (śląskie)
Kierowca
Usługi Transportowe Ewa Kornatowska Płońsk - 2017-12-14 - Płońsk (mazowieckie)
prowadzenie treningów, indywidualne spotkania, sprzedaż
Katarzyna Sadowska w Hajnówce - 2017-03-28 - Hajnówka (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
nauka obsługi maszyn siłowych,rozpisanie treningu siłowego,pomoc klientom w doborze odpowiednich suplementów,sprzedaż karnetów treningów personalnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Ustroń (śląskie)
- OBSŁUGA SIŁOWNI - PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE SIŁOWNI ZGODNE ZE STANDARDAMI FIRMY, - UDZIELANIE PRAWIDŁOWYCH INSTRUKCJI DOTYCZĄCYCH UŻYTKOWANIA SPRZĘTU.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-13 - Polkowice (dolnośląskie)
Uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. B; miejsce pracy: Knurów;
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW "KĘDZIOR" KĘDZIERSKI DARIUSZ - 2018-02-07 - Knurów (śląskie)
praktyczna nauka jazdy
GIRLS SCHOOL SZKOŁA NAUKI JAZDY DLA KOBIET MAŁGORZATA CHYLIŃSKA - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)
wyjazdy do klienta na pomiary i montaż osłon okiennych, rolet,żaluzji i innych
ŻALMAL- Czechowski Andrzej - 2017-08-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Sprawdzanie spraw po ich wpływie z sądów okręgowych pod kątem prawidłowości przedstawienia Sądowi Apelacyjnemu.2. Rejestrowanie wpływających do Wydziału spraw, dołączanie do akt raportu z SLPS.3. Protokołowanie na rozprawach i wykonywanie postanowień wydanych w sprawach, nagrywanie i dołączanie do akt cyfrowych nośników danych z nagranymi protokółami rozpraw.4.Prowadzenie akt i wykonywanie czynności związanych z postępowaniem w zakresie opinii sporządzonych przez biegłych sądowych.5. Obsługiwanie programu informatycznego wydziału.6. Wykonywanie czynności związanych z obsługą programów komputerowych m.in. Portal Informacyjny, ReCourt, SLPS, Portal Transkrypcyjny.7. Przygotowanie wyroków wraz z uzasadnieniami do anonimizacji i sprawdzanie prawidłowości jej wykonania w programie komputerowym Portal Orzeczeń.8. Prowadzenie zbioru kart kwalifikacyjnych.9. Sporządzanie i wysyłanie zawiadomień o rozprawie.10. Dołączanie korespondencji oraz zwrotnych poświadczeń odbioru do akt. 11. Sporządzanie i wykonywanie czynności związanych z wysyłaniem odpisów wyroków i postanowień z uzasadnieniami oraz innych dokumentów z akt spraw. 12. Przygotowywanie do zwrotu sądom okręgowym akt spraw rozpoznanych w tut. Wydziale. 13. Opracowywanie projektów pism w sprawach na podstawie zarządzeń Przewodniczącego Wydziału i sędziów.14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Sekretariatu Wydziału wynikające z funkcjonowania Wydziału.
SĄD APELACYJNY w LUBLINIE - 2019-01-03 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Suwałki (podlaskie)
1. Wykonywanie zadań zgodnie z wymogami wiedzy fachowej, z zachowaniem obowiązujących przepisów oraz otrzymywanych wytycznych i poleceń służbowych. 2. Gruntowna znajomość przepisów w dziedzinach należących do zakresu działania pracownika oraz prowadzenie ich ewidencji. 3. Należyte zebranie i ocena materiałów stanowiących podstawę do załatwienia sprawy. 4. Wykazanie inicjatywy w podejmowaniu problemów i spraw wynikających w toku pracy i występowanie z odpowiednimi wnioskami do kierownika komórki organizacyjnej. 5. Referowanie spraw obiektywnie oraz redagowanie materiałów i pism zgodnie z obowiązującymi formami i wymaganiami techniki biurowej z zachowaniem wyznaczonych terminów. 6. Przedkładanie projektów do zatwierdzenia kierownikowi komórki organizacyjnej. 7. Właściwe rejestrowanie i przechowywanie akt. 8. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz przestrzeganie zasad etyki pracowniczej. 9. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej. 10. Wykonywanie innych poleceń służbowych związanych z wykonywaniem powierzonych obowiązków. 11. Przygotowywanie planów zamówień publicznych z zakresu bieżącego i zimowego utrzymania dróg , robót mostowych , zakupów materiałów , napraw i usług przy współpracy z innymi komórkami Rejonu. 12. Przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami Dyrektora ZDW. 13. Przygotowywanie całości materiałów dotyczących przetargów z innymi komórkami oraz przeprowadzenie postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 14. Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia - instrukcja dla wykonawców , redagowanie danych dotyczących zakresu prac objętych zamówień, ,kosztorys ofertowy ,specyfikacje techniczne , określanie wartości zamówienia ,umowa , ogłaszanie zamówień na stronie internetowej ZDW , Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej , ewidencjonowanie i wydawanie materiałów przetargowych. 15. Ewidencjonowanie zamówień przeprowadzonych w Rejonie w ramach agregacji przez inne jednostki. 16. Współudział w pracach komisji przetargowej. 17. Opisywanie faktur i rozliczanie środków finansowych za wykonane usługi i zakupy materiałów. 18. Kompletowanie dokumentów wynikających z realizowanych zadań wystawienie polecenia wykonania robót i usług , kompletowanie protokołów przekazania placu budowy i odbioru robót , protokołów gwarancyjnych i pogwarancyjnych , opracowywanie faktur za wykonane roboty i usługi. 19. Przygotowywanie planów finansowych z zakresu utrzymania dróg i wycinki drzew.20. Przygotowywanie sprawozdań. 21. Kompletowanie dokumentów dotyczących robót wykonywanych w ramach porozumienia z urzędami miast i gmin.22. Pomoc przy zimowym utrzymaniu dróg. 23. Informowanie organów , instytucji i osób fizycznych oraz udostepnienie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu , jeżeli prawo tego nie zabrania. 24. Współpraca z komórkami Zarządu, Rejonu i innymi Rejonami w zakresie spraw będących przedmiotem działania. 25. Obsługa komputera w zakresie prowadzonych zagadnień. 26. Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym załatwianie spraw. 27. Wykonywanie poleceń kierownika komórki organizacyjnej. 28. Dbałość i racjonalne wykorzystanie środków pracy. 29. Zapewnienie właściwego toku pracy w komórce. 30. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 31. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. na zajmowanym stanowisku.32. Organizacja stanowiska pracy i wykorzystanie dnia pracy, przestrzegania regulaminu pracy oraz wszystkich Zarządzeń wydanych przez Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich. Praca biurowa oraz sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.oferta dostępna na stronie: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/?cid=95&bip_id=2229
ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH-REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH W INOWROCŁAWIU - 2018-07-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad przepisami bhp i pracownikami zatrudnionymi w sklepie
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
zarządzanie zewnętrznymi strukturami przez ścisłą współprace z sieciami handlowymi, weryfikacja realizacji zobowiązań okreslonych w umowach partnerskich, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzorowanie i kontrolowanie planów sprzedażowych w podległym regionie, przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych podległego obszaru
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace mechaniczne, elektromechaniczne pojazdów samnochodowych.
JAR MEN JAROSŁAW MENDALKA - 2017-01-13 - Gdańsk (pomorskie)