INSPEKTOR W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY Dąbrowa Górnicza oferta pracy Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku: - Prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem planów miejscowych, studium uwarunkowań;- Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy;- Sprawozdawczość, raportowanie;- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie;- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa);- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie;- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę;- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz innymi instytucjami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Data publikacji: 2020-10-20
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych głównych i pomocniczych zadań na danym stanowisku: - Prowadzenie procedur związanych z uchwalaniem planów miejscowych, studium uwarunkowań;- Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy;- Sprawozdawczość, raportowanie;- Obsługa komputera i systemów informatycznych w Urzędzie;- Inne obowiązki zgodne z poleceniem przełożonego.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy. Kolejna może zostać zawarta czas określony lub nieokreślony;- W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.- Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów: miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego,dodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą), dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą), nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą);- ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa);- Możliwość dołączenia do programu kart sportowych oraz ubezpieczeń grupowych na życie;- Miejscem pracy jest siedziba urzędu bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę;- Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z klientami oraz innymi instytucjami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim;- Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny Dz.U. 2019 poz.1282).Dodatkowo pracownikom oferujemy:- Stabilność zatrudnienia;- Regularne godziny pracy, dzięki czemu zachowasz równowagę między życiem zawodowym a prywatnym (Work Life Balance);- Przyjazne warunki umożliwiające pogodzenie sfery zawodowej z życiem prywatnym;- Możliwość rozwoju zawodowego w pionie i poziomie struktury Urzędu Miejskiego;- Podnoszenie kompetencji: udział w kursach, szkoleniach branżowych i miękkich;- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych - dofinansowanie do studiów wyższych, podyplomowych;- Praca w zróżnicowanym zespole, pod okiem osób z dużym doświadczeniem zawodowym;- Wdrożenie w merytoryczny zakres prac oraz w specyfikę funkcjonowania w strukturach Urzędu;- Możliwość uczestnictwa w ciekawych projektach rozwijających Dąbrowę Górniczą i markę miasta;- Lunch bar na terenie Urzędu;- Bezpłatny, zadaszony i strzeżony parking dla samochodów, rowerów, skuterów, hulajnóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier gospodarki przestrzennej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Planowanie przestrzenne / architektura
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne - formalne: - Obywatelstwo polskie, jednak o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).- Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: Planowanie przestrzenne, architektura- Doświadczenie zawodowe: min. 3 letni staż pracy.- Umiejętność obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.Wymagane dodatkowe:- Znajomość przepisów z zakresu: Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postępowania administracyjnego.- Mile widziane doświadczenie w pracy w biurach planowania przestrzennego lub w urzędach w wydziałach planowania przestrzennego.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć scanów dokumentów potwierdzających ich nabycie Wymagane kompetencje miękkie: - Identyfikacja z pracodawcą i Miastem Dąbrowa Górnicza, komunikatywność, dążenie do rezultatów, otwartość na zmiany, elastyczność, obiektywizm, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
danePracodawcy_nip: 6290013898
danePracodawcy_regon: 000515750
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty przesłane jako załącznik do zgłoszenia rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie załączników w pliku MS Word lub pdf:- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;- Kserokopie/scan świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu);- Kserokopie/scan dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (UWAGA jeśli w wymaganiach dokładnie wskazujemy rodzaj/poziom wykształcenia oznacza to, że oczekujemy potwierdzenia dokładnie takich kwalifikacji;- Kserokopia/scan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Odznaczenie w formularzu rekrutacji elektronicznej niezbędnych oświadczeń:- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;- RODO klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby tej rekrutacji;- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy wyłącznie osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej odczytanie.Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.W rekrutacji decyduje data wpływu tj do dnia 19.11.2020r. g.: 18:00 za pośrednictwem systemu do elektroniczne rekrutacji, zgłoszenia dostarczone po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji na temat prowadzonych naborów oraz informacji na temat rozstrzygnięć można uzyskać w Wydziale Kadr i Płac tel. 32 2956740Kandydaci, którzy nie posiadają dostępu do komputera z Internetem, Urząd Miejski w swojej siedzibie udostępni stanowisko komputerowe służące do tego celu. Informację o dokładnej lokalizacji dedykowanego komputera można uzyskać na stanowisku nr 14 i można z niego korzystać w godzinach pracy Urzędu.Pozostałe informacje - Liczba kandydatów spełniających wymagania niezbędne i dopuszczonych do drugiego etapu naboru wraz z terminem rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu wiedzy zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21.- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej przy ul. Granicznej 21. - Więcej informacji na temat wymaganych dokumentów i sposobu rekrutacji znajduje się w Regulaminie Naboru - https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5862/dokument/136344
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikuj wyłącznie przez formularz: LINK DO OGŁOSZENIA:https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=47bd9e9e9a64497a8cbfc37604481089, Termin: 19.11.2020 r. , Godziny : 18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: Graniczna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214907
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier gospodarki przestrzennej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.10.2020
Oferta pracy ważna do: 19.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bea73c2110e00b2b3e07cb6d9180edef
Podobne oferty pracy
według programu
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
POMOC PRZY LAKIEROWANIU ELEMENTÓW DREWNIANYCH
LINGA STOCZYŃSCY S.J. - 2017-03-03 - Skierniewice (łódzkie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-11-17 - Jastrzębie (opolskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Inspektor w Dziale Statystyki Medycznej i Realizacji Świadczeń
Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie - 2020-05-22 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie spraw ogólnobudowlanych związanych z lokalami mieszkalnymi, użytkowymi i garażami, prowadzenie gospodarki w zakresie terenów będących w posiadaniu administratora.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wykształcenie bez znaczenia, ogólna wiedza wymagana na stanowisku pracy. Praca możliwa na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
pomoc w opiece nad dziećmi, przewijanie, karmienie, porządkowanie placówki, prace higieniczno - pielęgnacyjne, dotyczące opieki nad dziećmi, zdolności manualne mile widziane, znajomość prowadzenia zabaw dziecięcych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mysłowice (śląskie)
kierowca ciągnika siodłowego
PRZEDSIĘBIORSTWO "STOLBUD" SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Ruszów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z dzialem technicznym ( mapy , przetargi , pisma urzędowe )
Przedsiębiorstwo Usług Wodno Kanalizacyjnych jedn. operatorska sp z o.o - 2018-10-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
realizacja wyników ekonomicznych (obrót, marża, straty, koszty), szkolenie, kontrola i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, zapewnienie dla klienta ekspozycji towaru zgodnie z zasadami firmy, opracowanie budżetu akcji sezonowych oraz analiza działań konkurencji
Rella Investments Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Białystok (podlaskie)
PROJEKTOWANIE APLIKACJI WEBOWYCH.Dziełem będzie projekt aplikacji Photosender FSX & P3D, wynagrodzenie roczne 66000 brutto (5500 brutto wypłaty miesięczne)
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie manikiuru, pedikiuru, nakładanie masy żelowej.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Ciechanów (mazowieckie)
Wznoszenie małych i średnich konstrukcji stalowych i drewnianych. Skręcanie gotowych elementów.Prace pomocnicze w budownictwie.
PPHU Bomat sp. z o. o. - 2018-01-23 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie analiz ekonomicznych, obliczanie wskaźników ekonomicznych, analiza opłat za lokale mieszkalne, użytkowe, obsługa interesantów - mieszkańców spółdzielni, przygotowywanie informacji na potrzeby zarzadu spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
nadzór, kontrola rezlizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami lokali, ewidencjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami uslug i mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-09-05 - Choroszcz (podlaskie)
Obsługa maszyny do robót ziemnych koparka jednonaczyniowa
PTHU TRANS KRUSZ S.C. - 2018-11-14 - Puławy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów i imprez okolicznościowych
Daniel Larkowski - 2017-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
"WOJTPOL" T.Wojtysiak, Z.Krześniak Sp. Jawna - 2016-02-16 - Świerże Górne (mazowieckie)
Opracowanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy kierowców, dostosowując je do ilości dni roboczych, współpraca z biurem turystycznym w zakresie ilości przyjętych zleceń wynajmów turystycznych.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny, praca w porze nocnej, wczesnorannej.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "WENA" Tadeusz Przeorski - 2017-07-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
GRUPA 24 PIOTROWSCY SP.J - 2016-12-19 - Łódź (łódzkie)
sprawozdawczość związana z gospodarka odpadami m. in. sprawozdanie KOBIZE, PRTR, opłata za korzystanie ze środowiska
PGKiM Sp. z o.o. - 2019-09-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie pracy konserwatorów. (branża budowlana i elektryczna).Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe - budowlane lub elektryczne (wyższe pożądane), min. 5 lat stażu pracy, mile widziane uprawnienia SEP.
ZARZEW SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
OCENA ZGODNOŚCI WYKONANYCH PRAC Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI
TABOR DĘBICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-23 - Dębica (podkarpackie)
Zadania: - udział i prowadzenie branżowych kontroli jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami,- prace uruchomieniowe: próby funkcjonalne urządzeń: automatyki i sterowania, elektroniki, elektrycznych i AKP,- prace w serwisie: usuwanie niesprawności i awarii urządzeń, testy sprawności z pomiarami
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków/praca w Gniewkowie oraz na terenie Gminy Gniewkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2018-06-06 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Obowiązki pracownika BHP na budowie, praca od godz.6:00.Wynagrodzenie od 2000-4000 zł brutto
Mostostal Płock - 2016-02-12 - Brzezie (opolskie)