INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH Pasłęk oferta pracy Przedsiębiorstwo Usług Wodno Kanalizacyjnych jedn. operatorska sp z o.o
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji związanej z dzialem technicznym ( mapy , przetargi , pisma urzędowe )
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Wodno Kanalizacyjnych jedn. operatorska sp z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 35 c, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji związanej z dzialem technicznym ( mapy , przetargi , pisma urzędowe )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2018
Data zakończenia pracy: 10.01.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
sporządzanie rysunku technicznego , szkiców poglądowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność czytania projektów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programów CAD , NORMA , NETSAN i tożsamych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność redagowania pism
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: inżynieria środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Usług Wodno Kanalizacyjnych jedn. operatorska sp z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 35 c, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv , prawo jazdy kat. B
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 35 c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik inżynierii środowiska i melioracji*
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; obsługa prostych maszyn i urządzeń; umowa zlecenie przez 3 m-ce, później umowa o pracę; miejsce pracy: Gliwice, Leonarda da Vinci lub Portowa; pracodawca zapewnia szkolenie
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Gliwice (śląskie)
Obsługa działu członkowsko-mieszkaniowego w spółdzielni mieszkaniowej. Wynagrodzenie: 1900 zł brutto + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "JUTRZENKA" - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Produkcja filtrów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych, prefabrykacja rozdzielnic elektrycznych, praca na budowach na terenie całego kraju
MMC POWER Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Jaworzno (śląskie)
znajomość w zakresie badań fizyko-chemicznych, mikrobiologicznych
Zakład Przetwórstwa Spożywczego i Handlu Henryk Kuźma - 2017-04-19 - Sława (lubuskie)
Znajomość obiektów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz sprawowanie nad nimi nadzoru zgodnie z przepisami prawa energetycznego; Opracowywanie planów przedsięwzięć w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości; Opracowywanie obmiarów, kosztorysów, programów, robót oraz innych dokumentów niezbędnych przy zawieraniu umów na roboty budowlane; Kontrolowanie przestrzegania obowiązujących norm i przepisów z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości; Nadzór nad właściwym i terminowym wykonywaniem pomiarów(skuteczności ochrony przeciwpożarowej, wielkości obciążeń, rezystancji i uziemień oraz badania elektrycznego sprzętu ochronnego) zgodnie z obowiązującymi czasokresami ich przeprowadzenia i rejestrowania wyników pomiarów w obowiązujących terminach.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-12-19 - Lublin (lubelskie)
Sortowanie przesyłek kurierskich na taśmie, ręczny rozładunek i załadunek.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Dobra (łódzkie)
transport podzespołów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Układanie krawęzników, obrzeży, kostki betonowej, przygotowywanie podłoży podłoźży pod nawierzchnie.Miejsce pracy: Wrocław ul. BuraczanaKontakt telefoniczny z pracodawcą. Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac porządkowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
- prace administracyjno - biurowe,-wsparcie działu jakości ( kontrole spawania, malowania i dokumentacji jakościowej prowadzonych prac),-tłumaczenie podczas spotkań z klientem, -tłumaczenie na budowie, spraw bieżących pomiędzy pracownikami, kierownikiem budowy i innymi firmami na budowie,-tłumaczenie kontraktów- dokumentacja techniczna i komercyjna,-tłumaczenie dokumentacji BHP,-tłumaczenie korespondencji od klienta, podwykonawców i dostawców,- tłumaczenie protokołów ze spotkańw związku z projektem,- tłumaczenie podczas spotkań zarządu z klientem,- tłumaczenie na budowie, spraw bieżących pomiędzy pracownikami, kierownikiem budowy i innymi firmami na budowie,- organizacja zakwaterowania i podróży dla pracowników,- organizacja materiału i narzędzi do pracy na budowie
INTOP Sp.zo.o. - 2018-03-01 - Rychtal (wielkopolskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności porządkowych na wskazanym obiekcie, terenie.E-mail: biurojelcz (at) vicotel.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VICOTEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Oława (dolnośląskie)
praca na budowie przy montażu instalacji elektrycznych na terenie Polski oraz możliwa praca w delegacji na terenie Niemiec
Elektromontaż Wschód Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łyski (podlaskie)
- Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa, udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawie przyczyn i okoliczności powstania katastrofy budowlanej, obsługiwanie rejestrów i ewidencji obiektów budowlanych, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonych przez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.- Praca: Rybnik i powiat rybnicki.- Wynagrodzenie: 6695 zł/brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z Rozporządzeniem. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po zakończeniu procedury naboru.- Praca od poniedziałku do środy w godzinach: 7:00-15:00, czwartek 7:00-17:00, piątek 7:00-13:00.Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń,staż pracy min. 5 lat, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo budowlane, doświadczenie w pracy w nadzorze budowlanym lub administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-10-18 - Rybnik (śląskie)
Pracownik obróbki wykończeniowej w branzy motoryzacyjnej.Praca w sytemie czterobrygadowym.
Uniwheels Production (Poland) Sp.z.o.o - 2016-06-30 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Podjazdy i patrole interwencyjne, konwojowanie wartości pieniężnych.
Grzegorz Jerzyk Agencja Ochrony Osób i Mienia "LION" Grzegorz Jerzyk - 2017-07-03 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolnników; udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych; udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadzceń o wysokości pobieranych rent i emerytut oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji + dodatki.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Przedbórz (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie materiałów dotyczących planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia w zakresie budżetu tradycyjnego oraz wniosków o zmianę w planie,- Wystawianie i księgowanie dowodów wewnętrznych stanowiących podstawę do ujęcia w ewidencji planu budżetu oraz jego zmian,- Sporządzanie analiz przewidywanego wykonania rzeczowego planu finansowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi - dysponenta III stopnia według potrzeb,- Przygotowywanie wystąpień do Ministerstwa Finansów dotyczących zmian planu finansowego wydatków budżetowych w zakresie wyroków i ugód sądowych oraz świadczeń rentowych stanowiących zobowiązania Skarbu Państwa.- Opracowywanie informacji opisowych z wykonania wydatków budżetowych w zakresie dysponenta III stopnia w układzie tradycyjnym oraz niezbędnych informacji i rozliczeń środków budżetowych pochodzących z rezerw celowych ogólnych oraz budżetu Wojewody Łódzkiego,- Sporządzanie informacji dla komórek organizacyjnych nadzorujących merytorycznie plany finansowe w zakresie poziomu wykonywania wydatków budżetowych- Sporządzenia analizy dotyczącej poziomu wykonania pochodnych od wynagrodzeń według źródeł finansowych oraz rozliczenia odpisu na ZFŚS- Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie planu finansowego oraz wniosków o zmianę w planie.WARUNKI PRACY: - Czynniki uciążliwe: praca w stresie pod prosją czasu,- Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,- Kontakty zewnętrzne: kilka razy w roku-kontakty telefoniczne z Ministerstwem Finansów celem uzyskania informacji w zakresie wnioskowanych zmian w planie finansowym- Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; insteją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy: ŁUW w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 ŁódźGodziny pracy od 8:00 do 16:00
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI w ŁODZI - 2018-10-22 - Łódź (łódzkie)
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE WAKAT KELM SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-15 - Gorzewo (mazowieckie)
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE. CHĘCI DO PRACY
ANYŻ Anna Zabłotni - 2017-04-06 - Choczewo (pomorskie)
Pakowanie produktu gotowego (elementy plastikowe pokryw min. pralek). Kontrola jakości elementów plastikowych. Proste prace produkcyjne.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Zwoleń (mazowieckie)