INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
F.Ogana 5, 44-190 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach w Biurze Podawczym Urzędu Miasta; szczegóły na www.knurow.bip.info.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 16.11.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: F.Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, utrzymywanie bieżących i pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godzinach 8:00-16:00.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-05-24 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Sprzątanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa wytłaczarek lub oklejarki przy produkcji profili PCV, usuwanie bieżących problemów technicznych, wstępna ocena kontrolna jakości produktu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Rzgów (łódzkie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
JAROSŁAW JURKIEWSKI Restauracja "EXpansja" Jarosław Jurkiewski - 2018-04-16 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli w jednostkach podległych
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Obsługa kadrowa spółki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy w dziale kadr lub na podobnym stanowisku (mogą być osoby po półrocznym stażu z Urzędu Pracy). Wymagana umiejętność samoorganizacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-721-11-40, 784-036-204) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy (ul. Bytkowska 1a, 40-148 Katowice) lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-09-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych; doświadczenie na w/w stanowisku mile widziane; uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa, kosztorysowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2016-03-29 - Gliwice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; nadzór nad remontami budynków mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
praca przy produkcji montażu konstrukcji stalowych, balustrad, bram i ogrodzeń
METBRAM Sp.j. Szymon Kubas, Dariusz Maślanka - 2017-10-04 - Milówka (śląskie)
-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klientów, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie SPP, kontrola opłat wnoszonych w SPP
P.P.U.H. "DEJW" DAWID BIERNAT - 2018-08-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
nadzór budowlany nad pracami zakładów kamieniarskich, odbiory prac, wytyczanie kwater, wyzanczanie miejsc pochówku
INNEKO SPZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku zycia. Konserwacja stanu budynków, biezące naprawy, remonty, modernizacje.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Łódź (łódzkie)
- WYKONYWANIE ZADAŃ SŁUŻBY BHP W ZAKŁADZIE PRACY,- PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP.
MARPOŻ OCHRONA BHP I PPOŻ - 2018-11-08 - Skierniewice (łódzkie)
obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej zgodnie z procedurami
"PROGRES Sp. z o.o." Sp. K. - 2016-07-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
malowanie, tynkowanie, szoachlowanie
PPHU "Complex" Alina Suchecka - 2016-08-02 - Choszczno (zachodniopomorskie)
praca w drukarni, Przygotowanie podzespołów drukowych mycie wałków drukowychUtrzymanie czystości osprzętu drukowego
"Masterpress" S.A. w Olsztynie Oddział w Białymstoku - 2016-10-19 - Białystok (podlaskie)
administrowanie rejestracji medycznej, rejestracja Klientów zagranicznych w dziale medycyny pracy, obsługa pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Tczew (pomorskie)
Brak danych
ELKOM TRADE S.A. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-02-05 - Brusy (pomorskie)
zgodnie z zakresem czynności
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Wyśmierzyce (mazowieckie)
- obsługa urządzeń biurowych,- rezerwacja hoteli dla pracowników,- ewidencjonowanie poczty i faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Police (zachodniopomorskie)
Oprowadzenie grup po obiekcie wraz z omówieniem dokładnie gdzie znajdują się różne pomieszczenia w tym m.in. szatnie, sauny itp. Zaznajomienie grup z regulaminem i zasadami panującymi na obiekcie, przekazanie informacji gdzie znajdują się ratownicy oraz inne osoby personelu, które należy powiadamiać o zaistaniałych problemach bądź wypadkach.
PARK WODNY SOPOT SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, - prowadzenie spraw obiegudokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, - przekazywanie Komendantowi MiejskiemuPSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, - przekazywanie korespondencji zgodniez dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym, - kierowanie rucheminteresantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, - prowadzenie archiwumKomendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów doarchiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji; godz. pracy 7.30-15.30; umowa o pracę na czas określony - służba cywilna; przewidywany okres zatrudnienia: 09.07.2018-09.07.2019
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe, motywacja do pracy.
"EQUINOX" S.C. - 2016-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
26Przygotowywanie posiłków dla dzieci, przestrzeganie zasad BHP, p/poż., przestrzeganie regulaminu pracy
Zespół Szkól Nr 11 Szkoła Podstawowa Nr 43 Gimnazjum Nr 16 - 2016-02-26 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wg PKD: SPRZEDAŻ HURTOWA WYROBÓW METALOWYCH ORAZ SPRZĘTU I DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA HYDRAULICZNEGO I GRZEJNEGO); praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)