INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 3139) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 3139)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2017-04-27
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW (NR 3139)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e- wykształcenie: średniepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, o dowodach osobistych (rozdziały od 1 do 5), o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4)- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office- efektywna komunikacja, odporność na stres, asertywnośćwymagania dodatkowe- znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, kodeks rodzinny i opiekuńczy Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie: od 27.04.2017 roku do 07.05.2017 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor WSOCNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 27.04.2017
Oferta pracy ważna do: 07.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace montażowe przy instalacji urządzeń sanitarnych. Istnieje możliwość przyuczenia do pracy.
Dar-INSTAL Dariusz Spytek - 2017-05-17 - Stadniki (małopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-30 - Kartoszyno (pomorskie)
Przygotowywanie drewna do zrywki, czyszczenia, hodowla lasu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Wierzbce Górnej.
Usługi Leśne- Dariusz Feret - 2016-10-17 - Wierzbka Górna (zachodniopomorskie)
kompletowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Radomsko (łódzkie)
skup rzeczy używanychwycena biżuteriisprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ustroń (śląskie)
czyszczenie jelit
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2016-11-18 - Płudy (lubelskie)
prace budowlane, prace na wysokości,
Usługi Remontowo-Budowlane "Buddem" Roman Demyd - 2017-04-06 - Komprachcice (opolskie)
BIEŻĄCA WERYFIKACJA, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW,SPORZĄDZANIE DEKLARACJI VAT, VAT-UE, JPK,PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH I SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH, PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI STATYSTYCZNEJ,WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI - US, ZUS, NBP.ROZLICZANIE LEASINGU OPERACYJNEGO I FINANSOWEGO.ROZLICZANIE PFRON I ZFRON.
MULTIFARB SP. Z O.O. - 2017-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży elektrycznej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Uzgadnianie w imieniu inwestora dokumentacji na etapie projektu wykonawczego oraz uzyskiwanie aprobaty inwestora na dokonane uzgodnienia, prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez inwestora związanych z realizacją inwestycji w nadzorowanej specjalności, opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę robót, opiniowanie umów z podwykonawcami, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, udział w komisjach odbiorowych i przeglądach pogwarancyjnych, prowadzenie korespondencji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, zakładanie i prowadzenie akt osobowych, sporządzenie list płac.
Pracovita sp. z o.o. - 2018-04-06 - Jarocin (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie wylewek. Montaż wykładzin PCV i dywanowych
"FACIT" USŁUGI BUDOWLANO-REMONTOWE HEBDA ZOFIA - 2016-04-21 - Wieniawa (mazowieckie)
obsługa bezpośrednia sprzedaży, doradztwo i obsługa klienta, poszukiwanie nowych rynków zbytu i pozyskiwanie nowych klientów, rozwój i dobre relacje z istniejącymi klientami firmy analiza potrzeb i oczekiwań, prowadzenie bieżących rozliczeń z dystrybutorami towarów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Mailowanie, tworzenie ofert ubezpieczeniowych, wysyłka poczty, tworzenie wykazów, zestawień, rozliczeń.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA KOWALCZYK MARTA - 2017-08-24 - Szczekociny (śląskie)
Ustalanie właściwego, zgodnie z przepisami prawa trybu udzielania zamówień publicznych,Przygotowywanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia i prowadzenia postępowania,Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,Poszukiwanie wykonawców remontów bieżących i kapitalnych, przygotowanie umów, nadzorowanie ich prac oraz przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace remontowe, zakupy i usługi,Organizacja przetargów na prace remontowe w sądzie,Sprawdzanie dokumentów dot. zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez oferentów wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,Sporządzanie protokołów z czynności Komisji Przetargowej,Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczenie,Wykonanie kosztorysów inwestorskich i sprawdzanie kosztorysów ofertowych,Sporządzanie pism i dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego w zakresie posiadanych uprawnień,Nadzór nad realizacją prac remontowych,Prowadzenie książki obiektu.Wymagania niezbędneOkreślone w art. 2 pkt. 1-6 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 r. w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 485) tj. osoba:która ma pełną zdolność do czynności prawnych;o nieposzlakowanej opinii;która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;posiadająca wykształcenie wyższe pierwszego stopnia;posiadająca znajomość obsługi komputera.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, aktualna książeczka zdrowia, mile widziane doświadczenie w branży spożywczej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWA ANDARK JOANNA GATNAR - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
prace zbrojarskie na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Stegna (pomorskie)
rozdawanie ulotek reklamowych
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klientów w aptece, składanie zamówień, wykonywanie leków recepturowych.
AFGET Sp. z o o. - 2016-01-13 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Węgrów (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Medyce - 2016-10-12 - Medyka (podkarpackie)
Prowadzenie zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE SPECJALNE DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH I AUTYSTYCZNYCH "NIEBIESKA KRAINA" - 2017-10-09 - Łańcut (podkarpackie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- codzienny nadzór nad działaniami zespołu QA oraz całościowo za działania testowe dopasowane do wymogów Klienta;- tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; - testowanie produktów tworzonych dla Klientów niezależnie oraz w ramach zakresu programu testowego;- utrzymuje kontakt ze wszystkimi zaangażowanymi stronami (inżynierami, analitykami biznesowymi, menadżerami projektu) będąc filtrem kontaktu w określaniu ogólnej strategii działań; - oprócz roli przywódczej przeprowadza działania testowe oraz przygotowuje raporty osiągnięć zespołu; - utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; - identyfikuje potencjalne problemy, z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;- wykorzystuje różne metody testowe w zależności od typu produktu;- przeprowadzanie testów zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o porządek w miejscu pracy. Szycie skór zgodnie ze standardami jakości obowiązującymi w zakładzie. Wizualna kontrola jakości.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Jarosław (podkarpackie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracy, prawo jazdy kat. B. Transport pieczywa
PIEKARNIA CUKIERNIA BRYKCZYŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-27 - Salnia (wielkopolskie)
- załadunek i rozładunek przesyłek- przygotowywanie przesyłek dla kurierów- kontakt telefoniczny z kurierami- sprawdzanie zgodności dostawwymiar czasu pracy 4 lub 6h
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie techniczne, wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi i instalacjami wod-kan, gaz, elektryczne, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-12-15 - Rybnik (śląskie)