INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM (OFERTA KONKURSOWA) Cieszyn oferta pracy Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych, prowadzenie Kancelarii Ogólnej Starostwa, zapewnienie sprawnej i właściwej obsługi centrali telefonicznych, redagowanie w edytorze aktów prawnych w formacie xml, prowadzenie punktu informacji - szeroki zakres zadań opisany w ogłoszeniu o pracę na stronie BIP lub www.powiat.cieszyn.pl
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych, prowadzenie Kancelarii Ogólnej Starostwa, zapewnienie sprawnej i właściwej obsługi centrali telefonicznych, redagowanie w edytorze aktów prawnych w formacie xml, prowadzenie punktu informacji - szeroki zakres zadań opisany w ogłoszeniu o pracę na stronie BIP lub www.powiat.cieszyn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegóły oferty na stronie internetowej BIP lub www.powiat.cieszyn.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
inne wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Cieszynie www.powiat.cieszyn.pl lub na BIP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem o konkursie na stronie internetowej BIP lub www.powiat.cieszyn.pl dokumenty należy składać do 22 lutego 2019 r. w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie przy ul. Bobreckiej 29 lub ul. Szerokiej 13 z dopiskiem "konkurs na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacyjnym".Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 33 4777 211.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Bobrecka
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: starostwo powiatowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monter bębnów kablowych
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREW" S.C., KOWALCZYK ANDRZEJ, KOWALCZYK KRZYSZTOF - 2018-04-10 - Raba Niżna (małopolskie)
Planowanie, prowadzenie i nadzorowanie przebiegu zaopatrzenia - dostaw artykułów i materiałów medycznych, gospodarczych i biurowych na rzecz Szpitala zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-03-20 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego oraz konserwuje i dokonuje niezbędnychnapraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeńadministruje siecią PSTD oraz siecią INTERNET w celu dostarczenia aktualnych informacjiadministruje stanowiska komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych w celu wspomagania pracy komórekdo spraw OIN pod kątem informatycznymuruchamia i wdraża nowe systemy i rozwiązania teleinformatyczne w celu usprawnienia dostępu do baz danych iinnych aplikacjiprzetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracyPolicjiwspółpracuje w dziedzinie informatyki z właściwą komórką organizacyjną Wydziału Łączności i Informatyki KWP wcelu uzyskania bieżących informacji
Komenda Miejska Policji - 2016-10-14 - Jaworzno (śląskie)
rejestracja zgłoszeń klientów w zakresie reklamacji produktów i usług,obsługa klienta,sprzedaz art. motoryzacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Lubartów (lubelskie)
PRACA JAKO KIEROWCA
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZO - MONTAŻOWYCH "POLKOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-09 - Polkowice (dolnośląskie)
kontrola techniczna parkomatów, przeglądy ,naprawa oraz konserwacja urządzeń , nadzór nad realizacją umów
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)
Kontrola jakości produktu Obsługa prostych maszyn produkcyjnych
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Gościno (zachodniopomorskie)
realizowanie przeglądów technicznych sprzętu łączności i informatyki, podejmowanie przedsięwzięć zapobiegających awariom i uszkodzeniom ww. sprzętu; prowadzenie ewidencji sprzętu łączności informatyki Wynagrodzenie: 1929 zł brutto + 35% premii + staż.
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2017-08-16 - Pruszków (mazowieckie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-06-22 - Mońki (podlaskie)
Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych wypłat dla pracowników oraz z tytułu umów zlecenia i dzieło, rozliczanie z tytułu ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie przelewów płacowych i podatkowych, uzgadnianie sald kont ZUS, US, PFRON, sporządzanie rozdzielnika płac, księgowanie na poszczególne konta księgowe w systemie komputerowym finansowo-księgowym, sporządzanie rocznych planów funduszu płac, bieżąca analiza funduszu wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń (poniedziałek - od 10.00, wtorek-piątek - od 7.00)
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA NOWY PROKOCIM - 2018-10-05 - Kraków (małopolskie)
naprawa pojazdów mechanicznych, dokonywanie wymiany płynów eksploatacyjnych pojazdów, wymiana opon
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Łużna (małopolskie)
przygotowywanie posiłków dla dzieci i dorosłych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Mszczonów (mazowieckie)
Obsługa maszyn stolarskich
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2018-12-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie departamentem jakości oraz wszystkimi działami podległymi, raportowanie wyników w języku koreańskim do kwatery głównejpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w procesie montażu sumienne wykonywanie zleconych zadań produkcyjnych
IFM Ecolink Sp. z o.o. - 2019-01-03 - Opole (opolskie)
Rozprowadzanie instalacji sanitarnych i centralnego ogrzewania
INSTALATORSTWO SANITARNE "EDMARK-INSTAL" MAREK SNOPEK - 2017-02-10 - Perzów (wielkopolskie)
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2017-12-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Do Twoich zadań będzie należało:• obsługa klientów w punkcie kredytowym,• doradztwo w zakresie doboru produktu dla Klienta,• sporządzanie dokumentacji kredytowej,• aktywna sprzedaż produktów finansowych,• bieżąca analiza wyników osiąganych w punkcie sprzedaży,• nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientem.Zapewniamy:• umowę o pracę,• pracę w młodym przyjaznym zespole w prężnie rozwijającej się strukturze sprzedażowej,• atrakcyjny system premiowy,• pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta lux med., karta multisport),• niezbędne szkolenia,• wsparcie przełożonych i trenerów,• rozwój własny w kierunku sprzedaży,• pracę pełną wyzwań i kontaktów z ludźmi.
BNP PARIBAS GROUP SERVICE CENTER S.A. - 2017-05-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, przeszeregowaniem, awansowaniem i zwalnianiem pracowników szpitala, obsługa programów kadrowo płacowych, sporządzanie bieżących wykazów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gdynia (pomorskie)
- PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- PROWADZENIE REJESTRÓW, KOMPLETOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH WYPADKÓW PRZY PRACY I STWIERDZENIA CHORÓB ZAWODOWYCH;- DORADZTWO W ZAKRESIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU WEWNĘTRZNYCH ZARZĄDZEŃ, REGULAMINÓW I INSTRUKCJI OGÓLNYCH DOTYCZĄCYCH BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2016-03-07 - Pępowo (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, karta kierowcy, świadectwo kwalifikacji.zakres obowiązków: międzynarodowy transport towarów (Belgia, Holandia, Niemcy)weekend w domu
Usługi Transportowe Sławomir Ulbrich - 2018-08-10 - Smoszew (wielkopolskie)
Zabezpieczenie przeciwpożarowe urządzeń i budynków
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach - 2015-12-11 - Puławy (lubelskie)
- zaprojektowanie wnętrz oddziałów firmy- zaprojektowanie wnętrz biur dla klientów rosyjskojęzycznych- przygotowanie dokumentacji technicznej w j. rosyjskimumowa o dzieło- dziełem jest zaprojektowanie wnętrz oddziałów firmy i biur klientów firmy (łącznie 24 projekty)- dzieło zostanie wykonane w ciągu 24 miesięcy- całkowita wartość dzieła wyniesie 50 400 zł brutto
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
udział w przeglądach technicznych, nadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontowymi, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie rocznych planów w zakresie remontów, prowadzenie rejestru zgłoszeń w zakresie napraw
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-02-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o maszyny, smarowanie, mycie
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych, nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dot. robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości, pełnienie dyżurów i czynny udział w ramach akcji powodziowej, prowadzenie samochodu służbowego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Norwida, obszar działania RZGW Wrocław: woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 78 914.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ochroną przeciwpożarową zakładu pracy.
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2019-01-15 - Barcząca (mazowieckie)