INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP Pępowo oferta pracy "Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ

Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: - PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- PROWADZENIE REJESTRÓW, KOMPLETOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH WYPADKÓW PRZY PRACY I STWIERDZENIA CHORÓB ZAWODOWYCH;- DORADZTWO W ZAKRESIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU WEWNĘTRZNYCH ZARZĄDZEŃ, REGULAMINÓW I INSTRUKCJI OGÓLNYCH DOTYCZĄCYCH BHP

Data publikacji: 2016-03-07

Lokalizacja: Pępowo (wielkopolskie)

Pracodawca: "Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstańców Wlkp. 40, 63-830 Pępowo, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- PROWADZENIE REJESTRÓW, KOMPLETOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH WYPADKÓW PRZY PRACY I STWIERDZENIA CHORÓB ZAWODOWYCH;- DORADZTWO W ZAKRESIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU WEWNĘTRZNYCH ZARZĄDZEŃ, REGULAMINÓW I INSTRUKCJI OGÓLNYCH DOTYCZĄCYCH BHP

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pępowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pępowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja pracy własnej, praca na samodzielnym stanowisku

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane uprawnienia inspektora P.POŻ

Nazwa pracodawcy:
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Adres pracodawcy:
Powstańców Wlkp. 40, 63-830 Pępowo, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: gostyński

Gmina pracodawcy: Pępowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pępowo

Ulica pracodawcy: Powstańców Wlkp.

Numer budynku pracodawcy: 40

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 07.03.2016

Oferta pracy ważna do: 07.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 1 200 PLN

Murarz- tynkarz, wykształcenie zasadnicze zawodowe
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Złotoryja (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

Przyjmowanie wniosków w Dziale Świadczeń Rodzinnych, obsługa klienta. Praca jednozmianowa, w Jasienicy. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Jasienica (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH - od 2 580 PLN

kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS. TRANSPORTU - od 2 200 PLN

obsługa administracyjno - biurowa pracowników
kontakt przez PUP - 2017-05-27 - Rumin (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETOWO-ADMINISTRECYJNYM - od 2 100 PLN

prowadzenie kasy, prowadzenie obsługi bankowej (przelewy, wyciągi),rozliczanie podróży służbowych (delegacji), obrót i ew idencja środków trw ałych i wartości niem aterialnych i prawnych rozliczanie sum depozytowych, planowanie i rozliczanie zapotrzebowań na środki finansowe
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2018-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARII - 2 000 - 2 400 PLN

prowadeznie spraw z zakresu kontroli nad wytwarzaniem, przechowywaniem pasz, kontrola systemów wzajemnej zgodności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowskich Górach - 2017-11-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

wyksz. min. podstawowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, miejsce pracy: Lamki
DINO POLSKA SA - 2017-05-12 - Lamki (wielkopolskie)

INSPEKTOR / STARSZY INSPEKTOR DS. BHP (1/2 ETATU) - 1 450 - 1 750 PLN

- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI INWESTORÓW (O) - od 4 000 PLN

przygotowywanie projektów Umów dzierżawy w zakresie dokumentacji graficznej (mapy, obmiary), kompletowanie dokumentacji związanej z dzierżawą nieruchomościami Spółki, nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego dzierżawionego majątku, obsługa klienta (inwestorów, dzierżawców)- wizje lokalne, prezentacja obiektów pod dzierżawę, przygotowywanie informacji i materiałów źródłowych dotyczących majątku Spółki na potrzeby sprawozdawczości Spółki, prowadzenie dokumentacji z Dzierżawcami, prowadzenie dokumentacji kartograficznej.
Grupa Azoty Spółka Akcyjna - 2017-09-18 - Tarnów (małopolskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

praca kucharza w małej gastronomii
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - do 1 850 PLN

Utrzymywanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym, obsluga maszyny czyszczącej
ASPEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-15 - Legnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY, MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH - do 2 100 PLN

prace ogólnobudowlane, montaż instalacji teletechnicznych
IVENDO Bartosz Kućmin - 2017-12-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 4 716 PLN

Przygotowanie inwestycji do realizacji, opracowanie dokumentacji projektowych, koordynacja inwestycji i sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Męcinka (dolnośląskie)

INSPEKTOR ( 258S) - 997,4 PLN

oferta stażu: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Otwock (mazowieckie)

TYNKARZ - od 2 000 PLN

Wykonywanie prac ogólnobudowlanych zleconych przez przełożonego w tym: termomodernizacje, wykończeniówka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kłobuck (śląskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

INSPEKTOR
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ - od 2 970 PLN

kosztorysowanie,nadzorowanie robót budowlanych,sprawdzanie jakości wykonywanych robót,dokonywanie odbiorów robót,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK OGRODNIK - od 2 000 PLN

przegląd techniczny i konserwacja pojazdów, maszyn oraz urządzeń ogrodniczych, kopanie, opryskiwanie nawozami, oranie, przycinanie, przygotowywanie gleby, grządek i alejek
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)

INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. EKSPLOATACJI I REMONTÓW OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa klientów i pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych. Osoby zainteresowane proszone są o przesyłąnie CV na adres: malgorzata.ryszawa (at) pekao.com.pl
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-10-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO C+E - od 5 000 PLN

prowadzenie aut ciężarowych,załadunek,rozładunek,wypełnianie dokumentów załadynkowych
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WIT-POL Ewa Wita - 2017-11-20 - Łąkie (wielkopolskie)

TOKARZ/FREZER/WYTACZARZ - od 3 100 PLN

obróbka mechaniczna elementów metalowych
SKRAW-TECH S.C.A.JANIKOWSKI K.JANIKOWSKI ZAWADZKIE - 2018-01-17 - Zawadzkie (opolskie)

STARSZY PROGRAMISTA - 7 000 - 22 000 PLN

- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - twoarzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR MONTAŻOWY - 3 000 - 3 500 PLN

- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek: Budownictwo lub wykształcenie Mechaniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO - od 2 000 PLN

prowadzenie gospodarki mandatowejprowadzenie ewidencji należności naliczanych podatków na biegu i z tytułu wypłaconych umów - zleceń, sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach PITprowadzenie należności dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w systemie SWOP (System Wspomagania Obsługi Policji)
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY - od 2 600 PLN

wykonywanie badań technicznych samochodów
P.H.U."BARYŁKA"Jacek Sieradzki - 2017-05-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 3 000 PLN

Zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej, podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych, współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane, kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach, inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2016-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)


Wybierz powiat