INSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Data publikacji: 2020-09-28
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza Henryka 2, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ogrodnictwo, leśnictwo, ochrona lub inżynieria środowiska, biologia,
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
danePracodawcy_nip: 6451090304
danePracodawcy_regon: 000527210
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl; wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 09.10.2020 r. w kancelarii Urzędu Miejskiego, Rynek 4 lub ul. Sienkiewicza 2
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943813
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325504
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 28.09.2020
Oferta pracy ważna do: 09.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b56265b37d345139b0edb565a3abc0d
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pokoi i powierzchni publicznych hotelu zgodnie ze standardami hotelu, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi gości.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Serock (mazowieckie)
Zatrudnienie na stanowisku inspektora nadzoru w Spółdzielni Mieszkaniowej.Godziny pracy: 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Młyniec" - 2020-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
- Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości. Analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności. Analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów w języku rosyjskim dla biznesowych klientów rosyjskojęzycznych. Koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem rosyjskojęzycznych deweloperów aplikacji. Definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych. Przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania. Ścisła współpraca z klientem głównie rosyjskojęzycznym, analiza wymagań biznesowych sformułowanych w języku rosyjskim dla klienta głównie rosyjskojęzycznego i kontrola ich realizacji. Praca metodologią AGILE oraz SCRUM.- Znajomość języka rosyjskiego jest wymagana do kontaktów z klientem zewnętrznym (głównie rosyjskojęzycznym) oraz do kontaktu ze współpracownikami rosyjskojęzycznymi.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Katowice (śląskie)
Realizacja przedsięwzięć w zakresie zapewnienia przesrzegania przepisów BHP. Przeprowadzenie systematycznych kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przez żołnierzy zasad i przepisów BHP, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstanie chroób zawodowych. Sporządzenie i przedstawienie Dwódcy JW. 37 44 okresowych anali stanu bezpieczeństwa BHP, bieżące informowanie Dowódcy JW. 3744 o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i hignieny pracy. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w związku ze służbą wojskową oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.
2 KOMPANIA REGULACJI RUCHU OLEŚNICA - 2019-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Komplekosowa obsługa kadrowa- Obsługa programu Płatnik
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad produkcją
PPH JUOR S.C.,R.RYDZEWSKA,J.ORZIŃSKI,A.ORZIŃSKI - 2017-09-13 - Godętowo (pomorskie)
Praca jako operator, kopanie, skarpowanie
ERGORUR Tomasz Gołębiewski - 2020-07-06 - Rudna (dolnośląskie)
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- obsługa pakietu Office
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-11 - Lubin (dolnośląskie)
przewóz wyprodukowanych towarów do odbiorcy, koordynowanie załadunku, rozładunku oraz prowadzenie dokumentacji (listy przewozowe, załączniku, protokoły)
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Bielawa (dolnośląskie)
- Organizacja i realizacja form wsparcia przewidzianych w projekcie dla osób z niepełnosprawnością będących uczestnikami projektu.- Udział w wyjazdowych formach wsparcia dla uczestników.- Bezpośredni kontakt z osobami niepełnosprawnością.- Praca przy komputerze i obsługa urządzeń biurowych.- Zadaniowy system czasu pracy.Szczegółowy opis wymagań oraz wzory dokumentów aplikacyjnych znajdują się na stronie www.bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce nabór pracowników na wolne stanowiska. TERMIN SKŁADANIA OFERT do 11.10.2019 do godz. 14:00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Zawiercie - 2019-10-07 - Zawiercie (śląskie)
szycie poduszek ogrodowych
DAJAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta małej gastronomi (kanapki, kebab, kurczak z rożna)
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Zgierz (łódzkie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-06-22 - Sulęcin (lubuskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie BIP Zarządu Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Zarząd Budynków Mieszkalnych - 2019-04-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż i naprawa instalacji elektrycznych
" DORCHŁÓD" Daniel Chochowski - 2016-06-13 - Góra (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń ,,Dobry Start,- analizowanie, weryfikowanie oraz scalanie na poziomie województwa sprawozdania rzeczowo-finansowego, sporządzonego przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej,- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych w zakresie wydatkowania pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa lub środków Funduszu Pracy,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległości z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie fizjoterapii indywidualnej i grupowej. Wykonywanie masaży. Przygotowywanie materiałów dla pacjentów. Prowadzenie dokumentacji pacjentów. Wsparacie w obszarach organizacji i promocji.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Legionowo (mazowieckie)
-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Praca na terenie województwa zachodniopomorskiego
"DERYLAK - BUD" sp. z o.o. Oddział w Kamieniu Pom. - 2017-12-13 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
PODAWANIE POSILKOW, OBSŁUGA BARU
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "VIOLETTA" S.C. KRZYSZTOF CHAMCZYK, VIOLETTA CHAMCZYK, DOROTA PACYNIAK, ZBIGNIEW PACYNIAK - 2020-07-17 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych, tworzenie baz danych, utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Przasnysz (mazowieckie)
Obróbka elementów aluminiowych i stalowych, składanie konstrukcji elementów fasad, przygotowanie gotowych konstrukcji pod szklenie. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Międzyrzeczu Dolnym.
ASC Projekt Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Międzyrzecze Dolne (śląskie)
Przyjmowanie odpadów do zagospodarowania, obsługa systemu wagowego, prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją odpadów w systemie BDO, prowadzenie działań edukacyjnych, sporządzanie miesięcznych raportów meteorologicznych, rozliczanie czasu pracy pracowników, wydawanie odzieży roboczej i ochronnej.
kontakt przez PUP - 2020-06-22 - Nysa (opolskie)
Wymagane koniecznie doświadczenie na takim bądź analogicznym stanowisku. Mile widziane prawo jazdy kat. C lub C+E. Kursy międzynarodowe samochodem dostawczym do 3,5 tony w systemie 3/1, nowy tabor, pojazdy wyposażone w systemy sypialne oraz ogrzewanie postojowe etc. Wynagrodzenie miesięczne. Firma oferuje: możliwość nawiązania długotrwałej współpracy ze stabilną, ugruntowaną na zagranicznym i rodzinnym rynku firmą, pełne wsparcie miłego i profesjonalnego zespołu logistyków na każdym etapie wykonywanego transportu, partnerskie i uczciwe traktowanie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
BROKERCARGO SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Rybnik (śląskie)
Pakowanie wyrobów zgodne z normami zabezpieczenie przed uszkodzeniem, kompletowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Starowa Góra (łódzkie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL), ewidencjonowanie dokumentów, rozlicznie pobranych dokumentów, obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych,doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych,
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozbiór, wykrawania, trybowanie mięsa
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2017-11-17 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie portfelem wierzytelności, w tym: prowadzenie negocjacji warunków spłaty zadłużenia, ustalanie harmonogramów spłaty, sporządzanie umów restrukturyzacyjnych oraz pism do dłużników, sporządzanie pism procesowych w sądowym procesie dochodzenia należności, administrowanie korespondencją w toku postępowania sądowego, bieżąca obsługa prowadzonych postępowań sądowych, egzekucyjnych, upadłościowych i likwidacyjnych, w tym kontakty z sądami, komornikami, syndykami, współpraca z kancelariami prawnymi obsługującymi Spółkę, bieżąca obsługa prowadzonych postępowań sądowych, egzekucyjnych, upadłościowych i likwidacyjnych, w tym kontakty z sądami, komornikami, syndykami, współpraca z kancelariami prawnymi obsługującymi Spółkę.
SGB CDR INVESTMENT Sp.zo.o - 2019-03-06 - Warszawa (mazowieckie)