INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2967) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2967)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-05-27

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2967)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista polityki społecznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy: n i e z b ę d n ewyksztalcenie: wyższe magisterskie, na kierunkach: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie, lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą.pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie pedagoga lub psychologa albo w zakresie resocjalizacji lub pracy z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,- znajomość konwencji o prawach dziecka,- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność myślenia analitycznego, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi programu CAS,- asertywność, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj). Kopie i innych dokumentów i oświadczenia:- kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesłać listownie lub składać osobiście w terminie:Od dnia 27 maja 2019 roku do dnia 6 czerwca 2019 rokuNa adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 BydgoszczZ dopiskiem:inspektor wojewódzki - WPS IX - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW: - Nie będą udostępniane innym odbiorcom, - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego, - Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do:- Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem,- Usunięcia danych,- Przeniesienia danych, - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista polityki społecznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2019

Data dodania oferty pracy: 27.05.2019

Oferta pracy ważna do: 06.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01945ae935b4dc355c10019be7f7ef70

Podobne oferty pracy

F-OPERATOR SZLIFIERKI RĘCZNEJ - od 2 050 PLN

szlifowanie ręczne detali
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Chojnów (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 300 PLN

gotowanie
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Lębork (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków, przygotowanie stanowiska pracy
"RANCZO FURIA" Marek Kot - 2017-06-29 - Trąbki (małopolskie)

ŚLUSARZ-MONTER - od 2 200 PLN

obróbka stali, montaż
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lębork (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 350 PLN

- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2018-04-25 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 300 PLN

dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 604 PLN

Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania; Samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania; Ocena jakości komponentów oraz postępowanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

RECEPCJONISTA W SALONIE KOSMETYCZNYM - od 1 850 PLN

umawianie spotkań, obsługa klientów salonu kosmetycznego
BFF CENTER Marzena Łukowska - Chmiel - 2016-09-27 - Bytom (śląskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 12 PLN

prace związane z przygotowywaniem do lakierowania, prace blacharskie
Naprawa Pojazdów Samochodowych Jacek Borowski - 2017-03-02 - Grodzisko (świętokrzyskie)

GLAZURNIK - od 2 100 PLN

-
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DO SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ŚLUSARZ-MECHANIK - od 2 000 PLN

prace mechaniczne
SKAMET Kamieniarstwo J.Cybuch - 2017-11-21 - Strzegom (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

przyjęcie towaru, wykładanie na półkach, dbanie o czystość w sklepie, obsługa klienta - podawanie towaru; jako sprzedawca; godz.pracy: I 6:00 do 14:00, II zmiana: 10:00 do 18:00
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Otmice (opolskie)

INSPEKTOR STACJI PALIW - od 2 000 PLN

Nadzór i organizacja pracy magazynierów stacji paliw, sprzedaż paliw i innych towarów na stacji paliw, obsługa klienta
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie - 2017-01-24 - Lublin (lubelskie)

MECHANIK - od 1 750 PLN

Oferta tylko dla zarejestrowanych w tutejszym Urzędzie Pracy. Szczegóły u doradców klienta.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Chorula (opolskie)

KUCHARKA / KUCHARZ - od 2 250 PLN

Przygotowywanie pizzy oraz dań typu fast-food (zapiekanki, hamburgery).
RIBKOL SEBASTIAN KOLMASIAK - 2019-04-29 - Sławków (śląskie)

HODOWCA ZWIERZĄT FUTERKOWYCH - od 12 PLN

wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Dębowiec (wielkopolskie)

POMOCNIK BRUKARZA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2016-09-29 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - do 3 000 PLN

Bieżąca obsługa biura, obsługa infolinii - informacja, sprawdzanie statusu przesyłek kurierskich.
HENEL VIOLETTA MYROLLO - 2015-12-15 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KOSZTÓW - od 2 700 PLN

Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-19 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 000 - 3 500 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

TECHNIK BUDOWLANY, POMOC PODCZAS PRAC NA ELEWACJACH, OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH, DOŚWIADCZENIE W PRZYGOTOWANIU MATERIAŁÓW NA BUDOWIE, GRUNT, BETIN, ORGANIZACJA ZAPOTRZEBOWANIA I ZGŁASZANIE MATERIAŁÓW, DOWÓZ MATERIAŁÓW NA BUDOWĘ ORAZ PRACOWNIKÓW.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-12-19 - Polkowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR - od 2 350 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych Odzdiału zgodnie z zasadmi rachunkowości, obsługa finansowo-księgowa Odziału Regionalnego oraz Placówek Terenowych, uzgadnianie miesięcznych wpływów z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne z komórkami ds. ubezpieczeń, sporządzanie zprawozdań, uzgadnianie rozrachunków, sporzadzanie dowodów księgowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-26 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji napraw, rozliczanie robót remontowo-budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo-budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami, organizowanie kontroli okresowych obiektów budowlanych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy Świętoszów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2018-11-15 - Świętoszów (dolnośląskie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

Zapoznanie się z systemem pracy w placówce.Nauka systemów komputerowych do obsługi klienta.Szkolenia produktowe.Telefonowanie do klientów.Sporządzanie umów dla klientów.Obsługa bieżąca klintów.
kontakt przez PUP - 2019-02-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

OPIEKUNKA DOMOWA - 9 - 10 PLN

opieka nad osobami starszymi w domu
POLSKI KOMITET POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-05-20 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat