INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondecji wpływającej do wydziały i wysłanej z wydziału, sporządzanie protokołów, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamizgodnie ze stanowiskiemwszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.spkolobrzeg.finn.pl
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondecji wpływającej do wydziały i wysłanej z wydziału, sporządzanie protokołów, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamizgodnie ze stanowiskiemwszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie www.spkolobrzeg.finn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, odpis lub kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, kopie świadectw pracy, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 16.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godzinach: 6.15- 17.00; umowa na 2 lata
Niepubliczne Przedszkole "Na Wydmie" - 2017-09-14 - Ustka (pomorskie)
jw.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. E. Bojanowskiego - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych.
IGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Brusy (pomorskie)
praca biuriowa, obsługa komputera , praca w godz. 7.30-15.30 , możliwość wyjazdu w teren
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nauczanie w szkole podstawowej
Publiczna Szkoła Podstawowa im. por. pil. Stefana Okrzei w Kręgach - 2018-07-11 - Kręgi (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie, wyrób i wypiek chlebów i ciastWYMAGANIA:Wykształcenie zawodowe. Oferta pracy przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w tutejszym PUP, Posiadających II profil pomocy, w wieku do 30 r.ż oraz spełniających wymagania stawiane w ofercie. Osoby zainteresowane proszone są o zgłaszanie się do swojego doradcy klienta po skierowanie na rozmowę z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Lubliniec (śląskie)
Przygotowanie materiałow do spawania bram i ogrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kolonia Kociszew (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 8 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-l 11-3/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko INSPEKTORA/SPECJALISTY DS. GOSPODARCZYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:-prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne,-obsługa informatycznego systemu zakupów,-prace administracyjno-biurowe z zakresu zamówień publicznych.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -3500 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.Praca: 7:30-15:30.Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia co najmniej pierwszego stopnia,- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,- znajomość Centralnego Systemu Zakupów,- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz programami MS Word, MS Excel,- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-14 - Katowice (śląskie)
rowadzenie analizy sposobu wykorzystania nieruchomości, w celu właściwej gospodarki obiektami Nadodrzańskiego Oddziału SGprowadzenie teczek kompleksów, albumów nieruchomości i książek obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu ewidencjonowania posiadanych przez Nadodrzański Oddział SG obiektówprzygotowywanie dokumentów związanych z dokonywaniem opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomościami oraz podatku od nieruchomości, w celu prowadzenia rzetelnej gospodarki nieruchomościamiprzygotowywanie wniosków, projektów umów dzierżawy nieruchomości, projektów planów przekazywania nieruchomości do Agencji Mienia Wojskowego, w celu właściwego zagospodarowania nieruchomości zbędnych lub czasowo niewykorzystanych oraz dopilnowania realizacji tych umówuczestniczenie w przekazywaniu obiektów i urządzeń bezpośrednim użytkownikom oraz sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,w celu należytego przekazywania nieruchomościprowadzenie sprawozdawczości z gospodarki nieruchomościami, w celu oceny wykorzystania nieruchomości na cele Straży Granicznej.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
X
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Przeworsk (podkarpackie)
księgowość nie pełna
PHU "MAL - OIL" Małgorzata Malinowska - 2015-12-10 - Malbork (pomorskie)
obsługa kasy, przyjmowanie wpłat od interesantów, wypłata zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Pilawa (mazowieckie)
przygotowywanie kontenerów do mrożonek, obsługa owijarek, przekładanie i segregowanie palet, kompletacja paczek
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Lubin (dolnośląskie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,- egzekwowanie napraw gwarancyjnych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
BALTIC Wspólnota Mieszkaniowa - 2017-10-06 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków bieżących dla onsługiwanych przez CUWPP jednostek, sprawozdawczosc budzetowa. Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
Prace porządkowe w restauracji
"Clean Way" Duszyński Mariusz - 2016-04-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie i monitorowanie funkcjonowania kompleksu poprzez ciągłość dostawy mediów (ciepła, energii elektrycznej), zapewnienie prawidłowej eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, realizacja napraw, utrzymanie kompleksu w zgodności z przepisami prawa budowlanego, nadzór w zakresie prac konserwacyjno-remontowych
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-09-21 - Poznań (wielkopolskie)
• sprawowanie opieki oraz prowadzenie zajęć dydaktyczno – wychowawczych z dziećmi w wieku od roku do 3 lat• ponoszenie odpowiedzialności za jakość i wyniki tej pracy• utrzymywanie relacji z rodzicami• ścisła współpraca z dyrekcją Klubu• czynny udział w pracy Rady Pedagogicznej oraz w działalności KlubuDyspozycyjnośc w godz. 6:00-18:00, praca wg grafikuKontakt z pracodawvcą: dyrektor (at) bajkowaprzystan.pl lub 690 009 699
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Starachowice (świętokrzyskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie nadzoru na budowach w zakresie inwestycji i remontów oczyszczalni ścieków, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, budowy i modernizacji basenów i inne.Sporządzanie i kontrolowanie kosztorysów. Udział w odbiorach technicznych, sporządzanie harmonogramów. Kontrolowanie budów.
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2016-10-31 - Człuchów (pomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze oraz organy administracji w zakresie gospodarki odpadami oraz ochrony powierzchni ziemi, przestrzegania przepisów o gospodarce opakowaniami oraz odpadami opakowaniowymi, preparatami i substancjami chemicznymi, preparatami biobójczymi, gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi oraz rejestrowanie wyników kontroli w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Sprawdzanie stanu gospodarki odpadami w kontrolowanych podmiotach, zagospodarowania wysypisk, stosowania odpowiedniej technologii składowania odpadów, możliwości wystąpień nadzwyczajnych zagrożeń środowiska z ich strony oraz czy eksploatacja prowadzona jest zgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji w celu eliminowania negatywnego wpływu na środowisko. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz powierzchni ziemi w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Dokonywanie w formie opisowej i graficznej bieżącej oraz okresowej oceny stanu eksploatacji składowisk i wysypisk oraz urządzeń do utylizacji i unieszkodliwiania odpadów w celu udokumentowania poprawności eksploatacji składowiska. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, nakładających kary pieniężne za magazynowanie odpadów niezgodnie z ustalonymi warunkami lub niezgodnie z zatwierdzoną instrukcją eksploatacji składowiska określonymi w decyzjach właściwych organów, prowadzenie w miarę potrzeb rozpraw administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji dotyczących kosztów przeprowadzania kontroli w celu wyegzekwowania należności finansowych za niezgodne z przepisami postępowanie pogarszające stan środowiska. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. Sprawdzanie w miarę potrzeb w czasie kontroli podmiotów gospodarczych poprawności dokumentów i opracowań będących podstawą do wydania decyzji zezwalających na wytwarzanie odpadów oraz usuwanie, wykorzystanie i unieszkodliwianie przez odbiorców odpadów niebezpiecznych w celu oceny zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
znajomość ustawy KRUS, KPA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2017-08-11 - Choszczno (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI INWESTYCYJNO-REMONTOWYMI, PROWADZENIE ZAGADNIEŃ Z DZIEDZINY WODNO-KANALIZACYJNEJ
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Dębica (podkarpackie)
-
Hanna Zarakowska MAZAR - 2016-04-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
realizacja programów zwalczania chorób zakaźnych, nadzór nad obrotem zwierząt, prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrole w terenie, sporządzanie dokumentacji
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-09 - Węgrów (mazowieckie)
Praca stacjonarna w Szczecinku, osoba zatrudniona na tym stanowisku jest opiekunem handlowym wybranego regionu w Polsce, obejmującego wybrane województwo. Praca polega na telefonicznym koordynowaniu współpracy z partnerami handlowymi, na pozyskiwaniu nowych partnerów, obsługę zamówień. Obsługa aplikacji biurowych, a w tym Excel: formatowanie, sortowanie,filtrowanie, sporządzanie wykresów, tabela przestawna :Word: formatowanie,wstawianie tabelek.
G DATA Software Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w sklepie spożywczym, obsługa kasy fiskalnej i innych urządzeń sklepowych, sprawdzanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym, układanie towaru (ekspozycja)praca w godz. 6-14, 14-22
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)