INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza Henryka 2, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI LOKALOWEJ - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość oprogramowania Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.03.2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego, Rynek 4, pokój nr 12.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5f715cfec3d9b391811c2c34ac002c3f
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2015-12-15 - Łęczyca (łódzkie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Polańczyk (podkarpackie)
Praca na podnośniku koszowym
P.H.U.T. AUTO-LAND DŹWIGI0-Kwiatkowski Damian - 2015-12-02 - Emilianowo (wielkopolskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa koparko-ładowarki
TENAR RAMSKI ANDRZEJ RAMSKI - 2018-09-25 - Lubin (dolnośląskie)
praca związana z obsługą i konserwacją urządzeń elektrycznych zakładów przemysłowych, utrzymanie ruchu- praca w Dąbrowie Górniczej
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opracowanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy kierowców, dostosowując je do ilości dni roboczych, współpraca z biurem turystycznym w zakresie ilości przyjętych zleceń wynajmów turystycznych.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
nauczanie dzieci
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Sosny (lubuskie)
MONTER KANALIZACJI, INSTALACJI WODNEJ I GAZOWEJ.
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH DARIUSZ SZAJ - 2019-09-09 - Zasów (podkarpackie)
dokonywanie następnej kontroli księgowanych operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji dowodów księgowych z zakresu wydatków i dochodów budżetowych w programie finansowo księgowym oraz ich rozliczanie, prowadzenie, zaangażowania i ewidencji wydatków budżetowych, dokonywanie weryfikacji sald kont analitycznych z kontami syntetycznymi, kwartalne naliczanie odsetek ustawowych od zaległych alimentów od dłużników, dokonywanie analizy i weryfikacji sald należności dłużników
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Pyskowice (śląskie)
przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-21 - Słupsk (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Świątniki Górne (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Prowadzenie ewidencji postępowań i umów, dla których nie stosujemy przepisów ustawy;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-24 - Kartuzy (pomorskie)
Prawidłowy obrót towaru w magazynie, prowadzenie raportów i dokumementacji dotyczącej gospodarki magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru w magazynie oraz kontrola stanów magazynowych.
Bowe Elektrik Polska Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
wznoszenie ścian, czytanie Rysunku technicznego
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Okopy (lubelskie)
zgodnie z ofertą na stronizgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracowników/; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2019-03-05 - Ustka (pomorskie)
wg programu stażu - staż w ramach PO WER
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łask (łódzkie)
Sprzedaż artykułów ogólnospożywczych
HAJDUK EDYTA SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY - 2017-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie nadzoru budowy, miejsce pracy Bogatynia
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI - 2018-10-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie projektów graficznych na programach typu photoshop,CorelDraw, obsługa poczty e-mail, obsługa urządzeń biurowych
INTER-GRAF Artur Szafran - 2019-07-12 - Widowo (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-10 - Lubliniec (śląskie)
Montaż stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Bytów (pomorskie)
Konkurs na stanowisko inspektora ds.bhp i ppoż.-wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i i higieny pracy,-wykonywanie zadań w zakresie chrony przeciwpożarowej,szczegółowe informacje na stronie: www.olsztyn.po.gov.pl
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2016-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresówpodlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)