INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ Wodzisław Śląski oferta pracy Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Wynagrodzenie: 2 800 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodnościekową w mieście;- współpraca z Międzygminnym Związkiem Wodociągów i Kanalizacji w sprawie planowania rozwoju sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie pozostałych powierzonych zadań;- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem dla miasta pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, ujętych w sieci kanalizacyjnej, do wód powierzchniowych lub ziemi;- wykonywanie zadań nałożonych na gminę w ww. pozwoleniach wodnoprawnych;- utrzymanie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej:opracowanie potrzeb w zakresie inwestycji, remontów i bieżącego utrzymania, zlecanie do Wydziału Inwestycji zadań w zakresie projektów technicznych oraz realizacji robót budowlanych i usług, nadzór nad realizacją robót dotyczących bieżącego utrzymania, ich odbiorcy i rozliczanie; - wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci kanalizacji deszczowej, realizacja zadań związanych z budową obiektów inżynierskich oraz urządzeń zabezpieczających odprowadzenie wód;- kontrola stanu obiektów inżynierskich;- opracowanie materiałów przetargowych oraz branie udziału w organizowanych przetargach na roboty, usługi lub dostawy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych;- prowadzenie spraw dotyczących zadań realizowanych ze środków Rad Dzielnic; - bieżące zgłaszanie stanowisku ds. rozliczeniowych zmian do wprowadzania w wykazie przedsięwzięć wieloletnich w zakresie zadań prowadzonych;- współpraca z gminami przy realizacji wspólnych inwestycji, łącznie z rozliczaniem udziałów poszczególnych gmin i innych podmiotów uczestniczących w procesie inwestycyjnym.! Oferta konkursowa- zapoznaj się z szczegółami rekrutacji: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodnościekową w mieście;- współpraca z Międzygminnym Związkiem Wodociągów i Kanalizacji w sprawie planowania rozwoju sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie pozostałych powierzonych zadań;- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem dla miasta pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, ujętych w sieci kanalizacyjnej, do wód powierzchniowych lub ziemi;- wykonywanie zadań nałożonych na gminę w ww. pozwoleniach wodnoprawnych;- utrzymanie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej:opracowanie potrzeb w zakresie inwestycji, remontów i bieżącego utrzymania, zlecanie do Wydziału Inwestycji zadań w zakresie projektów technicznych oraz realizacji robót budowlanych i usług, nadzór nad realizacją robót dotyczących bieżącego utrzymania, ich odbiorcy i rozliczanie; - wydawanie warunków technicznych włączenia do sieci kanalizacji deszczowej, realizacja zadań związanych z budową obiektów inżynierskich oraz urządzeń zabezpieczających odprowadzenie wód;- kontrola stanu obiektów inżynierskich;- opracowanie materiałów przetargowych oraz branie udziału w organizowanych przetargach na roboty, usługi lub dostawy zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych;- prowadzenie spraw dotyczących zadań realizowanych ze środków Rad Dzielnic; - bieżące zgłaszanie stanowisku ds. rozliczeniowych zmian do wprowadzania w wykazie przedsięwzięć wieloletnich w zakresie zadań prowadzonych;- współpraca z gminami przy realizacji wspólnych inwestycji, łącznie z rozliczaniem udziałów poszczególnych gmin i innych podmiotów uczestniczących w procesie inwestycyjnym.! Oferta konkursowa- zapoznaj się z szczegółami rekrutacji: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
___________________________________________________________________________________________________________________Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych i zaadresowanych kopertach do dnia 10 listopada 2020 roku w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Wodzisławia Ślaskiego, ul. Bogumińska 4b. Na kopercie powinien być umieszczony napis: "Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego"
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe o kierunkach w zakresie: budownictwa, budownictwa hydrotechnicznego, inżynierii i gospodarki wodnej, melioracji, inżynierii środowiska i ochrony środowiska.Znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy kodeks postępowania administracyjnego; ustawy prawo wodne; ustawyprawo budowlane; obsługa komputera i urządzeń biurowych.Pozostałe wymagania zawarte w ogłoszeniu (podany link do oferty konkursowej).
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim
danePracodawcy_nip: 6472545098
danePracodawcy_regon: 000526883
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Bogumińska 4b, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacje nt. dokumentów aplikacyjnych dostępne pod adresem:https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: wodzisławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2415
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944853
Adres strony pracodawcy: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Ulica pracodawcy: Bogumińska
Numer budynku pracodawcy: 4b
Profil działalności pracodawcy: Samorząd terytorialny.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.10.2020
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?819e9f6ae2707032d0d273c66063bbf1
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: zawodowe; uprawnienia do obsługi suwnic hakowych ogólnego przeznaczenia sterowanych z kabiny kat. IS; rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej; zdolność do pracy pod presją czasu; sumienność i dokładność w działaniu; zakres obowiązków: obsługa suwnic w celu przenoszenia wielkogabarytowych materiałów dla wydziałów produkcyjnych; obsługa przesuwni w celu przemieszczania pojazdów szynowych i ich elementów pomiędzy etapami produkcji; zwracanie szczególnej uwagi na prawidłowe ustawienie iglicy przesuwni z torem najazdowym, by podczas ruchów transportowych pojazd się nie wykoleił; współpraca podczas obsługi suwnicy z osobami posiadającymi uprawnienia hakowego; zapewnienie terminowej realizacji harmonogramu produkcji; miejsce pracy: Gliwice
"NEWAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-29 - Gliwice (śląskie)
W/g stanowiska.
Długosz Auto -Center - 2016-07-29 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Inspektor w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Ubezpieczeńzakres obowiązków: prowadzenie ewidencji ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego roników, prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, przygotowywanie decyzji z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników, opracowywanie wniosków w sprawie udzielania ulg w spłacie należności i umorzeń. Oferta konkursowa do 10.06.2020 nr konkursu BIP 0100-0P.110.23.2020
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R Białystok - 2020-06-01 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie Prawo Budowlane i KPA w tym przygotowywanie rozstrzygnięć administracyjnych. Prowadzenie lub udział w działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Olsztynie - 2020-06-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
- wysokość wynagrodzenie + dodatek na staż- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-07-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Piechowice (dolnośląskie)
Główny zakres obowiązków:- uczestniczenie w procesie przygotowania budżetu i planu finansowego oraz monitoring jego wykonania,- opracowywanie danych i informacji dla Zarządu Spółki,- sporządzanie analiz ekonomicznych i ich interpretacja.- Praca: 7:00-15:00.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-09 - Katowice (śląskie)
dokonywanie następnej kontroli księgowanych operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji dowodów księgowych z zakresu wydatków i dochodów budżetowych w programie finansowo księgowym oraz ich rozliczanie, prowadzenie, zaangażowania i ewidencji wydatków budżetowych, dokonywanie weryfikacji sald kont analitycznych z kontami syntetycznymi, kwartalne naliczanie odsetek ustawowych od zaległych alimentów od dłużników, dokonywanie analizy i weryfikacji sald należności dłużników
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Pyskowice (śląskie)
Dba o porządek oraz wykonuje proste naprawy wewnątrz i na zewnątrz obiektu
LEGALPOL SP. Z O.O. SP. K. - 2020-09-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-07-06 - Zgierz (łódzkie)
- obsługa spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o ustaleniu odszkodowań za działki gruntu zajęte w dniu 31.12.1998r. po drogi publiczne gminne oraz działki, które na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych stały się własnością gminy lub powiatu,- regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarb Państwa,- prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami powiatu, w tym: sprzedaż, zamiana, darowizna, nabywanie do nieruchomości do zasobu powiatu.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-08-14 - Cieszyn (śląskie)
Praca z dziećmi w wieku przedszkolnym.1/2 etatu , praca w Obornikach Śląskich.
Klub Malucha Gaduła s.c. - 2016-01-12 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Kontrola jakości półproduktów i wyrobów gotowych, wspieranie działów produkcyjnych w definiowaniu niezgodności, nadzór nad wyrobem niezgodnym, pomiary wyrobów, raportowanie wyników prowadzonych inspekcji jakościowych.Praca na czas określony: 33 miesiące, czas nieokreślonykontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) starion.co.kr lub 71-73-35-401
STARION WROCŁAW SP. Z O.O. - 2019-08-22 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
prowadzenie inwestycji i remontów w ogrodach działkowych PZD - woj. opolskie, praca w godz. 7-15
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Opolski - 2020-09-15 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wykszt. wyższe na kierunkach: inż. środowiska lub ochr. środowiska, znajomość zagadnień dotyczących systemów wodoc. i kan. sanit., dobra znajomość programów MS OFFICE, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, otwartość na zmiany, komunikatywność, dbałość o wizerunek firmy i dobrą atmosferę w pracyZakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze oraz praca w terenie w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, możliwe wyjazdy służboweOsobom zatrudnionym pracodawca oferuje:ambitne zadania oraz możliwość rozwoju zawodowego, terminowość wypłaty świadczeń, pakiet socjalny (m.in. karty Multisport), przyjazną atmosferę, kursy zawodowe oraz szkolenia specjalistyczne, dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia wyższego: studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z - 2019-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej, podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych, współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane, kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach, inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2016-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klientów " KASY STEFCZYKA " w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, sporządzanie dokumentacji świadczonych usług.
Centrum Kredytowe "SATORI" Danuta Karczewska - 2016-05-13 - Kłobuck (śląskie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie
MAŁGORZATA BARWIŃSKA SALON FRYZJERSKI EVOLUTION - 2017-09-26 - Łuków (lubelskie)
zarządzanie codzienną pracą podległych pracowników, rozliczanie czasu pracy, organizacja i nadzór codziennych obowiązków, rozwiązywanie problemów, dbałość o prawidłową i terminową realizację zamówień lub projektów, ustalanie grafików pracowników, rozliczanie pracowników np. z odzieży, raportowanie przełożonemu, kordynacja personelu ukraińskojęzycznego
kontakt przez PUP - 2020-07-30 - Szymanów (mazowieckie)
• rozładunki i załadunki towarów• przyjęcie dostaw materiałów zgodnie z zasadami gospodarki magazynowej• wydania materiałów na produkcję zgodnie z zamówieniami produkcyjnymi• przygotowanie wyrobu gotowego do wysyłki i sprzedaży to jest kompletacja, paletyzacja, foliowanie, spinanie, wydanie kierowcy wraz z załadunkiem• wydawanie materiałów i wyrobów kontrahentom wg dokumentacji dostarczonej na magazyn• przestrzeganie zasady FIFO w wydawaniu materiałów• udział w inwentaryzacjach• współpraca z działami produkcji, kontroli jakości, księgowości, logistyki, sprzedaży, techniki, serwisu• nadzór nad powierzonym mieniem i wyposażeniem magazynu• dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy zgodnie z 5S• przestrzeganie przepisów BHP
Axopar Boats Poland Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Augustów (podlaskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS.Tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom" - 2019-12-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa biura, prace sekretarskie, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gniezno (wielkopolskie)
• Prowadzenie pełnej księgowości samobilansującego się oddziału prowadzącego szkoły i kursy• Wprowadzanie dokumentów księgowych.• Prowadzenie oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych.• Terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, JPK.• Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym.• Sporządzanie sprawozdań finansowych i udział w audytach księgowych.• Raportowanie i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, Banki) i działami wewnętrznymi firmy.• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Płocku - 2020-05-08 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru budowy, miejsce pracy Gdańsk lub Wrocław, lub Bogatynia
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-04-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Mechanik samochodów osobowych- wulkanizatorpraca w godz. 7-15 lub 9-17
ZTE-Radom - 2019-02-14 - Gorzyce (podkarpackie)
praca fizyczna, szycie, krojenie.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kozieł (opolskie)
Koordynator grup sprzątających, kontrakty z klientami, obsługa systemu płac i zamówień. Praca na terenie woj. podlaskiego
"AMLUX" Sp. z o.o. - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)