INSPEKTOR W REFERACIE NADZORU I EWIDENCJI PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE NADZORU I EWIDENCJI PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1879&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/72/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Nadzoru i Ewidencji Publicznych i Niepublicznych Jednostek Oświatowych w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. przygotowywała materiały do analizy sieci szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkółi placówek, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice,2. sprawowała merytoryczny nadzór nad działalnością szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek,3. przeprowadzała kontrole w nadzorowanych jednostkach,4. sprawdzała poprawność merytoryczną i przygotowywała do zatwierdzenia arkusze organizacyjne i aneksy do arkuszy organizacyjnych podległych jednostek,5. gromadziła i opracowywała dokumentację niezbędną do sporządzania cząstkowej oceny pracy dyrektorów szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek oraz współpracowała z organem nadzoru pedagogicznego w sprawach dotyczących oceny dyrektorów podległych jednostek oświatowych,6. przygotowywała pisma z zakresu:- powierzenia oraz odwołania ze stanowiska wicedyrektora lub innego stanowiska kierowniczego,- wyznaczania nauczycieli do pełnienie zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności dyrektorów jednostek, w których nie utworzono stanowiska dyrektora, - zgody na obniżenie nauczycielom obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, - zgody na dokształcanie i doskonalenie zawodowe dyrektorów jednostek podległych,- realizacji godzin ponadwymiarowych przez dyrektorów nadzorowanych jednostek,- przeniesienia nauczyciela mianowanego do innej placówki, - przydzielania godzin w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej,7. prowadziła bazę danych oświatowych oraz sprawdzała jej kompletność, poprawność i zgodność ze stanem faktycznym danych gromadzonych przez nadzorowane jednostki,8. zarządzała kanałem organ prowadzący w systemie elektronicznego naboru do szkół podstawowych, w szczególności nadzorowała etapy zamykania, sprawdzała poprawność wprowadzanej przez szkoły oferty edukacyjnej oraz zarządzała kontami użytkowników podległych jednostek,9. opracowywała procedury i harmonogramy kontroli podległych jednostek,10. analizowała i opracowywała niezbędne dokumenty w zakresie utworzenia oddziałów sportowych oraz oddziałów dwujęzycznych w podległych Wydziałowi Edukacji i Sportu szkołach, zespołach szkolno-przedszkolnych oraz zespołach szkółi placówek,11. współpracowała z Wydziałem Prawnym w zakresie interpretacji aktów prawnych, normujących pracę podległych jednostek oświatowych,12. współuczestniczyła w przygotowywaniu informacji na posiedzenia Rady Miasta Katowice w zakresie odpowiedzina interpelacje radnych, wnioski komisji rady miasta oraz notatki prasowe,13. odpowiedzialna za klasyfikowanie i przechowywanie dokumentacji oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz z pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Data publikacji: 2020-10-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 7, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1879&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/72/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowiceposzukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Nadzoru i Ewidencji Publicznych i Niepublicznych Jednostek Oświatowych w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. przygotowywała materiały do analizy sieci szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkółi placówek, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice,2. sprawowała merytoryczny nadzór nad działalnością szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek,3. przeprowadzała kontrole w nadzorowanych jednostkach,4. sprawdzała poprawność merytoryczną i przygotowywała do zatwierdzenia arkusze organizacyjne i aneksy do arkuszy organizacyjnych podległych jednostek,5. gromadziła i opracowywała dokumentację niezbędną do sporządzania cząstkowej oceny pracy dyrektorów szkół podstawowych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz zespołów szkół i placówek oraz współpracowała z organem nadzoru pedagogicznego w sprawach dotyczących oceny dyrektorów podległych jednostek oświatowych,6. przygotowywała pisma z zakresu:- powierzenia oraz odwołania ze stanowiska wicedyrektora lub innego stanowiska kierowniczego,- wyznaczania nauczycieli do pełnienie zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności dyrektorów jednostek, w których nie utworzono stanowiska dyrektora, - zgody na obniżenie nauczycielom obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, - zgody na dokształcanie i doskonalenie zawodowe dyrektorów jednostek podległych,- realizacji godzin ponadwymiarowych przez dyrektorów nadzorowanych jednostek,- przeniesienia nauczyciela mianowanego do innej placówki, - przydzielania godzin w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej,7. prowadziła bazę danych oświatowych oraz sprawdzała jej kompletność, poprawność i zgodność ze stanem faktycznym danych gromadzonych przez nadzorowane jednostki,8. zarządzała kanałem organ prowadzący w systemie elektronicznego naboru do szkół podstawowych, w szczególności nadzorowała etapy zamykania, sprawdzała poprawność wprowadzanej przez szkoły oferty edukacyjnej oraz zarządzała kontami użytkowników podległych jednostek,9. opracowywała procedury i harmonogramy kontroli podległych jednostek,10. analizowała i opracowywała niezbędne dokumenty w zakresie utworzenia oddziałów sportowych oraz oddziałów dwujęzycznych w podległych Wydziałowi Edukacji i Sportu szkołach, zespołach szkolno-przedszkolnych oraz zespołach szkółi placówek,11. współpracowała z Wydziałem Prawnym w zakresie interpretacji aktów prawnych, normujących pracę podległych jednostek oświatowych,12. współuczestniczyła w przygotowywaniu informacji na posiedzenia Rady Miasta Katowice w zakresie odpowiedzina interpelacje radnych, wnioski komisji rady miasta oraz notatki prasowe,13. odpowiedzialna za klasyfikowanie i przechowywanie dokumentacji oraz akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz z pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE NADZORU I EWIDENCJI PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: pedagogika, administracja, prawo,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo oświatowe, ustawy Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel) - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność opracowywania analiz statystycznych,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- dokładność, rzetelność, samodzielność,- komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE
danePracodawcy_nip: 6342883572
danePracodawcy_regon: 000515780
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice),- list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Oferty wraz z dokumentami należy składać: wyłącznie drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/72/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor -w Wydziale Edukacji i Sportu, na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Organizacji i Zarządzania ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 listopada 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminienie będą rozpatrywane.Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia naboru w formie online z wykorzystaniem wideokonferencji.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:We wrześniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 4 listopada 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.10.2020
Oferta pracy ważna do: 04.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b4c4c63bc7cb182a280131b97ac328e
Podobne oferty pracy
Udzielanie pomocy użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego, dokonywanie oględzin nośników danych CD i DVD, usuwanie danych z nośników, dokonywanie ochrony kryptograficznej komputerów, dokonywanie adnotacji w repertoriach, dokonywanie ekspedycji akt, wykonywanie czynności związanych z decyzjami merytorycznymi, wysyłanie poczty, archiwizowanie dokumentów, udzielanie informacji interesantom, sporządzanie kserokopii z akt.
PROKURATURA OKRĘGOWA - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze rachunkowym, wprowadzanie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Chwaszczyno (pomorskie)
a) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania powierzonych maszyn i urządzeń,b) kontrola utrzymania się zadanych parametrów trakcie procesu technologicznego,c) współdziałanie z pracownikami produkcji,d) dbanie o stan maszyn i urządzeń,e) przestrzeganie odpowiednich standardów i procesów BHP,f) przygotowanie urządzenia do procesu czyszczenia i mycia,g) usuwanie usterek i awarii,h) wykonywanie zleconych przeglądów i inne prace polecone przez przełożonego związane z obsługą linii produkcyjnej i zakładu.
JOYFOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2020-03-31 - Drezdenko (lubuskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych; kosztorysowanie; wykonywanie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień; przeprowadzanie przetargów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-07-06 - Gdynia (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabłudów (podlaskie)
Zarządzanie nieruchomością, prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami. Realizacja zakupów towarów i usług; inne czynności zlecone przez przełożonego.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2020-09-11 - Kraków (małopolskie)
Lakierowanie elementów jachtów i łodzi.
GABMAR KRZYSZTOF CHMIELEWSKI - 2016-05-09 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie prac budowlanych, nadzór i odbiór prac budowlanych, przygotowywanie ofert i przetargów, sporządzanie i kontrolowanie kosztorysów, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia prac budowlanych, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie rocznych przeglądów technicznych, opiniowanie wniosków i projektów, codzienna obsługa interesantów itp.
Spóldzielnia Mieszkaniowa "Jedność" - 2019-09-02 - Piaseczno (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-26 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel), znajomość programu do kosztorysowania Norma Pro; świadectwo kwalifikacyjne D zgodnie z posiadanymi uprawnieniami; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych, kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
> Podtrzymywanie kontaktów> Negocjacje handlowe> Poszukiwanie nowych odbiorców
ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2020-03-20 - Wiązowna (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie; 5 lat doświadczenia zawodowego; uprawnienia budowlane; nadzór nad remontami budynków mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Gliwice (śląskie)
Wg zawodu
Piekarnia "U Matysa" Bożenna Podlaszuk - 2016-08-09 - Żary (lubuskie)
Analiza pracy ciepłowni i węzłów pod kątem utrzymania parametrów.
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Łomży Sp. z o. o. - 2019-12-10 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ według zleceń
Konsulting Szkolenia Ubezpieczenia Socha Magdalena - 2017-12-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Przyjmowanie towaru do sklepu zgodnie z dokumentacją;-Sprzedaż towaru;-Obsługa kasy fiskalnej:-Rozliczanie ze sprzedanych towarów.Praca w Grudziądzu (TESCO, ul. Wyspiańskiego)
ZAKŁAD MIĘSNY KAWSCY SP.J. - 2017-11-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji mile widziane; zakres obowiązków: selekcja i pakowanie produktów, kontrola jakości produktów; trzy zmiany; miejsce pracy: Rzeczyce;
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Rzeczyce (śląskie)
Szkolenia wstępne BHP i zadania zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 m-ce, godz. 07.30 - 15.05.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2019-09-12 - Piła (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowywanie ofert handlowych, obsługę klienta poprzez rozmowę i odwiedziny, gromadzenie informacji i danych niezbędnych do przygotowania oferty handlowej,sporządzanie kosztorysów ofertowych i wykonawczych w oparciu o ścisłą współpracę z klientem,kompletowanie oferty i budżetu realizacyjnego,sporządzanie umów handlowych,dbanie o wizerunek firmy, przygotowywanie zamówień do firm reklamowych, prowadzenie profilu firmowego na Facebooku, OLX itp.
ALFATOM - EKOKOP Tomasz Frasołowicz - 2020-08-28 - Trzebnica (dolnośląskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-04-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a.Opracowywanie przedmiarów i kosztorysów oraz specyfikacji na zadania remontu nieruchomości w przypadku braku dokumentacji technicznej.b.Opracowywanie opinii i ocen stanu technicznego obiektów budowlanychc.Nadzór nad właściwym przeprowadzeniem zadań remontowychd.Udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnyche.Udział w przeglądach technicznych budynków i budowli
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-05-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Szkolenie pracowników w zakrwesie bhp i p. poż.Obsługa firmy pod względem dokumentacji bhp.
REM SERWIS Jasło Sp. z o.o. - 2019-07-01 - Jasło (podkarpackie)
Szycie elementów tapicerskich
PPUH IWOPOL Iwona Habrajska - 2016-08-24 - Bralin (wielkopolskie)
1.współuczestnictwo w dokonywanie inspekcji i kontroli obiektów i robót budowlanych, utrzymywania i użytkowania obiektów budowlanych na terenie miast na prawach powiatu Chorzów oraz Świętochłowice.2.dokonywanie kontroli uprawnień do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,3.prowadzenie kontroli należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych,4.prowadzenie spraw administracyjnych w ww. zakresie,5.współuczestnictwo w postępowaniach egzekucyjnych,6.redagowanie aktów administracyjnych oraz prowadzenie innej korespondencji urzędowej,7.prowadzenie spraw zleconych przez dyrektora jednostki.Dodatkowo w czasie urlopu lub nieobecności pracownika administracyjnego, w jego zastępstwie:1.prowadzenie spisów i rejestrów,2.prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,3.przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W CHORZOWIE - 2019-11-07 - Chorzów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)