INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1.Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie,2.Monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;3.Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO;4. Współpraca z organem nadzorczym;5. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.

Data publikacji: 2019-10-09

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie,2.Monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;3.Udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35 RODO;4. Współpraca z organem nadzorczym;5. Pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 RODO, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. posiadanie obywatelstwa polskiego,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. posiadanie nieposzlakowanej opinii5. co najmniej 1 rok stażu pracy.Wymagania dodatkowe:1. preferowane kierunki lub specjalności studiów: ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo informacji, prawo2. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.3. szkolenia lub kursy w zakresie ochrony danych osobowych,4. obsługa pakietu komputerowego MS Office,5. umiejętność analitycznego myślenia,6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,7.odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny oraz informacje, o których mowa wart. 22 * § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, - własnoręcznie podpisany,2.własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,3.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,4.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,6.kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie,7.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga.8.osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Sposób składania dokumentów:1.Dokumenty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - inspektor w Dziale Organizacyjnym" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 518 lub przesłać pocztą na adres :Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego ul. Bielska 59 09-400 Płock2.Termin składania ofert: 21 października 2019 r., w przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentówdecyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.Ważne informacje:1. List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,2. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,3. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.4. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.6. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.7. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej Starostwa.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 09.10.2019

Oferta pracy ważna do: 21.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e080c39100980c933a91f28b333756c4

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI SEKCJI INFRASTRUKTURY WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 484 PLN

Naliczanie podatków od nieruchomości i przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz ich korekt, szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej COSSG www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW PLANTACJI - od 2 500 PLN

pozyskiwanie kontraktacji warzywnych, nadzór i kontrola nad plantacją ( od zasiewu do zbioru) , współpraca z rolnikami
CROP SERWIS KWIDZYN SP. Z O.O. - 2016-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

- Pozyskiwanie nowych klientów. Praca w branży związanej ze sprzedażą art. dla BHP i PPOŻ. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia uznaniowa uzależniona od wyników pracy. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: katowice (at) supon.info
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TECHNICZNE "SUPON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-11 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 5 500 PLN

Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-05 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. SANITARNYCH - od 4 000 PLN

Bieżące utrzymanie sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obsługa zasobów mieszkalnych, przygotowanie zleceń przetargów. Praca w pon. śr. czw. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, pt w godz. 7-12.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

sprzedaż detaliczna odzieży, współpraca z klientem, przebieranie manekinów, wykonywanie wsyatwy sklepowej, praca na kasie fiskalnej, obsługa terminala kart
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Łosice (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (BRANŻA ELEKTRYCZNA) - od 2 600 PLN

Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami technicznymi.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 600 PLN

- Realizacja Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.- Obowiązek poddania sie postepowaniu sprawdzającemu na podstawie Ustawy o ochronie informacji niejawnych.- Wynagrodzenie: 600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.12.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (12,50%).- Praca w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe. Znajomośc procedur z zakresu ochrony danych osobowych (wiedza fachowa na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełniania zadań), bezpieczeństwa teleinformatycznego, bardzo dobre umiejętności analityczne, bardzo dobra znajomość oprogramowań, pakietu MS Office. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego. Kontakt e-mail: wbekatowice (at) ron.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

Szycie odzieży w systemie akordu indywidualnego
SAJA Brygida Garda Szczecin - 2016-11-02 - Białogard (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA DS. INFORMACJI, EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I GOSPODARKI ODPADAMI - od 2 500 PLN

Prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Związku. Redagowanie informacji i innych tekstów do mediów lokalnych, regionalnych i krajowych na temat działalności Związku. Przygotowywanie i prowadzenie spotkań informacyjno-edukacyjnych z mieszkańcami gmin Związku, instytucjami, organizacjami, podmiotami gospodarczymi. Szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej www.bip.prgok.pl w zakładce ogłoszenia.
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2019-06-03 - Piła (wielkopolskie)

ZBROJARZ - od 2 700 PLN

praca jako zbrojarz
ZGO-BET DANIEL ZGODA - 2018-02-01 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1771&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/131/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Wydziale Zarządzania Kryzysowego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- realizowała zadania w zakresie organizacji imprez masowych na terenie miasta Katowice,- wydawała zezwolenia na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,- rejestrowała zgromadzenia publiczne oraz sprawowała nadzór nad ich zgodnym z prawem przebiegiem,- weryfikowała wnioski o rozbudowę monitoringu wizyjnego.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Francuska 70 /budynek wyposażony windę/, - praca przy komputerze oraz w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz specjalistycznego przygotowania zawodowego.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-16 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 108,07 PLN

Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH w celu właściwej gospodarki mieniem w celu aktualnej informacji o ilości i jakości posiadanego mienia; Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej oraz dokumentów pomocniczych związanych z gospodarką działu mundurowego w celu realizacji przepisów; Przygotowywanie planu zamówień publicznych i planu rzeczowo-finansowego; Miesięczne, kwartalne i półroczne planowanie i ustalanie potrzeb w przedmioty umundurowania, w celu zabezpieczenia potrzeb dla funkcjonariuszy i pracowników; Wprowadzanie należności mundurowych do programu FT Płace w celu ich wypłaty; Współudział w planowaniu i nadzorze nad realizacją planu wydatków budżetowych w zakresie umundurowania w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w gospodarce materiałowej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi komputera; znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU SPECJALNOŚCI INŻYNIERYJNEJ-MOSTOWEJ - od 2 000 PLN

inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"*nadzór inwestorski
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)

OPIEKUN DZIECI DO LAT 3 - 1 017,4 PLN

opieka, pielęgnacja, prowadzenie zajęć dydaktycznych i ruchowych, współpraca z rodzicami, dbałość o wizerunek placówki, utrzymywanie placówki w czystości
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 100 PLN

Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Kozienice (mazowieckie)

INSPEKTOR PIĘTER - 13 - 17 PLN

zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Zakres obowiązków dla kucharza. Kontakt tel. 41 315 10 72
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podzamczu - 2018-02-21 - Chęciny (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

wykładanie towaru na półki,obsługa kasy fiskalnej lub możliwośc przyuczenia,sprawdzanie terminów, dbanie o czystośc na stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

BARMAN - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wydawanie posiłków, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie posiłków, sprzątanie
KTG Krzysztof Kędziora - 2017-02-02 - Głogów (dolnośląskie)

INFORMATYK - 2 000 - 3 000 PLN

zgodnie z zawodem
RVW Group Ryszard Von Wysocki - 2017-06-01 - Skarszewy (pomorskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI (NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZEDNICZE) - od 3 300 PLN

1) przestrzeganie i stosowanie szczegółowych zasad działania nadzoru inwestorskiego w oparciu o ustawę Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r oraz obowiązków Inspektora określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego; 2) prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją wielobranżowego budownictwa miejskiego w tym zadań współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej tj:a) analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej, sporządzanie kosztorysów inwestorskich,b) przekazywanie placu budowy, kontrola postępu robót, podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia terminów umownych,c) sprawdzanie kalkulacji i faktur oraz terminowe ich przekazywanie Wydziałowi Skarbu i Budżetu,d) współuczestniczenie w uzgadnianiu umów z wykonawcami i prowadzenie rejestru,e) udział w odbiorze technicznym zakończonych zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,f) prowadzenie na bieżąco rozliczeń finansowych z wykonawcą, sprawdzanie zgodności wykonanych robót z umową i kosztorysem ofertowym,g) przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenie zakończenia robót budowlanych do Powiatowego lub Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego,h) rozliczenie finansowe zakończonych inwestycji - sporządzenie druków OT oraz przekazanie użytkownikowi PT,i) prowadzenie spraw gwarancyjnych zrealizowanych inwestycji oraz dokonywanie rozliczeń po zakończeniu okresu gwarancji;3) organizowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych o wartości do i powyżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem nr 91/2015 Prezydenta Miasta Łomża z dnia 27.03.2015 r. w sprawie trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Łomży i jednostkach organizacyjnych Miasta Łomża.Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta (konieczność wizytowania inwestycji miejskich). Wymagany kontakt osobisty i telefoniczny z wykonawcami i klientami Urzędu. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Urząd Miejski w Łomży - 2019-10-03 - Łomża (podlaskie)

INSPEKTORA DS. PROJEKTÓW NA RZECZ ROZWOJU MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO SŁUPSKA - od 2 650 PLN

Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 03.02.2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - od 2 250 PLN

Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie - wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka, - nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, - wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, - posiada obywatelstwo polskie, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej, publicznych służbach zatrudniania lub w placówkach pomocy społecznej. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o pomocy społecznej, - znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, - biegła znajomość obsługi komputera, - komunikatywność, - umiejętność pracy z ludźmi. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, - przygotowanie planu pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, - zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, - zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających, - udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej, - przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Warunki pracy - wymiar czasu pracy 1/1 etatu, zadaniowy system czasu pracy, umowa na czas określony, praca w systemie zmianowym, - miejsce pracy Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, teren powiatu raciborskiego, - termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po wyłonieniu kandydata do pracy. Wymagane dokumenty należy składać: - osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Raciborzu, ul. Klasztorna 6, - pocztą na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie decyduje data wpływu do PCPR. Dokumenty należy składać do dnia 21 grudnia 2018 roku, do godziny 14.00. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 415 20 28.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-12-14 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

- realizacja zadań i obowiązków przewidzianych dla stanowiska ds. technicznych zgodnie ze wskazówkami przełożonych, - sporządzanie dokumentów, rejestrów, ewidencji, zarządzeń, decyzji pod nadzorem i wskazówkami opiekuna, - obsługa urządzeń biurowych, - wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI PRODUKCJI ZWIERZĘCEJ - od 2 000 PLN

Praca przy obsłudze trzody chlewnej.
POLDANOR SA - 2016-08-10 - Michorzewo (wielkopolskie)

OPERATOR DZIAŁU MIESZANIA - od 2 010 PLN

Przygotowanie urządzeń do procesu wytwarzania, realizacja planu produkcyjnego, kontrola urządzeń, prowadzenie dokumentacji
"COLEP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-05-18 - Kleszczów (łódzkie)


Wybierz powiat