INSPEKTOR W DZIALE MARKETINGU I SPRZEDAŻY Świnoujście oferta pracy "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż usług oferowanych przez Spółkę
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż usług oferowanych przez Spółkę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów graficznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, dokładność, dobry stan zdrowia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Nowowiejskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: uzdrowiska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2018
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie weryfikacji opracowania i kompletności dokumentacji opisujacej sposoby przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochrone przetwarzanych danych osobowych odpowiednia do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną oraz przestrzegania zasad w niej określonych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, umawianie napraw w terenie , rozliczanie dokumentów.
ELDOM Serwis - 2017-11-20 - Gdynia (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: KRZYSZTOF.SEDACKI (at) HOISTFINANCE.COM lub 728405554.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzorowanie robót konstrukcyjno-budowlanych na budowie obiektu w Świdniku
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Świdnik (lubelskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, zamawianie towaru i wprowadzanie do systemu komputerowego. Praca w godzinach od 6.00 do 12.00 i od 14.00 do 20.00.Oferta skierowana do sób do 30 roku życia w ramach programu PO WER.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Brzesko (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-02-16 - Bytom (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Krosno (podkarpackie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Toorank Polska S.A - 2016-10-13 - Jasienica (śląskie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierzat,prowadzenie kontroli przestrzegania zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania oraz kontrola wymogów wzajemnej zgodności,prowadzenie obowiazującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-05-02 - Chełm (lubelskie)
Przygotowanie dań kuchni regionalnej i europejskiej współpracując bezpośrednio z szefem kuchni, niezależna organizacja procesów roboczych w kuchni. Zapewnienie norm bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)
Zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umową na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, prowadzenie nadzoru inwestycyjnego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej, podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową, kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym, rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych, nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji, uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości, ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku, współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych, współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych, przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi, sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych, rozpatrywanie skarg, rozpatrywanie wniosków, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum, kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane, kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach, inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2016-09-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- prowadzenie ewidencji księgowej- księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności- przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Łódź (łódzkie)
- szkolenie BHP i p.poż- zapoznanie się ze specyfiką przy przygotowaniu do obsługi klientów- podawanie posiłków - obsługa kasy fiskalnej- nauka wystawiania rachunków
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, podawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń, korytarzy, terenu zewnętrznego
CLAR SYSTEM S.A. - 2018-01-05 - Puck (pomorskie)
obsługa prasy hydraulicznej, magazynowanie towaru
FPHU KRIMEX Międzik Barbara - 2016-07-28 - Uście Solne (małopolskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwałi zarządzeń.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka nie przekroczył 6%.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia; wysokość wynagrodzenia co najmniej 2600 zł brutto oraz dodatek za staż pracy
Urząd Miasta Ustka - 2018-03-29 - Ustka (pomorskie)
barman
GK-LIS sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie spraw związanych z księgowoscią budzetową.szczegóły oferty pracy: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-05-17 - Oborniki (wielkopolskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych na terenie Europy, Azji, Afryki. Reprezentowanie firmy na targach, realizowanie założonych planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)
przewóz ładunków na terenie UE
AGA-MAR Trans Agnieszka Żal - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozwożenie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2017-05-13 - Gdańsk (pomorskie)
Administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową, zarządzanie stronami www, opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym, obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce, nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca przy przeładunkach portowych w Gdańsku i/lub w Gdyni.
Certfor Sp z o. o. - 2016-10-12 - Gdańsk (pomorskie)