INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) Olsztyn oferta pracy 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości.godziny pracy 7-15:30
Data publikacji: 2020-10-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, organizacją właściwej eksploatacji nieruchomości.godziny pracy 7-15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące Wynagrodzenie 3700,00 + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne - technik elektryk lub pokrewne np. technik elektroenergetyk, technik elektromechanik; uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) w branży elektrycznej; uprawnienia kwalifikacyjne D grupa 1 - dozorowe (SPE); doświadczenie w zakresie przygotowań i prowadzenia (kierowania) i nadzorowania robót remontowych oraz konserwacyjnych obiektów budowlanych w zakresie instalacji i sieci elektrycznych; bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office); umiejętność pracy w zespole, kreatywność, pozytywne i rzetelne nastawienie do pracy, umiejętność pracy pod presją czasu; zaangażowanie, samodzielność i dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
danePracodawcy_nip: 7393827791
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do 08.11.2020 na adres:22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn lub fax -261323094 lub e-mail:22wogolsztyn.personalna (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Saperska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.10.2020
Oferta pracy ważna do: 08.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?22e80df4a809c15081c915c26f9eda9e
Podobne oferty pracy
Obowiązki ASI
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARTKOWICACH - 2019-07-31 - Wartkowice (łódzkie)
WYMIANA I NAPRAWA SIECI TRAKCYJNEJ.
"PRZEWOZY REGIONALNE" SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Kruszewiec (łódzkie)
obsługa komputera i maszyn do bowlingu, obsługa klienta
FALA PARK SP. Z O.O. - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
nadzór nad inwestycjami, przeglądy budynków
kontakt przez PUP - 2020-06-25 - Kwidzyn (pomorskie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie na stanowisku fryzjera (nie wliczając praktyk zawodowych). Praca na cały lub 3/4 etatu. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
ATELIER URODY JUSTYNA PLUTA - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
18.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-10-16 - Gdynia (pomorskie)
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej (nr. 5606/1) od wielu lat z powodzeniem wspiera firmy z Polski i Niemiec, świadcząc usługi HR.W chwili obecnej dla naszego klienta – jednego z największych producentów radioodbiorników samochodowych poszukujemy osób z Polski i Ukrainy do pracy na stanowisku: MAGAZYNIERZadania:Przyjmowanie komponentów ze stref magazynowychDostarczanie komponentów na stanowiska produkcyjneBieżące uzupełnienie i monitorowanie komponentów na liniach produkcyjnychWywóz wyrobów gotowych na magazynPrzygotowanie opakowań na wyroby gotowe
MR JOB HR SUPPORT SP. Z O.O. - 2019-08-23 - Siemianice (dolnośląskie)
Usuwanie awarii sieci, pełnienie służby dyżurnego operatora sieci, instalacja sprzętu łączności, wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji, uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci, administrowanie programem specjalistycznym do zarządzania telefonami IP, pełnienie funkcji centrum kontaktowego ośrodka.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)
praca w siedzibie urzędu i w terenie. Szczegółowe informacje na stronie www.nabory.kprm.gov.pl
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Strzelin (dolnośląskie)
wg stanowiska pracy i programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Wykonywanie wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych układanie sieci wodno - knalizacyjnych. Praca na terenie Polski - delegacje. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH C.O. I GAZU MARIAN MADEJ - 2017-07-25 - Piła (wielkopolskie)
opracowywanie wewnętrznych zarzadzeń , regulaminów dotyczących BHP, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników.
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
dostawa sprzętu RTV AGD do klienta detalicznego, wniesienie, instalacja i montaż sprzętu RTV AGD, podłączenie kuchenki do gazu, prądu, rozliczanie płatności gotówkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie, maglowanie
Apart Hotele Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Częstochowa (śląskie)
Min. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej i organu. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-01-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z zapisu Rozporządzenia dotyczącego służby BHP.
GRUPA INTERLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)
stanowisko ds.przyznawania i wypłaty zasiłków
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Suwałki (podlaskie)
Sprawdzanie dokumentacji bhp-inspekcje i sporządzanie raportów na terenie budowy.
SAFETY TIME - 2016-02-26 - Żabno (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 22-09-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-09-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
nadzór nad warunkami sanitarno-higienicznymi w zakładach produkcji i obrotu żywnością, nadzór nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, opracowywanie sprawozdań, tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
rozwóz towaru na sklepy, rozwożenie towaru na magazynie, obsługa zamówień klientów.
SZWAJCÓWKA Dariusz Lenart - 2017-10-10 - Las (śląskie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego artykułówprzemysłowych, a w szczególności w zakresie jakości paliw stałychwykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowego
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wielgomłyny (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Mokre (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie robót elektrycznych
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Zgierz (łódzkie)
Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
pomoc w organizacji wydarzeń kulturalnych, obsługa techniczna sprzętu, promocja wydarzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Łomianki (mazowieckie)
jw.
Przedszkole Nr 178 KOLOROWA KRAINA - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie www.toszek.pl lub BIPWykształcenie: wuższe, kierunek: budownictwo, inż. budowlana; staż pracy: 6 m-cy; dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), mile widziana umiejętność kosztorysowania, znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia), ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi, mile widziane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole; prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, placówek oświatowych, budynku Urzędu Miejskiego, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez: sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego, zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych, przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów, rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji, nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawygwarancyjne), nadzór nad terminowym zwrotem zabezpieczeń należytego wykonania umów; sprawowanie kontroli technicznej utrzymania budynków, lokali i innych obiektów będących własnością gminy, w tym nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych budynków zarządzanych przez gminę, koordynacja działań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie, tworzenie danych wyjściowych do procesów przygotowania i realizacji inwestycji oraz ich analiza, sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych, opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
Urząd Miejski w Toszku - 2016-04-22 - Toszek (śląskie)