INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Poznań oferta pracy 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obro
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 124 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji remontów, konserwacji; rozliczanie materiałow; nadzorowanie bezpieczeństwa obiektów i robót w toku realizacji
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obro
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji remontów, konserwacji; rozliczanie materiałow; nadzorowanie bezpieczeństwa obiektów i robót w toku realizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 124 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto + premia regulaminowa 10% + dodatek za wysługę lat pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 124 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UPRAWNIENIA BUDOWLANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na stanowisku - wymagane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie na kierunku budownictwo ogólne; uprawnienia kwalifikacyjne typu D (DOZÓR), mile widziana ogólna znajomość budownictwa; praca na jedną zmianę w godzinach: pon-czw 7.00-15.30, pt 7.00-13.00
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwo pracy, inne poświadczenia uprawnień
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: BUKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 16.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ccd46a2e6abb964ca47e03dd47be9d6
Podobne oferty pracy
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa techniczna budynków będących w zarządzaniu KTBS.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Kętrzynie - 2020-01-21 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Gumna (śląskie)
KONTROLA BIEŻACA JAKOSCI PROCESÓW PRODUKCJI PALUSZKÓW KRABOWYCH NA BAZIE SURIMII
"LUCKY UNION FOODS - EURO" Sp. z o.o. - 2019-06-07 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie w sprawności instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych, naprawa i konserwacja sprzętu i instalacji elektrycznych. Samodzielność w podstawowym zakresie na wymienionym stanowisku
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2020-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie kursów na terenie Skawiny, Krakowa i okolic
NASK STANISŁAW KSIĄŻEK - 2020-01-14 - Skawina (małopolskie)
pisanie pism urzędowych, praca z interesantem, obsługa e-obiegu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Mława (mazowieckie)
jw
Wojskowe TBS - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
praca kierowcy
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Prowadzenie prac związanych z mobilizacyjnym uzupełnieniem etatowych potrzeb mobilizacyjnych WKU. Sporządzanie zestawień, analiz i bilansów stanu zasobów środków transportowych i maszyn pobieranych z gospodarki narodowej. Utrzymywanie kartoteki wydziału w zakresie środków transportu i maszyn oraz kartoteki świadczeń osobistych. Właściwe prowadzenie dokumentacji oraz ewidencji upoważnień do nieodpłatnego odbioru paliwa.
Komenda Portu Wojennego - 2020-01-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
znajomość układów kroju,lagowania i krojenia odzieży damskiej lekkiej
Studio MODANNA Anna Miściur-Kaszyńska - 2015-12-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie procesu rozpoczęcia budowy, zamawianie materiałów i urządzeń, koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie, ścisła współpraca. Uzyskiwanie decyzji administracyjnych na poszczególnych etapach inwestycji, przygotowanie i monitorowanie wykonania harmonogramu oraz budżetu projektu. Praca w biurze firmy oraz w terenie (obszar całej Polski, możliwe wyjazdy na Ukrainę oraz do krajów UE). Praca dwuzmianowa w godz. 6.30-22.00.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Bystra (śląskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego. Wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL). Ewidencjonowanie dokumentów, rozliczanie pobranych dokumentów. Obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych. Doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-12-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca na hali produkczjnej pryz produkcji plastikowzch cyđci, brana automotive.
ALGONTEC POLSKA Sp. z o.o. - 2019-01-16 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Miedzy innymi prowadzenie i aktualizacja dokumentacji w zakresie należnych sortów mundurowych dla strażaków, prowadzenie ewidencji oraz zbieranie ofert w zakresie umundurowania, sprzętu kwaterunkowego, pomocy biurowych itp., określenie potrzeb w zakresie pomocy biurowych, dokonywanie zamówień i zakupów oraz wydawanie i ewidencjonowanie dla poszczególnych komórek organizacyjnych, w tym Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych Nr 1, 2 i 3, prowadzenie ewidencji indywidualnych kart pobranych materiałów, urządzeń oraz właściwe ich rozliczenie, opracowywanie merytorycznej dokumentacji w zakresie należności przysługujących strażakom za sorty mundurowe, sporządzanie niezbędnej dokumentacji wynikającej z działalności wydziału kwatermistrzowsko - technicznego oraz wykonywanie prac biurowych; Okres zatrudnienia: 21.10.2019-21.10.2020 (służba przygotowawcza); godziny pracy: 7.30- 15.30
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU - 2019-09-01 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowe sprzątanie w pokojach, zmiana pościeli i ścielenie łóżek, mycie podłóg, sprzątanie łazienek, obsługa hotelowa
kontakt przez OHP - 2016-01-16 - Niemcy (Niemcy)
Frezowanie, obróbka metalu
AMS Sławińscy s.j. - 2015-12-14 - Wronki (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sali wykładowych, odkurzanie, mycie okien, mycie korytarzy, toalet - PWSZ w Pile. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 7 m-cy. Godziny pracy: 08.00 14.00, 10.00 - 16.00. Zatrudnienie od lipca 2017r.
FIRMA "SKRZAT" ELŻBIETA DYRLA - 2017-06-28 - Piła (wielkopolskie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2019-09-10 - Włodawa (lubelskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- Kontrolę jakości powłok malarskich zgodnie z dostarczoną dokumentacją.- Prowadzenie zapisów z przeprowadzanych kontroli oraz raportowanie o ich wynikach.- Opracowywanie wzorów raportów i modyfikowanie istniejących w oparciu o wymagania danego projektu.- Bieżące zapoznawanie się z wymaganymi standardami, zaleceniami przekazywanymi przez kierowników projektów, technologów. Zgłaszanie nieprawidłowości i niezgodności z dokumentacją.- Wystawianie dokumentów związanych z przeprowadzoną kontrolą, np. Raportów dziennych z wymalowania.- Sprawdzenie przygotowania konstrukcji do zewnętrznych odbiorów zgodnie z dokumentacją.- Rozwiązywanie problemów na malarni związanych z powłokami malarskimi i procesem malowania.
"INTEK" sp. z o.o. - 2019-12-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
0bsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru na regałach sklepowych, I zm. 7.00-15.00 II zm. 13.00-21.00
"TWÓJ SKLEP" Sp. z.o.o - 2017-06-22 - Opole (opolskie)
zakres zgodny z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Skorczyce (lubelskie)
Księgowanie dokumentów do KPR, ewidencja rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji VAT, JPK, sprawdzanie, numerowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, kontakt z US, ZUS, nadawanie przesyłek na poczcie.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wejherowo (pomorskie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac blacharskich i lakierniczych
Autoryzowany Serwis Samochodowy BOSCH P.H.U. "PRIMAGAZ" Bogumił Nowicki - 2017-09-04 - Straszków (wielkopolskie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kwidzyn (pomorskie)