INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie dokumentacji przetargowej na roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne;- kosztorysowanie;- przeprowadzanie przeglądów roboczych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych;- opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie udzielania zamówień na roboty budowlane;- przygotowanie niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczania zadań remontowo konserwacyjnych.- udział w komisyjnych odbiorach robót wykonywanych systemem zleconym
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie dokumentacji przetargowej na roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne;- kosztorysowanie;- przeprowadzanie przeglądów roboczych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych;- opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie udzielania zamówień na roboty budowlane;- przygotowanie niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczania zadań remontowo konserwacyjnych.- udział w komisyjnych odbiorach robót wykonywanych systemem zleconym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHMOŚCI SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie: min. średnie techniczne - doświadczenie zawodowe 3 lata/wyższe 1 rok;- specjalizacja: budownictwo;- uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń.WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):- znajomość programu NORMA PRO;- umiejętność pracy w zespole;- dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymaganie dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 31.03.2019 r.:- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiemOgłoszenie o pracę INSPEKTOR TUNSekcja Obsługi Infrastruktury - na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości:Ogłoszenie o pracę INSPEKTOR TUNSekcja Obsługi InfrastrukturyWymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
komisjonowanie towarówzaładunek i rozładunekskładowanie towarów z wózków widłowych wysokiego składowania (z kamerą), pakowanie i przepakowywanie części, kontrola
LOGworks GmbH - 2015-10-28 - Niemcy (Niemcy)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Jarocin (wielkopolskie)
Przyjmowanie i klasyfikowanie brudnego wyrobu do prania,przygotowywanie i ważenie wsadów do procesu technologicznegoprania,wybieranie technologii, uruchamianie i nadzorowanieprocesu prania, obsługiwanie i nadzorowanie pracy systemówpralniczych i maszyn piorących
FOTON Sp. z o.o Sp.K - 2018-10-17 - Opole (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
-prace biurowe
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO Oddział Regionalny w Koszalinie - 2018-09-20 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe. min. 2 lata na podobnym stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, przekazywanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych, ekspedycja przesyłek, obsługa sekretariatu (czasowa); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
1. Analiza dokumentacji projektowej.2. Wykonywanie kosztorysów.3. Dokonywanie rentowności zadań.4. Udział w wizjach lokalnych na obiektach.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-PRODUKCYJNE ZK-REM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Zdzieszowice (opolskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Tczew (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Białystok (podlaskie)
Prace ogólnobudowlane. Praca na terenie Łodzi oraz całego kraju. Wymagane wykształcenie zawodowe oraz 3-letni staż pracy. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
HYDROWIERT Kirschke & Skowron sp.j. - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łochów (mazowieckie)
W sposób profesjonalny pomaga osobie chorej i niesamodzielnej w róznym wieku, asystuje personelowi medycznemu podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych.
Centrum Dializa Sp z o.o. - 2019-02-28 - Łask (łódzkie)
nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi, wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych, kosztorysowanie oraz przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-10-11 - Brzeg (opolskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn - 2016-08-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż odzieży, kierowanie zespołem, układanie grafików, przygotoweywanie promocji. Praca w godzinach 09.00-19.30.
TIFOTEX Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
Inspektor do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy (0,25et).Szczegółowe informacje o naborze dostępne na stronie internetowej: http://biuletyn.abip.pl/mopspila/index.php?komunikat=2937&parent=2937Umowa o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2015-12-15 - Piła (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie w sprawności i konserwacja urządzeń i sprzętu w zakresie hydrauliki; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14, tel. 7-15
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-30 - Strzelinko (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Koło (wielkopolskie)
Koordynacja i promowanie monitoringu środowiska, prowadzenie monitoringu wg wymogów z pozwoleń zintegrowanych i udział w przygotowaniach formalnych inwestycji
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-02-28 - Przechlewo (pomorskie)
REPREZETACJA FIRMY I KONTROLA PRACOWNIKÓW
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
Kompleksowe przygotowywanie zadań inwestycyjnych, sprawdzanie dokumentacji przetargowej, udział w odbiorach, koordynowanie robót, przyjmowanie rezygnacji lokatorskich, kompletowanie dokumentacji technicznej. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny: eksploatacja (at) smosada.pl lub inwestycje (at) smosada.plOferta znajdue się w sali: D
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSADA - 2016-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Przygotowanie i sporządzanie dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. Sporządzanie projektów aranżacji wnętrz.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Umiejętność obsługi programu ARCHICAD oraz ARTLANTIS.
"FORMA" S.C. T.BILEWICZ, R.KUBERSKI - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
Kierowca kat. C+E
FHU "Alfa-Trans" Kokoszka Jacek - 2016-04-01 - Janowiec (podkarpackie)
przygotowanie umów na prace remontowe,uczestnictwo w realizacji prac remontowych,ocena konieczności realizowania robót awaryjnych w budynkach
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Trzebinia (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie lokalem gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gdynia (pomorskie)
Aktywa sprzedaż Najważniejsze zadanie, jakiemu musi sprostać sprzedawca, to sprawna i kulturalna obsługa klienta.
PPUH MOLEX KONRAD TOCZYŃSKI - 2018-04-06 - Polańczyk (podkarpackie)
Udzielanie pożyczek, zakładanie lokat, obsługa kasowa
SKOK JAWORZNO - 2017-07-27 - Jaworzno (śląskie)