INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawie prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność.Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjentom, pracownikom Starostw, Urzędów Gmin, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji.Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawie prowadzonych jako organ I instancji.Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW I NADZORU MERYTORYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Aplikować mogą osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Forma kontaktu z Pracodawcą: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski.html
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/oferty-pracy-w-arimr/or11-pomorski.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne promowanie oraz sprzedaż usług jednego z największych operatorów usług internetowych oraz telefonicznych. Obsługa posprzedażna klienta.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OKAY" Czesław Bocheński - 2018-07-06 - Brzesko (małopolskie)
- sprzatanie powierzchni płaskich na sucho i na mokro- mycie witryn sklepowych - sprzatanie toalety, biura, pokoju socjalnego - wyrzucanie i segregacja odpadów
Jarosław Kaczmarek - 2018-06-22 - Gdynia (pomorskie)
1. dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskiwania tych świadczeń,2. prowadzenie pracy socjalnej jako działalności zawodowej mającej na celu udzielanie pomocy osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w środowisku,3. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych własnych i na zlecenie innych organów, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji oraz proponowanie form pomocy dla osób potrzebujących,4. udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej,5. skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Serokomli - 2017-10-25 - Serokomla (lubelskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilościowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne, sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji - raport inspekcji, udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli, współpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-08-18 - Hajnówka (podlaskie)
Czuwanie nad bezpieczeństwem gości, obchód hotelu. Praca na umowę o pracę w godz. 22-7 w Kołobrzegu, również w weekendy.
SOLNY INVESTMENT Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-12-23 - Płock (mazowieckie)
-sporządzanie list płac,-obsługa programu Płatnik,-prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników,-rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2017-09-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Nadzór nad zapewnieniem właściwej eksploatacji instalacji elektrycznych, wymaganymi pomiarami elektrycznymi i dielektrycznymi; nadzór nad konserwacją i eksploatacją infrastruktury technicznej i urządzeń; nadzór nad realizacją zadań konserwacyjnych i remontowych zgodnie z posiadaną specjalnością budowlaną; nadzór nad przygotowaniem i realizacja robót budowlanych (w systemie zleconym) nie wymagających zgłoszenia do organów architektoniczno-budowlanych; uczestnictwo w odbiorach robót zrealizowanych w ramach Planów remontów oraz Planu Centralnego
31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZGIERZU (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573) - 2018-08-07 - Zgierz (łódzkie)
opieka nad dorosłymi pacjentami w niepublicznym zakładzie opieki zdrowotnej w Pradze
CLINTRIAL s.r.o. - 2017-02-01 - Czechy (Czechy)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)
Brak danych
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2015-07-23 - Lesko (podkarpackie)
-
KIDS PLANET Aleksandra Tocha - 2018-12-14 - Kościerzyna (pomorskie)
kontrola nad pracami prowadzonymi w budynkach, prowadzenie ksiąg obiektów,wizja na adresach u lokatoraPraca jednozmianowa w godzinach 7-15
"ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie z zasadami sprzedaży i doradztwa w sprawie suplementacji diety i inne
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gubin (lubuskie)
Przewóz rzeczy na trasach krajowych i międzynarodowych.Oferta pracy jest złożona w związku z uzyskaniem informacji Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego pracę cudzoziemcowi w oparciu o rejestry osób bezrobotnych i poszukujących pracę.
Rafał Kalatura FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "RAF-TRANS" - 2016-06-29 - Wójcza (świętokrzyskie)
kontrola techniczna parkomatów, przeglądy ,naprawa oraz konserwacja urządzeń , nadzór nad realizacją umów
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)
Praca w spółdzielni mieszkaniowej na stanowisku inspektora ds. technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Domy Pogodnej Jesieni - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i części wspólnych.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowywanie materiałów dekarskich do wykonywania pokryć dachowych- wykonywanie podkładów pod pokrycia dachowe- montaż i demontaż rynien, okien dachowych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Góra (dolnośląskie)
prowadzenie spaw personalnych i ewidencyjnych pracowników
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-12-15 - Rząska (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Naprawa samochodów uszkodzonych.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + 1 jedna sobota w miesiącu: 8:00-13:00. Wymaagne wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku blacharza samochodowego. Wymagana umiejętności blacharskie. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-17:00) (Tel. 32-242-74-27, 501-414-610) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wyzwolenia 94, 41-707 Ruda Śląska).
EWA KRZONKALLA AUTO-SERWIS - 2017-05-24 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowadzenie zajęć nauki języka angielskiego i ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2019-04-29 - Wolsztyn (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-12-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)