INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja wniosków zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych.Wykonywanie weryfikacji wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.Udzielanie informacji w zakresie działalności wydziału, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI DZIAŁAŃ PREMIOWYCH OR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany min. 1 rok stażu zawodowego w przypadku aplikowania na stanowisko przy wykształceniu średnim.Wymagana znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy z 9 maja 2008r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (z późn. zm.).Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR (www.arimr.gov.pl)Dokumenty należy składać w terminie do: 24 lipca 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDP/22/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDP/22/19lubw wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDP/22/19
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 24.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f5e0ef4643073babae4742aad8a0cfa
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
szpachlowanie, malowanie, suche tynki prace ogólnobudowlane
ARPAT S.C. WOJCIECH POGORZELSKI, KRZYSZTOF STORONOWICZ - 2016-01-04 - Wasilków (podlaskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji służbowej. Cykliczne patrolowanie obiektu. Zapobieganie kradzieżom, dewastacjom, reagowanie w przypadku wystąpienia zagrożenia.
kontakt przez OHP - 2019-02-04 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie; zakres obowiązków: zdobienie paznokci, manicure hybrydowy i żelowy, zabiegi kosmetyczne; dwie zmiany; etatu; miejsce pracy: Gliwice Łabędy;
ATELIER URODY Magdalena Woźniak - 2016-04-11 - Gliwice (śląskie)
Dbanie o porządek w sali zabaw, organizowanie zabaw, obsługa sali zabawII zmiany: czas pracy do ustalenie zgodnie z grafikiem między 9.00 a 19.00 pn- nd, 25 godz. w tygodniu, 5/8 etatu Wynagrodzenie 1000 zł netto/ miesięcznie Praca w KULDOMEK
Stowarzyszenie "Wystarczy Jeden Uśmiech" - 2019-09-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
szycie odzieży medycznej;
VISKAR Sp. z o.o. PPUH - 2016-01-25 - Pabianice (łódzkie)
obsługa klientów na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radomsko (łódzkie)
nauczyciel - wiedza o społeczeństwie - 3/18 etatu (Kodeks Pracy, Karta Nauczyciela)
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. M. Grzegorzewskiej - 2018-08-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających do wydziału wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemach informatycznych,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych na podstawie posiadanych uprawnień,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska skompletowanych wniosków i korespondencji,przekazywanie na stanowiska merytoryczne akt emerytalno-rentowych dotyczących automatycznych zmian w wypłacie świadczeń,prowadzenie zbioru akt i dokumentacji dotyczącej świadczeń pieniężnych w sposób uniemożliwiający dostęp osobom niepowołanym.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest trzykondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 07:00 do 11:00; koordynowanie przedsięwzięć dotyczących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrole wykonania zadań w tym zakresie, organizowanie szkolenia BHP oraz należyte prowadzenie dokumentacji, bieżące informowanie Dowódcy o stwierdzonych niebezpieczeństwach mogących wynikać z oprzyrządowania stanowiska pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą na poszczególnych stanowiskach, współdziałanie z Zespołem Zabezpieczenia Medycznego w zakresie opieki zdrowotnej nad żołnierzami i pracownikami wojska, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich, uczestniczenie w pracach, powoływanych przez Dowódcę komisjach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych komisjach zajmujących się problematyką BHP.Miejsce wykonywania pracy: Jednostka Wojskowa Nr 4509 w Bielkowie.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4509 - 2018-03-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
praca na wózku widłowym, pakowanie gotowych wyrobów zgodnie z dokumentacją i procesem technologicznym
ORION.PL Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Luboń (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
FIRMA IMPEL TECH SOLUTIONS ZATRUDNI NA STANOWISKO: KOORDYNATOR DO SPRAW TECHNICZNYCH.WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ SZACOWANIA KOSZTÓW PRAC BUDOWLANYCH, PRACA NA KOMPUTERZE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW PAKIETU OFFICE (WORD, EXCEL, OUTLOOK), CZYNNE PRAWO JAZDY KAT.B, UM. PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ ZASAD BHP, WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (MILE WIDZIANE BUDOWLANE).UDOSTĘPNIAMY: TELEFON SŁUŻBOWY, KOMPUTER, SAMOCHÓD.OFERUJEMY: UMOWĘ O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN, ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE.PRACA W PRĘŻNYM ZESPOLE NA TERENIE ZAKŁADU ZAJMUJĄCYM NOWOCZESNĄ TECHNOLOGIĄ (PRATT & WHITNEY RZESZÓW).PROSZĘ CV WYSYŁAĆ NA ADRES MAILOWY.
IMPEL TECH SOLUTIONS - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
układanie kostki brukowej
F.H.U. BESKID-BRUK Paweł Kłoptocz - 2017-10-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pomoc przy naprawie sprzętu AGD pralki,zmywarki,chłodziarki itp.Istnieje możliwość przyuczenia
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie stanowiska do obsługi pojazdów osobowych, ciężarowych, rolniczych. Montaż, demontaż, wyważanie oraz wymiana kół w pojazdach. Naprawa kół, felg, opon. Oczyszczanie oraz przygotowywanie kół do jazdy. Wykonywanie prac związanych z czyszczeniem i myciem pojazdów. Prace porządkowe związane ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wyksz. zawodwe, osoba zarejestrowana w PUP , poniżej 30 r/ż;miejsce pracy: teren województwa Wielkopolskiego
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru do magazynu, wykładanie towaru na półkę. Praca na dwie zmiany: I tydzień godz. 06.00-14.00, II tydzień 14.00-22.00
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Raciąż (mazowieckie)
obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Świdnica (dolnośląskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-29 - Kartoszyno (pomorskie)
porządkowanie zespołu archiwalnego, udostępnianie archiwum, układanie dokumentów wg. sygnatur
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Nadzór, przeglądy techniczne, sporządzanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali,
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa kasy, przyjmowanie wpłat od interesantów, wypłata zasiłków
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Pilawa (mazowieckie)
Praca przy wykrawaniu elementów obuwia.
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2018-05-10 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie spraw bieżącego utrzymania nieruchomości, przygotowanie i odbiory robót remontowych, przeglądy budynków, obsługa awaryjna budynków
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2019-04-08 - Lędziny (śląskie)
Wydawanie materiałów z magazynu z dowozem
FULL - DACH ROBERT SKORZYCKI - 2017-03-15 - Zgierz (łódzkie)