INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława

Stanowisko: INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE

Wynagrodzenie: do 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami

Data publikacji: 2020-02-21

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL,Płatnik, 3) odpowiedzialność, uczciwość, dokładność, 4) mile widziane doświadczenie na stanowisku z zakresu obsługi kadrowo - płacowej i prowadzenia sekretariatu. W zamian oferujemy: 1) pracę w dynamicznym zespole specjalistów,2) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń.

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 28.02.2020 r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iławaz dopiskiem PRACA lub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacjeNie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo, w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji. Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2) wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3) Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8) przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9) podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10) administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.02.2020

Data dodania oferty pracy: 21.02.2020

Oferta pracy ważna do: 28.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?077765931bc31b71b75dec2df9620185

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR / SPECJALISTA DS. REFUNDACJI - od 2 300 PLN

sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników młodocianych pracowników oraz aneksów do ww umów. Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości udzielonej pomocy de minimis.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH INWESTYCJI. PRACA NAD PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW ORAZ DOKUMENTACJI POZWALAJĄCEJ NA POZYSKANIE DOTACJI Z DOSTĘPNYCH ŹRÓDEŁ. KOORDYNOWANIE INWESTYCJI POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM (TERMINÓW OKREŚLONYCH W UMOWIE Z ORGANEM DOTUJĄCYM, SPRAWOZDAWCZOŚĆ). WSPÓŁPRACA Z ODPOWIEDNIMI JEDNOSTKAMI W CELU PRZYGOTOWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FORMALNYCH WYMAGANYCH W KONTAKTACH Z WYKONAWCAMI. SPRAWOZDAWCZOŚĆ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI DOTUJĄCYMI. WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE: DOKUMENTACJI , FAKTUROWANIA ORAZ DOPEŁNIENIA USTALEŃ UMOWY. DOPILNOWANIE ZGODNOŚCI : UMOWY ZAMAWIAJĄCY-WYKONAWCA ORAZ ZAMAWIAJĄCY-ORGAN DOTUJĄCY. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWO KSIĘGOWYM W ZAKRESIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE PZP ORAZ PRAWA BUDOWLANEGO. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETÓW PROGRAMÓW BIUROWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI EDYTORÓW TEKSTÓW I ARKUSZY KALKULACYJNYCH. PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE. KONTAKT OSOBISTY SPSK 2 SZCZECIN, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72, TELEFONICZNY 91 466 14 40, CV NA EMAIL D.BAK (at) SPSK2-SZCZECIN.PL
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 W SZCZECINIE - 2019-04-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 600 PLN

praca w sklepie w chińskim centrum handlowym, obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązanie i utrzymanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
BEST SHOP Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Piaseczno (mazowieckie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - 2 100 - 3 400 PLN

sprawowanie nadzoru nad podmiotami zajmującymi się przetwarzaniem, transportem oraz wprowadzaniem na rynek ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia, pobieranie prób do badań
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-27 - Miechów (małopolskie)

INSPEKTOR DS. OBUDOWY GÓRNICZEJ POD ZIEMIĄ - od 2 700 PLN

Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-19 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

Porządkowanie sal, mycie korytarzy, okien, mycie podłóg.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Nałęczów (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-12-18 - Leszno (wielkopolskie)

RECEPCJONISTA-STAŻ - 997,4 PLN

Obsługa gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

DORADCA HANDLOWY/BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Sprzedaż artykułów w dziale budowlanym i narzędziowym
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-10 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW - 2 800 - 3 500 PLN

Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

montaż elementów drewnianych, ręczna obróbka drewna, obsługa wkrętarki, wiertarki, piły. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Piła (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej- energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)prowizyjny system wynagrodzenia- uzależniony od wyników sprzedaży
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-08-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ - od 2 151,71 PLN

osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie szyfrofaksów i faksów jawnych w celu prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów jawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejwanych, obsługa pocxzty zewnętrznej Placówki Straży Granicznej w celu bieżącego przekazywania korespondencji do adresatów, dokonywanie sprawdzeń w systemach: ZSE, POBYT, PESEL, CAO, CAOiLO, CEPIK, EZ, OPIS, SIS II
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 2426) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 300 PLN

prace związane z pielęgnacją roślin
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bodnar - 2018-06-20 - Rogoźnica (dolnośląskie)

SPAWACZ - do 3 000 PLN

Prace przy spawalnicze przy wykonywaniu m.in. balustrad, balkonów - przygotowanie i montaż.
Eurodach Krzysztof Dernoga -Iława - 2019-04-24 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)

REWIDENT TABORU - od 4 000 PLN

przeprowadzanie oględzin technicznych składów kolejowych oraz przeprowadzanie prób hamulca
PKP CARGO SERVICE SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Ścinawka Górna (dolnośląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 2 250 - 3 500 PLN

Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
ADMILL Sp. z o.o. - 2019-08-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU - 4 300 - 4 500 PLN

koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2017-11-20 - Tychy (śląskie)

KURIER - od 2 250 PLN

dostarczanie przesyłek do odbiorców
Usługi Transportowe M. Chruśliński Kownaty-Żędowe - 2019-10-04 - Ciechanów (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP I REFERENT DS. REHABILITACYJNYCH 4 I - od 2 300 PLN

sporządzanie ocen ryzyka zawodowego, prowadzenie rejestru wydatków, prowadzenie wstępnych szkoleń pracowników
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2019-02-06 - Żyrardów (mazowieckie)

BARMAN (S) - 997,4 PLN

1. Obsługa klienta.2. Przyjmowanie zamówień od klientów.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Podawanie do stolików zamówionego posiłku lub napoju.5. Serwowanie napojów gorących tj. kawa, herbata, napojów chłodnych, piwa oraz drinków.6. Przyjmowanie towarów.7. Dbanie o prawidłową ekspozycję towarów.8. Dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR - od 3 000 PLN

szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 033,7 PLN

Obsługa komputera w programach: word, excel, geoserwis, wew. program kancelaryjny. Udział w szacowaniu szkód wyrządzonych przez zwierzęta chronione.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Siedlce (mazowieckie)

STOLARZ - od 3 500 PLN

Wykonywanie prac montażowych mebli. Wynagrodzenie do uzgodzienia. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
CHOJMEX Roman Moś - 2019-11-14 - Chojęcin (wielkopolskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 4 600 PLN

Montaż rusztowań, Załadunek i rozładunek rusztowań, Transport rusztowań
Scaform Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 3 800 PLN

Wykonywanie prac ogólnobudowlanych (malowanie, docieplenie budynków, szpachlowanie, tapetowanie, zabudowa k-g, gładzie, sufity podwieszane) na terenie powiatu wodzisławskiego.
Herman Jarosław Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane - 2017-01-18 - Połomia (śląskie)

ZRYWKARZ - od 2 000 PLN

zrywka drewna
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łysonie (warmińsko-mazurskie)

HYDRAULIK - od 22,02 PLN

Odczytywanie rysunków technicznych. Budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania-układanie, spawane, uszczelnianie rur, montaż specjalistycznych urządzeń do pomiaru ciśnienia; ilości przepływu wody, gazu i innych cieczy
HUMAN CRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-13 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat