INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE Iława oferta pracy Bank Spółdzielczy Iława
Stanowisko: INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami
Data publikacji: 2020-02-21
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: jw.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Nasze wymagania:1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość obsługi komputera, w szczególności programu EXCEL,Płatnik, 3) odpowiedzialność, uczciwość, dokładność, 4) mile widziane doświadczenie na stanowisku z zakresu obsługi kadrowo - płacowej i prowadzenia sekretariatu. W zamian oferujemy: 1) pracę w dynamicznym zespole specjalistów,2) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 49, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 28.02.2020 r. na adres:Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iławaz dopiskiem PRACA lub na e-mail: sekretariat (at) bankbsilawa.plZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane aplikacjeNie zwracamy przesłanych dokumentów.Szanowni Państwo, w celu wzięcia udziału w rekrutacji na oferowane wolne stanowisko konieczne jest podanie przez Państwa danych osobowych. W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji procesu rekrutacji. Jeśli chcą Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.) - RODO) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Iławie, z siedzibą w Iławie, adres: 14-200 Iława, ul. Jana III Sobieskiego 49,2) wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, w razie takiej koniczności można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail iod (at) bankbsilawa.pl lub pisemnie na adres Inspektor Ochrony Danych, Bank Spółdzielczy w Iławie ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława,3) Administrator będzie przetwarzał tylko te dane osobowe, które zamieści Pani/Pan w CV lub liście motywacyjnym, czyli w szczególności imię i nazwisko, dane kontaktowe (e-mail i numer telefonu), posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe, 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji/przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane w okresie do 2 lat lub do chwili wycofania zgody,6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,8) przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez administratora;9) podanie danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w przepisach Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., w pozostałym zakresie dobrowolne,10) administrator nie dokonuje profilowania w sposób zautomatyzowany.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.02.2020
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?077765931bc31b71b75dec2df9620185
Podobne oferty pracy
sporządzanie umów o refundację wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne pracowników młodocianych pracowników oraz aneksów do ww umów. Przygotowanie i wydawanie zaświadczeń o wysokości udzielonej pomocy de minimis.
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Kraków (małopolskie)
UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA POSZCZEGÓLNYCH INWESTYCJI. PRACA NAD PRZYGOTOWANIEM WNIOSKÓW ORAZ DOKUMENTACJI POZWALAJĄCEJ NA POZYSKANIE DOTACJI Z DOSTĘPNYCH ŹRÓDEŁ. KOORDYNOWANIE INWESTYCJI POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM (TERMINÓW OKREŚLONYCH W UMOWIE Z ORGANEM DOTUJĄCYM, SPRAWOZDAWCZOŚĆ). WSPÓŁPRACA Z ODPOWIEDNIMI JEDNOSTKAMI W CELU PRZYGOTOWANIA UMÓW I DOKUMENTÓW FORMALNYCH WYMAGANYCH W KONTAKTACH Z WYKONAWCAMI. SPRAWOZDAWCZOŚĆ ORAZ WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI DOTUJĄCYMI. WSPÓŁPRACA Z WYKONAWCAMI W ZAKRESIE: DOKUMENTACJI , FAKTUROWANIA ORAZ DOPEŁNIENIA USTALEŃ UMOWY. DOPILNOWANIE ZGODNOŚCI : UMOWY ZAMAWIAJĄCY-WYKONAWCA ORAZ ZAMAWIAJĄCY-ORGAN DOTUJĄCY. WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWO KSIĘGOWYM W ZAKRESIE ROZLICZEŃ INWESTYCJI. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE REALIZACJI INWESTYCJI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE PZP ORAZ PRAWA BUDOWLANEGO. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETÓW PROGRAMÓW BIUROWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI EDYTORÓW TEKSTÓW I ARKUSZY KALKULACYJNYCH. PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ZAKRESIE. KONTAKT OSOBISTY SPSK 2 SZCZECIN, UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 72, TELEFONICZNY 91 466 14 40, CV NA EMAIL D.BAK (at) SPSK2-SZCZECIN.PL
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 W SZCZECINIE - 2019-04-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca w sklepie w chińskim centrum handlowym, obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązanie i utrzymanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, import towarów m.in. z Chin
BEST SHOP Sp. z o.o. - 2019-02-15 - Piaseczno (mazowieckie)
sprawowanie nadzoru nad podmiotami zajmującymi się przetwarzaniem, transportem oraz wprowadzaniem na rynek ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia, pobieranie prób do badań
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-27 - Miechów (małopolskie)
Zadania: - wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej (w laboratorium jak i pod ziemią),- prowadzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami PCA,- umiejętność czytania i interpretacji norm oraz przepisów górniczych- znajomość pakietu Office,
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-19 - Lubin (dolnośląskie)
Porządkowanie sal, mycie korytarzy, okien, mycie podłóg.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Nałęczów (lubelskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-12-18 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa gości hotelowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Sprzedaż artykułów w dziale budowlanym i narzędziowym
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-10 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
montaż elementów drewnianych, ręczna obróbka drewna, obsługa wkrętarki, wiertarki, piły. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Piła (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej- energia elektryczna, gaz ziemny oraz OZE (fotowoltaika)prowizyjny system wynagrodzenia- uzależniony od wyników sprzedaży
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2017-08-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
osoba na stanowisku inspektora Kancelarii Ogólnej Zespołu ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy będzie odpowiedzialna m. in. za: przyjmowanie, nadawanie i rejestrowanie szyfrofaksów i faksów jawnych w celu prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów jawnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejwanych, obsługa pocxzty zewnętrznej Placówki Straży Granicznej w celu bieżącego przekazywania korespondencji do adresatów, dokonywanie sprawdzeń w systemach: ZSE, POBYT, PESEL, CAO, CAOiLO, CEPIK, EZ, OPIS, SIS II
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace związane z pielęgnacją roślin
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bodnar - 2018-06-20 - Rogoźnica (dolnośląskie)
Prace przy spawalnicze przy wykonywaniu m.in. balustrad, balkonów - przygotowanie i montaż.
Eurodach Krzysztof Dernoga -Iława - 2019-04-24 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
przeprowadzanie oględzin technicznych składów kolejowych oraz przeprowadzanie prób hamulca
PKP CARGO SERVICE SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Ścinawka Górna (dolnośląskie)
Monitorowanie i pomiary wyrobów, nadzór nad SKP, współpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji, nadzór nad zapisami jakości.Godziny pracy: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00
ADMILL Sp. z o.o. - 2019-08-07 - Kolbuszowa (podkarpackie)
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie realizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zleconych projektów budowlanych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2017-11-20 - Tychy (śląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
dostarczanie przesyłek do odbiorców
Usługi Transportowe M. Chruśliński Kownaty-Żędowe - 2019-10-04 - Ciechanów (mazowieckie)
sporządzanie ocen ryzyka zawodowego, prowadzenie rejestru wydatków, prowadzenie wstępnych szkoleń pracowników
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2019-02-06 - Żyrardów (mazowieckie)
1. Obsługa klienta.2. Przyjmowanie zamówień od klientów.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Podawanie do stolików zamówionego posiłku lub napoju.5. Serwowanie napojów gorących tj. kawa, herbata, napojów chłodnych, piwa oraz drinków.6. Przyjmowanie towarów.7. Dbanie o prawidłową ekspozycję towarów.8. Dbanie o porządek w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnów (małopolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera w programach: word, excel, geoserwis, wew. program kancelaryjny. Udział w szacowaniu szkód wyrządzonych przez zwierzęta chronione.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie prac montażowych mebli. Wynagrodzenie do uzgodzienia. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
CHOJMEX Roman Moś - 2019-11-14 - Chojęcin (wielkopolskie)
Montaż rusztowań, Załadunek i rozładunek rusztowań, Transport rusztowań
Scaform Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych (malowanie, docieplenie budynków, szpachlowanie, tapetowanie, zabudowa k-g, gładzie, sufity podwieszane) na terenie powiatu wodzisławskiego.
Herman Jarosław Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane - 2017-01-18 - Połomia (śląskie)
zrywka drewna
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łysonie (warmińsko-mazurskie)
Odczytywanie rysunków technicznych. Budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania-układanie, spawane, uszczelnianie rur, montaż specjalistycznych urządzeń do pomiaru ciśnienia; ilości przepływu wody, gazu i innych cieczy
HUMAN CRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-13 - Gdańsk (pomorskie)