INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg
Stanowisko: INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Data publikacji: 2019-06-03
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. POSTĘPOWAŃ PODATKOWYCH W WYDZIALE DOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja publiczna, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Więcej informacji nt. wymagań znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą tradycyjną lub elektroniczną (w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego) do dn. 30.05.2019 r. Inf. na temat wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - dokumenty można wysłać pocztą elektroniczną tylko w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data dodania oferty pracy: 03.06.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc4dc94cec3ca841c9b3f2da2e7b250c
Podobne oferty pracy
-
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
-Spawanie elementów,- Kontakt telefoniczny: 601-963-293, e-mail: karolinapolak (at) grupaprogres.pl lub osobisty w biurze PROGRES Spółka z o.o. Tczew ul. Armii Krajowej 20
Progres Spółka z Ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K - 2018-08-09 - Tczew (pomorskie)
prace porządkowe, mycie autobusów i samochodów klientów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łęczycy Sp.z o.o - 2017-06-29 - Sierpów (łódzkie)
codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji i spraw bieżących Działu Administracji. Obsługa sekretariatu i recepcji w ramach zastępstw.
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2016-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Do obowiązków pracownika należeć będzie:wykonanie czynności kontrolnych w terenie na wcześniej zlokalizowanych działkach rolnych metodą pomiaru bezpośredniego (GPS) lub metodą FOTO oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej wraz z naniesieniem miejsc i kierunków wykonania fotografii na tablecie. Praca na terenie woj. łódzkiego na około 2msc (lipiec-wrzesień).• wykształcenie:- średnie oraz potwierdzone dyplomem lub świadectwem kwalifikacje w zakresie: geodezji, rolnictwa, ogrodnictwa, ochrony środowiska, leśnictwa, architektury krajobrazu, agrobiznesu, turystyki wiejskiej, mechanizacji rolnictwa, pszczelarstwa, hodowli koni,- wyższe: w zakresie geodezji, kartografii, rolnictwa, ogrodnictwa, biologii, ochrony środowiska, zootechniki, leśnictwa, studia podyplomowe związane z rolnic
SIDCOM Mariusz Chodorek - 2019-04-30 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta biura podróży w biurze, przez telefon, przez pocztę elektroniczną. Praca w godz.: pn-pt: 10-18, sb: 10-14. Oferta dostępna w sali H, E, C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 349 12 24, anna.zimna (at) byledowakacji.pl
ANNA ZIMNA BIURO PODRÓŻY TRAVELEIRO - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji technicznej i technologicznej. Prace związane z uruchamianiem nowych wyrobów. Kontakt z klientamu firmy.
Spółdzielnia "ASPROD" - 2017-07-28 - Twierdza (podkarpackie)
Obsługa gości hotelowych, rezerwacje, meldowanie, rozliczanie, wystawianie faktur.
"HELLADA" w Kielcach, ul. Klonowa 49 - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
Jazda z towarem i po towar, pakowanie towaru (podnoszenie do 30 kg), wypisywanie listów przewozowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie Bielska-Białej i okolic (sporadycznie, średnio 1 raz w m-cu, możliwe również dalsze wyjazdy na terenie Polski).
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2018-11-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
tworzenie różnych form kompozycji roślinnych, przygotowywanie wystroju wnętrz oraz otwartej przestrzeni
F.H.U. "WENA" Maria Furman - 2018-09-03 - Albigowa (podkarpackie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-10-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę wojskową;- sporządzanie co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu ochrony środowiska zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ochrony środowiska;- znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych w zakresie ochrony środowiska naturalnego;- prowadzenie dokumentów formalno-prawnych dotyczących korzystania jednostki wojskowej ze środowiska;- współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Rejonowym Zarządem Infrastruktury oraz SOI 25 WOG w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska;- nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony środowiska naturalnego w toku szkolenia wojsk;- udział w opracowywaniu wewnętrznych regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących ochrony środowiska;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń (stanowisk) pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu ochrony środowiska;- pracowywanie i przesyłanie sprawozdań, informacji i meldunków zgodnie z wytycznymi przełożonych i planem zasadniczych przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska;
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Praca przy sprzedaży kawy parzonej po turecku w punkcie ulokowanym na terenie Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, obsługa terminala płatniczego, kasy fiskalnej.
Mobilna Kawiarnia Sp. z o.o. - 2018-11-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
Prace gospodarcze, porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)
kierowca kat. C+E - transport wyrobów własnych między 4 zakładami: Gniewkowo, Lisi ogon, Tuchola, Chełmno
"SWEET SIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
MALOWANIE, MUROWANIE, TYNKOWAINE ELEWACJI, DOCIEPLENIA ELEWACJI. PRACA JEDNOZMIANOWA 7-15 NA TERENIE WOJEWÓDZTWA POLSKIEGO I ŚLĄSKIEGO.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JENDEREK" S.C. - 2015-12-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony trzy miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o specjalności instalacji sanitarnych. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu: 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym wykształceniu: 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2015-11-18 - Katowice (śląskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Uczelni;udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych; opracowywanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych;badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów;organizacja i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; prowadzenie spraw magazynu bhp, obsługa zamówień i dostaw celowych na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL
KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II - 2019-05-07 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie dokumentacji i całokształtu spraw związanych z zasobami ludzkimi tj. rekrutacją, podjęciem i rozwiązaniem stosunku pracy.- Prowadzenie akt osobowych.- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.- Rozliczanie czasu pracy.- Administrowanie środkami funduszu socjalnego.- Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz na potrzeby wewnętrzne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace ogólnobudowlane
Chrust Szymon BRUK-MAR w Woli Tesserowej - 2017-01-13 - Wola Tesserowa (świętokrzyskie)
Raportowanie przebiegu służby, obsługa ruchu samochodowego i pieszego, obchód obiektu, obsługa monitoringu. Dwie zmiany, umowa na okres próbny. Oferta dla osób niepełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: 799 016 083
PROBET Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Wojnarowice (dolnośląskie)
Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1) prowadzenie dokumentacji ilościowo-wartościowej i magazynu Wydziału,2) obsługa telefoniczna stanowiska połączeniowego.Celem uzyskania pełnej wysokości kwoty wynagrodzenia brutto należy do kwoty 2370 zł doliczyć dodatek za staż pracy, tj. 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, które wynosi 1870 zł. Godz. pracy 7.15-15.15.Szczegółowe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy/75089,Oferty-pracy.html
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-01-30 - Słupsk (pomorskie)