INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER Sopot oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za czystość w pokojach i częściach wspólnych, organizacja i nadzór pracy pokojowych, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, współpraca z działem technicznym i recepcją.
Data publikacji: 2020-08-21
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za czystość w pokojach i częściach wspólnych, organizacja i nadzór pracy pokojowych, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, współpraca z działem technicznym i recepcją.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SŁUŻBY PIĘTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2264
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor hotelowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 01.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9542757773
danePracodawcy_regon: 36238797800000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|515101
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor hotelowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.08.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f0906293552dbfb00d6c3138ad0f3a7
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
pakowanie, pikowanie towaru na magazynie, praca ze skanerem
kontakt przez PUP - 2020-05-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace zwiazane z budową i modernizacją sieci energetycznych
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Stare Miasto (podkarpackie)
Sprzedaż opłatków w stroju aniołka.
kontakt przez OHP - 2019-11-21 - Pszczyna (śląskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE BIUROWYM ZLECENIODAWCY
INWEMR SYSTEM SP Z O O - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
.
"Carbo-Recycling" Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
utrzymanie w ruchu maszyn i urządzeń
Spółdzielnia Mleczarska "MLEKOVITA" - 2015-12-28 - Zakopane (małopolskie)
- Przygotowanie projektu z zakresu branży mechanicznej. Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Nadzór nad pracą asystentów.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Wymagane minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widzina znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Katowice (śląskie)
- wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego- pobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego- wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze i przetwarzaniumięsa, przetwórstwie mleka- wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego- wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego- prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie działańzespołu ds. bezpieczeństwa żywności- kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2019-01-23 - Poddębice (łódzkie)
Sprzedaż mięsa i wędlin, obsługa klienta, przyjmowanie towaru, praca na kasie fiskalnej i terminalu. Godz. pracy 7.00 - 13.30, 13.30 -20.00 5.30 - 12.30, 12.00 - 18.30
Zakład Przetwórstwa Mięsa MATTHIAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Biłgoraj (lubelskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Węgrów (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa klientów,sprzedaż i przyjmowanie towarów,
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Jasło (podkarpackie)
Pomoc w kompletowaniu dokumentacji budowlanej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia oraz dokumentacji na potrzeby pozyskania źródeł finansowania inwestycji.
OZE-SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Konkurs na stanowisko inspektora ds.bhp i ppoż.-wykonywanie zadań służby bezpieczeństwa i i higieny pracy,-wykonywanie zadań w zakresie chrony przeciwpożarowej,szczegółowe informacje na stronie: www.olsztyn.po.gov.pl
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2016-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i kontrola przestrzegania zasad BHP, prowadzenie szkoleń i dokumentacji BHP kadry i pracowników RON.
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny - 2019-09-13 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2018-01-12 - Włodawa (lubelskie)
prowadzenie bieżącej sprzedaży biletów pasażerom na podstawie zapisów zawartych umów, w tym wystawianie faktur oraz paragonów, a także wszelkich dokumentów potwierdzających przychody oraz rozchody zarówno towarów jak i wartości pieniężnych, sprawowanie bieżącego monitoringu wielkości zapasu biletów, znajdującego się na stanie, oraz bieżące zamawianie i dysponowanie ilością biletów zapewniającą zachowanie ciągłości sprzedaży, udzielanie informacji pasażerom na temat aktualnie obowiązujących rozkładów jazdy, tj. przekazywanie informacji o godzinach odjazdów oraz przebiegu tras poszczególnych linii, współpraca z pionem księgowym w zakresie rozliczania stanów biletów i analiz ekonomicznych, udzielanie informacji klientom biura Centrum Obsługi Pasażera oraz Kolektury biletowej na temat obowiązującej taryfy opłat MZK, zasad korzystania z ulg, przepisów porządkowych, oraz możliwości złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej lub warunków jej zamiany na opłatę manipulacyjną, dostawy biletów do punktów sprzedaży znacznie oddalonych od siedziby MZK w Tychach,
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2017-04-26 - Tychy (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓ: kierowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, obsługa klientów, obsługa urządzeń fiskalnych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej, umiejętność obsługi komputera (pakiet Word i Excel) umiejętność pracy w grupie; Oferta pracy przeznaczona jest dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy spełniających jednocześnie warunki: II profil pomocy, osoba do 30 roku życia. Osoby zainteresowane mogą złosić sie po skierowanie do doradcy klienta w siedzibie urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lubliniec (śląskie)
wykonywanie bieżących zadań związanych z działalnością firmy
KMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
technik farmaceutyczny
Zakład Remontowo Budowlany BOB-BUD Bogusław Bąk - 2018-08-07 - Sarzyna (podkarpackie)
pakowanie, sortowanie odzieży, wprowadzanie danych w programie "Return Client"
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Świebodzin (lubuskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-19 - Słupsk (pomorskie)
prace budowlane wykończeniowe
Magister Firma Handlowo-Usługowa Gołąbek Krzysztof - 2017-06-27 - Bytom (śląskie)
Współpraca przy sprawowaniu opieki nad dziećmi, pomoc przy czynnoścoiach higienicznych, spożywaniu posiłków, ubieraniu, oipieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek, wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw itp.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Święte (podkarpackie)
Prowadzenie kadr. Dni pracy do uzgodnienia (w czasie pn. - pt.) w godzinach 08.00 - 16.00.Praca na 1/2 etatu.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2018-12-07 - Raszyn (mazowieckie)
koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z obsługą gości hotelowych w zakresie odpowiedniego, zgodnego ze standardami marki przygotowania pokoi hotelowych do sprzedaży, nadzór nad pokojowymi, w tym także przydzielanie pracy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, kontrolę pokoi hotelowych pod względem czystości, stanu technicznego, wyposażenia,zarządzanie i nadzór nad pracownikami z Indii
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowisiem. min. 1 rok doświadczenia. Miejsce wykonywania pracy - Polska i zagranica
Szczepan Golec P.U.H. "JULIA" - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW Z MAGAZYNU, WYSYŁKA TOWARÓW, SPORZĄDZANIE FAKTUR
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Chruszczewo (mazowieckie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)