INSPEKTOR Podd臋bice oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Podd臋bicach
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wykonywanie kontroli urz臋dowych w zak艂adach produkuj膮cych 艣rodki spo偶ywcze pochodzenia zwierz臋cego- pobieranie pr贸b do bada艅 monitoringowych na pozosta艂o艣ci chemiczne, biologiczne oraz stopie艅 ska偶eniaradiologicznego- wykonywanie kontroli przestrzegania warunk贸w weterynaryjnych przy uboju zwierz膮t, rozbiorze i przetwarzaniumi臋sa, przetw贸rstwie mleka- wykonywanie kontroli 艣rodk贸w transportu 偶ywno艣ci pochodzenia zwierz臋cego- wykonywanie kontroli proces贸w technologicznych w produkcji 偶ywno艣ci pochodzenia zwierz臋cego- prowadzenie post臋powania administracyjnego, sporz膮dzanie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci w zakresie dzia艂a艅zespo艂u ds. bezpiecze艅stwa 偶ywno艣ci- kontrolowanie prawid艂owo艣ci wykonywania czynno艣ci wyznaczonych lekarzy weterynarii
Data publikacji: 2019-01-23
Lokalizacja: Podd臋bice (艂贸dzkie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Podd臋bicach
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 32, 99-200 Podd臋bice, powiat: podd臋bicki, woj: 艂贸dzkie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wykonywanie kontroli urz臋dowych w zak艂adach produkuj膮cych 艣rodki spo偶ywcze pochodzenia zwierz臋cego- pobieranie pr贸b do bada艅 monitoringowych na pozosta艂o艣ci chemiczne, biologiczne oraz stopie艅 ska偶eniaradiologicznego- wykonywanie kontroli przestrzegania warunk贸w weterynaryjnych przy uboju zwierz膮t, rozbiorze i przetwarzaniumi臋sa, przetw贸rstwie mleka- wykonywanie kontroli 艣rodk贸w transportu 偶ywno艣ci pochodzenia zwierz臋cego- wykonywanie kontroli proces贸w technologicznych w produkcji 偶ywno艣ci pochodzenia zwierz臋cego- prowadzenie post臋powania administracyjnego, sporz膮dzanie dokumentacji i sprawozdawczo艣ci w zakresie dzia艂a艅zespo艂u ds. bezpiecze艅stwa 偶ywno艣ci- kontrolowanie prawid艂owo艣ci wykonywania czynno艣ci wyznaczonych lekarzy weterynarii
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Podd臋bice
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: podd臋bicki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Podd臋bice
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Czy jest to praca sta艂a?: 1
Zaw贸d: pozostali technicy weterynarii
Dok艂adniejszy opis oferty pracy: praca sta艂a
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽500 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Podd臋bicach
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Podd臋bicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 32, 99-200 Podd臋bice, powiat: podd臋bicki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
Powiat pracodawcy: podd臋bicki
Gmina pracodawcy: Podd臋bice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Podd臋bice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Podd臋bicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali technicy weterynarii
Data dodania oferty pracy: 23.01.2019
Oferta pracy wa偶na do: 04.02.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.01.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na sprz臋cie rolniczym
Rafa艂 Jab艂o艅ski Us艂ugi Rolnicze - 2016-08-30 - Nowe 呕ochy (podlaskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzania reprezentacji Skarbu Pa艅stwa oraz wykonywania praw w艂a艣cicielskich Skarbu Pa艅stwa w stosunku do: 艣r贸dl膮dowych w贸d p艂yn膮cych, w贸d podziemnych, grunt贸w pokrytych tymi wodami, nieruchomo艣ci gruntowych po艂o偶onych m.in. w mi臋dzywa艂u i pod wa艂ami przeciwpowodziowymi, po艂o偶onych na tych nieruchomo艣ciach budynk贸w, budowli i innych urz膮dze艅 wodnych,- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w zakresie stwierdzenia ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarb Pa艅stwa lub w艂a艣ciwych jednostek samorz膮du terytorialnego w艂asno艣ci nieruchomo艣ci zaj臋tych pod drogi publiczne,- rozpatrywanie wniosk贸w, gromadzenie dokumentacji i przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w przedmiocie uw艂aszczenia pa艅stwowych os贸b prawnych, w szczeg贸lno艣ci Polskich Kolei Pa艅stwowych i uczelni publicznych, - przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas ogl臋dzin nieruchomo艣ci.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B posiadaj膮cy wind臋, wej艣cie do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
a)przyjmowanie wniosk贸w, prowadzenie post臋powania i sporz膮dzanie decyzji administracyjnych w sprawie 艣wiadcze艅 w szczeg贸lno艣ci: na pokrycie koszt贸w utrzymania dziecka, dotycz膮cych zwi臋kszenia koszt贸w utrzymania dziecka, dotycz膮cych wypoczynku poza miejscem zamieszkania dziecka, na pokrycie niezb臋dnych wydatk贸w zwi膮zanych z potrzebami przyjmowanego dziecka, na pokrycie niezb臋dnych wydatk贸w zwi膮zanych z wyst膮pieniem zdarze艅 losowych, na utrzymanie lokalu mieszkalnego,na pokrycie koszt贸w zwi膮zanych z przeprowadzeniem niezb臋dnego remontu lokalu mieszkalnego, dodatku wychowawczego,dla pe艂noletnich wychowank贸w pieczy zast臋pczej zgodnie z przepisami,b)prowadzenie post臋powa艅 oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie odp艂atno艣ci rodzic贸w za pobyt dzieci w pieczy zast臋pczej, umarzania w cz臋艣ci lub w ca艂o艣ci 艂膮cznie z odsetkami, odraczania terminu p艂atno艣ci, roz艂o偶enia na raty lub odst膮pienia od ustalenia op艂aty,c)sporz膮dzanie decyzji administracyjnych zmieniaj膮cych oraz zobowi膮zuj膮cych do zwrotu nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅,d)ustalanie sytuacji osobistej, dochodowej i maj膮tkowej pe艂noletnich wychowank贸w niezb臋dnej do przyznania 艣wiadczenia,e)prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej koszt贸w pobytu dzieci umieszczonych w pieczy zast臋pczej na terenie innego powiatu,f) bie偶膮ca analiza dochod贸w i wydatk贸w dotycz膮ca dzieci pochodz膮cych spoza terenu powiatu tureckiego oraz dzieci z terenu powiatu tureckiego przebywaj膮cych na terenie innych powiat贸w, przygotowywanie porozumie艅, g)prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze wsp贸艂finansowaniem pobytu dzieci w pieczy zast臋pczej przez gminy, h) obs艂uga programu POMOST: wprowadzanie do systemu danych osobowych i wszystkich decyzji administracyjnych dotycz膮cych rodzin zast臋pczych oraz pe艂noletnich wychowank贸w, aktualizacja istniej膮cej bazy danych POMOST, przygotowanie i zatwierdzanie list wyp艂at dla rodzin zast臋pczych oraz pe艂noletnich wychowank贸w w systemie, sprawozdania, aktualizacja systemu,i)kompletowanie dokument贸w finansowych odzwierciedlaj膮cych dokonane operacje finansowe, przygotowywanie list wyp艂at 艣wiadcze艅, j)dba艂o艣膰 o bie偶膮c膮 znajomo艣膰 przepis贸w i wytycznych w zakresie prowadzonych spraw, k)wykonywanie innych czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Dyrektora Centrum.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-07-14 - Turek (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw zwi膮zanych z pozyskiwaniem funduszy zewn臋trznych. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony 01.02.2016r. 31.07.2016r., docelowo na czas nieokre艣lony. Szczeg贸艂y naboru dost臋pne s膮 na stronie www.bip.szydlowo.pl w zak艂adce "Nab贸r".
URZ膭D GMINY SZYD艁OWO - 2016-01-12 - Jaraczewo (wielkopolskie)
wyksz. wy偶sze- kierunkowe,uprawnienie bran偶owe oraz aktualne za艣wiadczenie izby In偶ynier贸w Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 z艂 za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostr贸w Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-26 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
obs艂uga klient贸w polskich i chi艅skich, nawi膮zywanie i utrzymywanie kontakt贸w z kontrahentami m.in. z Chin, import towar贸w m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kontrola jako艣ci dzia艂ania o艣rodk贸w pomocy spo艂ecznej i powiatowych centr贸w pomocy rodzinie, zasadno艣ci przyznania 艣wiadcze艅 klientom pomocy spo艂ecznej w ramach zada艅 w艂asnych i zleconych, jako艣ci us艂ug i form przyznawanej pomocy a tak偶e kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizacj臋 zada艅 zleconych, - rozpatrywanie skarg, za偶ale艅 i wniosk贸w dotycz膮cych dzia艂alno艣ci o艣rodk贸w pomocy spo艂ecznej i powiatowych centr贸w pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewod臋 jednostkom pomocy merytorycznej w rozwi膮zywaniu problem贸w wynikaj膮cych z ich statutowej dzia艂alno艣ci, - ustalanie sposobu wykonywania zada艅 z zakresu administracji rz膮dowej realizowanych przez jednostki samorz膮du terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym przy ul. Brzeskiej 8 we W艂oc艂awku. Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: W艂oc艂awekKujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki Delegatura W艂oc艂awekul. Brzeska 887-800 W艂oc艂awek
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
zbi贸rka odpad贸w segregowanych na samoch贸d dostawczy, roz艂adunek, wst臋pna segregacja, sortowanie odpad贸w na ta艣mie z podzia艂em na frakcje szk艂o, plastik, makulatura, folia, przygotowanie do prasowanie.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ilkowice (ma艂opolskie)
Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, znajomo艣膰 ustaw: kodeks post臋powania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporz膮dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunk贸w technicznych, jakim powinny odpowiada膰 budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pe艂ni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe. Zakres zada艅: prowadzenie inspekcji bud贸w i innych obiekt贸w budowlanych w zakresie prawid艂owo艣ci przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie w艂a艣ciwo艣ci utrzymania obiekt贸w budowlanych, prowadzenie post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych przyczyny i okoliczno艣ci powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projekt贸w decyzji i postanowie艅 z zakresu w艂a艣ciwo艣ci Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w zakresie oddawania obiekt贸w do u偶ytkowania. Wynagrodzenie do om贸wienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczeg贸艂owe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,23869
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-03-13 - Rybnik (艣l膮skie)
Kierowanie i obs艂uga specjalistycznego samochodu do czyszczenia kanalizacji (praca na terenie miasta Gostynina).
Miejskie Przedsi臋biorstwo Komunalne Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2015-12-30 - Gostynin (mazowieckie)
Kontrola warunk贸w pracy, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkole艅, prowadzenie dokumentacji wypadkowej, udzia艂 w pracach komisji BHP, sporz膮dzanie analiz stanu BHP, opiniowanie i aktualizacja instrukcji BHP i PPO呕. Og艂oszenie o konkursie dost臋pne jest na stronie www.nowa.pila.sr.gov.pl. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
S膭D REJONOWY W PILE - 2017-03-13 - Pi艂a (wielkopolskie)
obs艂uga 艂adowarki
Polskie Odpady Komunalne Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Fa艂k贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Kontakt tel:323447935 lub CV na maila:rekrutacja (at) tgs.pl.Sprzeda偶 techniki sanitarnej,wystawianie faktur,tworzenie zam贸wie艅,wyb贸r najkorzystniejszych rozwi膮za艅 dla klient贸w,realizacja plan贸w sprzeda偶owych.
Sto艅 Przemys艂aw TGS - 2017-07-05 - Andrych贸w (ma艂opolskie)
Prowadzenie postepowa艅 wynikaj膮cych z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.http://bip.halinow.pl/dokument-311-ogloszenie_o_naborze_na_wolne.html
Urz膮d Miejski w Halinowie - 2018-03-28 - Halin贸w (mazowieckie)
USTAWIANIE PARAMETR脫W MASZYN, PRZEGL膭DY MASZYN, RAPORTOWANIE WYKONANEJ PRACY, ZAPEWNIENIE CI膭G艁O艢CI PROCESU PRODUKCYJNEGO.
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
Wg. harmonogramu RPO
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zwierzyn (lubuskie)
1) przygotowywanie planu zam贸wie艅 publicznych oraz wymaganej sprawozdawczo艣ci, 2) prowadzenie post臋powa艅 oudzielenie zam贸wienia publicznego wzakresie ustalonym Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych, 3) doradztwo pracownikom ijednostkom organizacyjnym Gminy wsprawie zam贸wie艅 publicznych, przygotowywanie dokumentacji post臋powania oudzielenie zam贸wienia publicznego zwy艂膮czeniem element贸w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia dostarczanych przez poszczeg贸lne stanowiska pracy, 4) zabezpieczenie iprzechowywanie dokumentacji post臋powa艅 oudzielenie zam贸wie艅 publicznych, 5) sporz膮dzanie ikoordynowanie um贸w zawieranych przez Gmin臋 S艂upsk wzakresie zam贸wie艅 publicznych, 6) udzia艂 wpracach Komisji przetargowej Urz臋du Gminy wS艂upsku, sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie rejestru zam贸wie艅 publicznych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina S艂upsk - 2018-06-06 - S艂upsk (pomorskie)
wykonywanie prac monterskich, instalacji elektrycznych, monta偶 maszyn i urz膮dze艅 przemys艂owych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Olkusz (ma艂opolskie)
1. Ustalanie zakresu remont贸w i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwi膮za艅, jako艣ci i poprawno艣ci wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych.4. Kontrola post臋pu w realizacji rob贸t w zakresie zgodno艣ci z przyj臋tym harmonogramem, bud偶etem zadaniowym.5. Ocena rob贸t w zakresie jako艣ci ich realizacji oraz zastosowanych materia艂贸w, zgodno艣ci z przyj臋t膮 dokumentacj膮 techniczn膮, kontraktem oraz obowi膮zuj膮cymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urz膮dze艅, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i 艣rodk贸w niematerialnych w zakresie danej specjalno艣ci.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorys贸w10. Raportowanie.11. Nadz贸r nad prawid艂owo艣ci膮 i terminowo艣ci膮 usuni臋cia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbior贸w jako艣ciowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Wsp贸艂praca z wykonawcami rob贸t budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowi膮zki zwi膮zane z powierzonymi zadaniami.16. Udzia艂 w posiedzeniach Komisji Oceny Projekt贸w Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektant贸w ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materia艂贸w i dokument贸w formalno - prawnych, celem umo偶liwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZ膭D INFRASTRUKTURY - 2017-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie wniosk贸w od klient贸w o艣rodka, przygotowywanie dokument贸w do wyp艂aty, wsp贸艂dzia艂anie z innymi wydzia艂ami, przygotowywanie dokumentacji do wysy艂ki, archiwizowanie dokument贸w
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obs艂uga klient贸w w zakresie 艣wiadczonych us艂ug finansowych, przeprowadzanie operacji got贸wkowych i bezgot贸wkowych, aktywna sprzedaz produkt贸w finansowych, udzia艂 w akcjach marketingowych
Regionalna Sp贸艂dzielcza Kasa Oszcz臋dno艣ciowo- Kredytowa im. 艢w. Brata Alberta - 2015-12-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
organizacja stanowiska pracy, monta偶 konstrukcji aluminiowych, komunikacja w j臋zyku ukrai艅skim i angielskim ze wsp贸艂pracownikami
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Rz臋czkowo (kujawsko-pomorskie)
Za艂atwianie spraw zwi膮zanych z przeprowadzeniem naboru na stanowiska urz臋dnicze W CUA, prowadzenie spraw zwi膮zanych z nawi膮zywaniem i rozwi膮zywaniem stosunk贸w pracy z pracownikami.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH POWIATU P艁OCKIEGO - 2016-05-25 - P艂ock (mazowieckie)
Roboty ziemne.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Bilsko (ma艂opolskie)
- Kontrola monta偶u konstrukcji stalowych i urz膮dze艅 dla przemys艂u wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika rob贸t monta偶owych w w/w zakresie. Kontrola post臋pu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 z艂 brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urz膮dzenia. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na stanowisku inspektora monta偶owego. Mile widziana komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w mowie i pi艣mie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya 呕ele艅skiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przes艂a膰 poczt膮 na adres (ul. Tadeusza Boya 呕ele艅skiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-01 - Katowice (艣l膮skie)
Typowe prace produkcyjne: pakowanie, przek艂adanie, sprz膮tanie, podwieszanie element贸w pod trawers i inne czynno艣ci zwi膮zane z obr贸bk膮 blachy.
BAKS Wytwarzanie Osprz臋tu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2016-10-12 - Karczew (mazowieckie)
Czynno艣ci biurowe, przyjmowanie zak艂ad贸w, wyp艂ata wygranych
"TOTOLOTEK" S. A. - 2017-01-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Zakres zada艅 do wykonania na stanowisku pracy:- dzia艂alno艣膰 inspekcyjno-kontrolna w sprawach okre艣lonych w art. ust. 1 Ustawy z dani 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z p贸藕niejszymi zmianami - dokonywanie inspekcji bud贸w i rob贸t budowlanych, utrzymania i u偶ytkowania obiekt贸w budowlanych- prowadzenie spraw administracyjnych w w/w zakresie- sporz膮dzanie projekt贸w pism i decyzji - prowadzenie korespondencji urz臋dowej
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego we W艂odawie - 2016-03-04 - W艂odawa (lubelskie)
prowadzenie ksi膮g rachunkowych i PKPiR, prowadzenie ewidencji dla cel贸w VAT, sporz膮dzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- przyjmowanie wniosk贸w paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawno艣ci, pobieranie odcisk贸w linii papilarnych klient贸w oraz pobieranie op艂at paszportowych przy u偶yciu terminala p艂atniczego - wykonywanie czynno艣ci biurowo-administracyjnych Oddzia艂u, obs艂uga poczty elektronicznej Oddzia艂u, prowadzenie ewidencji i kontroli 艣rodk贸w trwa艂ych i przedmiot贸w nietrwa艂ych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezb臋dnych przemieszcze艅 i uzupe艂nianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszport贸w- uwierzytelnianie zgody rodzic贸w na wnioskach o wydanie dzieciom paszport贸w, celem potwierdzenia to偶samo艣ci os贸b uprawnionych do z艂o偶enia tych wniosk贸w.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toru艅
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)