INSPEKTOR Poznań oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno- rentowych, przygotowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno- rentowych oraz zmian w prawie i wysokości tych świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno- rentowych z tytułu zaległych składek, nadpłat z innych tytułów oraz podatku dochodowego i składki na ubezpieczenie zdrowotne, udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranych rent i emerytur oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników należących do zakresu działania wydziału, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno- rentowych, przygotowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno- rentowych oraz zmian w prawie i wysokości tych świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno- rentowych z tytułu zaległych składek, nadpłat z innych tytułów oraz podatku dochodowego i składki na ubezpieczenie zdrowotne, udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranych rent i emerytur oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne, co najmniej 2 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego, w przypadku posiadania wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, sporządzanie pism i notatek, praca w zespole, praca pod presją czasu
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
danePracodawcy_nip: 5260013054
danePracodawcy_regon: 012513262
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.30.2020
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.30.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy ważna do: 02.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b3314f7d8113eef1d885f48a3d31f03c
Podobne oferty pracy
praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2017-07-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zapraw gipsowych, szpachlowanie, malowanie, mieszanie farb oraz zapraw malarskich, reperacja powłok malarskich i podłoża, naklejanie tapet, posługiwanie się rożnego rodzaju sprzętami ( drabina, podest, rusztowanie ) oraz urządzeniami i maszynami (mieszalniki, sprężarki, pistolety natryskowe ), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
malowanie, szlifowanie i szpachlowanie powłok drewnianych
ŁUKASZ OCZKOWSKI DREWRÓB - 2016-05-12 - Szalejów Górny (dolnośląskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW:STARZYŃSKIEGO 3-4GODZ.PR.:7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA:wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, biologii, turystyki,rekreacji
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż kredytów i pożyczek bankowych i pozabankowych
ES USŁUGI FINANSOWE EWA SĘKOWSKA - 2019-01-16 - Katowice (śląskie)
nadzorowanie zadań instalacyjno - cementowych na terenie Spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie sklepu medycznego.
SKLEP MEDYCZNY NA WEJHEROWSKIEJ JOANNA BIAŁECKA-KARWOWSKA - 2019-08-13 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z ogłoszenie o naborze na str. www.bip.ozarowice.pl w zakładce: oferty pracy
Urząd Gminy Ożarowice - 2016-09-12 - Ożarowice (śląskie)
rozkładanie towaru w magazynie – przenoszenie i/lub rozwożenie kartonów, dźwiganie produktów;oznaczanie kartonów i metkowanie produktów; przygotowywanie zamówień dla klientów detalicznych/hurtowych
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, dbanie o porządek, rozkładanie towaru
HUMAN CENTER PIOTR SŁOMCZYKOWSKI TEXTIL MARKET - 2016-07-27 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- nadzór i kontrola pracy instalacji sanitarnych w budynkach Spółdzielni MieszkaniowejWynagrodzenie do uzgodnienia.Zatrudnienie po uzgodnieniu warunków pracy.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-11-27 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy. Naliczanie i pobieranie od wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS. Prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, prowadzenie rejestru członków Banku, zbioru deklaracji członkowskich oraz dokumentacji członkowskiej. Sporządzanie okresowej informacji o stanie członkostwa. Dystrybucja regulacji wewnętrznych do właściwych komórek organizacyjnych oraz prowadzenie rejestru i zbioru regulacji wewnętrznych Banku. Obsługa techniczno-organizacyjna spotkań z pracownikami (m.in. szkoleń), posiedzeń organów statutowych (Zebrania Przedstawicieli, rady Nadzorczej, Zarządu, zebrań grup członkowskich) oraz prowadzenie dokumentacji tych organów. Kontaktowanie interesantów z właściwymi członkami Zarządu i z pracownikami Banku. Projektowanie zasad polityki szkoleniowej i planów szkoleń w tym również w zakresie BHP i p-poż. oraz nadzór nad ich realizacją. Zaopatrzenie i dystrybucja rzeczowych składników majątku (wyposażenie w sprzęt techniczny, artykuły i urządzenia biurowe). Zapewnienie ochrony informacji niejawnych. Administrowanie archiwum. Prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami
Bank Spółdzielczy Iława - 2020-02-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 1800 do 2100 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-13:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opieka domowa nad osobą starszą/niepełnosprawną.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA CZERSK - 2019-07-23 - Czersk (pomorskie)
-prowadzenie postepowań powypadkowych,-prowadzenie kontroli problemowych, sprawdzających i doraźnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i służby,-opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i służby,-opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,-uczestnictwo w przeglądach technicznych obiektów i pomieszczeń szkoły,-nadzór nad badaniami środowiska pracy i służby, prowadzenie szkoleń wstępnych pracowników i policjantów w zakresie bhp i ochrony p.poż,-opiniowanie dokumentacji technicznych pod względem bhp i p.poż, stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty,dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymrozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.[Praca na okres próbny] : Pierwsza umowa na rok, kolejna na czas nieokreślony
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy obsłudze linii galwalniczych, pomoc przy załadunku, rozładunku, obróbce galwalnicznej stali.Praca na trzy zmiany 6-14-22-6, na okres próbny 3m-ce z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2500 zł netto.Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny: 605929605 lub CV wysłać na e-mail: biuro (at) wandas.pl.
Wandas Kazimierz, Wandas Grzegorz P.P.U.H. ,,WANDAS" SPÓŁKA CYWILNA - 2020-08-07 - Inwałd (małopolskie)
-wykonywanie pomiarów otworów okiennych- montaż stolarki okiennej-demontaż starej stolarki okiennej
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tarło-Kolonia (lubelskie)
mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2019-10-15 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
nadzór i kontrola pracy instalacji sanitarnych w budynkach spółdzielni mieszkaniowej "Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
Barman - kelner.Pierwsza umowa na okres próbny, praca na dwie zmiany w godzinach 10-22.
Kamionkowa Chata Orawiec Małgorzata - 2016-11-25 - Kruszyn (dolnośląskie)
zbieranie zamówień do wysyłki, kompletowanie zamówień, realizacja zamówień, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
CLEAN SP. Z O.O. - 2020-08-13 - Lesznowola (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
Murowanie ścian działowych, zewnętrznych, prace fizyczne
PRB MIRBUD MIROSŁAWA ILCZUK - 2018-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa programów komputerowych, oraz urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Sieradz (łódzkie)
- praca w siedzibie inspektoratu- praca w terenie (prowadzenie samochodu służbowego)- kontakt ze zwierzętami i materiałem biologicznym- prowadzenie spraw związanych ze zwalczaniem chorób zakaźnych- kontrole w gospodarstwach
Powiatowy Inspektorat Weterynarii Międzychód - 2019-11-07 - Międzychód (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z gosp. samochodową, dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów , prowadzenie samochodu, wykonywanie bieżących napraw , zgłaszanie i odbiór sprzętu do naprawy , przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji , segregowanie , rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom , załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli, wykonywanie prac związanych z cięcem przekazów emerytalno-rentowych, praca w systemach informatycznych KRUS
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)