INSPEKTOR Oleśnica oferta pracy ZAKŁAD KARNY W OLEŚNICY
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji osobowej funkcjonariuszy i pracowników. Kompletowanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zwolnieniem. Sporządzanie projektów umów o pracę. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie dokumentacji z zakresu medycyny pracy (przygotowywanie skierowań na badania okresowe, kontrolowanie aktualności badań lekarskich.
Data publikacji: 2017-12-29
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD KARNY W OLEŚNICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Jagiellońskie 1, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji osobowej funkcjonariuszy i pracowników. Kompletowanie dokumentacji związanej z rekrutacją i zwolnieniem. Sporządzanie projektów umów o pracę. Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie dokumentacji z zakresu medycyny pracy (przygotowywanie skierowań na badania okresowe, kontrolowanie aktualności badań lekarskich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: W zależności od kwalifikacji i stażu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oleśnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD KARNY W OLEŚNICY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wały Jagiellońskie 1, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja; odpowiedzialność, rzetelność samodzielność, mile widziane ukończone studium podyplomowe z zakresu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy. Wymagania stawiane kandydatom: ukończone 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, ma odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie, daję rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2016 poz, 1167 z późn. zm.). Posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wały Jagiellońskie
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.12.2017
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2018-04-23 - Hyżne (podkarpackie)
Zakres zadań:1. Terminowe i rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wynikających z przepisów o zamówieniachpublicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez wydziały, biura i samodzielne stanowiskaUrzędu Miejskiego w Jaworznie;2. Prawidłowe stosowanie aktów prawnych w sprawach wynikających z zakresu działania Biura ZamówieńPublicznych;3. Udział i praca w posiedzeniach komisji przetargowej, zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie prackomisji przetargowej;4. Współpraca z wydziałami merytorycznymi w opracowywaniu projektów umów o udzielenie zamówieniapublicznego;5. Opracowanie przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;6. Prawidłowe zabezpieczenie i przechowywanie materiałów przetargowych;7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru wniosków o wszczęcie i przygotowaniepostępowania;8. Przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych dla Rady Miejskiej, jejKomisji, Prezydenta Miasta;9. Przygotowywanie projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej oraz sprawozdań z ichwykonania.
Urząd Miejski - 2016-06-03 - Jaworzno (śląskie)
czuwanie nad przestrzeganiem z z-dzie pracy zasad i przepisów BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, dbanie o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, prowadzenie wstępnych szkoleń dla pracowników w dziedzinie BHP i p/poż, dbałość o stan urządzeń p/poż, wykonywanie innych zadań wynikajacych z przepisów Rozporządzenia RM z 02.09.1997 (Dz.U. z 1999nr. 109 poz. 704 ze zm),
Prokuratura Okręgowa - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
- sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej,- adresowanie i wysyłanie korespondencji,- obsługa urządzeń znajdujących się w biurze (komputer, drukarka, fax),- odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i przekazywanie iformacji do odpowiednich osób,- tworzenie zestawień w formie tabelarycznej,- wprowadzanie danych do systemu,- archiwizacja dokumentów,- przyjmowanie zamówień i wystawianie dokumentów sprzedaży,- współpraca przy tworzeniu bazy danych potencjalnych klientów,- bieżąca obsługa klientów za pomocą e-mai, telefonu,- dbanie o utrzymanie czystości w biurze.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie mebli do montażu, montaż kuchni, szaf wnękowych, składanie szafek.
Maciejewski Mariusz „Firma Handlowo Usługowa” - 2017-06-09 - Głuchówek (łódzkie)
Sprzedaż wędlin i mięsa
Delikatesy Natalia Monika Wiak - 2016-04-08 - Puławy (lubelskie)
Kierowanie żurawiem wieżowych,aktualne miejsce pracy: Wrocław, ul. MaślickaGodzina zakończenia pracy: 23:00Praca na czas określony: 2 lataSala D
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
-Praca jako pomocnik operatora maszyn CNCOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15, 14-22
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "AUTO TRUCK SPYRA" Jan Spyra - 2018-03-06 - Mikołów (śląskie)
- bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,- informowanie Klientów o pełnej ofercie produktowej,- promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank,- pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji i aktualnymi Klientami Banku,- zapewnieni wysokiej jakości obsługi dla Klientów Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Międzychodzie - 2017-05-16 - Międzychód (wielkopolskie)
Wyklejanie szkieletu mebla pianką oraz włókniną puszystą.
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115 - 2018-07-18 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej, roboty ziemne i porządkowepraca na umowę zlecenie 168 godzin w miesiącu, możliwe przejście na umowę o pracę, praca w godzinach 7:00-15:00oferta dostępna w sali D
JERZY STYRNA "SOLBRUK" ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
transport
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, opracowywanie nowoczesnych stategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
dostawa towarów spożywczych - obsługa towarów firmy "mlekpol" i "drobex"
Damian Dubel Firma Usługowo - Handlowa - 2015-11-25 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie księgowości
Firma Handlowo-Usługowa "TADPOL" Jaworski Tadeusz - 2017-03-10 - Kolonia Borek (śląskie)
Pakowanie elementów z pianki. Miejsce wykonywania pracy: Prusice.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Piotr Sopoliński - 2016-09-21 - Prusice (dolnośląskie)
Zapewnienie utrzymania sprawności maszyn i urządzeń technicznych. Diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie bieżących awarii. Obsługa, programowanie, diagnozowanie, korektowanie ustawień sterowników Siemens S7. Wykonywanie instalacji, testów i kalibracji maszyn. Usprawnienia i optymalizacja pracy systemów automatyki.
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Legnica (dolnośląskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, pomoc w sprawach sekretaryjnych dotyczących bieżącej obsługi korespondencji i innych pism
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2017-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-07-06 - Łęczna (lubelskie)
wykształcenie zawodowe.Naprawa maszyn budowlanych
"TOMAR T. MAJ M. SZYDŁOWSKI" SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-21 - Perzyce (wielkopolskie)
obsługa kontrahentów
Magway Łukasz Czerkowski - 2016-12-14 - Cieszyn (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca na cały etat lub 1/2 etatu (z proporcjonalnym wynagrodzeniem). Praca w przedziale czasowym 06:00-22:00. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2017-09-05 - Łódź (łódzkie)
Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)
-obsługa wózka jezdniowego unoszącego z napędem elektrycznym-obsługa terminala radiowego-kompletacja towaru-sprawdzanie stanów magazynowych
INKOBRATED Kamil Florczyk - 2017-06-02 - Będzieszyn (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień płacowych, obsługa kadrowo- płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp), rozliczanie czasu pracy pracowników ( listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń ZUS, PIT, US, przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, administrowanie sprawami szkoleniowymi personelu szpitala, raportowanie na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
telefoniczna obsługa klientów w zakresie przyjmowania zgłoszeń o zdarzeniach i ich rozwiązywanie, udzielanie informacji o oferowanych produktach, analiza i przekaz zebranych informacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Zgierz (łódzkie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w kwiaciarniTworzenie kompozycji kwiatowych
KWIATY-DEKORACJE-HURT KWIACIARNIA "STORCZYK" S.C. ELŻBIETA FUJAK J.WITKOWSKI - 2017-02-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji rysunkowej i technologicznej;Sprawne przygotowywanie projektów konstrukcyjnych napotrzeby działów; Opracowywanie projektów zgodnie zobowiązującymi normami; Bieżąca obsługa technologicznazleceń produkcyjnych; Udzielanie konsultacji technicznych zzakresu oferty firmy.
Sea Life sp. z o.o. - 2015-11-26 - Augustów (podlaskie)