INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA Wąbrzeźno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: z
Data publikacji: 2017-10-25
Lokalizacja: Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: z
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wąbrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Adres pracodawcy:
Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: z
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: wąbrzeski
Gmina pracodawcy: Wąbrzeźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wąbrzeźno
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2017
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odbiór i nadzór wykonywanych robót, kontrola pracy kierownika robót budowy
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Montowanie, klejenie pianki, objanie poszczególnych elementów materiałem tapicerskim, montowanie poszczególnych elementów, skręcanie, montowanie ram, elementów ozdobnych, automatów, łączników.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Polesie (łódzkie)
pomoc przy opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowych projektów kolejowych na stacjach i liniach kolejowych, przygotowywanie rysunków do wydruku oraz ich składanie, współpraca z innymi projektantami z innych branż
Wielobranżowa Pracownia Projektów Kolejowych Sp.z o.o. - 2017-01-30 - Żory (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
mycie koszy do pieczywa, sprzątanie w piekarni oraz w biurach
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" GRĄŻAWY Z SIEDZIBĄ W BARTNICZCE - 2017-05-25 - Bartniczka (kujawsko-pomorskie)
Pomocniczy robotnik konserwacji terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
naprawa telefonów i komputerów poprzez wymianę podzespołu, opieka nad stanem magazynowym oraz administrowanie serwisów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie rozmów handlowych, finalizacja , zawieranie umów handlowych, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Częstochowa (śląskie)
Praca w terenie. Sprzedaż instalacji PV.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Praca jako monter wewnętrznych instalacji sanitarnych. Praca na terenie Siedlec i okolic oraz Warszawy - możliwość dojazdów lub zakwaterowania
HYDROBUD Józef Wojciech Puta - 2017-04-07 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.Praca w godz.7.00-15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-05-25 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP, zapewnienie zgodności obowiązujących instrukcji, procedur, zaświadczeń, , zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, współpraca z kierownikami i menadżerami w zakresie BHP
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji, odbieranie telefonów, dbanie o dobry wizerunek hotelu, meldowanie i wymeldowanie gości, rozliczanie pobytów, itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie personelem. Pilnowanie porządku i czystości. Zarządzaniesocial mediami. Reklamowanie lokalu. Podnoszenie wyników sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego i allegra. Sprzedaż w sklepie atacjonarnym.
Sklep DZIDZIUŚ Multan Krzysztof - 2015-12-08 - Bochnia (małopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=177029&p_insert=22-JAN-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-01-25 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie zmiany w odkrywkowym zakładzie górniczym
KANS-POL Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Płaza (małopolskie)
do uzgodnienia
FUH LAPIS BURDA PIOTR - 2016-12-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Biedrusko (wielkopolskie)
Kierowca samochodu ciężarowego
Transport Międzynarodowy Spedycja Handel Export-Import ROAN - 2017-03-17 - Tomisław (dolnośląskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej.
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-03-08 - Cieszyn (śląskie)
obsługa urządzeń i maszyn elektrycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Prudnik (opolskie)
sortowanie, rozładunek, załadunekciężka praca fizyczna!!!!!
Stena Recycling Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)