INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA- PÓŁ ETATU Gołdap oferta pracy Jednostka Wojskowa 4808, 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA- PÓŁ ETATU
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad ochroną środowiska w obiektach wojskowych
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa 4808, 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 33, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru nad ochroną środowiska w obiektach wojskowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA- PÓŁ ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołdap
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2818
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołdap
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ochrona środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Jednostka Wojskowa 4808, 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 8451975009
danePracodawcy_regon: 280602118
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Adres pracodawcy:
Partyzantów 33, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zarejestrowane w PUP- skierowanie z urzęduOsoby niezarejestrowane w PUP- bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: gołdapski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2818
Gmina pracodawcy: Gołdap
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gołdap
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977700
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325504
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bacf0673dbc9241a323e45a3be259533
Podobne oferty pracy
- Przejście szkoleń w zakresie stylizacji rzęs i brwii- Ćwiczenia w zakresie stylizacji rzęs i brwi- Sterylizacja i dezynfekcja rzęs i brwii- Modelowanie oraz dobór stylizacji- Szkolenie w zakresie makijażu dziennego oraz wieczorowego- Tworzenie perfekcyjnej kępki rzęs- Szkolenie w zakresie rekonstrukcji brwii- Psychologia oraz praca z klientem
kontakt przez PUP - 2020-03-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuRM WIEŚ
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Drezdenko (lubuskie)
planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych w obsługiwanych nieruchomościach, przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-11-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-sortowanie paczek nadawanych, -ustawienie wózków platformowych, -załadunek i rozładunek frachu, -praca zespołowa w grupie Polsko – Ukraińskiej,-identyfikowanie poszczególnych rodzajów produktów lub materiałów, umieszczenie ich w odpowiednich pojemnikach lub miejscach przechowywania/składowania;Praca w godzinach nocnych (02:00-10:00)Pracodawca użytkownik: INPOST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Wola Bykowska (łódzkie)
Realizacja polityki informacyjnej powiatu, opracowywanie materiałów promocyjnych o powiecie płockim, ich publikacja i upowszechnianie, współorganizacja samorządowych przedsięwzięć i imprez integracyjnych, zbieranie, selekcjonowanie i przygotowywanie informacji dla potrzeb serwisu internetowego oraz internetowych portali społecznościowych starostwa, przygotowywanie dokumentacji tekstowych niezbędnych do promocji powiatu, opracowywanie materiałów prasowych dotyczących starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ich prezentacje w mediach.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na wielkopowierzchniowym obiekcie handlowym
Aspen Sp. z o.o. - 2019-01-22 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klientów (w tym kasowa), pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Obsługa gości w restauracji.
RYSAK RADOSŁAW PIZZERIA "LUCIA" - 2018-10-09 - Nysa (opolskie)
-Wykonywanie prac stolarskich,-Montaż schodów garderób, zabudów, kuchni,-Praca na terenie Tczewa,-Kontakt telefoniczny 531-402-400.
GREEN STEP PIOTR KŁOSOWSKI - 2015-12-18 - Tczew (pomorskie)
Zgodny z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wynagrodzenie podane nettona godzinę Ochrona obiektów na terenie elbląga
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Inspektor BHP
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie lub wspieranie wewnętrznych dochodzeń w kwestii Compliance zgodnie z polityką korporacyjną;prowadzenie dochodzeń pod nadzorem lub wspieranie badaczy wyższego szczebla w sprawach Material Complinace,zgodnie z polityką firmy; udział w tworzeniu skutecznego regionalnego mechanizmu przekazywania spraw;zarządzanie statystykami Compliance, w tym dostarczanie aktualizacji oraz wsparcie Inspektorów wyższego szczeblaw dostarczaniu raportów do wewnętrznych interesariuszy; koordynowanie spraw dochodzeniowych z zewnętrznymi doradcami i usługodawcami.
Bayer Sp. z o.o. - 2020-09-02 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Czarny Dunajec (małopolskie)
Pozyskiwanie kontrahentów z terytorium Armenii, Rosji , Ukrainy.Pozyskiwanie rynku wschodniego w celach handlowych. Kontakt tel. 661-660-074
CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU CENTRUM+ - 2016-02-10 - Garcz (pomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-11-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontraktacja i sprzedaż. Pozyskiwanie nowych klientów. Załadunek towaru.
Centrala Nasienna Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Sieradz (łódzkie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2018-05-17 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-01-04 - Chełm (lubelskie)
obsługa pacjentów, wykonywanie recept roboczych, przyjmowanie towaru, rotacja leków w magazynie, metkowanie leków i suplementów diety.
kontakt przez PUP - 2015-11-09 - Kolno (podlaskie)
1)Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej.2)Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów.3)Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych.4)Uzgadnianie zaangażowań wydatków.5)Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu.6)Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK. 7)Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości.Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 07/ZIM/2019; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-04-17 - Słupsk (pomorskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Przewóz wyrobów gotowych, metalowych: siatki pręty, kręgi walcówki. - Wynagrodzenie: 16,00 zł brutto/ godz. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Praca również w soboty. Wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego przy obsłudze wózków widłowych UDT. Kontakt osobisty (ul. Porcelanowa 25, 40-241 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 694-446-382) w godz.: 8:00-15:00.
MATSERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-27 - Katowice (śląskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-08-16 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta; sprzedaż produktów finansowych, dbanie o wizerunek firmy, obsługa komputera
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń o chorobach zakaźnych i prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz prowadzenie czynności związanych ze zwalczaniem ogniska choroby zakaźnej.Kontrolowanie przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych w zakresie obrotu zwierzętami, miejsc skupu i gromadzenia zwierząt oraz schronisk dla zwierząt, przesyłek zwierząt w miejscu przeznaczenia.Kontrolowanie siedzib stad w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności planowanie, organizowanie i nadzorowanie realizacji programów monitoringowych chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie rejestru nadzorowanych podmiotów prowadzących działalność określoną w przepisach o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie zdrowia i ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni - 2019-09-25 - Września (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)