INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA Kędzierzyn-Koźle oferta pracy ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji z zakresu BHP i ochrony środowiska. Prowadzenie szkoleń okresowych BHP. Nadzór BHP podczas prac remontowych. Prowadzenie kontroli warunków pracy.

Data publikacji: 2020-09-16

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 2, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentacji z zakresu BHP i ochrony środowiska. Prowadzenie szkoleń okresowych BHP. Nadzór BHP podczas prac remontowych. Prowadzenie kontroli warunków pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia jest zależna od posiadanych kwalifikacji

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1603

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony środowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0: Inspektor ochrony środowiska

wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawodySzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. wyższe z zakresu BHP lub Ochrony Środowiska, mile widziane doświadczenie, uprawnienia BHP, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu OfficePraca od pon-pt w godz. 7:00-15:00Miejsce pracy: obsługa stacji Orlen na terenie powiatu kędzierzyńsko - kozielskiego

Nazwa pracodawcy:
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 7742816522

danePracodawcy_regon: 611418838

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
Chemików 7, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Ulica pracodawcy: Chemików

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
Przetwarzanie i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325504

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony środowiska

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2020

Data dodania oferty pracy: 16.09.2020

Oferta pracy ważna do: 31.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8a88e5a244726a806cee9bf4eeb71f6

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR/STARSZY SPECJALISTA W ZESPOLE ADMINISTRACYJNYM - 2 400 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych ośrodka, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych, opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych dyrektora i prowadzenie rejestru, obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2016-06-17 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCYJNYM - od 2 000 PLN

Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

sprzatanie pokojów, korytarzy
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego "JUR-GAST" Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Wisła (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - od 18,75 PLN

Sporządzanie dokumentacji, rejestracja, segregacja i archiwizowanie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klientów – cudzoziemców, nawiązywanie kontaktu z klientami zagranicznymi drogą mailową oraz telefoniczną w języku ukraińskim oraz angielskim, sporządzanie umów z klientami oraz kontrahentami, rozpracowanie planów zajęć, tłumaczenia z j. polskiego na j. ukraiński.
Centrum Współpracy z Cudzoziemcami Ewa Janina - 2020-09-17 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE EKSPLOATACJI I INWESTYCJI - od 4 000 PLN

1)Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie, odbiór i rozliczanie robót w zakresie utrzymania dróg w granicach administracyjnych miasta zgodnie z umowami na bieżące utrzymanie dróg;2)Sprawowanie kontroli zajęć pasa drogowego oraz stanu technicznego zjazdów z dróg w granicach administracyjnych miasta Słupska;3)Udział w planowaniu, przygotowaniu, prowadzeniu i rozliczaniu procesu inwestycyjnego w zakresie dróg oraz ciągów pieszych na terenach zielonych i rekreacyjnych;4) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie dróg.Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Szczegółowe informacje zgodnie z zamieszczoną ofertą na stronie BIP: zimslupsk.com, ogłoszenie 12/ZIM/2019
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-08-12 - Słupsk (pomorskie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 5 500 PLN

dbanie o higienę, asekuracja, przygotowanie posiłków, pomoc w prowadzeniu domu, spędzanie czasu i podopiecznym
Wincler Personal Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Niemcy (Niemcy)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - od 2 000 PLN

Zgodny z zakresem czynności inspektora ds. budowlanych w Dziale Budowlanym
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 200 PLN

-
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

·prowadzenie nadzoru nad remontami budowlanymi w nieruchomościach,·opracowywanie potrzeb remontowych dla poszczególnych nieruchomości,·przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów, uczestnictwo w przetargach, ·organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków,·realizacja umów zawartych z Klientami w zakresie technicznym,·organizacja i udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, ·współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego, PINB i innymi instytucjami administracji państwowej,·egzekwowanie od wykonawców terminowości oraz dobrej jakości wykonania robót a także pełnej dokumentacji wykonawczej
TuMieszkamy Sp. z o.o. - 2020-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPAWACZ - od 4 500 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych
BinŻ S.A. - 2017-03-14 - Rogowiec (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 200 PLN

Praca na stanowisku asystent nauczyciela przedszkola. Praca w godz. 6-18 wg grafiku. Miejsce pracy ul. Świętojańska 5 oraz ul. Katowicka 17, Rumia.
Przedszkole Niepubliczne PUCHATEK Elżbieta Muszyńska - 2018-08-28 - Rumia (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Przwóz towarów na terenie kraju i Unii Europejskiej, zabezpieczenie ładunku, wypełnianie dokumentów przewozowych, prawidłowe rozstawienie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gaj Żelechowski (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Bielawa (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 6 500 PLN

Transport towarów na terenie kraju i UE. Wymagane prawo jazdy kat. C+E. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
LOGISTYKA EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Rybnik (śląskie)

SPEDYTOR FIRMY TRANSPORTOWEJ - od 2 500 PLN

wymagania: komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,obsługa komputera (Excel, Word);praca polega na : organizowaniu transportu w relacjach międzynarodowych, monitoringu dostaw w drodze, planowaniu, ustalaniu tras, prowadzeniu dokumentacji transportowej;firma oferuje: możliwość rozwoju zawodowego, pakiet socjalny, ubezpieczenie grupowe, szkolenia
EMPOWER SP. Z O.O. Spółka Komandytowa - 2018-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR - SPECJALISTA BHP - 1790 - od 2 500 PLN

obsługa firma w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-12-10 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK GASTRONOMI - od 562,5 PLN

Podstawowe obowiązki związane z przygotowaniem potraw typu KEBABPodstawowa obsługa klienta.
ORYGINALNY TURECKI SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Myślenice (małopolskie)

OPERATOR WPROWADZANIA DANYCH - od 2 250 PLN

Zakres obowiązków:terminowe wprowadzanie fakturmonitorowanie poprawności danych w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmyrozwiązywanie oraz raportowanie wszelkich niezgodności w dokumentacharchiwizacja dokumentów
Merkury Market SP ZOO SP K - 2019-09-13 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - KASJER - od 2 100 PLN

sprzedaż, prowadzenie ewidencji sprzedaży, obsługa komputera i kasy fiskalnej; praca w godz. 7-19 i 19-7
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA - od 2 100 PLN

- Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości kempingu. Prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym. Prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych. Nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi Kempingu. Udzielanie informacji turystycznej gościom Kempingu. Rozliczanie finansowe pobytu gości Kempingu. Obsługiwanie urządzeń biurowych będących na wyposażeniu recepcji.- Miejsce wykonywania pracy: Kemping 215, ul. Trzech Stawów 23.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony (sezon) na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku / harmonogramu. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dobra (komunikatywna) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość innych języków obcych. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 32-259-64-62) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 35, 40-160 Katowice).
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI - 2016-05-16 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR - od 3 600 PLN

Załatwianie spraw dotyczących szkoleń, kursów oraz sporządzanie umów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; załatwianie spraw związanych ze specjalizacjami lekarzy oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe, bieżąca kontrola terminów ważności; comiesięczne terminowe rozliczanie dyżurów lekarskich oraz terminowe przekazywanie do płac; sporządzanie list obecności dla wszystkich pracowników ZOZ-u; sporządzanie ewidencji czasu pracy; sporządzanie umów na ryczałty samochodowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; wpinanie pism do akt osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; wypisywanie delegacji służbowych; prowadzenie rejestrów dotyczących urlopów wypoczynkowych oraz nanoszenie do programu kadrowo--płacowego; sporządzanie planów urlopów, kontrola prawidłowości ich wykorzystania zgodnie z planem oraz przekazywanie na bieżąco informacji o urlopach zaległych kierownikom oddziałów szpitalnych i kierownikom poszczególnych komórek organizacyjnych; ustalanie wg obowiązujących przepisów staży pracy skutkujących na wymiar urlopu wypoczynkowego. Plamowany termin rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2019-10-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

brukarz, miejsce pracy na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Zgierz (łódzkie)

INSPEKTOR - od 1 300 PLN

1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU - 3 600 - 3 700 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych, sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych,potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań,udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną, udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw, udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W czerwcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: od 3600 do 3700 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat