INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ Zielona Góra oferta pracy BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach; aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych; serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania; pomiary wydajności hydrantów; przeglądy czujek dymowych;
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kożuchowska 10a, 65-364 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach; aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych; serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania; pomiary wydajności hydrantów; przeglądy czujek dymowych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: Mechaniczne, elektroniczne, elektryczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie: mechaniczne, elektroniczne, elektryczne; prawo jazdy kat. B; uprawnienia elektryczne do 1kV;
Nazwa pracodawcy: BHPEX Wielgus Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Kożuchowska 10a, 65-364 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kożuchowska
Numer budynku pracodawcy: 10a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży; budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku;projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych; pozyskiwanie nowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy; budowanie bazy klientów; realizowanie planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji; uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych; przygotowywanie raportów z wykonywanych działań; analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
IMA OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-09 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pełnienie nadzoru inspektora robót sanitarnych na podczas budow obiektu w Sanoku
I.B.R. Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie przewozów na terenie UE
BP TRANSPORT PRZYGODZKA i WSPÓLNICY SP. JAWNA - 2018-01-17 - Chrząchów (lubelskie)
Pomoc przy montowaniu instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem terenów zielonych: koszenie, grabienie, nasadzanie, przycinanie, podlewanie, nawożenie, pielenie, strzyżenie, pielęgnacja, prace porządkowe, obsługa urządzeń i sprzętów ogrodniczych.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Mysłowice (śląskie)
Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zakresu opracowań geodezyjnych. Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wpływających drogą elektroniczną i tradycyjną, weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych. Archiwizacja opracowań geodezyjnych, wykonywanie reprodukcji map i dokumentów. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14801243?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie szkoleń w zakresie bhp i ppoż, prowadzenie kontroli w zakresie bhp i ppoż;wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe BHP i Ppoż, umiejętność prowadzenia szkoleń, znajomość przepisów bhp i ppoż, uprawnienia inspektora ds. bhp i ppoż, prawo jazdy kat. B, min. 2 lata doświadczenia;miejsce pracy: Szczecin, ul. gen.Rayskiegokontakt z pracodawcą:cv przesłac na e-mail: igor.szumilowicz (at) orlen.pl
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace w zakresie budowlanym-remontowym. Spawanie, stawianie scen, dekoracji. Remonty wnętrz.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zajęć zawodowych z branży budowlanej.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 im. Dzieci Zamojszczyzny - 2016-08-29 - Zamość (lubelskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, łazienek, hali. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Praca na 1/4 etatu.
ARRET Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu BHP zgodnie z obowiązującym przepisami w Brygadzie oraz podległych Batalionach
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regio - 2018-08-16 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w wykonywaniu nadruków, wykonywanie szablonów, praca przy farbach
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Chorzów (śląskie)
wg stanowiska
Ryszard Szpotkowski Zakład Ogólnobudowlany Międzychód - 2017-01-17 - Międzychód (wielkopolskie)
Przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2018-04-30 - Dębno (zachodniopomorskie)
Praca z klientami, obsługa biura.
F.H.U AVANT Ewa Obrycka - 2016-06-28 - Kolno (podlaskie)
obsługa urządzeń na magazynie takich jak sortery, owijarka, paletyzer i ręczne wózki paletowe, realizacja zamówień produkcyjnych zgodnie ze specyfikacją, realizowanie planu rozładunków i załadunków do klientów zgodnie z specyfikacją i terminami awizacji, poprawne wypełnianie dokumentacji rozładunkowej związanej z przyjęciem towarów
Interim M.Jaworska & M.Raczak Sp.J. - 2015-12-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) obsługa klientów świadczeń wychowawczych,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie świadczeń wychowawczych,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe na podstawie decyzji wydanych w sprawach świadczeń wychowawczych, 8) terminowe sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych,9) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu świadczeń wychowawczych,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2016-11-14 - Kolbudy (pomorskie)
nadzór inwestorski nad robotami elektrycznymi, wymagane uprawnienia branżowe oraz zaświadczenie z Izby inżynierów.Praca w racach umowy zlecenie na okres 3-6 m-cy (do oddania budynku). Wynagrodzenie 300 zł brutto za każdy dzień prowadzonego nadzoru na budowie.
"I.B.R." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad pracą gospodarzy budynków, prace kontrolno - sprawdzające na terenie osiedla, obsługa biurowa lokatorów
Gdańska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań:1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności:a) organizacja procesu sporządzania i aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,b) sporządzanie założeń dla potrzeb studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz planów zagospodarowania przestrzennego miasta i projektów tych planów,c) organizowanie konsultacji i uzgodnień założeń do projektów planów miejscowych,d) dokonywanie okresowych analiz realizacji planów zagospodarowania przestrzennego oraz ocen ich aktualności,e) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego ,f) prowadzenie uzgodnień w sprawach udzielania koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż,g) zapewnienie właściwej estetyki miasta, z uwzględnieniem m. in. wymagań ładu przestrzennego, urbanistyki i architektury, walorów architektonicznych i krajobrazowych, ochrony środowiska, ochrony dóbr kultury,h) opracowywanie projektów decyzji o nałożeniu opłat wynikających ze wzrostu wartości nieruchomości,i) prowadzenie postępowań wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie realizacji roszczeń,j) współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie zagadnień zagospodarowania przestrzennego,k) wprowadzanie informacji o dostępnych raportach i ocenach oddziaływania na środowisko do rejestruw zakresie prowadzonych spraw,l) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowyi zagospodarowania terenu,m) porządkowanie informacji zapisanych w formie elektronicznej oraz tworzenie baz danych dotyczących zagospodarowania przestrzennego,2) przygotowanie oraz organizacja prowadzenia baz danych o przestrzeni miasta w zakresie urbanistykii architektury oraz wdrażanie SIP wewnątrz wydziału; 3) przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw;4) przygotowywanie danych do przetargów na opracowania planistyczne, uczestnictwo w komisjach przetargowych,5) przygotowywanie i realizowanie umów z wykonawcami opracowań planistycznych; 6) przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski i interpelacje Radnych Rady Miejskiej w zakresie prowadzonych spraw.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
-
Salon Fryzjerski "ANNA" Anna Foterek - 2016-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA CEREMONI POGRZEBOWEJ I JEJ PRZYGOTOWANIE
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowtwanie potraw, pomoc w przygotowywaniu potraw ukraińskich. Praca w systemie dwu zmianowym 5.00-13.00, 12.00-20.00.
Firma Handlowo-Gastronomiczna Elżbieta Sabik - 2017-10-31 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
pilnowanie terenu firmy, dbanie o porządekkonieczne orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
Fabryka Mebli RYŚ sp.z o.o. - 2018-06-14 - Krzywaczka (małopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)