INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Suwałki oferta pracy Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ochrona danych osobowych, obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe, ochrona informacji niejawnych
Data publikacji: 2019-10-04
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ochrona danych osobowych, obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe, ochrona informacji niejawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: Działalność szpitali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 03.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca83d70499c06deff82912fc20b1711d
Podobne oferty pracy
praca na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
Drobne naprawy, malowanie klas, przycinanie żywopłotu, sprzątanie wokół szkoły. Praca w Szkole Podstawowej w Prokowie na 1/2 etatu od godz. 7,00 do godz.11,00. Kontakt tel. 58 681-18-91
SZKOŁA PODSTAWOWA W PROKOWIE - 2016-04-05 - Prokowo (pomorskie)
do uzgodnienia
SOLKAN SP Z O.O. - 2016-06-17 - Tyczyn (podkarpackie)
KONKURS; ścieżka dostępu: http://bip.pyskowice.pl/bipkod/047/002Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, budownictwo, drogownictwo, transport, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiskowa); min. 3 lata stażu pracy; pożądane uprawnienia budowlane oraz prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją komunalnych obiektów mostowych oraz bieżąca kontrola ich stanu technicznego, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i chodników, sporządzanie w programie ZUZIA kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją rowów komunalnych i kanalizacji deszczowej (bieżące utrzymanie, remonty, modernizacje), prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności gminy za wypadki i szkody na drogach i chodnikach gminnych; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba urzędu miejskiego w Pyskowicach
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-11-17 - Pyskowice (śląskie)
według stanowiska - praca w firmie informatycznej
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie wszelkiej dokumentacji w zakładzie piekarsko - ciastkarskim.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2018-02-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa linii do nakładania powłok galwanicznych
P.P.H.U. "PROTECH"Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, znajomość branżyZakres obowiązków: obsługa maszyn stolarskich, montaż mebli i elementów
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Sulmierzyce (wielkopolskie)
1) Nadzór i kontrola nad stanem ilościowym i technicznym dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie ZIM zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Słupska;2) Ustalanie zakresu rzeczowo-finansowych niezbędnych prac utrzymaniowych i remontowych dróg, ich zlecania, nadzorowanie i odbiór techniczny;3) Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych wykonanych prac oraz zgodności faktur z zatwierdzonymi kosztorysami;4) Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót w zakresie utrzymania dróg w granicach administarcyjnych miasta;5) Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych obsługiwanych przez ZIM w zakresie robót drogowych.Nabór dotyczy zatrudnienia : na czas określony 6 - miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wymiar etatu: pełny lub niepełny. Godz. pracy 7.30-15.30.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-01-17 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie spraw dot. BHPpraca na umowę na okres próbny (1/2 etatu), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony, praca jednozmianowa w przedziale godzinowym 7:30-15:05oferta dostępna w sali
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji liniowych,- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji pierwszej instancji celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej,- analizowanie akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wszczęcie postępowania nadzwyczajnego w sprawie zakończonej ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji,- rozpatrywanie skarg i wniosków kierowanych do Wojewody i Wydziału w celu wyeliminowania wątpliwości i nieprawidłowości pojawiających się na etapie realizacji inwestycji,- przygotowywanie dla potrzeb Wojewody oraz w celu przedłożenia innym organom, sprawozdania, oceny, analizy i bieżącej informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-3, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa wtryskarki stożkowej seria SJSZ-
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Koziegłowy (śląskie)
obsługa maszyn barwiarskich
ZWOLTEX Spółka z O.O. - 2017-08-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie procesu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z Kodeksem Pracy i prawem w tym zakresie (sprawy kadrowe, socjalne, bytowe, szkoleniowe, inne pokrewne). Prowadzenie składnicy akt oraz spraw administracyjnych Spółki. Koordynowanie zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w Spółce.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2018-01-07 - Limanowa (małopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prace remontowo-porządkowe, realizacja drobnych napraw-konserwacja urządzeń i instalacji elektroenergetycznych-prace konserwacyjne budynku, opłotowania oraz sprzętu-dbanie o czystość i porządek przed budynkiem-dbanie o zieleń-w okresie zimowym odśnieżanie-wykonywanie czynności w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej, prowadzenie magazynu druków,prowadzenie ewidencji sprzętu, odpowiedzialność za zaopatrzenie w środki utrzymania czystości, ewidencja zużycia mediów-woda, prąd, gaz, opał
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZAMOTUŁACH - 2016-06-08 - Szamotuły (wielkopolskie)
Spawanie metodą MIG MAG 131, 135 konstrukcji stalowej.Pierwsza zmiana 6:00-14:00, druga zmiana 14:00-22:00
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Lubaczów (podkarpackie)
.
"PREFABET - EłK" Sp. z o. o. - 2017-04-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie i kompleksowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Osówiec (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego, przewożenie palet z / do chłodni, załadunek i rozładunek ciężarówek. Praca zgodnie z zasadami BHP i przepisami firmy.
Dunbia - 2019-04-02 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
Usługi Rehabilitacyjne Wiesław Madej - 2017-01-27 - Ruda Maleniecka (świętokrzyskie)
Obowiązki: Prace proste przy obsłudze walców klejarskich, suszarni, nożyc automatycznych, naprawie łuszczki.praca w Wydziale Produkcji Sklejki, Żywic i Folii
Bydgoskie Zakłady Sklejek "SKLEJKA-MULTI" S.A. - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Inspektor budowlany ds mostowych
Transprojekt Gdański Sp. z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-05-07 - Częstochowa (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków- kontrola warunków pracy- sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy- sporządzanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,- prowadzanie dokumentacji w zakresie bhp- przeprowadzanie wstępnych szkoleń dla pracowników- przeprowadzanie okresowych szkoleń dla pracowników- przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego- opracowywanie wymaganych programów szkoleń BHP- współpraca z organami kontroli zewnętrznej PIP,PIS- opracowywanie instrukcji BHP maszyn, urządzeń i stanowisk pracy
POLI MARIAN HOLZ - 2019-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)