INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: 3 740 - 5 184 PLN
Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie,- monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych,- szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,- udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń,- pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych.- Praca: 7:30-15:30.
Data publikacji: 2019-10-10
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- informowała pracodawcę jako administratora danych lub przetwarzającego dane osobowe oraz pracowników o obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych, prowadzała doradztwa w tym zakresie,- monitorowała przestrzeganie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzającego dot. działalności ochrony danych osobowych,- szkoliła pracowników w zakresie ochrony danych osobowych,- udzielała na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowała wykonanie zaleceń,- pełniła punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych,- współpracowała z pracodawcą w zakresie ochrony danych osobowych.- Praca: 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 740 - 5 184 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3740- 5184 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy/ docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 740 - 5 184 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające prawidłową realizację powierzonej funkcji. Wymagane umiejętności: znajomość krajowych i europejskich przepisów i norm w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, znajomość polskich przepisów wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomość procedur administracyjnych, prawa oświatowego i funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych.
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 24.10.2019r. do 15.30.Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: od 9:00 do 15:30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 24.10.2019 r., Godziny : 9:00-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Wita Stwosza
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
administrator bezpieczeństwa informacji (inspektor ochrony danych)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.10.2019
Data dodania oferty pracy: 10.10.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?931a6bfdec819e10d941bcef81885dc7
Podobne oferty pracy
Palenie w piecu centralnego ogrzewania, prace konserwatorskie, naprawcze i remontowo-budowlane w szkole oraz na obiekcie sportowym ORLIK, utrzymywanie porządku wokół budynków oraz w pomieszczeniach piwnicznych, dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia pracy, dokonywanie codziennego przeglądu obiektów, pielęgnacja terenu wokół szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Więckowach im. Franciszka Nierzwickiego - 2017-01-09 - Więckowy (pomorskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
RAFTRANS Rafał Sawicki - 2016-03-03 - Żary (lubuskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów zgodnie z ART.62 prawa budowlnego.Uprawnienia budowlane, obsługa programu NORMA i znajomość prawa budowlanego.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
Główne obowiązki: koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją usług, robót inwestycyjnych i remontowo-budowlanych oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami, prowadzenie uzgodnień i korespondencji z wykonawcami oraz reprezentowanie inwestora, udział w odbiorach robót budowlanych i usług. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia i projektów umów na realizację usług i robót remontowo - budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie techniczneWymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej.Pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
Nadzór i konrola realizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-10-03 - Choroszcz (podlaskie)
obszar produkcji i obsługa urzadzeń, przygotowywanie kanapek, sałatek, obszar obsługi, składanie i wydawanie zamówień, napoi, prace magazynowe, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Małopole (mazowieckie)
Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za:•porządkowanie i dbałość o korespondencję napływającą do firmy,•ewidencjonowanie dokumentacji,•przekazywanie przetworzonych dokumentów do archiwizacji,•przenoszenie kartonów z dokumentami do archiwum,•porządkowanie i segregowanie korespondencji przed wydaniem jej do firmy archiwizującej,•kontakt z archiwum w celu wydania przygotowanej dokumentacji, zamawiania oryginałów, wyjaśniania nieścisłości. Kontakt z pracodawcą e-mail: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Realizacja procesu zamówień wyrobów medycznych (kontakty z dostawcami-sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw i weryfikacja ich zgodności z zamówieniem, wydawanie wyrobów medycznych do jednostek organizacyjnych), dbałość o przechowywanie wyrobów medycznych zgodnie z zaleceniami wytwórcy, prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu wyrobów medycznych w systemie informatycznym, przygotowywanie wniosków przetargowych, udział w procesach komisji przetargowych, monitorowanie realizacji umów przetargowych, analiza rynku pod względem cen-wycena zamówień, samodoskonalenie umiejętności zawodowych, sporządzanie raportów i analiz, przestrzeganie przepisów BHP, Ppoż, SZJ.
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2019-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad urządzeniami medycznymiGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2019-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgłaszanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów budynków, odbiory i przekazywanie lokali mieszkaniowych, przyjmowanie usterek, analiza dokumentacji budowlanej kosztorysów, udział w przeglądach obiegktów budowlancych, prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "INWESTOR" - 2016-06-29 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa urządzeń solarium, utrzymanie czystości w zakładzie pracy, sprzedaż kosmetyków (zatrudnienie po stażu)
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
biurowa, kontrolna . praca 1/2 etatu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-02-01 - Lębork (pomorskie)
operator maszyn
PPUH AUTOPART JACEK BĄK SP. Z O.O. - 2019-05-22 - Mielec (podkarpackie)
realizacja zadań z zakresu ustawy - Prawo Zmówień Publicznych. Bliższe szczegóły na:http://spleczna.bip.e-zeto.eu/ ogłoszeniu o naborze.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2016-07-06 - Łęczna (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych oraz konserwacji, określanie w uzgodnieniu z użytkownikami potrzeb rzeczowo-finansowych w zakresie remontów i konserwacji, prowadzenie książek Obiektów Budowlanych obsługiwanych przez Sekcję obsługi Infrastruktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie i uaktualnianie dokumentacji technicznej budynków, sporzadząnie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich oraz opracowywanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nadzór nad realizacją remontów i konserwacji
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu - 2019-02-11 - Ciechanów (mazowieckie)
1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;2)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym:a)przygotowywanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;b)nadzór nad właściwą realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów, w tym nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych i prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń oraz właściwym rozliczaniem zadań; 3)współpraca z innymi referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i Jednostkami Gminyw zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
wiercenie, szlifowanie, ustawianie elementów do montażu
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tarnów (małopolskie)
system zarządzania bhp
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Suwałki (podlaskie)
Ślusarz/ tokarz.Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Tel. 95 755 3181 Dariusz Kasper
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp. Centrum Kształcenia Zawodowego w Sulęcinie - 2016-09-26 - Sulęcin (lubuskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidywanych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą procedurą wewnętrzną.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
Zadania z zakresu inwestycji oraz zamówień publicznych.Więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce NABÓR
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-08-31 - Jaraczewo (wielkopolskie)
UPRAWA I PIELĘGNACJA ROŚLIN W GRUNCIE, KOPANIE, ZBIERANIE ŚMIECI ZIELONYCH, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, GODZINY PRACY W PRZEDZIALE OD 9-17, PRACA NA TERENIE SZCZECINA
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn - 2016-08-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 55 271-21-06 lub 602-703-875-Kontakt e-mail: meto (at) meto.com.pl
TADEUSZ BĄK - ZAKŁAD PRODUKCJI I USŁUG TECHNICZNYCH METO - 2018-03-28 - Lisewo Malborskie (pomorskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie kontroli budów i obiektów użytkowych. Sporządzanie projektów decyzji. Prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i zakończonych budów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli podmiotów w zakresie przestrzegania wymogów weterynaryjnych, sporządzanie sprawozdań, przeprowadzanie kontroli gospodarstw produkujących produkty pochodzenia zwierzęcego w ramach produkcji podstawowej. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego oraz wykonywanie czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-08-22 - Gostyń (wielkopolskie)
- Przedmiarowanie i kosztorysowanie planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; współuczestniczenie w rozliczaniu wykonanych prac remontowych; współuczestniczenie w opracowywaniu treści umów i zleceń dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych przez podmioty zewnętrzne; współuczestniczenie w prowadzeniu gospodarki materiałami i wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadań związanych z konserwacją i naprawami budynków, obiektów oraz wyposażenia; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń grzewczych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych; prowadzenie dokumentacji technicznej sieci i urządzeń elektrycznych; współuczestniczenie z zapewnieniu realizacji usług związanych z konserwacją i naprawami sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, grzewczych i elektrycznych Szkoły w zakresie przekraczającym możliwości pracowników Szkoły. - Wynagrodzenie: 2080 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy od 01.10.2017-31.12.2017r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy. Preferowane wykształcenie techniczne o profilu budowlanym. Wymagana umiejętność obsługa programu kosztorysowego NORMA. Wymagana umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego MsOffice. Preferowane posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-24 - Katowice (śląskie)