INSPEKTOR NADZORU Tychy oferta pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 4 800 do 5 700 PLN
Zakres obowiązków: między innymi: w dziale techniczno eksploatacyjnym: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót, w rejonie obsługi mieszkańców: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Data publikacji: 2021-06-25
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
między innymi: w dziale techniczno eksploatacyjnym: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót, w rejonie obsługi mieszkańców: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 do 5 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 do 5 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: WORD MS - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: EXCEL MS - obsługa
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie budowlane, sumienność wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie,sprawność dbałość o szybkie,,wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań, bezstronność obiektywne rozpoznawanie sytuacji , umiejętność stosowania odpowiednich przepisów umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania, planowanie i organizacja pracy efektywne wykorzystywanie czasu pracy, postawa etyczna wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość o nieposzlakowaną opinię. Doświadczenie zawodowe: bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracyuprawnienia budowlane:- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnychumiejętność kosztorysowanianieposzlakowana opiniabardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy
danePracodawcy_nip: 6460012522
danePracodawcy_regon: 271176358
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://ssdip.bip.gov.pl/mzbmtychy/ogloszenia-o-prace/16905_inspektor-nadzoru-w-dziale-techniczno-eksploatacyjnym.html
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Tychy
danePracodawcy_kodPowiatu: 2477
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tychy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2021
Oferta pracy ważna do: 07.07.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4f0c8f3bf3121bbded4e4545c254526
Podobne oferty pracy
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych w obiektach bazy,-kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru,-szkolenie żołnierzy i pracowników bazy w zakresie ochrony przeciwpożarowej,-opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym,- opracowywanie wykazów i zestawień nalezności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów terenów oraz sprzętu technicznego bazy,-opracowywanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej,udział w odprawach, szkoleniach kursach z zakresu ochrony przeciwpożarowej,-wykonywanie czynności określonych w instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej
Jednostka Wojskowa 1984 - 2018-01-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac ciesielskich i zbrojarskich
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe PERFEKT - 2019-01-25 - Świętochłowice (śląskie)
Kontrola jakości w trakcie procesu produkcyjnego, wykonywanie pomiarów wyrobów, właściwe i terminowe prowadzenie przekazywania raportów
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Odbieranie produktów z linii, pakowanie w kartony, układanie na palecie.
FallWork sp. z o.o. - 2021-05-27 - Niepruszewo (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
ELKAM Kamil Goliński - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne; min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; zakres obowiązków: sporządzanie cząstkowych planów zamówień publicznych, prowadzenie zgodnie z ustwą Prawo Zamowień Publicznych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-10-24 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie ruchu maszyn produkcyjnych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-02-21 - Sepno (wielkopolskie)
- Prowadzenie wszystkich zagadnień dotyczących BHP.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia regulaminowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Istnieje możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe kierunkowe z zakresu BHP lub wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) pollenasavona.pl
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie prognozy wydatków na kolejne trzy miesiące oraz zbiorczych, miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe składanych przez komórki merytoryczne, - uzgadnianie stanu środków finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatków z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami,- sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań na środki finansowe na daną dekadę miesiąca oraz dokonywanie analizy płynności zamówionych na dany dzień i miesiąc środków finansowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR planu finansowego, aktualizowanie harmonogramu miesięcznych wydatków budżetowych, dodatkowych zapotrzebowań oraz prognoz wydatków budżetowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR wniosków o przyznanie środków finansowych z rezerw celowych, przenoszenie planu finansowego pomiędzy paragrafami i rozdziałami oraz decyzji finansowych dysponenta III stopnia,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej stanów zapasów magazynowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie zbiorczych zestawień rozchodów magazynowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego,- uzgadnianie sald kont obrotu magazynowego ujętych w ewidencji księgowej systemu informatycznego pn. BUDŻET z ewidencją analityczną systemu informatycznego pn. MATER w tym branie udziału w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji składników majątku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie stron internetowych w języku polskim i hindi, administrowanie stronami, pocztą, domenami firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
rejestracja pacjentów do poradni i ośrodka stacjonarnego, prace biurowe, udzielanie informacji (osobiście i telefonicznie) o zakreie usług świadczonych w placówce
PHU "Magnes" Sp. z o.o. Centrum Psychoterapii - 2019-06-12 - Tupadły (pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu i wypieku pieczywa.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2021-05-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klienta dotycząca strefy płatnego parkowania oraz odbioru nieczystości, jak również przyjmowania i realizacji zleceń na wywieszanie reklam i ogłoszeń w tablicach ogłoszeniowych. Administrowanie cmentarza komunalnego (zastępstwo).
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-31 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2021-04-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wycinanie, frezowanie, formowanie, pręgowanie, modelowanie, nadawanie kształtu podpodeszwy, sprasowanie, koszenie, nabijanie numerka, składnie, układanie towaru na magazyn.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Glińska Alicja - 2016-12-05 - Częstochowa (śląskie)
Kontrola jakości dostaw, walidacja materiałów (nowych oraz do produkcji bieżącej), kontrola i klasyfikacja materiału poprodukcyjnego, znakowanie materiału niezgodnego, prowadzenie rejestrów i ewidencji materiałów do nadzoru nad materiałem niezgodnym, przygotowanie materiału niezgodnego do zwrotu lub utylizacji, weryfikowanie wadliwego materiału zwracanego z produkcji.
ASSEL sp. z o.o. - 2016-06-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace z zakresu gospodarki leśnej
Krzysztof Ogłuszka DREW-PIL Usługi Leśne Jaromierz - 2016-06-20 - Jaromierz (pomorskie)
Dzienna opieka nad dziećmi w wieku do lat 3, prowadzenie zajęć wychowawczo-edukacyjno-dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Siedlce (mazowieckie)
-lagowanie materiału - zgrzewanie materiału na prasie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)
praca na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków i wydawanie posiłków, prace porządkowe na stanowisku pracy i sali konsumpcyjnej.
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Hadle Szklarskie (podkarpackie)
Praca przy obsłudze maszyn produkcyjnych
Zakłady Przemysłu Sklejek BIAFORM S.A. w Białymstoku - 2018-07-03 - Białystok (podlaskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie ochrona porządku publicznego zgodnie z ustawą o strażach gminnych (miejskich) w tym m.in. podejmowanie interwencji związanych z nieprzestrzeganiem przepisów prawa, ochrona zgromadzeń i imprez publicznych oraz obiektów użyteczności publicznej, działania w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli. W pracy na tym stanowisku występuje zarówno wysiłek fizyczny jak i umysłowy; praca wykonywana jest w pełnym wymiarze czasu pracy, również w systemie równoważnym czasu pracy (obejmującym godziny nocne i dni świąteczne); praca samodzielna, narażona na szczególne obciążenia psychiczne, wymagająca szczególnej koncentracji, dobrego słuchu i ostrości wzroku; praca na terenie całej Warszawy, wykonywana wewnątrz i na zewnątrz pomieszczeń, również w obiektach nieprzystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; praca może być wykonywana z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; prowadzenie pojazdów służbowych nieprzystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych; praca w zmiennych warunkach atmosferycznych, narażenie na kontakt fizyczny z osobą obezwładnianą, stosowanie środków przymusu bezpośredniego; praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej; praca na stanowisku decyzyjnym związanym z odpowiedzialnością.
Straż Miejska m.st. Warszawy - 2019-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca na hali produkcyjnej, szycie garniturów
NORMAN Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Radzionków (śląskie)
ewidencja w zakresie przypisu czynszów, kosztów zarządzania, świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym; analiza i zmiany wymiaru przypisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dział administracji; przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zgierz (łódzkie)
MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH, CIĄGNIKÓW ORAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W SERWISIE TECHNICZNO - HANDLOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT B.; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB TELEFONICZNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH: 7.00 - 15.00 LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: serwis (at) agromasa.com
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU SPRZĘTEM ROLNICZYM AGROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie interesantów; terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane drogą elektroniczną oraz pisemnie; sprawne i rzetelne udzielanie informacji interesantom zgłaszającym się osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z regulaminem Biura Obsługi Interesanta; obsługa Czytelni Akt; prowadzenie kontrolki przekazywanej korespondencji - akt do wydziałów.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza - 2019-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa szlifierki do szkła
GALAKOR - 2016-08-03 - Opoczno (łódzkie)
- przygotowywanie opinii do aktualizacji Planów Gospodarki Odpadami: krajowego i wojewódzkiego oraz sporządzanie sprawozdań i analiz dla potrzeb Głównego Urzędu Statystycznego, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Urzędu Marszałkowskiego i innych, z zakresu odpadów komunalnych,- realizacja potrzeb inwestycyjnych z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi,- przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań przekazywanych przez podmioty odbierające odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,- nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów przekazanych do składowania,- ewidencja umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- edukacja ekologiczna w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a w szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych,- tworzenie warunków w zakresie selektywnej zbiórki,- przygotowywanie danych do wymaganej sprawozdawczości prowadzonej przez Wydział Ochrony Środowiska w zakresie gospodarowania odpadami,- nadzór nad funkcjonowaniem i utrzymaniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie miasta Wodzisławia Śląskiego,- prowadzenie analizy rynku i cen w zakresie potrzeb zakupowych,- opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców,- prowadzenie procedury przetargowej na zakup towarów i usług,- redagowanie i zamieszczanie informacji komórki organizacyjnej w Biuletynie Informacji Publicznej,- nadzór merytoryczny w ramach prowadzenia nadzoru właścicielskiego nad spółkami miejskimi- przyjmowanie stron w sprawach związanych z wymiarem podatków,- przyjmowanie deklaracji w sprawie wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynności sprawdzające, wysyłanie wezwań,- przyjmowanie, weryfikacja oraz wprowadzanie do programu informatycznego deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i interwencji związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych,- przyjmowanie skarg, interwencji i wniosków,- przygotowanie materiałów i sprawozdań z działalności Prezydenta i jego Zastępców,- przygotowanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady oraz jej komisji,- monitorowanie zmian przepisów prawa w obszarze działalności komórki/jednostki,- archiwizowanie dokumentów,- wykonywanie zadań związanych z ustawą o dostępie do informacji publicznej,- sprawdzanie otrzymanych dokumentów księgowych,- analizowanie wykonania i zaangażowania środków budżetowych- kontrola faktur/rachunków obcych zakupowych pod względem merytorycznym, kontrola pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym faktur VAT dotyczących sprzedaży,- sporządzanie sprawozdań z działalności komórki organizacyjnej,- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej Urzędu,- prowadzenie sprawozdawczości pozastatystycznej i pozafinansowej,- sporządzanie informacji i sprawozdań wewnętrznych,- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,- przygotowanie informacji dla mieszkańców o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- przygotowywanie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości,- ustalanie warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.! Oferta konkursowa !Szczegółowe informacje dostępne pod adresem: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2021-05-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)