INSPEKTOR NADZORU Rzeszów oferta pracy RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jacentego Gałęzowskiego 6, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane uprawnienia ogólnobudowlane
Nazwa pracodawcy: RZESZOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Jacentego Gałęzowskiego 6, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Jacentego Gałęzowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.01.2020
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2c96e829789abebd755622b1de1d5686
Podobne oferty pracy
Wykonywanie robót ogólnobudowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Nadzorowanie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń.Przeprowadzanie okreśowej konserwacji zgodnie z planem przeglądów.Wypełnianie dokumentacji i dbanie o jej prawidłowy obieg.Dbanie o jakość wytwarzanych produków.Regulacje parametrów procesu tak, aby wytwarzać produkty zgodnie z wymogami jakościowymi.Zaopatrywanie maszyn w surowce.Transport palet z surowcami i produktami.Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.Wykonywanie czynności zgodnie z instrukcjami.Praca według standardów bezpieczeństwa pracy.Raportowanie wyników ilościowych i jakościowych.Praca na umowę na czas określony, praca na trzy zmiany - 8 h dziennie.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie działem Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zakładzie
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Bilcza (świętokrzyskie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1758&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/119/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Postępowań Administracyjnych w Wydziale Geodezji.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała postępowania administracyjne z zakresu podziałów nieruchomości, w tym przygotowywała projekty decyzji i postanowień,- wykonywała czynności związane z ustalaniem opłaty adiacenckie z tytułu podziału nieruchomości w ramach stosowanej procedury administracyjnej.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Francuska 70 /budynek wyposażony windę/, praca przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca umiejętności radzenie sobie ze stresem oraz współpracy z jednostkami i komórkami organizacyjnymi, zlokalizowanymi w różnych budynkach na terenie Katowic, jak również bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz jednostkami wykonawstwa geodezyjnego, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-27 - Katowice (śląskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
umiejętność obsługiwania prasy, okleinarki, składanie fornirów, polerowanie
LAKMEB Krzysztof Januszczak, Grzegorz Jabłoński Sp. cywilna - 2017-11-15 - Brzezie (małopolskie)
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych, kosztorysowanie, pełnienie samodzielnej fukncji technicznych. Przeglądy budowlane, dokumentacje techniczne, plany robót. Uzgadnianie i kontakt z mieszkańcami oraz organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-08-28 - Gdynia (pomorskie)
monter składacz okien
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Płomiany (kujawsko-pomorskie)
naprawy elektryczne/obsługa zwyżki
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Sosnowiec (śląskie)
- Przeprowadzanie analiz techniczno - ekonomicznych obchodów kontrolnych sieci wodociągowej systemu dystrybucji wody Spółki, współpraca z Oddziałami Eksploatacji Sieci, w tym w zakresie opracowywania tras i zasad prowadzenia obchodów kontrolnych, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do uzgodnień branżowych, sporządzanie comiesięcznych zestawień odczytów rozliczeniowych. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i geodezyjną, wymagana umiejętność twórczego i innowacyjnego myślenia i organizowania pracy własnej. Wymagana znajomość programu typu CAD. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-28 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym. Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne. Wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu, także wysokości należności z tytułu składek oraz dochodzenia należności i zwrotu nadpłat oraz wydawanie decyzji dot. spraw spornych w zakresie wymiaru poboru skłądek. Wydawanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności. Prowadzenie ewidencji płatników składek. Opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek. Udzielanie informacji dot. ubezpieczenia. Prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów. Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-05-16 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
Układanie jadłospisów, analiza założeń kaloryczności posiłków, odpowiedzialność za prawidłowe diety, realizowanie budżetu i kontrolowanie kosztu surowca.
CATERMED S.A. - 2016-10-04 - Dzierżążno (pomorskie)
• przygotowywanie dań z menu oraz tworzenie nowego menu• przygotowywanie dań na wesela i spotkania firmowe• dbanie o odpowiednią ilość zapasów oraz ich bezpieczne przechowywanie • planownaie zakupów
Kräutermühle Inh. Hannelore Motzek - 2016-12-21 - Niemcy (Niemcy)
praca w dziale kadr
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
utrzymanie stałego nadzoru technicznego nad obiektami, planowanie robót remontowych i modernizacyjnych, przygotowanie materiałów do przeprowadzenia przetargów na roboty projektowe, remontowe i modernizacyjne , zapewnienie wykonawstwa na te roboty, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, egzekwowanie usuwania usterek i wad w okresie gwarancji i rękojmi; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KORAB w Ustce - 2016-02-16 - Ustka (pomorskie)
(praca na terenie powiatu wysokomazowieckiego lub zambrowskiego) sprzedaż pokryć dachowych w terenie, pozyskiwanie firm dekarskich i budowlanych, pomiary dachów, dowóz towaru
BLACHOTRAPEZ sp. z o.o. - 2016-08-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
ROGRAMOWANIE PLC, PROJEKTOWANIE I PROGRAMOWANIE , WIZUALIZACJI, URUCHAMIANIE INSTALACJI.
MIEJSKI ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2018-02-13 - Bytom (śląskie)
pomoc w pracy nauczyciela przy dzieciach, czynności samoobsługowe, wydawanie posiłków w grupie dzieci, dbanie o bezpieczeństwo
Niepubliczne Przedszkole im. Świętej Rodziny - 2017-12-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprawdzanie czystości obiektów. Praca w Piekarach Śląskich.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
-
Zakład Drzewno - Budowlany WIR-TOM Tomasz Wirkus - 2016-09-21 - Kościerzyna (pomorskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-01-03 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
PHU Lepo Michał Gaszyński - 2016-05-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykopy, układanie rur, łączenie rur i kształtek, uszczelnienie połączeń, wykonanie izolacji, montowanie, naprawianie oraz konserwowanie instalacji i sieci c.o., wod-kan.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad pracą zespołu housekeepingu, rozliczenie z pralnią, koordynacja i realizacja zamówień działu, ustalanie grafików pracy podległego personelu, prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi, rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych pracowników.
ZDROJOWA HOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych wg określonych standardów (np. ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP irp.). Dekretowanie dokumentów, księgowanie i wyliczanie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych, kosztów itp. Prowadzenie ewidencji księgowych i ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, przygotowanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP). Przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
LKP RACHUNKOWOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-02-02 - Lublin (lubelskie)