INSPEKTOR NADZORU ROBÓT REMONTOWYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KRAKOWIAK
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT REMONTOWYCH
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprawy techniczne i eksploatacyjne budynków mieszkalnych
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KRAKOWIAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-579 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawy techniczne i eksploatacyjne budynków mieszkalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT REMONTOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020
Data zakończenia pracy: 05.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min.srednie budowlane, wymagane doświadczenie, uprawnienia w specj. budowlanej/instalacyjnej.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 04.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de6baae10e00127bdb6ba1746c485b3d
Podobne oferty pracy
utrzymanie porządku wewnątrz jak i na zewnątrz budynku Celma Indukta.
"MULTISERVICE" Sp. z o.o. ZPCH - 2018-03-12 - Cieszyn (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo-kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie czystości na terenie zewnętrznym
EVER CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie towaru, rozładunek i załadunek , znakowanie i zabezpieczanie towaru, sprawdzanie stanu magazynowego, obsługa wózka jezdniowego.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Teresin-Gaj (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa gości restauracji i przygotowywanie sali, rozliczanie rachunków, obsługa drobnych imprez okolicznościowych.
PRZYSTANEK TLEŃ SP Z O.O.( dawniej PENJSONAT RESTAURACJA SAMOTNIA NAD WDĄ ) - 2019-06-05 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wydawanie potraw, organizacja stanowiska pracy
BAR MIŚ Michał Wyszyński - 2017-08-18 - Wyszków (mazowieckie)
Główne obowiązki: -obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013 oraz PROW 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich
Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR Olsztyn - 2016-08-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentówPrzyjmowanie , rejestrowanie i wysyłanie korespondencjiWprowadzanie do systemu informatycznego danych. Przgotowywanie ofert , obsluga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Konin (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
Gospodarstwo Rolne - Spółka z.o.o. - 2019-10-01 - Balin (kujawsko-pomorskie)
samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - 2019-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie i szlifowanie spawów, inne prace jako pomocnik spawacza.
TPLAST Sp. z o.o. - 2019-07-10 - Kraków (małopolskie)
rozładunek i załadunek samochodów z dostawami, przewożenie materiałów i wyrobów gumowych na terenie zakładu, prace porządkowe na terenie zakładu pracy
kontakt przez OHP - 2018-11-15 - Brzozów (podkarpackie)
sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
Firma Handlowa "LOOK" Lidia Konopka - 2020-02-12 - Kłoczew (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Grodków (opolskie)
Transport krajowy i międzynarodowy towarów (Polska, Czechy,).
PAWRO SZYMAŃSKI, PUCH SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców; praca w godz.12-20
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w naprawie pojazdów, wymiana opon, naprawa opon, obsługa testera diagnostycznego, obsługa maszyn wulkanizacyjnych, dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy.
Mrugacz Sławomir MRU-CAR - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)
Czynności pomocnicze w procesie produkcji - sortowanie, układanie, montaż, malowanie i pakowanie komponentów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Wędkowy (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Podolszyn Nowy (mazowieckie)
Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów; prowadzenie szkoleń; sporządzanie analiz stanu NHP; bieżące informowanie starszego inspektora nt. wniosków dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych; wnioski dot. Ergonomii pracy; prowadzenie rejestrów, komplementowanie, przechowywanie dokumentów;
Regionalne Centrum Informatyki Kraków (35 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
Pracownik Ogólnobudowlany
SPEC - BUD MARIUSZ WACŁAWIK - 2015-12-28 - Grójec (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów, przyjmowanie towarów
DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI - 2018-12-18 - Przysiersk (kujawsko-pomorskie)
Rozliczenie bieżące produkcji w programie EXCEL. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy mile widziany, obsługa komputera (pakiet Office w szczególności EXCEL). Gotowość do pracy na trzy zmiany. (Do wynagrodzenia będzie dodawana premia uznaniowa do 40% wynagrodzenia zasadniczego). Pracodawca oferuje dofinansowanie do karty Multi Sport, ubezpieczenie grupowe na życie. Pracodawca zapewnia bezpłatny transport z Wejherowa, Strzebielina, Luzina, Lęborka. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: KONTAKT TELEFONICZNY TEL. 58-676-51-00. CV proszę przesyłać na adres e-mail: rekrutacje (at) eurocast.com.pl
"Eurocast" Sp. z o.o. Strzebielino - 2016-07-07 - Strzebielino (pomorskie)
- Obsługa programu komputerowego REJNET i innych służących do obsługi kancelarii notarialnej;- Pisanie podań i pism, pisanie innych oświadczeń;- Obsługa urządzeń biurowych, ksero, scan;- Przyjmowanie klientów i udzielanie im niezbędnych informacji;- Uzupełnianie i prowadzenie wszelkich ksiąg biurowych prowadzonych w kancelarii tj. dziennika przesyłanych dokumentów, dziennika korespondencyjnego ;- Wysyłanie poczty;i inne czynności, które nie zostały wymienione , a mogą wynikać z czynności głównych wymienionych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Żukowo (pomorskie)
- Wykonywanie zadań i prowadzenie dokumentacji dotyczących BHP, ochrony środowiska, w tym wymaganych przez Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. nr 109, poz. 704) norm: ISO 9001, ISO 18001 i ISO 14001 i dbałość nad ich aktualizacją,- Udział w komisjach zakładowych zajmujących się naruszeniami przepisów BHP, ochrony środowiska,- Nadzór nad stanem BHP w przedsiębiorstwie,- Prowadzenie wstępnych, okresowych szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP i ochrony środowiska,- Prowadzenie okresowych analiz dotyczących stanu BHP i raportowanie do Zarządu i WUS.- Wykonywanie czynności związanych z Obroną Cywilną.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr pokój 211, praca (at) elwat.com.pl, 71-33-45-114 lub 113Informujemy że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. UWAGA wszystkie aplikacje na powyższe stanowisko muszą bezwzględnie zawierać niżej załączoną treść : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym realizowanym przez ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów, z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesu rekrutacyjnego.Jednocześnie przyjmuję do wiadomości że administratorem moich danych osobowych jest ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław. Zapoznałem się z polityką prywatności dostępną na stronie administratora : ww.elwat.com.pl i znam przysługujące mi prawa w zakresie udostępnionych przeze mnie danych osobowych. "Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem emaila wysłanego na adres administratora: ido (at) elwat.com.pl lub w sposób tradycyjny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż części i akcesoriów do samochodów i jednośladów /skutery,motorowery/
POLMO-ZBYT Sp. J. Andrzej Standarski -Pochoryłko Jan. - 2019-09-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)