INSPEKTOR NADZORU Lubin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: 4 600 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
Data publikacji: 2019-05-24
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 600 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 600 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe techniczne, uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: RZEŹNICZA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 24.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9e841f5fc797cc8d019a10fff7342c9
Podobne oferty pracy
Praca fizyczna przy tartaku oraz produkcji brykietu
Tartex Mariola Rzeczkowska w Sońsku - 2016-05-05 - Ciemniewko (mazowieckie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: profesjonalna obsługa klienta na sali sprzedaży i kasie, terminowe i prawidłowe dokonywanie zmian cenowych towaru, przestrzeganie istniejących procedur sklepu, dbałość o asortyment towarowy,
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Piła (wielkopolskie)
Planowanie obiektów do remontów, przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15. Wynagrodznie 3027 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, udział w opracowaniu planów finansowo-rzeczowych remontów i konserwacji nieruchomości, prowadzenie rejestru potrzeb remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-02 - Tychy (śląskie)
sprzedaż artykułów i usług z zakresu BHP, PPOŻ, I pomocy, kontakty z klientami, udział w wystawach, targach,imprezach branżowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Zgierz (łódzkie)
Szczegółowe informacje na stronie int.: www.gliwice.rzgw.gov.plWykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe z zakresu ochrony środowiska lub dziedzin pokrewnych, hydrologii; min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie nadzoru budowy
SALUD Y SEGURIDAD EN LA TRABAJA BHP - SZKOLENIA LESZEK ŁADZIŃSKI - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-01-09 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Jegłownik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaz produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych
Regionalna Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa im. Św. Brata Alberta - 2015-12-07 - Białystok (podlaskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2017-10-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- wykonywanie oceny wniosków, z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań.- autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami.- ocena spełniania zobowiązań wieloletnich wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów.- monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie. kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)
-księgowanie dochodów urzędu gminy-sprawdzanie rachunków pod względem formalnym i rachunkowym-ewidencjonowanie i egzekwowanie wpłat-prowadzenie ewidencji podatku VAT i wystawianie faktur-obsługa ZFŚS
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2017-04-21 - Luborzyca (małopolskie)
praca administracyjno-biurowamożliwość wyjazdów słuzbowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.prowadzenie pojazdów służbowych, wyjazdy zwiazane z realizacja zakupówkontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendyadministrowanie budynkiem komendyprowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZCZYTNIE - 2018-09-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i zasadami gospodarki budżetowej; Sporządzanie sprawozdań budżetowych z wydatków w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów; Dekretowanie dokumentów księgowych w celu zakwalifikowania dowodów do ujęcia w księgach rachunkowych; Uzgadnianie zaangażowań wydatków; Prowadzenie bieżącej analizy wielkości poniesionych wydatków do planu; Sporządzanie w zakresie VAT,- rejestrów zakupu i sprzedaży VAT, deklaracji VAT, plików JPK; Prowadzenie likwidatury dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6-miesięcy, zmożliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7.30-15.30.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZGODNIE Z ZAMIESZCZONĄ OFERTĄ NA STRONIE BIP zimslupsk.com, ogłoszenie 04/ZIM/2019.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2019-02-04 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola jakości
Nano Protection Technologies Paweł Sarba - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)
kontrola przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów; prowadzenie postępowań administracyjnych; sporządzanie informacji i sprawozdań
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2016-02-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Stare Babice (mazowieckie)
obsługa bezgotówkowa i kasowa klientów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
prace lakiernicze
ELEKTROLAK - 2018-10-04 - Borzysław (wielkopolskie)
- dostarczanie posiłków do klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Moderówka (podkarpackie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymywnie miejsca pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Sieradz (łódzkie)
Prace związane z szyciem wyrobów izolacyjncy, obsługa maszyn szwalniczych, polegająca na regulacji ściegu, wymianie igieł, zasilaniu maszyn nićmi oraz szyciu wyrobów szwalniczych.
ISOKLICK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-06-29 - Wilczyce (dolnośląskie)
- szkolenie BHP i p.poż- prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej spółki- uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami- księgowanie w systemie SAP- przygotowywanie danych do sprawozdań i deklaracji
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Udzielanie pomocy żywnościowej z POPŻ 2014- 2020 Podprogram 2018 i inne
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) przyjmowanie zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zdarzeniach, ustalanie priorytetów i niezwłoczne dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia z uwzględnieniem algorytmu zbierania wywiadu medycznego, 2) przekazywanie niezbędnych informacji osobom udzielającym pierwszej pomocy, 3) przekazywanie kierującemu akcją medyczną niezbędnych informacji ułatwiających prowadzenie medycznych czynności ratunkowych na miejscu zdarzenia, 4) zbieranie aktualnych informacji o dostępnych w rejonie operacyjnym jednostkach systemu i ich gotowości oraz przekazywanie tych informacji wojewódzkiemu koordynatorowi ratownictwa medycznego, 5) zbieranie i archiwizowanie bieżących informacji o zdarzeniach i prowadzonych medycznych czynnościach ratunkowych, 6) powiadamianie o zdarzeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych lub, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia, centrów urazowych lub jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego, 7)powiadamianie o zdarzeniu jednostek współpracujących z systemem, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia, 8) współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego. Wykonywanie zadań dyspozytora medycznego stanowi udzielanie świadczeń zdrowotnych w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.Praca zmianowa w systemie 12-godzinnym dyżurów w równoważnym systemie czasu pracy, 7-12 i 19-7, 8-20 i 20-8Kontakt z pracodawcą: 71 77 31 521 lub osobisty
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją postepowań o udzielenie zamówień publicznych/zapytania ofertowego, przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, koordynowanie wszelkich czynności należących do zamawiającego, związanych z udzieleniem zamówień publicznych/zapytania ofertowego, opracowywanie projektów umów, przeprowadzanie postepowań, współpraca z merytorycznymi działami w zakresie szacowania wartości zamówienia i określenie zakresu merytorycznego zamówień, udział w komisjach przetargowych i sporządzanie protokołów dokumentujących ich pracę, ocena formalno - prawna składanych ofert, weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji ofertowej, składanej przez wykonawców. Jedna zmiana 07.30 - 15.05, 37h55 min. tygodniowo.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2017-04-28 - Piła (wielkopolskie)