INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 987 - 3 842 PLN

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Data publikacji: 2017-10-20

Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 987 - 3 842 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 987 - 3 842 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programu SYMFONIA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie w księgowości lub obszarze finansów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości oraz prawa podatkowego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów księgowo - finansowych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziany Certyfikat Księgowego Ministra Finansów

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
mile widziana znajomość zagadnień związanych z MSR/MSSF

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 10.11.17 r., lub na adres e-mail: sekretariat (at) pgwir.pl

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Adres pracodawcy:
Chlebowa 22, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie firmy do 10.11.17 r., lub na adres e-mail: sekretariat (at) pgwir.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój

Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój

Adres strony pracodawcy: www.pgwir.pl

Ulica pracodawcy: Chlebowa

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy: POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 20.10.2017

Oferta pracy ważna do: 10.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DZIAŁU KADROWO-ORGANIZACYJNEGO - od 1 850 PLN

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAKŁADU KARNEGO W RZESZOWIE W ZAKŁADCE PRACA
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2016-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK I STOPNIA - od 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 8 PLN

SPRZEDAWCA
kontakt przez OHP - 2016-10-07 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS BAZ DANYCH - od 1 873,84 PLN

Obsługa komputera w zakresie systemów operacyjnych stosowanych w Policji
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Grójec (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 200 PLN

Inspektor ds. technicznych w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia bezawaryjnie funkcjonowanie infrastruktury. Zakres odpowiedzialności: - utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisamiprawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKU W REFERACIE PODATKOWYM W WYDZIALE FINANSOWYM URZĘDU MIEJSKIEGO W OBORNIKACH - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków lokalnych, sporządzenie sprawozdawczości finansowej w zakresie podatków lokalnych i inne
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-01-10 - Oborniki (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 1 750 PLN

remont i konserwacja instalacji elektrycznych zakładu
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Żuromin (mazowieckie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

obsługa maszyn stolarskich(pilarka, wiertarka, szlifierka)
BONKOWSKI Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Niechłonin (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

prowadzenie sekretariatu, wystawianie faktur, drobne czynnosci ksiegowe
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Kraśnik (lubelskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

Reklama, marketing firmy, organizacja handlu i sprzedaży, rozmowa z klientami, współpraca z partnerami handlowymi, współpraca z klientami zewnętrznymi, wystawianie zamówień, rozliczanie faktur w systemie Subiekt GT, reklama, promocja, tworzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Oleśnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 450 PLN

- opieka nad dziećmi- realizacja podstawy programowej MEN- nauka dzieci samodzielności- troska o ich bezpieczeństwo- komunikatywnośćw kontaktach z rodzicami- tworzenie oraz realizacja programów edukacyjnych- wspieranie rozwoju dzieciKontakt e-mail: biuro (at) akademiamaluszka.com.pl
AM-Group sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

-utrzymywanie porządku, czystości, dbanie o godny wygląd pomieszczeń-udzielenie pomocy mieszkańcom w codziennych czynnościach (pomoc przy karmieniu, ubieraniu się, przy toalecie codziennej itp.)-udział w pracach zespołu terapeutyczno - opiekuńczego
Dom Pomocy Społecznej w Rzetni - 2018-03-19 - Rzetnia (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW NADZORU FITOSANITARNEGO - od 2 400 PLN

- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-06-22 - Mońki (podlaskie)

INSPEKTOR W BIURZE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU (NR 1513) - od 2 100 PLN

-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13197
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

BIBLIOTEKARZ - od 1 180,5 PLN

praca w bibliotece szkolnej
Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja Śmigiel - 2017-12-04 - Śmigiel (wielkopolskie)

DORADCA ZAWODOWY - do 25 PLN

• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Planu aktywizacji• opracowanie we współpracy z bezrobotnymi Indywidualnego Planu Działania• prowadzenie pełnej dokumentacji ze spotkań z osobami bezrobotnymi (według przyjętych wzorów)
Innowacyjne Centrum Rozwoju w Lublinie - 2018-01-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

obsługa klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych, doradzanie klientom, wystawianie paragonów i faktur, realizowanie zamówień składanych online, przygotowywanie oferty handlowej
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Wąsosz (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ I STATYSTYKI - od 1 900 PLN

Prowadzenie statystyki zgodnie z obowiązującymi Pracodawcę przepisami, codzienne raporty do CK, rozliczenie umów z NAZ, OWL,ODP i Specjalistyki, prowadzenie ruchu chorych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO(NR 4981) - od 3 400 PLN

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego realizowanych na terenie działalności RZGW w Poznaniu, Zarządu Zlewni Noteci w Bydgoszczy.Wykonywanie obowiązków z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, określonych art. 61-71 (rozdział 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z póź. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 7 tej ustawy, a w szczególności: dokonywanie uzgodnień, opiniowanie dokumentacji, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń, nadzór inwestorski, udział w odbiorach robót.Dokonywanie okresowych przeglądów wszystkich zagród oraz uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji oraz sporządzanie okresowych sprawozdań.Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań remontowych budynków i zagród.Udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu zleceń oraz zawieraniu umów na roboty, dostawy, usługi.Uczestniczenie w procesie planowania remontów, inwestycji w zakresie budownictwa ogólnego i wodnego.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 850 PLN

ochrona obiektu
PROBET Sp. z. o. o. - 2016-06-13 - Branice (opolskie)

INSPEKTOR DS.KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 400 PLN

Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - 2 600 - 2 900 PLN

Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi,2) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do Biura Obsługi Interesantów,3) przyjmowanie korespondencji do podpisu oraz zwrot podpisanej korespondencji na stanowiska pracy,4) koordynacja obiegu dokumentów w sekretariacie,5) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów,6) przyjmowanie interesantów zgłaszających wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem lub kierowanie do odpowiednich stanowisk pracy,7) pisanie pism związanych z udziałem Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza w konferencjach, naradach i spotkaniach,8) prowadzenie centralnego rejestru kontroli zewnętrznych,9) prowadzenie rejestru służbowych delegacji krajowych i zagranicznych (wystawianie, ewidencjonowanie),10) koordynowanie wszelkich spraw związanych z pobytem w delegacjach służbowych (rezerwacja terminów, miejsc itp.),11) prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem sal narad Urzędu,12) prowadzenie rejestru kluczy,13) prowadzenie rejestru pieczęci,14) odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w sekretariacie. Umowa o pracę zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy, z wynagrodzeniem zasadniczym mieszczącym się w przedziale od 2600 zł do 2900 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

przygotowywanie specyfikacji i dokumentacji do przetargów, zapytań ofertowych, sporządzanie kosztorysów
Jednostka Wojskowa nr 3811 - 2016-06-03 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 3945) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KELNER - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Rakowo (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Kontrola wyrobów gotowych,współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymogów jakościowych klientów,prowadzenie rzetelnej dokumentacji,znajomość rysunku technicznego.Godziny pracy: 6:00-14:00,14:00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kolbuszowa (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)

KIEROWCA - OPERATOR SPRZĘTU - od 2 700 PLN

- Kierowca - operator sprzętu budowlanego. Praca w delegacji na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe. Prawo jazdy Kat. C+E, uprawnienia do przewozu rzeczy, uprawnienia do obsługi żurawi samochodowych HDS. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl. Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)