INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 101/DOM7/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 101/DOM7/20) K/M
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.
Data publikacji: 2020-11-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 101/DOM7/20) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 27.11.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ogranicze艅
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- bywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe,- wykszta艂cenie 艣rednie techniczne- uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami sanitarnymi (bez ogranicze艅)- znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Polskie Normy, Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Ustawa o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks cywilny- bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem lub sta偶 pracy minimum 6 lat w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem Wymagania dodatkowe:- wykszta艂cenie wy偶sze techniczne,- do艣wiadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. sanitarnych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie.Obowi膮zki: - nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.Osoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 14 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia (od dnia 12.11.2020r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dzia艂 Kadr i P艂ac- Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. sanitarnych (nr ref. 101/DOM7/20).Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres w terminie do dnia 26.11.2020 r. do godz. 15.00[Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 26.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc1da02d7718dc0c6b668d7c12d56c23
Podobne oferty pracy
wykszta艂cenie wy偶sze, obs艂uga komputera, znajomo艣膰 rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie do艣wiadczenie, znajomo艣膰 j. angielskiego, hindi, urdu, japo艅ski w stopniu dobrym. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: pozyskiwanie nowych klient贸w z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontakt贸w z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wynik贸w sprzeda偶y, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie um贸w i warunk贸w handlowych, realizowanie plan贸w sprzeda偶owych, proponowanie dzia艂a艅 usprawniaj膮cych sprzeda偶. Bran偶a : import eksport produkt贸w.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
obsluga linii susz膮cej do produkcji pelletu i brykietu
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO US艁UGOWE PALLAP PAWE艁 BRAUN - 2019-01-09 - Nowosi贸艂ki (podlaskie)
Kontrola stanu bhp pod wzgl臋dem przestrzegania zasad i przepis贸w bhp;sporz膮dzanie okresowych analiz stanu bhp wraz z wnioskami dotycz膮cymi poprawy tego stanu; informowanie zwierzchnika o stwierdzonych zagro偶eniach itd.
32 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Zamo艣ciu - 2018-06-07 - Zamo艣膰 (lubelskie)
nadzorowanie w艂a艣ciwego prowadzenia gier karcianych lub cylindrycznych przez krupier贸w, prowadzenie gier karcianych lub cylindrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644. Nadzorowanie i przestrzeganie przepis贸w ochrony 艣rodowiska w jednostce wojskowej oraz w艂a艣cicwej eksploatacji u偶ytkowanych nieruchomo艣ci i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie 艣rodowiska, opracowywanie plan贸w zada艅 ochronnych i plan贸w ochrony w odniesieniu do u偶ytkowanych teren贸w, przeprowadzanie bada艅 poziom贸w p贸l elektromagnetycznych w 艣rodowisku, prowadzenie szkole艅 z zakresu ochorny 艣rodowiska. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dost臋pna w sali D. Kontakt z pracodawc膮 - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, tel.: 261 669 855.
2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-10-22 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
marketing zwi膮zany z dzia艂alno艣ci膮 statutow膮 zak艂adu, rozwijanie oferty medycznych us艂ug komercyjnych, realizowanie zada艅 z zakresu kontroli zarz膮dczej, planowanie i realizacja prac zwi膮zanych z wdro偶eniem oraz utrzymaniem systemu zarz膮dzania jako艣ci膮, pozyskiwanie 艣rodk贸w dodacyjnych z UE i innych 藕r贸de艂, praca w godz. 7:00-14:35
Samodzielny Publiczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewn臋trznych i Administracji w Opolu - 2019-08-29 - Opole (opolskie)
Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepis贸w ochrony 艣rodowiska; udzia艂 w opracowywaniu wewn臋trznych regulamin贸w i instrukcji og贸lnych dotycz膮cych ochrony 艣rodowiska; doradztwo w zakresie stosowania przepis贸w ochrony 艣rodowiska; sporz膮dzanie sprawozda艅; sprawowanie kontroli nad w艂a艣ciwym post臋powaniem z odpadami.
18 PU艁K LOGISTYCZNY W 艁OM呕Y - 2020-06-03 - 艁om偶a (podlaskie)
Koordynowanie i kontrola przebiegu projekt贸w w dziale, pomoc w komunikacji mi臋dzy dzia艂ami, wsp贸艂praca z dzia艂em zaopatrzenia, dbanie o terminow膮 dostaw臋 detali
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-04-12 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- prace ksi臋gowe
J贸zef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPO呕YWCZY PRZEMYS艁OWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-09-22 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
Zapoznanie si臋 z obowi膮zuj膮cymi w urzedzie pracy regulaminani i instrukcjami, zapoznaniez ustaw膮 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, udzielanie ustnych informacji osobom bezrobotnym i poszukuj膮cym pracy o numerach biur i telefon贸w pracownik贸w merytorycznych realizuj膮cych poszczeg贸lne us艂ugi i instrumenty rynku pracy, udzielanie informacji osobom bezrobotnym, poszukuj膮cym pracy o aktualnaych ofertach pracy oraz realizowanych programach aktywizacji os贸b bezrobotnych np. aktualanie og艂oszonych konkursach na organizacj臋 program贸w sta偶owych, o naborach na szkolenia itd., pomoc po艣rednikom pracy w zak艂膮daniu teczek aktywizacyjnych dla os贸b bezrobotnych, nadzorowanie aktualno艣ci og艂osze艅 zamieszczonych na tablicach informacyjnych, obs艂uga urzadze艅 biurowych: centrali telefonicznej, kserokopiarki, gilotyny do papieru, niszczarki.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Chojnice (pomorskie)
praca w Dziale Logistyki i Zam贸wie艅 Publicznych: przygotowywanie i przeprowadzanie konkurs贸w oraz post臋powa艅 przetargowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami Ustawy o zam贸wieniach publicznych
Szpital Rehabilitacyjno - Kardiologiczny w Kowan贸wku - 2017-03-06 - Kowan贸wko (wielkopolskie)
szczeg贸艂y w BIP oferty pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarz膮d Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku - 2017-05-31 - S艂upsk (pomorskie)
jw.
WOJEW脫DZKIE PRZEDSI臉BIORSTWO US艁UG INWESTYCYJNYCH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-03-27 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Sk艂adanie i segregowanie po艣cieli.
F. H. "PERFEKT" S.C., M. PABISIAK, J. PABISIAK W RZESZOWIE - 2018-04-03 - Kraczkowa (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie przegl膮d贸w okresowych budynk贸w, planowanie i nadz贸r remont贸w
K臋trzy艅skie Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. w K臋trzynie - 2020-08-05 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie spraw pracowniczych wynikaj膮cych z przepis贸w ustaw: o s艂u偶bie cywilnej oraz o pracownikach urz臋d贸w pa艅stwowych, w tym nab贸r kandydat贸w do pracy, dokonywanie czynno艣ci z zakresu prawa pracy wobec os贸b zatrudnionych (nawi膮zywania, trwanie i rozwi膮zywania stosunku pracy), ustalanie wynagrodzenia dla pracownik贸w Inspektoratu oraz sporz膮dzanie dokumentacji w tym zakresie, sporz膮dzanie wsp贸lnie z Wydzia艂em 铿乶ansowo-ksi臋gowym list p艂ac na podstawie um贸w o prac臋, um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o oraz innych dokument贸w stanowi膮cych podstaw臋 do ich sporz膮dzania, terminowe sporz膮dzanie deklaracji zg艂oszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz deklaracji podatkowych do US itp, sprawozdawczo艣膰 do GUS, ZUW, itp. , prowadzenie ZF艢S - funduszu socjalnego zgodnie z przepisami
WOJEW脫DZKI INSPEKTRORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W SZCZECINIE - 2018-01-08 - Lubieszyn (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- realizowanie patronat贸w honorowych wojewody i wicewojewody, a tak偶e spraw zwi膮zanych z udzia艂em wojewody oraz wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji funkcji reprezentacyjnej wojewody- uzgadnianie z wnioskodawcami i prze艂o偶onymi form oraz zakres贸w udzia艂u wojewody w realizowanych przedsi臋wzi臋ciach w celu zapewnienia prawid艂owej realizacji spraw dotycz膮cych patronat贸w honorowych oraz spraw zwi膮zanych z udzia艂em wojewody i wicewojewody w komitetach honorowych i komitetach organizacyjnych- uczestniczenie w przygotowaniach, organizacji i obs艂udze merytorycznej uroczysto艣ci nadania odznacze艅 pa艅stwowych, oficjalnych imprez, konferencji, narad, spotka艅, posiedze艅 itp. z udzia艂em wojewody- przygotowywanie list贸w okoliczno艣ciowych i gratulacyjnych, wyst膮pie艅, dyplom贸w oraz innych materia艂贸w zwi膮zanych z udzia艂em wojewody w r贸偶norodnych przedsi臋wzi臋ciach - udzia艂 w organizacji 艣wi膮t pa艅stwowych oraz uroczysto艣ci patriotycznych na terenie wojew贸dztwa Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dostawy pieczywa do odbiorc贸w.
Zak艂ad Produkcyjno-Us艂ugowy Henryk Matejczuk - 2015-12-08 - Mordy (mazowieckie)
Przyjmowanie towaru, metkowanie, rozkladanie na p贸艂ki, kontrola dat wa偶no艣ci i serii, przygotowywanie i wydawanie zwrot贸w. Dostarczanie korespondencji do UP. Utrzymanie czysto艣ci pomieszcze艅 aptecznych.
PISKORZ MARTA - 2018-12-18 - K臋ty (ma艂opolskie)
Prowadzenie obs艂ugi placowej pracownik贸w i funkcjonariuszy KP PSP 艢widwin, prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ychprowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie p艂ac, w tym: sporz膮dzanie list p艂ac uposa偶e艅 i list p艂ac dodatkowych 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych przys艂uguj膮cych stra偶akom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodze艅 stra偶ak贸w i pracownik贸w cywilnych,prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozlicze艅 finansowych,a w szczeg贸lno艣ci: rozlicze艅 potr膮canych zalicze艅 na poczet podatku do Urz臋du Skarbowego, rozlicze艅 sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,sporz膮dzanie stosownych deklaracji zg艂oszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracownik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin w programie P艁ATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, maj膮tku trwa艂ego,prowadzenie ewidencji maj膮tku trwa艂ego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,prowadzenie spraw inwentaryzacji maj膮tku jednostki,opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczo艣ci statystycznej,naliczanie i rozliczanie nale偶no艣ci rzeczowo-finansowych dla pracownik贸w cywilnychi funkcjonariuszy.WYMAGANIA DODATKOWEwykszta艂cenie: 艣rednie lub wy偶sze z zakresu ekonomii, finans贸w, rachunkowo艣ci,znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu rachunkowo艣ci, finans贸w publicznych, system贸w ubezpiecze艅 spo艂ecznych, s艂u偶by cywilnej, prawa pracy i ustawy o pa艅stwowej stra偶y po偶arnej,do艣wiadczenie zawodowe: 6 miesi臋cy na stanowisku ds. obs艂ugi p艂ac, finans贸w lubw ksi臋gowo艣ci,umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia i formu艂owania wniosk贸w,asertywno艣膰, komunikatywno艣膰, kultura osobista,dobra organizacja pracy w艂asnej i w zespole, samodzielno艣膰 w dzia艂aniui podejmowaniu decyzji.
Komenda Powiatowa Pa艅stwowej Stra偶y Po偶arnej 艢widwin - 2020-05-18 - 艢widwin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie dostawc贸w (w kraju i zagranic膮: kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j臋zyku angielskim i polskim. Tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawc贸w.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-10-06 - Gdynia (pomorskie)
Merytoryczny nadz贸r nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jako艣ci komponent贸w oraz post臋powanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolno艣l膮skie)
kompletacja towaru dla klienta, roz艂o偶enie dostaw w lokalizacjach, utrzymanie czysto艣ci
FARUTEX SP Z O.O. - 2019-03-13 - Modlniczka (ma艂opolskie)
dekretacja i ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz innych dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z polityk膮 rachunkowo艣ci oraz obowi膮zuj膮cymi regulacjami podatkowymi, weryfikacja zapis贸w na kontach ksi臋gowych oraz uzgadnianie sald kont ksi臋gowych, weryfikacja danych w rejestrach VAT, przygotowywanie raport贸w na potrzeby wewn臋trzne oraz instytucji zewn臋trznych, udzia艂 w procedurach zamkni臋cia miesi膮ca, wsparcie procesu sporz膮dzania rocznych i okresowych sprawozda艅 finansowych, 艣cis艂a wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy
Przedsi臋biorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2018-11-21 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
prowadzenie spraw prawnych i administracyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wprowadzanie dokument贸w ksi臋gowych
Cykoria SA - 2020-04-21 - Wierzchos艂awice (kujawsko-pomorskie)
wykszta艂cenie bez znaczenia, do艣wiadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. B
"TERMIKA-GRUPA SBS" Grala, Wojciechowski Sp. jawna - 2016-07-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)
zgodna ze stanowiskiem
FUH LAPIS BURDA PIOTR - 2018-01-29 - G艂og贸w Ma艂opolski (podkarpackie)
- przyjmowanie i wydawanie formularzy podatkowych, pomoc podatnikom przy wype艂nianiu informacji podatkowych, badanie ich pod wzgl臋dem formalnym oraz w艂膮czanie do akt sprawy (do艂膮czanie do wezwa艅),- przygotowywanie za艣wiadcze艅 w sprawach podatkowych,- przyjmowanie wniosk贸w o zwrot podatku akcyzowego,- przyjmowanie korespondencji adresowanej do organ贸w Gminy i Urz臋du,- prowadzenie rejestru korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokument贸w,- potwierdzanie, uniewa偶nianie , przed艂u偶enie i zak艂adanie Profilu Zaufanego,- w艂a艣ciwe przechowywanie i archiwizacja akt.* Szczeg贸艂y oferty: www.bip.oborniki.pl, zak艂adka Oferty pracy
Urz膮d Miejski Oborniki - 2019-03-27 - Oborniki (wielkopolskie)