INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 99/TP/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 99/TP/20) K/M
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - wykonywanie ocen technicznych i typowania rob贸t, opracowywanie przedmiar贸w rob贸t, opracowywanie kosztorys贸w inwestorskich, nadz贸r nad terminowo艣ci膮 zatwierdzania remont贸w, archiwizacja materia艂贸w poszczeg贸lnych zada艅, przygotowywanie dokument贸w do kontroli, weryfikacja ocen, typowania rob贸t, przedmiar贸w i kosztorys贸w;- prowadzenie spraw dotycz膮cych przebud贸w lokali w tym przygotowywanie porozumie艅 remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatno艣ci wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynno艣ciach udzielania zam贸wie艅 publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie rob贸t budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- wsp贸艂dzia艂anie z DOM - ami i innymi kom贸rkami ZGN Mokot贸w;- za艂atwianie korespondencji z Urz臋dem Dzielnicy Mokot贸w i innymi instytucjami;- analizowanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w;- wsp贸艂udzia艂 w typowaniu i ustalaniu za艂o偶e艅 projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materia艂贸w przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie rob贸t w bran偶y budowlanej;- opiniowanie w ramach obowi膮zuj膮cych uprawnie艅, wniosk贸w i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bie偶膮ce 艣ledzenie i wprowadzenie do stosowania przepis贸w i zarz膮dze艅 zwi膮zanych z procedur膮 zlecania rob贸t przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencj臋 w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- wykonywanie ocen technicznych i typowania rob贸t, opracowywanie przedmiar贸w rob贸t, opracowywanie kosztorys贸w inwestorskich, nadz贸r nad terminowo艣ci膮 zatwierdzania remont贸w, archiwizacja materia艂贸w poszczeg贸lnych zada艅, przygotowywanie dokument贸w do kontroli, weryfikacja ocen, typowania rob贸t, przedmiar贸w i kosztorys贸w;- prowadzenie spraw dotycz膮cych przebud贸w lokali w tym przygotowywanie porozumie艅 remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatno艣ci wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynno艣ciach udzielania zam贸wie艅 publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie rob贸t budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- wsp贸艂dzia艂anie z DOM - ami i innymi kom贸rkami ZGN Mokot贸w;- za艂atwianie korespondencji z Urz臋dem Dzielnicy Mokot贸w i innymi instytucjami;- analizowanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w;- wsp贸艂udzia艂 w typowaniu i ustalaniu za艂o偶e艅 projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materia艂贸w przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie rob贸t w bran偶y budowlanej;- opiniowanie w ramach obowi膮zuj膮cych uprawnie艅, wniosk贸w i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bie偶膮ce 艣ledzenie i wprowadzenie do stosowania przepis贸w i zarz膮dze艅 zwi膮zanych z procedur膮 zlecania rob贸t przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencj臋 w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 99/TP/20) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 25.11.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe,- wykszta艂cenie 艣rednie techniczne o kierunku budowlanym- uprawnienia budowlane wykonawcze (bez ogranicze艅) w specjalno艣ci architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej- znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokator贸w, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Prawo zam贸wie艅 publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postepowania administracyjnego, Rozporz膮dzenia pochodne do w/w ustaw.- bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem lub sta偶 pracy minimum 6 lat w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem Wymagania dodatkowe: - wykszta艂cenie wy偶sze techniczne o kierunku budowlanym,- uprawnienia budowlane wykonawcze (bez ogranicze艅) w specjalno艣ci drogowej lub do艣wiadczenie w tym zakresie- do艣wiadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, do艣wiadczenie w wykonawstwie i rozliczaniu rob贸t budowlanych.Obowi膮zki: - wykonywanie ocen technicznych i typowania rob贸t, opracowywanie przedmiar贸w rob贸t, opracowywanie kosztorys贸w inwestorskich, nadz贸r nad terminowo艣ci膮 zatwierdzania remont贸w, archiwizacja materia艂贸w poszczeg贸lnych zada艅, przygotowywanie dokument贸w do kontroli, weryfikacja ocen, typowania rob贸t, przedmiar贸w i kosztorys贸w;- prowadzenie spraw dotycz膮cych przebud贸w lokali w tym przygotowywanie porozumie艅 remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatno艣ci wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynno艣ciach udzielania zam贸wie艅 publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie rob贸t budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- wsp贸艂dzia艂anie z DOM - ami i innymi kom贸rkami ZGN Mokot贸w;- za艂atwianie korespondencji z Urz臋dem Dzielnicy Mokot贸w i innymi instytucjami;- analizowanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w;- wsp贸艂udzia艂 w typowaniu i ustalaniu za艂o偶e艅 projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materia艂贸w przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie rob贸t w bran偶y budowlanej;- opiniowanie w ramach obowi膮zuj膮cych uprawnie艅, wniosk贸w i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bie偶膮ce 艣ledzenie i wprowadzenie do stosowania przepis贸w i zarz膮dze艅 zwi膮zanych z procedur膮 zlecania rob贸t przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencj臋 w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.Osoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 10 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia (od dnia 10.11.2020r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych (nr ref. 99/TP/20). Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres w terminie do dnia 24.11.2020 r. do godz. 15.00[Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128][Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.11.2020
Oferta pracy wa偶na do: 24.11.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 12.11.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 10.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5541c950a1c028d2acaed986ca6f7b67
Podobne oferty pracy
Obs艂uga i nadz贸r nad prawid艂owym przebiegiem proces贸w technologicznych stacji uzdatniania wody oraz stacji podnoszenia ci艣nienia, kontrola i przestrzeganie prawid艂owo艣ci pracy urz膮dze艅, zapewnienie ci膮g艂o艣ci proces贸w uzdatniania wody, utrzymanie w nale偶ytym stanie sanitarnym i technicznym terenu SUW
Przedsi臋biorstwo Wodoci膮g贸w i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie prac zwi膮zanych z mobilizacyjnym uzupe艂nieniem etatowych potrzeb mobilizacyjnych WKU. Sporz膮dzanie zestawie艅, analiz i bilans贸w stanu zasob贸w 艣rodk贸w transportowych i maszyn pobieranych z gospodarki narodowej. Utrzymywanie kartoteki wydzia艂u w zakresie 艣rodk贸w transportu i maszyn oraz kartoteki 艣wiadcze艅 osobistych. W艂a艣ciwe prowadzenie dokumentacji oraz ewidencji upowa偶nie艅 do nieodp艂atnego odbioru paliwa.
Komenda Portu Wojennego - 2020-01-08 - 艢winouj艣cie (zachodniopomorskie)
Tworzenie bazy klient贸w. Sporz膮dzanie raport贸w z wykonanej pracy. Umawianie spotka艅 z klientami. Kontakt telefoniczny z klientem.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2020-02-09 - Tczew (pomorskie)
opracowywanie dokumentacji z zakresu bhp i ppo偶.Umowa na czas okre艣lony.Praca w systemie jednozmianowym.Przewidywane zatrudnienie na czas nieokre艣lony.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮: CV na adres: rekrutacja.eko (at) orlen.pl
ORLEN EKO SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-31 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Organizacja i prowadzenie zaj臋膰 wychowawczych oraz sprawowanie opieki nad grup膮 dzieci i m艂odzie偶y. Zapewnienie pomocy w nauce, organizacja czasu wolnego, zabaw, zaj臋膰 sportowych oraz rozwoju zainteresowa艅: wsp贸艂praca z rodzicami, instytucjami w celu zapewnienie wychowankom warunk贸w prawid艂owgo rozwoju oraz pomocy w trudnych sytuacjach. Pomoc w opiece nad dzieckiem niepe艂nosprawnym. Praca na trzy zmiany 9-21/13-21/21-9.
Dom Dziecka w Mys艂owicach im. 艣w. Ojca Pio - 2020-03-10 - Mys艂owice (艣l膮skie)
Bie偶膮ce utrzymanie sprawno艣ci technicznej budynk贸w i obiekt贸w budowlanych, prowadzenie dokumentacji technicznej, obs艂uga zasob贸w mieszkalnych, przygotowanie zlece艅 przetarg贸w. Praca w pon. 艣r. czw. w godz. 7-15, wt. w godz. 7-18, pt w godz. 7-12.
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA PIASKI NOWE W KRAKOWIE - 2019-04-26 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Str贸偶 - Oferta pracy dla emeryta.
Koncesjonowany Zak艂ad Handlu Zagranicznego Export-Import Mebli Pracownia Konserwatorska ART-RENO - 2018-02-07 - Zabrze (艣l膮skie)
Zawieranie um贸w generalnych dot. odtwarzania utwor贸w muzycznych i s艂owno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Elastyczny czas pracy. Oferta dost臋pna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawc膮 - mailowy: bpajak (at) stoart.org.pl
ZWI膭ZEK ARTYST脫W WYKONAWC脫W STOART - 2016-07-13 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad realizacj膮 rob贸t budowlanych bran偶y budowlanej, dokonywanie odbior贸w cz臋艣ciowych, ko艅cowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilo艣ci rob贸t oraz ich zgodno艣ci ze specyfikacj膮 i zawart膮 umow膮.
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym nale偶no艣ci i wierzytelno艣ci Agencji, dokonywanie czynno艣ci maj膮cych na celu wszcz臋cie procesu dochodzenia tych nale偶no艣ci.- ewidencja nale偶no艣ci, dla kt贸rych odst膮piono od ustalenia kwot nienale偶nie lub nadmiernie pobranych p艂atno艣ci.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zg艂osze艅 nale偶no艣ci oraz innych dokument贸w wp艂ywaj膮cych z jednostek i kom贸rek organizacyjnych Agencji.- obs艂uga wp艂at dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotycz膮ce kwot odzyskanych i zwr贸conych.- prowadzenie procesu odzyskiwania nale偶no艣ci i wierzytelno艣ci Agencji w zakresie zada艅 przewidzianych dla oddzia艂贸w regionalnych, a w szczeg贸lno艣ci: przygotowanie i monitoring upomnie艅 oraz tytu艂贸w wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozk艂adania na raty i odraczania termin贸w sp艂aty nale偶no艣ci oraz wykonywanie wszelkich czynno艣ci wierzyciela w toku post臋powania egzekucyjnego, upad艂o艣ciowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawie艅 i raport贸w dla kierownictwa Oddzia艂u Regionalnego Agencji niezb臋dnych do zarz膮dzania i monitorowania procesu obs艂ugi nale偶no艣ci.- prowadzenie sprawozdawczo艣ci oraz zestawie艅 na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw bhp w sp贸艂ce. Ustalenie okoliczno艣ci wypadk贸w przy pracy-sporz膮dzanie protoko艂贸w. Nadz贸r nad bezpiecze艅stwem pracy.
Centromost Stocznia Rzeczna w P艂ocku Sp. z o.o. - 2019-07-19 - P艂ock (mazowieckie)
nauczyciel j臋zyka polskiego + wychowawstwo
Szko艂a Podstawowa Nr 4 im. Stanis艂awa Moniuszki w K臋trzynie - 2017-08-30 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
18.WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-10-16 - Gdynia (pomorskie)
- prowadzenie korespondencji w sprawach wymagaj膮cych wiedzy w zakresie funkcjonowania Rodzinnych Ogrod贸w Dzia艂kowych)- udzielanie odpowiedzi na pisma z organ贸w administracji publicznej, s膮d贸w itp.- obs艂uga prawna Okr臋gu (udzielanie porad i wyja艣nie艅 dot. przepis贸w ustaw, statutu PZD, regulaminu ROD)- udzielanie odpowiedzi na skargi oraz wnioski- okazjonalnie prowadzenie szkole艅 i narad organizowanych dla Zarz膮d贸w ROD, obs艂uga walnych zebra艅 sprawozdawczych w ROD- przygotowanie materia艂贸w wraz z projektami uchwa艂 na posiedzenia Okr臋gowego Zarz膮du PZD- udzia艂 w czynno艣ciach kontrolnych podejmowanych przez biuro Okr臋gu- monitorowanie otoczenia prawnego zwi膮zanego z dzia艂alno艣ci膮 Zwi膮zku (艣ledzenie zmian miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego, plan贸w inwestycyjnych dotycz膮cych teren贸w zajmowanych przez Rodzinne Ogrody Dzia艂kowe) i podejmowanie dzia艂a艅 maj膮cych na celu ochron臋 interes贸w ROD- wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami, w szczeg贸lno艣ci z zespo艂em Radc贸w Prawnych
Polski Zwi膮zek Dzia艂kowc贸w Okr臋gowy Zarz膮d Mazowiecki - 2020-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Jazda na linii regionalnej Koszalin - S艂awno - S艂upsk
AUTO-BUS PRZEW脫Z OS脫B Irena Gzubicka - 2017-09-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zachowanie norm jako艣ciowych i standard贸w BHP, pomiar cz臋艣ci narz臋dziami manualnymi, Obs艂uga programu ERP w zakresie wykonywanie transakcji, sprawdzanie wyrob贸w i potwierdzenie zgodno艣ci z dokumentacj膮 technologiczn膮, wystawianie dokument贸w niezgodno艣ci, sporzadzanie raport贸w kontroli ,
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
przyjmowanie dokumentacji niezb臋dnej do ustalenia prawa do ubezpieczenia spo艂ecznego, ubezpieczenia zdrowotnego rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin, kwalifikacja, zak艂adanie akt i rejestr贸w,obs艂uga interesant贸w z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych rolnik贸w, wydawanie za艣wiadcze艅, analiza akt i stanu rozlicze艅 kont p艂atnik贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, podejmowanie czynno艣ci w zakresie przymusowego dochodzenia nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek, przygotowywanie zabezpieczenia nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na hipotece nieruchomo艣ci d艂u偶nika, opracowywanie wniosk贸w o ulg臋 lub umorzenie nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i przygotowywanie decyzji dotycz膮cych wy偶ej wymienionych spraw,przeprowadzanie comiesi臋cznej analizy stanu rozlicze艅 na kontach p艂atnik贸w sk艂adek i ustalenie nale偶no艣ci podlegaj膮cych odpisaniu, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych zad艂u偶onych p艂atnik贸w. Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Wykszta艂cenie, do艣wiadczenie: brak wymaga艅; zakres obowi膮zk贸w: blokowanie potencjalnego wadliwego materia艂u, komponentu, wyrobu, Nadzorowanie materia艂u niezgodnego, Weryfikacja zgodno艣ci kart brak贸w i niezgodnego materia艂u, Inicjowanie i koordynowanie akcji sortuj膮cych, rozwi膮zywanie bie偶膮cych sytuacji na linii produkcyjnej, Przestrzeganie wymaga艅 klienta, Tworzenie dokumentacji jako艣ciowej; realizacja pomiar贸w; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-05-04 - Gliwice (艣l膮skie)
Program sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Sochaczew (mazowieckie)
Profesjonalna obs艂uga klient贸w w zakresie us艂ug pocztowych i finansowych.Aktywna sprzeda偶 us艂ug i towar贸w handlowych w UP.Bie偶膮ca rejestracja danych do systemu operacyjnego.Sporz膮dzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzeda偶y.
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-08-31 - Mysiad艂o (mazowieckie)
1. Koordynacja dzia艂a艅 Urz臋du oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania 艣rodk贸w dost臋pnych w ramach zewn臋trznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotycz膮cych funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizacj臋 projekt贸w.3. Analiza danych niezb臋dnych do w艂a艣ciwego przygotowania wniosk贸w - opracowywanie projekt贸w/propozycji pozyskania 艣rodk贸w zewn臋trznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i sk艂adanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Wsp贸艂praca z samorz膮dami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych oraz w celu realizacji projekt贸w partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projekt贸w, przygotowywania oraz sk艂adania sprawozda艅 finansowych z ich realizacji.7. Wsp贸艂praca z Instytucjami Zarz膮dzaj膮cymi i Po艣rednicz膮cymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosk贸w oraz realizacji projekt贸w.8. Udzia艂 w pracach zwi膮zanych z przygotowaniem sprawozda艅, ankiet i innych opracowa艅 dla potrzeb W贸jta oraz instytucji zewn臋trznych dotycz膮cych wdra偶ania projekt贸w. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowaniem i aktualizacj膮 koncepcji, plan贸w i strategii dotycz膮cych rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdra偶ania dokument贸w programowych z innymi wydzia艂ami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawid艂owej realizacji.12. Przygotowanie materia艂贸w oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urz膮d Gminy Wyryki - 2017-08-30 - Wyryki-Po艂贸d (lubelskie)
opieka i nadz贸r nad osobami niepe艂nosprawnymi zatrudnionymi w zak艂膮dzie
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - 艢wierzawa (dolno艣l膮skie)
Do obowi膮zk贸w inspektora nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie dokumentacji ilo艣ciowo-warto艣ciowej i magazynu Wydzia艂u,2) obs艂uga telefoniczna stanowiska po艂膮czeniowego.Celem uzyskania pe艂nej wysoko艣ci kwoty wynagrodzenia brutto nale偶y do kwoty 2370 z艂 doliczy膰 dodatek za sta偶 pracy, tj. 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, kt贸re wynosi 1870 z艂. Godz. pracy 7.15-15.15.Szczeg贸艂owe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy/75089,Oferty-pracy.html
Szko艂a Policji w S艂upsku - 2019-01-30 - S艂upsk (pomorskie)
Zgodnie z ofert膮 pracy zamieszczon膮 na stronie BIP zimslupsk.com. Okres zatrudnienia 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Godz. pracy 7.30-15.30.
Zarz膮d Infrastruktury Miejskiej w S艂upsku - 2018-10-16 - S艂upsk (pomorskie)
prace pomocnicze w kuchni
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Malbork (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporz膮dzanie dokumentacji i zestawie艅p艂acowych. Obs艂uga p艂acowa pracownik贸w (umowy o prac臋, za艣wiadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracownik贸w (listy obecno艣ci, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owo艣膰 iterminowo艣膰 rozlicze艅 ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji zwi膮zanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodze艅 i sporz膮dzanie list p艂ac. Sporz膮dzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarz膮du oraz instytucji zewn臋trznych.
Szpital Wojew贸dzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-03-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
艣wiadczenie us艂ug opieku艅czych w miejscu zamieszkania podopiecznych
DZIENNY DOM POMOCY SPO艁ECZNEJ W PIOTRKOWIE TRYB. - 2018-08-29 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
Kontrola jako艣ciowa komponent贸w samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z instrukcj膮 przekazan膮 od prze艂o偶onego. Rapotowanie wykonywanych czynno艣ci.
Formeld Polska Sp.z.o.o. - 2016-02-17 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-05 - P艂ock (mazowieckie)
Zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)