INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (DROGOWIEC) Poznań oferta pracy WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (DROGOWIEC)
Wynagrodzenie: od 5 700 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru i kontrolowanie jakości, zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, warunkami technicznymi realizownych robót
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOŚCIUSZKI 92/98, 60-967 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru i kontrolowanie jakości, zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę, warunkami technicznymi realizownych robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za wysługę lat + 13 pensja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO (DROGOWIEC)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 98
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 2 lata
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne lub wyższe w zakresie budownictwa; udokumentowane min. 2 lata doświadczenia zawodowego; umiejętność kosztorysowania; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno drogowej bez ograniczeń; przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; mile widziana obsługa komputera w zakresie MS Office; Inne zgoda na przeprowadzenie rekrutacji online, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "POUFNE" (w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa wyrażenie zgody na realizację procedury związanej z jego uzyskaniem), znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów wykonawczych, dobra organizacja czasu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
danePracodawcy_nip: 7781408023
danePracodawcy_regon: 630153003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
KOŚCIUSZKI 92/98, 60-967 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM, świadectwo pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia telefoniczne, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: KOŚCIUSZKI
Numer budynku pracodawcy: 92
danePracodawcy_nrLokalu: 98
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6c14b013601bd7f9dc244f4a760f15e5
Podobne oferty pracy
Realizowanie zadań o charakterze administracyjnym
Zakład Karny w Koszalinie - 2016-11-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
obsługa kuźniczej prasy automatycznej z oprzyrządowaniem; załadunek i rozładunek surowców i gotowych produktów, bieżąca kontrola procesu technologicznego..
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Żarów (dolnośląskie)
W/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O. - 2020-06-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie kierunkowe; podstawowa znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: organizacja oraz nadzór transportu; kontrola przebiegu zleceń; kompleksowa obsługa zleceń oraz dbanie o ich jakość i termionowość; współpraca z firmami kurierskimi; sporządzanie dokumentów wysyłkowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Przyszowice
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Przyszowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Głogów (dolnośląskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań- przygotowywanie dokumentów do kontroli- weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
staż dla osób do 30 r.ż - przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, z procesem archiwizacji dokumentacji, uczestniczenie w wizjach lokalnych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)
dochodzenie należności z tytułu składek, analiza kont i rozliczeń na kontach płatników skladek oraz sporządzanie tytułów wykonawczych i zabezpieczeń hipotecznych, uzgadnianie sprawozdań statystycznych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, prowadzenie archiwum PT
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY ZIELONA GÓRA - 2019-07-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Główne obowiązki:- sporządzanie prognozy wydatków na kolejne trzy miesiące oraz zbiorczych, miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe składanych przez komórki merytoryczne, - uzgadnianie stanu środków finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatków z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami,- sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań na środki finansowe na daną dekadę miesiąca oraz dokonywanie analizy płynności zamówionych na dany dzień i miesiąc środków finansowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR planu finansowego, aktualizowanie harmonogramu miesięcznych wydatków budżetowych, dodatkowych zapotrzebowań oraz prognoz wydatków budżetowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR wniosków o przyznanie środków finansowych z rezerw celowych, przenoszenie planu finansowego pomiędzy paragrafami i rozdziałami oraz decyzji finansowych dysponenta III stopnia,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej stanów zapasów magazynowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie zbiorczych zestawień rozchodów magazynowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego,- uzgadnianie sald kont obrotu magazynowego ujętych w ewidencji księgowej systemu informatycznego pn. BUDŻET z ewidencją analityczną systemu informatycznego pn. MATER w tym branie udziału w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji składników majątku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Frezowanie elementów metalowych.
PHP SAJMET Jan Sajdak - 2017-11-08 - Psary (dolnośląskie)
w/g umowy
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2016-05-16 - Powidz (wielkopolskie)
nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pojazdami ciężarowymi, przewóz towarów handlowych na terenie kraju oraz za granicą
FIRMA HANDLOWA WELTSAMEN ŁUKASZ GAWORSKI - 2017-10-18 - Posmykowizna (łódzkie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2019-03-26 - Żagań (lubuskie)
- szkolenie BHP i ppoż.- porządkowanie dokumentacji księgowej- dekretowanie dokumentów księgowych- prowadzenie ewidencji księgowych- archiwizowanie dokumentacji- przygotowywanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Nowa Sól (lubuskie)
1. pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego wg przydzielonego rejonu zgodnie z wykazem przynależnych do niego budynków,2. prowadzenie całego zakresu spraw związanych z nadzorowaniem, realizacją i rozliczaniem robót budowlanych (w tym remontów pustostanów) prowadzonych przez Zakład,3. przeprowadzanie przeglądów budynków,4. przygotowanie przedmiarów, kosztorysów na planowane roboty remontowe,5. uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych na wniosek komisji,6. określanie zakresu prac remontowych poprzez przeprowadzanie wizji w terenie na wniosek najemców, PINB, wydziałów Urzędu Miasta, innych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek Zakładu, przygotowanie przedmiarów robót, prowadzenie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2020-11-20 - Chorzów (śląskie)
• Aktywna Sprzedaż Produktów Oświetleniowych: Żarówki, Świetlówki Energooszczędne, Żródła LED;• Doradzanie Klientom i poszukiwanie najlepszego rozwiązania oświetleniowego dla Klienta.• Regularny kontakt z przedstawicielem Firmy oraz z kierownictwem i pracownikami sklepu;• Regularne raportowanie;
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Olkusz (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach
Clar System S.A. - 2017-08-24 - Tarnów (małopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
DEMONTAŻ POJAZDÓW PRZEZNACZONYCH DO ZŁOMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Nieżychowice (pomorskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem projektów rozwiązań dotyczących informatyzacji pracy w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, zapewnienie pełnej obsługi informatycznej dla wskazanych jednostek, zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym oraz zarządzanie procesem certyfikatów i podpisów elektronicznych we wszystkich jednostkach obsługiwanych przez CUW. Analiza zapotrzebowania na sprzęt i organizacja stanowisk komputerowych w jednostkach obsługiwanych przez CUW.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)
praca w krojowni
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BRANTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2020-08-28 - Zabrze (śląskie)
konserwacja sprzętu i urządzeń grzewczych, wymiana części zamiennych w uszkodzonym produkcie.
P.H.U BERI TECHNIKA GRZEWCZA BRONISŁAW GRZESIK - 2015-12-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
* Oferta konkursowa *Szczegółowy zakres obowiązków znajdą Państwo w poniższym linku:http://www.godow.bip.net.pl/?a=18938
Gmina Godów - 2019-04-12 - Godów (śląskie)