INSPEKTOR NADZORU INVESTORSKIEGO DS. DROGOWYCH Chorzów oferta pracy Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INVESTORSKIEGO DS. DROGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - nadzorowanie i koordynowanie budów dla zadań realizowanych przez MZUiM, - udział w przygotowaniu dokumentacji technicznych i przetargowej, - opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla zadań realizowanych przez MZUiM, - opracowanie planów remontów, - opracowanie oceny stanu technicznego dróg.
Data publikacji: 2021-02-26
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzorowanie i koordynowanie budów dla zadań realizowanych przez MZUiM, - udział w przygotowaniu dokumentacji technicznych i przetargowej, - opracowanie opisu przedmiotu zamówienia dla zadań realizowanych przez MZUiM, - opracowanie planów remontów, - opracowanie oceny stanu technicznego dróg.
Forma zatrudnienia: Powołanie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|14
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU INVESTORSKIEGO DS. DROGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności drogowej wykonawcze, znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, biegła znajomość obsługi komputera (min. pakiet OFFICE),
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obywatelstwo polskie obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej, uprawnienia rzeczoznawcy, kosztorysowanie i przedmiarowanie robót, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, sumienność, dokładność i systematyczność w pracy, komunikatywność i wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
danePracodawcy_nip: 6271029013
danePracodawcy_regon: 000166249
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Adres pracodawcy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, e) kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach, f) opis doświadczenia zawodowego z wyszczególnieniem zagadnień, którymi kandydat na stanowisko zajmował się w trakcie kariery zawodowej zgodnych z wymaganiami ogłoszenia o naborze, g) oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej, h) klauzulę informacyjną (RODO) dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem osoby składającej z adnotacją Nabór na stanowisko Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ds. Drogowych w MZUiM w terminie do dnia 15.03.2021 r., do godziny 13.00 w Dziale Kadr MZUiM przy ul. Bałtyckiej 8A. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać w Dziale Kadr Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów, telefon 32 249 35 16 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Informacja o przebiegu rekrutacji i jej wynik zostanie umieszczona na stronie internetowej MZUiM w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: www.mzuim.chorzow.eu Informacja o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będzie publikowana wg indywidualnych numerów nadanych każdej ofercie pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 15 marca, Godziny : 07-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
danePracodawcy_kodPowiatu: 2463
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938887
Adres strony pracodawcy: http://www.mzuim.chorzow.eu/
Ulica pracodawcy: Bałtycka
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?971f2b4ed0ee2e2a32f56334368a7f42
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań w zakresie technicznym i administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Białystok (podlaskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA: WSPÓŁPRACĘ Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY, ICH OBSŁUGĘ ORAZ PROWADZENIE, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z RYNKU ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY, REALIZACJĘ WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, REPREZENTOWANIE FIRMY ORAZ BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI FIRMY, PIELĘGNOWANIE DOBREGO WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU.
GREENFLY BARTŁOMIEJ INGLOT - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków
ZENEK S.C. Krystyna Kaczmarek i Leon Kaczmarek - 2019-05-07 - Gubin (lubuskie)
Organizowanie zajęć terapeutycznych dla osób niepełnosprawnych w pracowni technicznej z elementami stolarstwa, udział w spotkaniach Rady Programowej Warsztatu, możliwość udziału w wyjazdach integracyjnych dla uczestników WTZ, prowadzenie dokumentacji merytorycznej związanej z wykonywaną pracą.Umowa o pracę na okres próbny 1 m-ca z możliwością przedłużenia. Praca od pn. do pt. w godz. 7.30-15.30
Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie PORT - 2019-06-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
PRACE PRODUKCYJNE,PRZYKRĘCANIE ŚRUBEK,NAKLEJANIE NAKLEJEK NA SPRZĘTY GOSPODARSTWA DOMOWEGO,NAKLEJANIE TAŚM,WKŁADANIE CZĘŚCI DO LODÓWEK/PRALEK,MONTOWANIE CZĘŚCI DO LODÓWEK,CZYSZCZENIE CZĘŚCI PRALEK/LODÓWEK.SKŁADANIE PRALEK, LODÓWEK,KONTROLA JAKOŚCI.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wronki (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ksiąg (księga przychodów i rozchodów), prowadzenie kadr, administracja firmy (umowy, opłaty)
Bogunia Andrzej Usługi Budowlano-Sprzętowe, Transportowe i Handlowe - 2018-11-15 - Jaroszowice (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy.
Jednostka Wojskowa 1986 Wędrzyn - 2016-09-21 - Wędrzyn (lubuskie)
Transport krajowy i międzynarodowy towarów
Usługi Transportowe AUTO HANDEL P.W. Erdmann - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- przeprowadzanie szkoleń okresowych i wstępnych BHP dla pracowników magazynu, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przepisów i zasad BHP i PPOŻ w magazynie, udział w postępowaniach powypadkowych
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-06 - Jastrowie (wielkopolskie)
• Montaż szalunków i szalunków wielkopowierzchniowych zgodnie ze specyfikacjami / planami• Pomiar, wyrównanie i zmontowanie elementów szalunkowych / belki i podpory• Kontrola, sortowanie, czyszczenie i jeśli to konieczne naprawa materiałów szalunkowych• Montaż elementów mocujących i napinających, usztywnienie i w razie potrzeby konstrukcja podparcia.
MSE Personal Service AG - 2018-02-27 - Austria (Austria)
-dekretacja i ewidencjonowanie faktur kosztowych zgodnie z przyjętą w Spółce polityką rachunkowości oraz obowiązującymi regulacjami podatkowymi,-weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych,-weryfikacja danych w rejestrach VAT,-przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych,-udział w procedurach zamknięcia miesiąca,-wsparcie procesu sporządzania rocznych i okresowych sprawozdań finansowych,-ścisła współpraca z innymi działami firmy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2019-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku.- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania.- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych.- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-11-06 - Gdynia (pomorskie)
Osługa klienta, sprzedaz produktów spożywczych
kontakt przez PUP - 2021-06-02 - Świdnik (lubelskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2020-10-28 - Jarocin (wielkopolskie)
Znajmość lokali uzytkowychObsługa wspólnot mieszkaniowychSporządzanie dok. podatktu od nieruchomościRozliczanie kosztów dostawy ciepłaProtokołowanie posiedzień zarządu(Praca w godzinach pon 7-17; wt-czw 7-15; pt 7-13)
Spółdzielnia Mieszkaniowa "LOKUM" - 2018-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
patronaże, iniekcje
Karol Rogaski - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "MEDICA" w Jasienicy - 2019-07-12 - Jasienica (mazowieckie)
obsługa pilarki
Usługi Rolniczo-Transportowe Handlowe Leśne i Budowlane Andrzej Capała - 2017-03-09 - Podwierzbie (lubelskie)
Do najważniejszych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:- udział w procesie budowlanym poprzez pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji remontów i inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi w zakresie zgodnym z Prawem Budowlanym- weryfikacja przedmiarów i kosztorysów ofertowych oraz robót wykonanych- rozliczanie, kompletowanie i przekazywanie do księgowości dokumentów finansowych nadzorowanych robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich- sprawdzanie pod względem zgodności z umową i odbiór dokumentacji projektowej- wykonywanie przeglądów stanu technicznego budynków- sporządzanie ocen stanu technicznego budynków i lokali- udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów- podejmowanie działań w porozumieniu z przełożonym mających na celu likwidację w trybie pilnym zagrożeń- rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i podań z zakresu stanu technicznego zasobów z przygotowaniem pisemnej odpowiedzi- uczestnictwo w procedurach przetargowych związanych z realizacją inwestycji i remontów- współdziałanie przy prowadzeniu bieżącej (półrocznej i rocznej) sprawozdawczości w zakresie realizowanych przez ZGN robót.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy - 2021-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- sporządzanie prognozy wydatków na kolejne trzy miesiące oraz zbiorczych, miesięcznych zapotrzebowań na środki budżetowe składanych przez komórki merytoryczne, - uzgadnianie stanu środków finansowych przekazywanych przez dysponenta I stopnia na rachunek bankowy wydatków z zrealizowanymi przelewami, zapotrzebowaniami i uruchomieniami,- sporządzanie dodatkowych zapotrzebowań na środki finansowe na daną dekadę miesiąca oraz dokonywanie analizy płynności zamówionych na dany dzień i miesiąc środków finansowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR planu finansowego, aktualizowanie harmonogramu miesięcznych wydatków budżetowych, dodatkowych zapotrzebowań oraz prognoz wydatków budżetowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR wniosków o przyznanie środków finansowych z rezerw celowych, przenoszenie planu finansowego pomiędzy paragrafami i rozdziałami oraz decyzji finansowych dysponenta III stopnia,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej stanów zapasów magazynowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w tym sporządzanie, dekretowanie oraz księgowanie zbiorczych zestawień rozchodów magazynowych,- wprowadzanie do systemu informatycznego TREZOR sprawozdań budżetowych i sprawozdań finansowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego,- uzgadnianie sald kont obrotu magazynowego ujętych w ewidencji księgowej systemu informatycznego pn. BUDŻET z ewidencją analityczną systemu informatycznego pn. MATER w tym branie udziału w przygotowaniu i rozliczaniu inwentaryzacji składników majątku Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
Muzeum Ziemi Kościerskiej w Kościerzynie - 2016-04-25 - Kościerzyna (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2021-03-09 - Gorzyń (wielkopolskie)
Obsługa i nadzorowanie maszyn cyfrowych, współpraca z zespołem, przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWALNO-KONSTRUKCYJNYCH WYMAGAJĄCYCH USTANOWIENIA NADZORU INWESTORSKIEGO DECYZJĄ O POZWOLENIU NA BUDOWĘ, ZGŁOSZENIA ICH DO WŁAŚCIWEGO ORGANU ADMINISTRACJI BUDOWLANEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, WIEDZA Z ZAKRESU BUDOWNICTWA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE PRAKTYKA ZAWODOWA;CZAS PRACY DO UZGODNIENIA, ADEKWATNY DO ZLECENIA
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO WŁASNOŚCIOWA PŁONIA - 2017-01-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie,uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,22018.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-02-08 - Rybnik (śląskie)
j.w.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za funkcjonowanie slkepu oraz jego wnik, prowadzenie dokumentacji zakupowej, sprzedażowej, magazynowej oraz obsługa klienta.
Sobsmak Deli Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Pułtusk (mazowieckie)
Organizacja i kontrola wykonywanych zadań z zakresu gospodarki zasobami mieszkaniowymi wynikających z przepisów prawa, regulaminów oraz decyzji organów spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO - WŁASNOŚCIOWA W SZPROTAWIE - 2021-05-28 - Szprotawa (lubuskie)
Prace pomocnicze budowlano - drogowe
"TECHNOT" Spółka z o.o. - 2018-02-21 - Chojnice (pomorskie)
Szycie odzieży i dzianiany
MILIKS - Usługi Krawieckie Mirosław Król - 2019-09-23 - Brzeziny (łódzkie)